Zo'n Koreaan slaat jou finaal doormidden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:48 schreef Rivalo het volgende:
Vooral dat vechten op het einde man. Kneuzenkermis
Vast wel, maar ik ben dan ook geen getrainde soldaatquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zo'n Koreaan slaat jou finaal doormidden.
quote:N-Korea noemt datum voor conflict
Noord-Korea kan de veiligheid van buitenlands ambassadepersoneel in de hoofdstad Pyongyang niet langer garanderen dan tot 10 april. Dat heeft het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken bekendgemaakt.
Het regime in Pyongyang heeft verschillende ambassades benaderd met het verzoek om een evacuatie te overwegen. Via de Britse ambassade kwam naar buiten dat de Noord-Koreanen hebben gezegd dat zij de veiligheid niet kunnen garanderen "in het geval van een conflict vanaf 10 april".
Geen sluiting
Eerder meldde de Russische ambassade dat ze is gevraagd om een evacuatie te overwegen `als de spanningen in de regio verder oplopen". Vooralsnog is Rusland niet van plan de ambassade te sluiten. De Russische minister van Buitenlandse Zaken zei daarnaast dat hij nauw contact heeft met de Verenigde Staten, China en Zuid-Korea over het verzoek van Noord-Korea.
Duitsland is gevraagd om daadwerkelijk zijn ambassade te ontruimen. Of Duitsland dat gaat doen, is nog niet duidelijk. Het verzoek aan Duitsland werd mogelijk gedaan nadat Duitsland de Noord-Koreaanse ambassadeur in Berlijn op het matje had geroepen. Minister Guido Westerwelle van Buitenlandse Zaken liet hem weten dat Duitsland zeer bezorgd is over de "escalatie onder verantwoordelijkheid van Noord-Korea".
http://nos.nl/artikel/492(...)m-voor-conflict.html
Het enige wat ontbreekt zijn Laurel & Hardy.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef Breekfast het volgende:
http://nos.nl/video/49251(...)-bij-de-troepen.html
Wat een geniale beelden![]()
![]()
Kim die met dat stokje staat te dirigeren, met de generaals alles aan het opschrijven, Kim die de generaals toespreekt tijdens het roken, of Kim die achter iemand staat op de schietbaan en hem instructies geeft![]()
Of die gast die eerst een koprol maakt bij het bestormen van het strand en daarna positie inneemt.
Ik hoorde net idd op CNN in International Desk dat evacuatie geadviseerd wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef SeLang het volgende:
Ze hebben al een datum geprikt! 10 april
[..]
Hut hut hut hut hutquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef Kirov het volgende:
Kunnen we onze soldaatjes niet alvast inschepen?
Nee, ze zouden vandaag oorlog gaan voeren. Uiterlijk. Of ben je gewoon teleurgesteld en hoop je dat er de 10e iets gaat gebeuren? Helaas.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee over 5 dagen dan gaat NK oorlog voeren , die gaan echt niet broekepoeperig doen opeens
Nee, ze hadden vandaag al gekozen als datum, Maar omdat ze dat niet kunnen waarmaken verplaatsen ze het nu naar de 10e. Waarop ze het ongetwijfeld weer zullen uitstellen. Doen ze namelijk al 60 jaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef SeLang het volgende:
Ze hebben al een datum geprikt! 10 april
[..]
nou ik vind het geen stijl als er nu weer niets gebeurtquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, ze zouden vandaag oorlog gaan voeren. Uiterlijk. Of ben je gewoon teleurgesteld en hoop je dat er de 10e iets gaat gebeuren? Helaas.
Ik heb het al verlorenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik vind het geen stijl als er nu weer niets gebeurt![]()
ik ga mijn geloof in de grote leider verliezen zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |