Hij bepaalt de koers van LTC sinds de stijging naar $3 al.quote:Op zondag 7 april 2013 14:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nu weer omlaag zodat we weer in kunnen kopen.
Deze kerel bepaalt de LTC-koers vandaag:
https://twitter.com/fontase
(Steeds iets hoger inkopen voor lage bedragen zodat LTC omhoog gaat en daarna dumpen en dan weer opnieuw..)
ja idd, waar is daar een wiki voor en welke software gebruik je?quote:Op zondag 7 april 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Andere coins, zoals litecoin, goedkoop inkopen en dan weer hoger verkopen voor meer bitcoins
Bedoel je dat?
Ik dacht dat het grootste deel van z'n geld nog bevroren op Vircurex stond?quote:Op zondag 7 april 2013 14:24 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Hij bepaalt de koers van LTC sinds de stijging naar $3 al.
En dan moet de dinsdag nog komenquote:Op zondag 7 april 2013 14:26 schreef Ravarian het volgende:
$155!
Nog nooit zo'n stijging meegemaakt op zondag.
Oh bedoel je mining (genereren) van coins of gewoon daytrading?quote:Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef fespo het volgende:
[..]
ja idd, waar is daar een wiki voor en welke software gebruik je?
mining wil even niet aan beginnen. dat is toch je computer laten werken voor geld?quote:Op zondag 7 april 2013 14:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh bedoel je mining (genereren) van coins of gewoon daytrading?
Ik gebruik namelijk geen programma dat automatisch koopt en verkoopt..
quote:Op zondag 7 april 2013 14:25 schreef MaGNeT het volgende:
Dit wordt Rig #2
De kaart die er nu op hangt is puur voor de vorm, heb 2x HD7970 in bestelling.
[ afbeelding ]
http://bitcointalk.orgquote:Op zondag 7 april 2013 14:31 schreef fespo het volgende:
[..]
mining wil even niet aan beginnen. dat is toch je computer laten werken voor geld?
ik denk dus daytrading.
ik zie jullie allemaal dingen kopen en weer verkopen, dat wil ik begrijpen.
Bitcoin omzetten in USD?quote:Op zondag 7 april 2013 13:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook rekening houden met de fees en de diepte van het orderboek. En hoe wil je USD op je BTC-e account gaan zetten? Dat is nog niet zo eenvoudig.
Het doel is om bitcoin goedkoop op BTC-e te kopen hč? Eerst daar BTC omzetten naar USD en dan daar weer BTC van kopen is niet echt winstgevend.quote:
Bitcoins kopen op Mt. Gox, daarvan litecoins maken op Vircurex (nu downquote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het doel is om bitcoin goedkoop op BTC-e te kopen hč? Eerst daar BTC omzetten naar USD en dan daar weer BTC van kopen is niet echt winstgevend.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bitcoins kopen op Mt. Gox, daarvan litecoins maken op Vircurex (nu down) en dan op BTC-e omzetten naar USD en daarvan bitcoins kopen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |