Krijgen we nu een leuke hardloopreis aangeboden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:07 schreef JeroenJA het volgende:
Allebei hartelijk dank voor het invullen. Ik hoop dat meer FOK!kers zullen volgen!
Dat heb ik wel mogelijk gemaakt alleen ik heb daar verder niet meer op doorgevraagd, dat klopt!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef videonatic het volgende:
Als je niet meedoet aan hardloopevenementen kun je dit nieteens invullen
Helaas kan ik hier niet voor zorgen. U kunt mij echter wel verder helpen in mijn afstuderen, hier zou ik u erg dankbaar voor zijn!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
Serieus... GotC en Yur zijn weer bezig hoor. Nou, ik weiger die enquete nu in te vullen. Goodies in ruil voor data en anders niet!
Ik heb een hardloopmuts nodig. Dus.
Daar win ik niks mee. Ruggen krabben is het nieuwe zaken doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef JeroenJA het volgende:
[..]
Helaas kan ik hier niet voor zorgen. U kunt mij echter wel verder helpen in mijn afstuderen, hier zou ik u erg dankbaar voor zijn!
Mijn excuses! Een medemens helpen is ook wat waard toch, dat is een zeer goede daad!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar win ik niks mee. Ruggen krabben is het nieuwe zaken doen.
En hij noemt je nog wel U! Komop zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar win ik niks mee. Ruggen krabben is het nieuwe zaken doen.
Hij vindt me oudquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En hij noemt je nog wel U! Komop zeg.
Ik ga hem nu invullen.
Idd! Een hardloopmuts!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef JeroenJA het volgende:
[..]
Mijn excuses! Een medemens helpen is ook wat waard toch, dat is een zeer goede daad!
Hartelijk dank!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb hem ingevuld. Maar ik heb nog nooit een evenement gedaan. Maar heb wel mijn voorkeuren voor wbt buitenlandse wedstrijden ingevuld.
gelukkig zijn er nog jonge mensen die weten hoe het hoort!quote:
Hartelijk dank!quote:
Bedankt. Helaas geen reischeque, www.loopreizen.nl biedt echter wel scherpe prijzen en schitterende tarieven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef Sport_Life het volgende:
Ook ingevuld. Waar kan ik mijn reischeque ophalen?
Hartelijk dank, alle steun door middel van invullen en succes wensen wordt gewaardeerd!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
ingevuld en veel succces verder met je studie
Ik weet dat het niet altijd lastig is maar in deze kwestie kunt u vertrouwen op de eerlijkheid van mensen in de maatschappij!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
En hoe weten wij nou zeker dat jij echt een stage opdracht hebt of dat het gewoon een ordinaire manier van marketing is?.
inderdaad, en als je het niet vertrouw, gewoon niet invullen....probleem opgelostquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef JeroenJA het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet altijd lastig is maar in deze kwestie kunt u vertrouwen op de eerlijkheid van mensen in de maatschappij!
Dan heb ik toch liever dat ze het vertrouwen en invullen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en als je het niet vertrouw, gewoon niet invullen....probleem opgelost
Hartelijk dank!quote:
dit ga ik ook maar eens doen bij de brandweer denk ik, als mensen verwachten en/of hopen dat we voor niets komen helpen eerst maar eens om goodies vragenquote:
Ik zou vragen om een vuurtje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit ga ik ook maar eens doen bij de brandweer denk ik, als mensen verwachten en/of hopen dat we voor niets komen helpen eerst maar eens om goodies vragen
Kijk en post ook eens hier:quote:Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef JeroenJA het volgende:
Hartelijk dank! Nog mensen die gister de marathon van Rotterdam, of een andere afstand hebben gelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |