Is dit keer alleen het internetbankieren, naar ik verneem.quote:
Het werkt weer en ik heb mijn geld weer terug van Henk de Haanquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dit keer alleen het internetbankieren, naar ik verneem.
En Artis is maar 200 bij 100 meter of zo max ...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef golfer het volgende:
Leuk middagje Artis met (klein)kids achter de rug.
Was zeker 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst was geweest.
Wel vermoeiend dat geslenter door de dierentuin.
Dan is er heel wat veranderd ondertussen. Hoe vond je het nieuwe gedeelte? Heb je die waterval nog gezien?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef golfer het volgende:
Leuk middagje Artis met (klein)kids achter de rug.
Was zeker 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst was geweest.
Wel vermoeiend dat geslenter door de dierentuin.
Ja, was best wel het e.e.a. veranderd. Maar nogsteeds vind ik die ouwe kooien voor de roofkatten te klein. Dat zijn nog steeds dezelfde onderkomens die ik mij van ruim 50 jaar geleden ook nog herinner.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:55 schreef tonja het volgende:
Dan is er heel wat veranderd ondertussen. Hoe vond je het nieuwe gedeelte? Heb je die waterval nog gezien?
Ja die roofkathokken kunnen echt niet meer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was best wel het e.e.a. veranderd. Maar nogsteeds vind ik die ouwe kooien voor de roofkatten te klein. Dat zijn nog steeds dezelfde onderkomens die ik mij van ruim 50 jaar geleden ook nog herinner.
Het Aquarium blijft ook nog steeds leuk, alleen kon ik de sidderaal uit mijn jeugd niet meer vinden en heb ik ook geen nijlpaarden meer gezien.
Ik haat dat! zo zieligquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was best wel het e.e.a. veranderd. Maar nogsteeds vind ik die ouwe kooien voor de roofkatten te klein. Dat zijn nog steeds dezelfde onderkomens die ik mij van ruim 50 jaar geleden ook nog herinner.
Ah vandaar. Ze (Tanja) staat nu opgezet in een deel van het Aquariumgebouw.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef tonja het volgende:
Ja die roofkathokken kunnen echt niet meer.
De laatste keer dat ik er was zo'n 5 jaar geleden denk ik, was die sidderaal er nog wel.
Het nijlpaard is vorig jaar ofzo overleden.
Keb wat nieuwe gewicchies gekocht..quote:
Straks groei je krom !quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wat nieuwe gewicchies gekocht..
Raar afgewerkt hoor, de ene kant is langer dan de andere kant..
quote:
Waarom ga je niet gewoon naar de Sportschool Top? Is toch veel gezelliger?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]!
En helaas zijn de afmetingen van de schijfjes net iets anders dan van het oude gewichtje dat ik heb.
Maakt in de breedte niet heel veel uit, maar het is helaas in de hoogte, ach..
Wel goedkoop gekocht.
Ik ga genoeg naar de sportschoolquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de Sportschool Top? Is toch veel gezelliger?
Loopt daar van alles rond, alle leeftijden, maten en kleuren.
Grote gespierde negers, dunne witte jongetjes, moslismeisjes met hoofdoekjes,
want mij persoonlijk een ramp lijkt om in te sportendat zijn van die nylon gevallen
en ze zijn meestal vet dik ingepakt![]()
Maar ze doen het wel !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |