Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar als de integriteit van Bitcoin bij 1 persoon komt te liggen...quote:
Geloof niet dat BTC guild dat zal toestaan, ze zullen nieuwe aanmeldingen niet meer accepteren als het dicht bij de 50% komt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar als de integriteit van Bitcoin bij 1 persoon komt te liggen...
Het is al minder geworden, vanochtend stond het nog op 48%. No worries.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar als de integriteit van Bitcoin bij 1 persoon komt te liggen...
Ik was al aan het zoeken, kwam het tegen op Bitcointalk.org maar kan het zo snel ff niet meer terugvinden in alle subfora.quote:
Ik bekijk het meer van uit de lange termijn. Straks krijg je ASIC farms...De bedoeling was decentralized. Als je het politieke doel hoog hebt zitten doet dit toch pijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:18 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Het is al minder geworden, vanochtend stond het nog op 48%. No worries.
Mijn bitcoinity update alleen de cijfers in de rechterbalk...Kan ik het niet op het tabblad zien.quote:
Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:27 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Mijn bitcoinity update alleen de cijfers in de rechterbalk...Kan ik het niet op het tabblad zien.
Bitstamp is wel goed, bitcoin-24 ook wel, maar trade daar alleen in euro's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:24 schreef erikkll het volgende:
Wat is een goede exchange? mtgox heeft heel veel delays las ik? Bitcoin-central wil ik zodra dat mogelijk is alles afhalen. Ik ben totaal niet tevreden over hun communicatie nu ze gehackt zijn en het feit dat ik alles maar via allerlei forumposts van de eigenaars moet vernemen in plaats van gewoon op hun website.
Ik gebruik ook gewoon chrome, geen problemen hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:28 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
ChromeOS. Eerst deed (deet?) hij het wel goed.
Ik doe alleen euro's, ik wil het alleen gebruiken om af en toe bitcoins tegen een scherpe prijs te kopen, niet om te daytraden of zo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:28 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Bitstamp is wel goed, bitcoin-24 ook wel, maar trade daar alleen in euro's.
Bitcoin-24 is dan beter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:30 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik doe alleen euro's, ik wil het alleen gebruiken om af en toe bitcoins tegen een scherpe prijs te kopen, niet om te daytraden of zo.
twitter:Vircurex twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 20:17:17We got word from the service provider. We must move it to new bigger physical servers. Be prepared for a longer downtime this weekend. reageer retweet
PPC..quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:33 schreef Mender het volgende:
bale, ik heb daar nog PPC ter waarde van 1 BTC
Is ergens ook wel logisch, ze zullen ernorm veel traffic hebben deze week in vergelijking met eerdere. Merkte al dat vircurex de hele week traag was.quote:
Opnieuw opgestart, is nu weer goed. Kijken of het zo blijft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:33 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Apart, staat je browser wel ingesteld op tabbladen laden als je er niet op zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |