Precies.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef jogy het volgende:
Door het aanzetten van de stroom en het daarna weer uit zetten hebben de nanobugs zich emotioneel gehecht aan Aaron en zien hem als hun grote leider want ze zijn natuurlijk lichtelijk AIntelligent en gemodeleerd naar eendjes dus lopen ze nu voor altijd achter mama Aaron aan.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef jogy het volgende:
Door het aanzetten van de stroom en het daarna weer uit zetten hebben de nanobugs zich emotioneel gehecht aan Aaron en zien hem als hun grote leider want ze zijn natuurlijk lichtelijk AIntelligent en gemodelleerd naar eendjes dus lopen ze nu voor altijd achter mama Aaron aan.
Ik krijg ze vast wel zo gek dat Aaron kan vliegen in de serie en lasers kan schieten uit zijn neusgaten.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ze zouden ons tot 't schrijversteam toe moeten laten. Succes gegarandeerd.
Maar hij heeft de vuurvliegjes, dus dat geeft niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef jogy het volgende:
En dan moet ie niezen en schiet ie zichzelf in zijn buik.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef Friday12 het volgende:
What de fuck was dat einde zeg![]()
Het word wel beetje gek nu hoor
twitter:TheCancelBear twitterde op donderdag 03-10-2013 om 17:44:37REVOLUTION ratings drop, the bear's gaining http://t.co/F6J1RAUNGq reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 10:42 schreef Brum_brum het volgende:
Man man man wat was ik blij toen ik dit topic weer zag opduiken in mijn actieve topics lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |