Staat er dan ze het tot 10 april niet kunnen garanderen. Ofwel: daarna kunnen ze nog steeds jaren veilig zijn.quote:Noord-Korea kan de veiligheid van buitenlands ambassadepersoneel in de hoofdstad Pyongyang niet langer garanderen dan tot 10 april.
Wat snap je niet aan de woorden: niet langer / dan totquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:39 schreef MilaNL het volgende:
Als je het nieuwsbericht (van NOS) strikt leest en dan voornamelijk deze regel:
[..]
Staat er dan ze het tot 10 april niet kunnen garanderen. Ofwel: daarna kunnen ze nog steeds jaren veilig zijn.
Het is niet alsof Noord-Korea zegt dat ze op 10 april de oorlog gaan beginnen, zoals de titel van het bericht wel suggereert.
Afghanistan bezetquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Heb je al die tijd onder een steen gelegen ofzo?
Ze hebben als eerste Afghanistan bezet en een wereldwijde aanval ingezet tegen Al-Qaida. Drones schieten terroristen dood in Afghanistan, Jemen, Somalie, Pakistan.. Ze zijn Irak binnengevallen en ze hebben heel wat lui opgesloten in Guantanamo Bay. Er zijn heel veel wetten bijgekomen, veiligheidsmaatregelen genomen en er is flink geïnvesteerd in veiligheids en inlichtingendiensten. Reactie nul, zegt ie..
Dat is een gewoonte van je denk ik aangezien je nergens van op de hoogte bent..quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Afghanistan bezet![]()
Toen ben ik maar direkt gestopt verder lezen als je het niet erg vindt.
Dat leg ik toch juist eronder uit?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:40 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de woorden: niet langer / dan tot
De veiligheid kan niet langer dan tot 10 april gegarandeerd worden.quote:
Dat betekent dus nog niet dat het ambassadepersoneel daarna onveilig zou zijn. Alleen de garantie valt weg. (Maar die is er nu ook niet)quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:48 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
De veiligheid kan niet langer dan tot 10 april gegarandeerd worden.
Daar zit geen woord Spaans bij toch? Dus na 10 april kan de veiligheid niet meer gegarandeerd worden.
Met dit soort opmerkingen ben je een groter monster dan de VS ooit zal worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:27 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als er vanavond 40 atoombommen op dat land vallen, zal ik er inderdaad geen seconde minder door slapen.
Ik heb vernomen dat NK over een deelstraalkanon beschikt met gebundeld zonlicht wat Californië plat kan leggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte van je denk ik aangezien je nergens van op de hoogte bent..
maak daar maar noord vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Met China aan je zijde heb je verder niemand nodig.
Ik zie trouwens dat het aardig los aan het gaan is. Z-Korea is bijna verleden tijd.
Gevaarlijke shit hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat NK over een deelstraalkanon beschikt met gebundeld zonlicht wat Californië plat kan leggen
Geen verstandige opmerking.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:27 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als er vanavond 40 atoombommen op dat land vallen, zal ik er inderdaad geen seconde minder door slapen.
Touchequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte van je denk ik aangezien je nergens van op de hoogte bent..
Hij heeft het over Amerika.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Geen verstandige opmerking.
Het is een gehersenspoeld volk, dat betekent niet dat het een slecht volk is.
Want dat zouden hun zuiderburen ook slecht moeten zijn, dat zijn dezelfde mensen die het geluk hebben dat ze aan de goede kant van de grens wonen.
Je maakt me bangquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gevaarlijke shit hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht...ze willen er inderdaad mee zeggen dat de situatie weleens heel snel kan veranderen dus ze adviseren het land te verlaten..quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:49 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat betekent dus nog niet dat het ambassadepersoneel daarna onveilig zou zijn. Alleen de garantie valt weg. (Maar die is er nu ook niet)
Dat is jouw interpretatie ja. En ze hopen dat de rest van de wereld die interpretatie ook maakt, met al hun dreigementen. Als je ze strikt leest zijn ze nietszeggend. Als Amerika of Zuid-Korea dan ook maar iets preventiefs doet kan Noord-Korea in de slachtofferrol gaan zitten en beweren dat het geen echt dreigement was. En dan zouden ze nog gelijk hebben ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Zucht...ze willen er inderdaad mee zeggen dat de situatie weleens heel snel kan veranderen dus ze adviseren het land te verlaten..
Heel mooi spul inderdaad! Voor maar 2 miljard dollar per stuk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Machtige technologie. America, fuck yeah.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |