Ik download de subs ook van BD en zat tot nu toe telkens goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef Mirjam het volgende:
Klopt de volgorde nu? Via Bierdopje subs de serie gedownload van 3 tm 6
Heb daar ook al een aantal keer aan moeten denken.quote:
Klopt, er lopen 2 topics. Ik zal een mod even PM'en, kunnen wel samengevoegd worden lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:09 schreef Luigi het volgende:
TV / [USA] Hannibal #1 "Is this Clarice? Why, hello Clarice"
ze lijkt op Lucy Liuquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is die Chinese fbi chick. Zo'n bekend hoofd.
Voor de rest prima serie. Met originele verhalen ook. Die champignonnen tuin
De aflevering was al geannuleerd vóór Boston. De reden is wel dat er in de realiteit teveel schokkende zaken zijn gebeurd om een aflevering te tonen waarin kinderen elkaar doden. De schietpartij op Sandy Hook is meer een oorzaak te noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef Stefan het volgende:
Waarom werd aflevering 4 overgeslagen precies?
Ivm Boston,
Echt totaal niet gewoonquote:
Vind het juist wel wat hebben, z'n creepy accent. Vooral de manier waarop hij die andere seriemoordenaar opbelde en zei: 'They know...'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
Goede serie alleen is t spraakgebrek van Mikkelsen wel storend
Valt wel meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
Goede serie alleen is t spraakgebrek van Mikkelsen wel storend
vond dat met die visitekaartjes en receptkaartjes wel leuk gedaan hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef kensei het volgende:
Net E7 gezien, verhaal begint steeds sterker te worden nu de hoofdlijn ook wat duidelijker wordt. Lekker veel wtf momentjes & Mads Mikkelsen is baas.
Oh dan ga ik nog even door met keihard duimen. Dit is echt zo'n serie die na 2 seizoenen echt helemaal los kan gaan en ik hoop zo dat ze die tijd 'krijgen'...quote:Op zondag 12 mei 2013 02:09 schreef Nic1 het volgende:
Vreemd dat dit de enige serie is waar nog geen besluit over genomen is, of het doorgaat of stopt. Misschien wacht NBC tot na de volgende aflevering.
http://tvbythenumbers.zap(...)ason-updated/182190/
inderdaad!quote:
Gillian Andersonquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Luigi het volgende:
Gillian Anderson.
Wát een geweldige serie. Elke scene is een schilderij. Beetje pretentieus soms maar wat een sfeertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |