quote:
FIxed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef BlueNumber het volgende:
Je moeder is ook al 300.000 keer bekeken op kinky.nl
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer naar je eigen filmpje kijken
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer naar je eigen filmpje kijken
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef KritischeMassa het volgende:
300.000 keer jezelf op je eigen filmpje aftrekken
en welke ben je dan? want als je een van die acteurs bent, zou mijn tip over het kostuum wel eens kunnen werkenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb een aantal jaar een tamelijk grote figurantenrol () gehad bij een gezelschap dat zo'n 200 keer per jaar optrad voor publiek dat varieerde van 2000 tot bij uitzonderingen 10.000 man. ik kwam met mijn bakkes vol op die schermen, meerdere keren tijdens de act, en het was niet te missen. niemand herkende me ooit, zelfs niet als ik 5 minuten na de act in mijn gewone kleren het publiek inliep. ze herkenden me alleen als ik mijn tamelijk opvallende kostuum aanhad, ergo, ze herkenden het kostuum,. had je niet toevallig heel opvallende kleding aan? dan zou je kunnen overwegen dat aan te trekken.
Dit is hem:quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en welke ben je dan? want als je een van die acteurs bent, zou mijn tip over het kostuum wel eens kunnen werken
ja, wil je nou herkend worden of niet? al dan niet by proxy.quote:
Sorry, drukte per ongeluk op invoerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, wil je nou herkend worden of niet? al dan niet by proxy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |