Lees goed ICTquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lees het goed. Moet overdag beschikbaar zijn en miniumleeftijd 13. dat is dus school. en ja ik weet hoe internet aan moet
AHHAHAAquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lees goed ICT
en overdag beschikbaar is heel normaal
jij werkt alleen 's nachts?
ja ik slaap overdag en werk snachtsquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lees goed ICT
en overdag beschikbaar is heel normaal
jij werkt alleen 's nachts?
alsof jij als iemand van 14 zonder opleiding wordt aangenomenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lees het goed. Moet overdag beschikbaar zijn en miniumleeftijd 13. dat is dus school. en ja ik weet hoe internet aan moet
ik heb geen strafblad denk ik dus dat is al een pluspuntquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jij als iemand van 14 zonder opleiding wordt aangenomen![]()
![]()
ja want alle 14 jarige hebben een strafbladquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb geen strafblad denk ik dus dat is al een pluspunt
de meeste welquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja want alle 14 jarige hebben een strafblad
Ja ga je terugvallen op opmerkingen over moeders?quote:
nee jij begint weer dom tegen mij te doen uit de nietsquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja ga je terugvallen op opmerkingen over moeders?
en als ik dan een opmerking maak over jou moeder is het op eens racisme zeker
ja?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
OF
leeftijd rond de 25
heeft gewerkt vanuit schoolopdrachten maar ook in zijn vrije tijd graag een paar regels code klopt
Minimaal opleidingsniveau: » VMBO
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb geen strafblad denk ik dus dat is al een pluspunt
kan hij zich al klaarmaken om uitgescholden te worden als mtb'erquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
en tevens, zou jij je thuis voelen in een groep van 25 jarigen? je wordt dag in dag uit gepest daar op de werkvloer om je leeftijd en babyface
ik heb dat niet geplaatst hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent rond de 25, maakt in je vrije tijd php codes en hebt je vmbo afgerond?
oh wie dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb dat niet geplaatst hoor
moet je vijftien voor zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
wordt gewoon vakkenvuller, veel kan je niet doen als jongen zijnde en met jouw leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |