Tering wat een planken man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:57 schreef McNulty het volgende:
Damn, wat ziet blonde ringgirl er lekker uit zeg. Brittany en Ariani mogen gelijk inpakken.
Pat Barry komt ook nog voorbij om zijn girl te supporten.
Zie hem rennenquote:
Of een Cormier vs. Staringquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef THEFXR het volgende:
Peter Aerts vs Bob ik ben van sap = Mousasi vs latifi ?
beide in het buitenland geboren, jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Iraans vlaggetje [ afbeelding ] . Net als bij Cees
Ik ga meequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:15 schreef THEFXR het volgende:
Ilir Latifi vs. Gegard Mousasi
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Phil De Fries vs. Matt Mitrione
Mike Easton vs. Brad Pickett
Diego Brandao vs. Pablo Garza
Akira Corassani vs. Robbie Peralta
Lummel, beetje tegen Gegard stemmen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
Zonder die plamuurlaag op dr kop blijft er niet veel van over.quote:
Heidi Androl! Androl!quote:
Niet slim om Cyborg niet op de poster te plaatsen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef THEFXR het volgende:
MAIN CARD
Jessica Penne (104.9) vs. Michelle Waterson (104.7) - for atomweight title
Barb Honchak (124.6) vs. Vanessa Porto (124.8) - for inaugural flyweight title
Fiona Muxlow (143.8) vs. Cristiane Santos (144.8)
Sarah Kaufman (135.5) vs. Leslie Smith (134.9)
Zoila Frausto Gurgel (125.5) vs. Jennifer Maia (124.5)
Lauren Taylor (134.9) vs. Kaitlin Young (135.6)
Julia Budd (145.8) vs. Mollie Estes (144.4)
Jasminka Cive (115) vs. Bec Hyatt (115.4)
Ik pick alleen winners, #swagquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef Hooidraad het volgende:
Kan ik bij iedereen alvast Mousasi invullen of gaat Hoogstaande weer tegendraads doen?
ik vond het wel cool, zoek nog een gif van madadi?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
Brimage met z'n scouter altijd![]()
gaat hem ook voor mij worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gegard
Couture
Meathead
Picket
Brandao
Peralta
En niet afkijken dit keer hequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Damn, 16:30 uur al!!
Tijd om mijn picks te maken dus
Picks gemaakt, andere picks bekeken, om schappelijk te zijn voor Phil gegaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En niet afkijken dit keer he [ afbeelding ]
U bent te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Picks gemaakt, andere picks bekeken, om schappelijk te zijn voor Phil gegaan
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga in mijn eigen gecreëerde hype mee
10 op De Fries @ 3,30
05 op De Fries by KO @ 12,50
gaat hem ook voor mij worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gegard
Couture
Meathead
Picket
Brandao
Peralta
Ik ga meequote:Op zaterdag 6 april 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht al, kwam me heel bekend voor die postquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:54 schreef n00cL30n het volgende:
Vaag... Een dubbele post met vertraging?
dont botherquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
gaat hem ook voor mij worden.
Ik hoop dat ik vandaag nog even tijd krijg om hem op MMAPlayground in te vullen.
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
klopt ja, UFC overhypedquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:02 schreef samirz het volgende:
Bellator begint toch wel een indrukkende reeks neer te zetten. Vind het vaak beter dan de UFC.
Praatjes voor 10 alweer. Belooft weinig goeds voor zijn volgende gevecht.quote:
als je jezelf verkoopt aan FOX, wil dat best gelovenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt omdat de belangen in de UFC veel hoger zijn
post 84quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar is Geo ik heb iemand nodig die mij een stream stuurt
Troll dat je bent.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar is Geo ik heb iemand nodig die mij een stream stuurt
Hij staat er ook alleen maar omdat de UFC zoveel mogelijk Zweedse vechters erin wilde proppen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Die Papi blijft sowieso niet lang in de UFC.
Zou me verbazen als die gast daadwerkelijk 34 isquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Die Papi blijft sowieso niet lang in de UFC.
thnx, ja ze hebben me tijdelijke waarschuwing gegeven ofzo voor verkeerd plaatjequote:
Dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
thnx, ja ze hebben me tijdelijke waarschuwing gegeven ofzo voor verkeerd plaatje
haha, censuur op FB, fuckerssssquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
thnx, ja ze hebben me tijdelijke waarschuwing gegeven ofzo voor verkeerd plaatje
Ik heb de B&J ook overgeslagen, heb één bak AH-ijs en een paar bakken van dat Erben Wennemars-ijsquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb overigens die magnum ijs gehaald ipv B&J ben benieuwd
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kuiper in een kakkerlakken shirt hoop dat hij knokkie gaat
lolquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kuiper in een kakkerlakken shirt hoop dat hij knokkie gaat
IJs dat stottert.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Erben Wennemars ijs? Wat is dat dan
Soort yoghurt-ijs met fruitshit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Erben Wennemars ijs? Wat is dat dan
quote:
Klinkt goed, zal mijn vriendin het eens mee laten nemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Soort yoghurt-ijs met fruitshit.
[..]
Ik heb er ook geen goed gevoel over, jammer want alle bedoelde tegenstanders van vorig jaar had hij kunnen hebben.quote:
Had kunnen..quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen goed gevoel over, jammer want alle bedoelde tegenstanders van vorig jaar had hij kunnen hebben.
Heeft hij ook zo'n tattoo met een spelfout?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kuiper lijkt ook gewoon ook op die kampjoekel van een Clasie
quote:
Helliemundddddddddddddddddddddddquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:23 schreef Fenomeno het volgende:
Hellemond jongeh, daar wilde geen ruzie mee
Idd.. maarja eens kijken hoe dat in de 2e ronde gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Fenomeno het volgende:
Improved TDD vergeleken met Natal fight waar hij heel de tijd op z'n rug lag
i know she wants that Dquote:
Doe mee dan wordt het een trioquote:
rollenspel rollenspelquote:
Je leidt me af. Ik ga nu naar De Kuip kijken.quote:
zwembandjes=natty, de rest nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dat toch eigenlijk met de Nederlanders altijd...
we komen altijd Nét ff tekort.
Ik denk zelf dat het komt omdat je in dit land niet maar uitsteken boven de rest... je mag nooit ff meer of beter zijn, etc..
"the one who wants to die for it, is the one that will win the fight"
Precies wat ik dus ook dacht, had die coach ook wel even mooi aan kunnen gevenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso waarom gaat een striker voor een takedown tegen een geblesseerde tegenstander.. sloop die knie gewoon
ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:36 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die nog nooit in The Globe zijn geweest
ik weet niet eens wat dat isquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:36 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die nog nooit in The Globe zijn geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zou ik rakenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]ah, een ladyboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zou ik raken
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]gayboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zou ik rakenRide Or Die Lalalalalalalala
ditquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:11 schreef Disorder het volgende:
Jammer alleen dat ik halverwege de stoppage weer verder kon met die kutstream.
Ja maar is toch klote als je stream hapert en ineens hoor je it's all overquote:
neequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had er al iemand gezegd dat er Zombie Nation werd gedraait?
Komt omdat we in Europa niet dom zijn itt de Statesquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
Publiek.. klappen ipv fluiten om ze te motiveren
net of ik naar tennis zit te kijken zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
Publiek.. klappen ipv fluiten om ze te motiveren
Afgezien van dat gebeurt er niet echt veel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Rus gooit echt headkicks uit het niets echt mooi om te zien
ik vind het wel lekker, om uit te delenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die side en front kicks op de knie zouden ze die niet beter illegal kunnen maken?
Ik train met een gast die dat heel vaak doet heb er echt een schijt hekel aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker, om uit te delen
Vind ze al misselijk om naar te kijken dat die knie/been hyper extend.. Ik zou het niet erg vinden als ze banned worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die side en front kicks op de knie zouden ze die niet beter illegal kunnen maken?
foot stomps en soccer kicks zijn al bannedquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind ze al misselijk om naar te kijken dat die knie/been hyper extend.. Ik zou het niet erg vinden als ze banned worden.
Footstomps toch niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
foot stomps en soccer kicks zijn al banned
Je bedoelt head stomps.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
foot stomps en soccer kicks zijn al banned
Inderdaad. Typisch iets wat we binnenkort toegevoegd zien worden bij andere vechters. Slim.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wel baas die headkicks vanuit de clinch.
Dat zijn X-arm praktijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Typisch iets wat we binnenkort toegevoegd zien worden bij andere vechters. Slim.
Rare sport ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat was altijd zo achterlijk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |