Eens. Kijk het valt te verwachten natuurlijk, maar wat die bron hierboven al aangeeft, de militaire oefeningen die het Zuiden samen met de VS doen, worden door het Noorden opgevat als minstens even grote provocatie. Niemand is in dezen onschuldig, al heeft NK natuurlijk constant de grootste muil en reageert de rest slechts.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:01 schreef whosvegas het volgende:
Maar ff serieus, wat vinden jullie van de rol van Amerika?
Welke stomme idioot, gaat met bommenwerpers, langs de grens van NK vliegen. Enne die oefening hadden ze ook af moeten blazen. Ze zaten NK gewoon te provoceren
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Dit kaartje is niet compleet, ze hebben ook raketten die nog verder kunnen: de Unha-3-raket
http://www.nu.nl/buitenland/2989820/raket-noord-korea-kan-10000-km-vliegen.html
waar is de respawn knopquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het lijkt me heel slim om ongetrainde mensen naar het front te sturen. Ik zou ze sowieso uitlachen als er een oproep komt voor welke oorlog dan ook.
Dikke kans dat de helft vraagt of er nog DLC komt met betere wapens en dan is er ook een grote groep die wil weten hoe je het snelst XP kan farmen. De echt slimme jongen huren gewoon een chinees in die voor hun vecht.
Vind dat argument van die provocaties nogal bizar. Dan zouden we oa Rusland al meerdere malen gebombardeerd moeten hebben, na al die bommenwerpers die ze over Nederland laten vliegen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Eens. Kijk het valt te verwachten natuurlijk, maar wat die bron hierboven al aangeeft, de militaire oefeningen die het Zuiden samen met de VS doen, worden door het Noorden opgevat als minstens even grote provocatie. Niemand is in dezen onschuldig, al heeft NK natuurlijk constant de grootste muil en reageert de rest slechts.
Ik zeg alleen dat het Noorden dat zo opvat. Die zijn getraind om alles te haten wat buiten de eigen grenzen leeft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Vind dat argument van die provocaties nogal bizar. Dan zouden we oa Rusland al meerdere malen gebombardeerd moeten hebben, na al die bommenwerpers die ze over Nederland laten vliegen.
Die Russische bommenwerpers vliegen niet over Nederland. Ze vliegen door het internationale luchtruim boven internationale wateren. Het is enkel luchtruim dat onder Nederlandse verantwoording valt in Navo verband.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Vind dat argument van die provocaties nogal bizar. Dan zouden we oa Rusland al meerdere malen gebombardeerd moeten hebben, na al die bommenwerpers die ze over Nederland laten vliegen.
Nou, dat hebben we gezien nadat de Twin Towers met de grond gelijk zijn gemaaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:01 schreef Remqo het volgende:
Reken er maar op als USA op eigen grondgebied getroffen wordt, dat de rapen helemaal gaar zijn.
Ondertussen zijn er twee oorlogen geweest/nog aan de gang met tegen een miljoen doden. Bush deed zijn uiterste best om 9/11 aan Irak gelinkt te krijgen. En Afghanistan werd een maand na 9/11 al binnengevallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gezien nadat de Twin Towers met de grond gelijk zijn gemaakt![]()
Reactie was nul, behalve wat gejank en grote woorden dat er vergelding zou komen. O ja, 7 jaar na dato hebben ze een op Osama gelijkende opa door zn kanus geschoten. Fijn leger heb je dan, ze moeten zich schamen naar de 10-duizenden nabestaanden van al die dooie Yanks op 9/11
Dan nog, het is niet alsof de VS/ZK door het NK luchtruim vliegt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef HarmsonFX het volgende:
[..]
Die Russische bommenwerpers vliegen niet over Nederland. Ze vliegen door het internationale luchtruim boven internationale wateren. Het is enkel luchtruim dat onder Nederlandse veranwoording valt in Navo verband.
Er zijn triest genoeg zat Amerikanen die Bush geloofde dat ze Irak aanvielen vanwege 9/11.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er twee oorlogen geweest/nog aan de gang met tegen een miljoen doden. Bush deed zijn uiterste best om 9/11 aan Irak gelinkt te krijgen. En Afghanistan werd een maand na 9/11 al binnengevallen.
De Chinese machthebbers zijn veel te bang dat ze daarna geen baas in eigen land meer zijn en Poetin idem ditoquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:11 schreef whosvegas het volgende:
Stel, het komt tot een oorlog, de VS steunt het zuiden, dat is duidelijk. Maar wat gaan China en Rusland doen? Het lijkt me dat die landen de VS graag ff een lesje zouden willen leren
En voor je het weet op je een wereld oorlog.
Heel gevaarlijk spel dit
Ik krijg een beetje het idee dat jij een hekel aan Amerika hebt. Kan dat kloppen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gezien nadat de Twin Towers met de grond gelijk zijn gemaakt![]()
Reactie was nul, behalve wat gejank en grote woorden dat er vergelding zou komen. O ja, 7 jaar na dato hebben ze een op Osama gelijkende opa door zn kanus geschoten. Fijn leger heb je dan, ze moeten zich schamen naar de 10-duizenden nabestaanden van al die dooie Yanks op 9/11
Je kan van te voren, wel bedenken, dat NK dit als een provocatie ziet, waarom doen ze dit dan toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als er vanavond 40 atoombommen op dat land vallen, zal ik er inderdaad geen seconde minder door slapen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:25 schreef Blaadjes het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat jij een hekel aan Amerika hebt. Kan dat kloppen?
Het was toch een vrijgeleide om Irak nog even aan te pakken (omdat ze zogenaamde WMD's hadden) en Afghanistan binnen te vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het zijn een stelletje hypocrieten dat zijn wil oplegt aan andere landen, maar zelf geen haar beter is. Ken jij een ander land, dat onder vervalste 'bewijzen' een ander land is binnen gevallen, in de afgelopen 20/30 jaar? NK heb ik dat nog niet zien doen, evanals Iran.quote:Ik krijg een beetje het idee dat jij een hekel aan Amerika hebt. Kan dat kloppen?
Zoals die man gisteren bij Nieuwsuur zei: niet zo slim, dan pakt Zuid-Korea het beter aan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:01 schreef whosvegas het volgende:
Maar ff serieus, wat vinden jullie van de rol van Amerika?
Welke stomme idioot, gaat met bommenwerpers, langs de grens van NK vliegen. Enne die oefening hadden ze ook af moeten blazen. Ze zaten NK gewoon te provoceren
Die lompe Yanks hebben straks weer een miljoen dooien op hun geweten. En dan vinden ze het gek dat de hele wereld zich tegen hen keert. Behalve weat Europese holmaatjes dan, waaronder Nederland. Economisch hebben ze hun eigen graf al gegraven, militair zijn ze dat ook aan het doen. Lomp volk, maar ik vermaak me kostelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef Lemans24 het volgende:
Zoals die man gisteren bij Nieuwsuur zei: niet zo slim, dan pakt Zuid-Korea het beter aan.
Heb je al die tijd onder een steen gelegen ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |