quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef FoXje het volgende:
De TT moet echt anders, filmquote immers.
This is my design ..
Who cares, degene die het topic opent verzint de titel, misschien is de volgende wel: I a having an old friend for dinner, of: Know thats entertaintmentquote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef FoXje het volgende:
[..]
Jij vindt een filmquote voor de TV serie niet raar?
Ik mag toch hopen dat het niet die laatste zal zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Who cares, degene die het topic opent verzint de titel, misschien is de volgende wel: I a having an old friend for dinner, of: Know thats entertaintment
Misschien wordt de nieuwe TT wel: with a nice botttle of cianty fwisssisssisissiisisseequote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het niet die laatste zal zijn
Ik doelde meer op de taalfoutenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien wordt de nieuwe TT wel: with a nice botttle of cianty fwisssisssisissiisissee
quote:
Ik vind het erg tof, maar het sfeertje en het tempo moeten je wel liggen...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef Sloggi het volgende:
Is de serie nog wat aan? Ik heb de eerste vier afleveringen gezien en vond hem steeds minder worden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef FoXje het volgende:
Supermooie serie. Zal door veel mensen wel niet gewaardeerd worden waardoor het voortijdig stopt
Er komt er nog eenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef One_conundrum het volgende:
Wanne finale zeg
Moest echt even nadenken wat er nou gebeurd was, maar briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |