Is dit keer alleen het internetbankieren, naar ik verneem.quote:
Het werkt weer en ik heb mijn geld weer terug van Henk de Haanquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dit keer alleen het internetbankieren, naar ik verneem.
En Artis is maar 200 bij 100 meter of zo max ...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef golfer het volgende:
Leuk middagje Artis met (klein)kids achter de rug.
Was zeker 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst was geweest.
Wel vermoeiend dat geslenter door de dierentuin.
Dan is er heel wat veranderd ondertussen. Hoe vond je het nieuwe gedeelte? Heb je die waterval nog gezien?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef golfer het volgende:
Leuk middagje Artis met (klein)kids achter de rug.
Was zeker 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst was geweest.
Wel vermoeiend dat geslenter door de dierentuin.
Ja, was best wel het e.e.a. veranderd. Maar nogsteeds vind ik die ouwe kooien voor de roofkatten te klein. Dat zijn nog steeds dezelfde onderkomens die ik mij van ruim 50 jaar geleden ook nog herinner.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:55 schreef tonja het volgende:
Dan is er heel wat veranderd ondertussen. Hoe vond je het nieuwe gedeelte? Heb je die waterval nog gezien?
Ja die roofkathokken kunnen echt niet meer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was best wel het e.e.a. veranderd. Maar nogsteeds vind ik die ouwe kooien voor de roofkatten te klein. Dat zijn nog steeds dezelfde onderkomens die ik mij van ruim 50 jaar geleden ook nog herinner.
Het Aquarium blijft ook nog steeds leuk, alleen kon ik de sidderaal uit mijn jeugd niet meer vinden en heb ik ook geen nijlpaarden meer gezien.
Ik haat dat! zo zieligquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was best wel het e.e.a. veranderd. Maar nogsteeds vind ik die ouwe kooien voor de roofkatten te klein. Dat zijn nog steeds dezelfde onderkomens die ik mij van ruim 50 jaar geleden ook nog herinner.
Ah vandaar. Ze (Tanja) staat nu opgezet in een deel van het Aquariumgebouw.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef tonja het volgende:
Ja die roofkathokken kunnen echt niet meer.
De laatste keer dat ik er was zo'n 5 jaar geleden denk ik, was die sidderaal er nog wel.
Het nijlpaard is vorig jaar ofzo overleden.
Keb wat nieuwe gewicchies gekocht..quote:
Straks groei je krom !quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb wat nieuwe gewicchies gekocht..
Raar afgewerkt hoor, de ene kant is langer dan de andere kant..
quote:
Waarom ga je niet gewoon naar de Sportschool Top? Is toch veel gezelliger?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]!
En helaas zijn de afmetingen van de schijfjes net iets anders dan van het oude gewichtje dat ik heb.
Maakt in de breedte niet heel veel uit, maar het is helaas in de hoogte, ach..
Wel goedkoop gekocht.
Ik ga genoeg naar de sportschoolquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de Sportschool Top? Is toch veel gezelliger?
Loopt daar van alles rond, alle leeftijden, maten en kleuren.
Grote gespierde negers, dunne witte jongetjes, moslismeisjes met hoofdoekjes,
want mij persoonlijk een ramp lijkt om in te sportendat zijn van die nylon gevallen
en ze zijn meestal vet dik ingepakt![]()
Maar ze doen het wel !![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga genoeg naar de sportschool
Asociaal knappe meisjes / vrouwen heb je er ook, daar raak ik seksueel gefrustreerd van.![]()
Nee hoor Top, ik heb daar niet zo'n last van om eerlijk te zijn, ik ben nou eenmaal geen 18 meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aww![]()
Vervelend he, slecht voor je hart volgens mij.
Wanneer losten die complexen zich op?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor Top, ik heb daar niet zo'n last van om eerlijk te zijn, ik ben nou eenmaal geen 18 meer![]()
Zou ik ook niet meer willen zijn trouwens, toen had ik meer complexen dan nu
Pffffff een ideequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer losten die complexen zich op?
Niet zo rond de leeftijd 28 oid?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Pffffff een ideeik heb ze in ieder geval niet meer
![]()
Misschien omdat ik eindelijk begrijp dat al die vrouwen in die modebladen niet ''echt'' zijn.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
Thuisbezorgd bestel-knop maar weer eens ingedrukt,,,,,, Een hele werkweek niet roken ... Verdien het... Nu maar hopen dat het nog smaakt ook
Ik merk dat sociaal contact met vrouwen van rond die leeftijd over het algemeen genomen een stuk relaxter verloopt..quote:
Wij (mijn zus en ik) hadden een héél leuk gesprek met een vrouw in de kleedkamerquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk dat sociaal contact met vrouwen van rond die leeftijd over het algemeen genomen een stuk relaxter verloopt..
Alsof je als man altijd in iemands broekje wilt als je hoi zegt ofzo.
Oh oh oh?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij (mijn zus en ik) hadden een héél leuk gesprek met een vrouw in de kleedkamer
en een heel klein beetje sjans van een aardige vent![]()
Nee nog niet, maar op mn werk moet ik echt aldoor ff wat anders doen dan achter mn laptop zitten... Zo moe.. Maar als ik dan weer thuis ben is dat gevoel weer anders,, Gewoon volhouden en als het goed gaat hebben we het er niet meer over.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Heb jij nog geen zweet buien en nachtmerries gehad?
Nou, gesprek in de kleedkamer tussen mijn zus en mij, was nogal persoonlijkquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, gesprek in de kleedkamer tussen mijn zus en mij, was nogal persoonlijkmaar
die vrouw vond het zķ herkenbaar dus die kwam er meteen bijen die had ook hele
verhalen, totdat wij zeiden dat nu écht eens moesten gaan sporten, want zij was juist klaar,
maar wij moesten nog beginnen,, was gewoon leuk, zomaar, leuk...![]()
En die aardige meneer zat op een crossfiets en wij waren nogal aan het lachen, en hij keek
steeds opzij naar ons en dat ging opvallen, dus toen hebben we even gezwaaid![]()
en toen kwam hij zo af en toe eens héél toevalliglangslopen, was gewoon een beetje grappig,
verder niks
Ja, écht makkelijk is het dit keer niet, die keer dat ik 1,5 jaar gestopt was, ging het héél makkelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar op mn werk moet ik echt aldoor ff wat anders doen dan achter mn laptop zitten... Zo moe.. Maar als ik dan weer thuis ben is dat gevoel weer anders,, Gewoon volhouden en als het goed gaat hebben we het er niet meer over.
Ik heb alleen vriendelijk gezwaaidquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
Flirtende Fann in de sportschool verhalen ....
Jaja, je vond hem gewoon leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb alleen vriendelijk gezwaaidhij zat steeds zo stiekum opzij te kijken was
wel grappig
We hadden de slappe lachquote:
Weet je niet, niet zo snel oordelen, misschien is hij wel heel leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welnee.. aardige vent verder niet.
Kom een keer langs en we doe onder andere een rondje Artis ... Om de hoek de Hermitage ... Nu tijdelijk van Goghquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nog nooit in Artis geweest![]()
Maar wel in Blijdorp![]()
En vanavond weer een rondje gehold
quote:
Ja die van de Olli's van ASRquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Blijdorp, hoofdsponsor van Feyenoord, right?
Ja Top ik zei toch al, leuke aardige manquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je niet, niet zo snel oordelen, misschien is hij wel heel leuk.
hmgzgrquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ed-verkrachting.html
Wat enorm triest...
Er worden daar 2 vrouwen per minuut verkracht volgens schattingen
even in de herhaling dan maarquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe vaak ga je nu per week Dees?
Ik vind dat wel knap hoor zo in je eentje![]()
Hoe lang loop je zo ongeveer?
Ik loop 3 x per week, dus in het weekend niet en ik loop niet alleen, maar ook samen met mijn zus, wel zo gezellig. Tijdens het lopen kletsen we niet zoveel behalve tijdens de wandelpauzes, maar als we aan het warmwandelen zijn kletsen we vaak zo veel dat we vergeten dat we ook nog moeten lopenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe vaak ga je nu per week Dees?
Ik vind dat wel knap hoor zo in je eentje![]()
Hoe lang loop je zo ongeveer?
Ik was ff een bakkie halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
even in de herhaling dan maar
Tofquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe tussendoor
Dit werkt écht !![]()
http://www.culy.nl/inspir(...)zonder-melkschuimer/
Ah ! Ook met je zus!quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop 3 x per week, dus in het weekend niet en ik loop niet alleen, maar ook samen met mijn zus, wel zo gezellig. Tijdens het lopen kletsen we niet zoveel behalve tijdens de wandelpauzes, maar als we aan het warmwandelen zijn kletsen we vaak zo veel dat we vergeten dat we ook nog moeten lopen
Vandaag hebben we in totaal 2,5 km afgelegd met afwisselend lopen/wandelen volgens het schema van Evy. Het wordt elke avond wel pittiger hoor, maar het is heerlijk om te doen!
Geinig! Ik heb weleen melkschuimer, maar ik ga je link ff doorsturen naar mijn arme studentendochter zonder melkschuimerquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe tussendoor
Dit werkt écht !![]()
http://www.culy.nl/inspir(...)zonder-melkschuimer/
Fann is nog een beetje uit dr doen en wil overal gelijk antwoord op .... Maar over 2 weken is ze gewoon weer Cook en relaxed... En ik ook btwquote:
Serieus, ik ga het strakkies ook weer effe doen, met een beetje cacao poeder eropquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tof
Echt thx
Dit soort info vergeet ik nooit meer![]()
Nou daar zit iets inquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is nog een beetje uit dr doen en wil overal gelijk antwoord op .... Maar over 2 weken is ze gewoon weer Cook en relaxed... En ik ook btw
Ik ben nu in totaal 4,5 kg afgevallen, maar was er al een paar kwijt voordat ik ging lopen. Met het lopen verbrand ik per keer ongeveer 250 kcal omdat het nog een intervaltraining is, maar hoe meer minuten je loopt hoe meer je verbrandt, dus afvalt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! Ook met je zus!
jah.. dat kletsen herken ik weldat maakt het zoveel leuker en daardoor makkelijker...
3x per week! dan zal je wel al afgevallen zijn?
Ik heb zo'n espresso apparaat waar zo'n melkschuim tuitje aan zit ... 10 jaar geleden ooit eens gebruikt ... Werkt prima, maar niet zo mn dingquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus, ik ga het strakkies ook weer effe doen, met een beetje cacao poeder erop
heb je een harstikke sjiek bakkieen veel lekkerder dan koffiemelk !
effe voordat ik koffie ga maken, wat voor beloning?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nu in totaal 4,5 kg afgevallen, maar was er al een paar kwijt voordat ik ging lopen. Met het lopen verbrand ik per keer ongeveer 250 kcal omdat het nog een intervaltraining is, maar hoe meer minuten je loopt hoe meer je verbrandt, dus afvalt.
Nog 2,5 kg en dan ben ik op mijn streefgewicht, maar ik heb al een voorproefje genomen op mijn beloning
Je moet Harry's ook niet andersom knuffelen ...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:27 schreef tonja het volgende:
Ik zit net met Harry te knuffelen (mijn kat). Hij zat ondersteboven op mijn schoot toen ie ergens van schrok, kras op mijn wang en bijna een tand door mijn lip. Lompe kutkat
Af en toe zijn het van die lomperds hč, maar hij zal het vast niet zo bedoeld hebben. Je andere poes heet toch Loes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:27 schreef tonja het volgende:
Ik zit net met Harry te knuffelen (mijn kat). Hij zat ondersteboven op mijn schoot toen ie ergens van schrok, kras op mijn wang en bijna een tand door mijn lip. Lompe kutkat
Dat is een pokkewerk om zo'n geval schoon te houden, heb ik ook eens gehad...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n espresso apparaat waar zo'n melkschuim tuitje aan zit ... 10 jaar geleden ooit eens gebruikt ... Werkt prima, maar niet zo mn ding
Deehees!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe voordat ik koffie ga maken, wat voor beloning?
Een paar bezoekjes aan de zonnebank, ik had een wit melkmuiltje, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe voordat ik koffie ga maken, wat voor beloning?
Ja dat dus ...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een pokkewerk om zo'n geval schoon te houden, heb ik ook eens gehad...
Ik drink het ook niet, ik drink alleen espressoquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n espresso apparaat waar zo'n melkschuim tuitje aan zit ... 10 jaar geleden ooit eens gebruikt ... Werkt prima, maar niet zo mn ding
Ah ! Oké.... dan zou ik levend verbrandenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar bezoekjes aan de zonnebank, ik had een wit melkmuiltje, maar nu niet meer
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goffer, ik ga niet zo snel op dit ding
Maak G nou niet wakker ... Die ligt vast weer ergens uit te buiken van een recensie of zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goffer, ik ga niet zo snel op dit ding
klotedingen zijn hetquote:
Ja dat is wel kut ja. Stom beestquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:27 schreef tonja het volgende:
Nah je ziet er prima uit hoor ..quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar bezoekjes aan de zonnebank, ik had een wit melkmuiltje, maar nu niet meer
Je hebt ook zonnebanjen voor gevoelige huid en je moet het sowieso langzaam opbouwen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! Oké.... dan zou ik levend verbranden
Ja en dat zou zonde zijn.. Ik wil je hier nog wel wat langer meemakenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! Oké.... dan zou ik levend verbranden
Jezus, je bloedt als een rundquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:38 schreef tonja het volgende:
Har knuffelt graag ondersteboven, is een dingetje van 'm
Ja, de poes heet Loes.
[ afbeelding ]
Waarom doet hij dan gek naar jou toequote:Op vrijdag 5 april 2013 20:38 schreef tonja het volgende:
Har knuffelt graag ondersteboven, is een dingetje van 'm
Ja, de poes heet Loes.
[ afbeelding ]
Is dat nu net gebeurt>quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:41 schreef tonja het volgende:
Ik overleef het vast wel
Het was gewoon een lompe actie van m. De suflul
Ik probeer me een voorstelling te maken hoe hij dan op schoot ligt, maar ik krijg er geen beeld bij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:41 schreef tonja het volgende:
Ik overleef het vast wel
Het was gewoon een lompe actie van m. De suflul
Met zon ding maak je van een beetje een hoop meer en dat is typisch wat studenten nodig hebben voor weinig geldquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn arme studentendochter heeft wel een melkopschuimer
hahaah ik zal een tekeningetje maken... momentquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer me een voorstelling te maken hoe hij dan op schoot ligt, maar ik krijg er geen beeld bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |