Voor kannibalen helemaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Net klaar met aflevering 6, nu met 7 bezig. Als groot fan van Se7en is dit echt smullen.
Heeft ook met andere shooting events te maken..quote:Op maandag 13 mei 2013 11:08 schreef FoXje het volgende:
Snap er echt geen fuck van waarom die echte ep 4 is gepulled na de Boston aanslagen. Heeft toch gewoon NIETS met elkaar te maken?
Dan kan de hele serie wel weg, alsook The Following, Dexter, etc ... Aan de ene kant rare jongens die Amerikanen, aan de andere kant maken ze vaak wel mooie TV ..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heeft ook met andere shooting events te maken..
Ik vraag me af hoe ze reageren als z'n gasten erachter komen? Een grote kotspartij bij de seasonfinal? LOLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe vaak hij zijn gasten mensenvlees voor schotelt.
Dat geloof ik ook, dus ga ook zeker nog wel wat meer afleveringen kijken voor een écht oordeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef Luigi het volgende:
Ik vond Will Graham in de laatste aflevering (E08?) echt enorm, enorm sterk. Dit soort series kun je onmogelijk op 1 aflevering beoordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef FoXje het volgende:
Nee, zo willen ze ons laten zien hoe hij het 'ziet'. Er is niets bovennatuurlijks aan.
Mee eens.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.
Dat vind ik dus "paranormaal" AANDOEN en ook niet passend bij de verklaring die ze voor zijn "talent" geven.quote:
Hij kan zich inleven in de dader o.b.v. gedrag en patronen. Een willekeurige moord zou hij zo niet kunnen oplossen, wat ook te zien was in een van de eerste afleveringen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |