PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
ja dacht al dat het daaraan zou liggen heb er paar geweigerdquote:
Heb het ook even gespeeld. Voelt aan als alles of niets.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
3421Aanvallend geniaal sterk en verdedigend ongelofelijk zwak
. Nog nooit zo veel schoten tegen gehad.
Het speelt wel leuk though.
kon je ook op skype of iets?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef leoon. het volgende:
Kan niet joinenTe veel aanmeldingsverzoeken staat er.
Fixed
Zeker wel handig als ik mijn headset ga zoeken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dacht al dat het daaraan zou liggen heb er paar geweigerd
Skype kan in principe direct, via ps3 moet ik headset even ophalen van beneden..................quote:
yupquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zeker wel handig als ik mijn headset ga zoeken?
Die wel maar er zijn er maar weinig vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Trouwens Iwan, die RB van jou ... kan je die vinden? Ik heb die ook nodig
Wel in 4-2-3-1 dan...
Ah oke vandaar. Heb nu een andere met ongeveer dezelfde stats dus ga eerst deze even testen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die wel maar er zijn er maar weinig vanHeb ook een formatie kaart moeten kopen
Ik.. Bakkert en Djeetje ook wel sowieso denk ik zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
Mensen die op de PS3 ook aan een low-pace toernooi mee willen doen?
Count me in. Precieze regels?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik.. Bakkert en Djeetje ook wel sowieso denk ik zo
zolang het een beetje in lijn was met het team (chem etc) en de het gemiddelde niet teveel veranderde mocht het dacht ik..quote:
Max 70 en gemiddeld 60 klinkt wel goed, maar wat mij betreft kan het ook aangepast worden..quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Count me in. Precieze regels?
Dat wordt fucking moeilijk in mijn teamquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfde paceniveau houden en chem houden.
En gemiddelde dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfde paceniveau houden en chem houden.
Sowieso...wisselsquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wordt fucking moeilijk in mijn teamDan maar geen wissels
Hoeveel brons/zilver/goud?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Max 70 en gemiddeld 60 klinkt wel goed, maar wat mij betreft kan het ook aangepast worden..
Maar als ik zo de teams bekijk die gemaakt zijn lijkt het mij een prima maximum
Tottiquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar hoezo moet ik chem houden? Ik wil gewoon Totti in laten vallen
Dat is omdat hij zo zeldzaam is. Ik weet niet hoe het met de Della Rocca van Zhano is afgelopen trouwensquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:58 schreef leoon. het volgende:
Er is ook gewoon maar 1 della rocca van palermo te koop op de ps3!
Waarom zou je wisselen man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wordt fucking moeilijk in mijn teamDan maar geen wissels
Er staat een 4-4-2 versie voor 2.8k op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
Silver LM met 64 pace (Taylor van West Ham nodig), gaat iemand hem pricefixen naar 23k
Dan maar 442 voor 2.5k kopen en nog een positie kaartje
Achja boeit ook niet eigenlijk
Pics van haar poesquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Komt mn zusje ineens binnenwandelen met haar nieuwe kat
Weg met dat mormel
Ja die ander was iets goedkoper dus die kocht ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staat een 4-4-2 versie voor 2.8k op.
Deze is dubbelzinnig, die had je niet verwachtquote:
Oke, misschien niet direct van jou. Maar ik wist dat-ie van iemand hier ging komen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze is dubbelzinnig, die had je niet verwacht
Ik heb al 2x een Vera verkocht. Éen voor 6K en één voor 5,5Kquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat je een speler maar niet kan verkopen maar dat je hem toch elke keer weer goedkoop oppiktIk heb er nu 7 in mijn TP.
Ik probeer al heel lang een De Vrij te verkopen maar hij verkoopt niet eens meer voor 1.7kquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een Vera verkocht. Éen voor 6K en één voor 5,5K
Hoe duur is hij dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ben bang dat IF Pizarro veel gaat dalen als ik hem nu koopt
Gotze.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
Wie op CAM in een Bundesliga squad ( 3-5-2 )
33Kquote:
Goeie finishing en schoten maar vond hem niet chill om mee te dribbelen. Misschien als CAM beter als hij niet tegen Kompany's hoeft te boksenquote:
Ook een optie. Dribbler vs. Passer. Overigens zou Raffie dan ook nog kunnen.quote:
Terwijl die toch echt 88 dribbling heeft, niet genoeg dus ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goeie finishing en schoten maar vond hem niet chill om mee te dribbelen. Misschien als CAM beter als hij niet tegen Kompany's hoeft te boksen
Moest nog 2 spelers maar die waren niet met een bin te vinden, maar nu kan ik dus alsnog niet spelenquote:
Je merkt er niet veel van imo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Terwijl die toch echt 88 dribbling heeft, niet genoeg dus ?
De NIF was een goede spits, IF nog beter dus prima optie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Terwijl die toch echt 88 dribbling heeft, niet genoeg dus ?
Spelers zonder BIN als je er net eentje instant moet hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest nog 2 spelers maar die waren niet met een bin te vinden, maar nu kan ik dus alsnog niet spelen
Heb jij ook met zijn IF gespeeld?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
De NIF was een goede spits, IF nog beter dus prima optie.
Ik wissel ze wel gewoon afquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook een optie. Dribbler vs. Passer. Overigens zou Raffie dan ook nog kunnen.
Nee manquote:
Heb niet met de NIF gespeeldquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat me toch niet vertellen dat die slechter is
Eerst dingen zijn alweer los, nog 3 min op een auction wachten. Dan nog 5 min totdat ie los is. Dan kan ikquote:
Haha teringquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
Tim is ook weer aardig bezig
[ afbeelding ]
Daar zitten bonussen niet eens bij
En dan bij iedere match die hij gespeeld heeft hier nog een heel verslag schrijven ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet hbo, dan kan hetquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan bij iedere match die hij gespeeld heeft hier nog een heel verslag schrijven ook
Jezusquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel verschil is dat nou ook weer niet met hboquote:
Hoeveel wedstrijden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
En dan ook nog zoveel coins hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij dan heel goed ofzo?quote:
1263-31-263quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is hij dan heel goed ofzo?Want als ik een paar potjes verlies ben ik er wel weer een paar dagen klaar mee altijd
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm zou eens kunnen kijken hoe dat moet, moet ik eerst weer een splitter voor internet zetten. Betwijfel alleen of mijn internet er snel genoeg voor is.quote:
Eto'o zit in al mijn teamsquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef vandermar het volgende:
Tim speelt dan ook altijd sweaty met 5 atb teams.
9 chem is hij toch slechtquote:
Dat is wel heel goed hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
1263-31-263
Heb er een keer tegen gespeeld, 2-0 verloren
alleen offlinequote:
Ja, want ik wil altijd een ssh celebration doen en als ik tegen de computer speel kan ik winnen en doet hij dan geen gemene dingen terug.quote:
Die dingen wel eens gewonnen maar vind ze sowieso niet echt lekker. Snap niet dat mensen daar veel geld voor betalen.quote:
Sommige zijn wel lekker, maar ze zijn zo belachelijk overpricedquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dingen wel eens gewonnen maar vind ze sowieso niet echt lekker. Snap niet dat mensen daar veel geld voor betalen.
Sommige andere smaken zijn wel echt lekker hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dingen wel eens gewonnen maar vind ze sowieso niet echt lekker. Snap niet dat mensen daar veel geld voor betalen.
De stawberry cheesecake en cookiedough zijn best lekker. Alleen eet ik die dingen nooit meer. Veel te duur en ik voel me altijd kkdik daarnaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik wil wel eerst. als thor nog niet klaar isquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:44 schreef BDIL het volgende:
Gaat iemand potje spelen ( random of lowpace squad )?
IK!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:44 schreef BDIL het volgende:
Gaat iemand potje spelen ( random of lowpace squad )?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik wil wel eerst. als thor nog niet klaar is
Nu moet ik keuzes makenquote:
We hebben dus een 4de man nodig, kunnen we mini toernooitje doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Nu moet ik keuzes makenIk kan tussen jullie 2 niet kiezen
Moet je even dat wachtwoord gedoe invullen dan kan je er vanzelf weer op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
wat is deze ik kan niet inloggen op xbox live, iets met mijn microsoft account?
Ja hij zegt dan dat er iets mis isquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je even dat wachtwoord gedoe invullen dan kan je er vanzelf weer op.
Dat is echt irritant man. Ik klik het elke keer weg, omdat ik geen zin heb om alles in te vullen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je even dat wachtwoord gedoe invullen dan kan je er vanzelf weer op.
Bij Feyenoord staat er zo een Indiër in de basisquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een Indische voetballer gezien, ook niet in dit spel
Z: 8015-190D ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hij zegt dan dat er iets mis is(niet dat ik het verkeerde wachtwoord heb maar wat anders)
Je krijgt toch een email als het goed is? Dat wachtwoord heb ik weer ingevoerd en dan kun je er gewoon opquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hij zegt dan dat er iets mis is(niet dat ik het verkeerde wachtwoord heb maar wat anders)
Da's een Noor met een Indische achternaam.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord staat er zo een Indiër in de basis
Niet dat ik dadelijk de PS3 onder het stof vandaan moet halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn op de hoogte van het probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het mogelijke ongemak en bedankt voor uw geduld.
Niet doen, dat ding schijnt radioactief te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet dadelijk de PS3 onder het stof vandaan moet halen
Van die controller krijg je toch al kanker dus #yoloquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet doen, dat ding schijnt radioactief te zijn.
10 april is als datum gesteld door N-Korea hè.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vandaag of morgen gaat het dus gewoon echt los in Noord-Korea he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |