NOOIT KNOPENquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef AppleMartini het volgende:
Als je bezig bent met een rij en halverwege is de kleur op, hoe doen jullie dat? Gewoon de nieuwe bol vastknopen of..?
Toen ik net begon met haken de kleurwisselingen in een pannenlap geknoopt. Deze kan het helaas niet meer na vertellenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:09 schreef CREADO het volgende:
Vastknopen. Laat langere draad achter, neem nieuwe op en houd strak en rijg later er in :-). Met knopen ziet je het vaak.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik net begon met haken de kleurwisselingen in een pannenlap geknoopt. Deze kan het helaas niet meer na vertellen
ik had Catania en phildar katoen, en echt zwaar en is zeg maar 1 persoons sprei, denk dat als je mooie lichte wilt maken toch ander garen moet gebruiken, mijn mening he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef lexie2011 het volgende:
Waar zouden jullie een deken van maken? Ik ga granny squares haken. Normaal haak ik met Catania, maar wordt dat niet de zwaar?
Ik heb je sjaal niet gemist in het vorige topic. Wat ik echter wel heb gemist, en nog steeds mis, is een link naar het patroonquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:53 schreef Spuuglokje het volgende:
En omdat ik er trots op ben, ga ik gewoon nog een keer mijn shawl laten zien (voor de mensen die 'm gemist hebben in het vorige topic):
nummer 3, maar wat Angel al zegt, als het een deken wordt om ook lekker onder te kruipen dan moet je acryl gebruikenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef lexie2011 het volgende:
T is eigenlijk bedoeld voor een deken voor op de bank. Welke haaknaald heb je gebruikt?
acryl-wol mix vind ik het lekkerst, bijvoorbeeld phildar partner, of softfun van scheepjeswolquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nummer 3, maar wat Angel al zegt, als het een deken wordt om ook lekker onder te kruipen dan moet je acryl gebruiken
hahagaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik net begon met haken de kleurwisselingen in een pannenlap geknoopt. Deze kan het helaas niet meer na vertellen
had hem al een paar keer voorbij zien komen hoor het patroon, zie ravelry:-)quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb je sjaal niet gemist in het vorige topic. Wat ik echter wel heb gemist, en nog steeds mis, is een link naar het patroon
Van Harte Gefeliciteerd.Een fijne kraamtijd en Geniet van je meisje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:04 schreef _wolk82_ het volgende:
Ik zag weer wat mooie projecten voorbij komen met name die sjaal vindt ik super, patroon opgeslagen zodat ik deze later nog eens kan maken.
Kaatje oma![]()
, en twee dagen later was ik moeder
![]()
van Eline ze weegt 3175 gram en is 49 cm. Heb de afgelopen dagen geen haaknaald meer aangeraakt maar ben nu aan het herstellen een spoedkeizersnede en begin langzaam aan weer zin te krijgen om verder te gaan met mijn deken. Heb alle spulletjes bij me in het ziekenhuis dus wellicht dat ik nog wat verder kom de komende dagen.
wat een mooie kleurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
De postbode bracht een pakje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja uh... op Ravelry staan wel een miljoen patronen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:20 schreef CREADO het volgende:
[..]
had hem al een paar keer voorbij zien komen hoor het patroon, zie ravelry:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |