Als iemand anders hem heeft gaat ie eruitquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
YaBowie moet zo lang mogelijk in de OP
Nou en dan worden we lapo jattersquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als iemand anders hem heeft gaat ie eruit
ja interessant he vroeger hadden ze nog geen combynatie pakken maar ook geen kommas en puntjes en als ze die wel hadden weet oma nel niet wanneer ze ze moet gebruiken wat best vermoeiend lezen is vooral als je poep op je niet combynatie pak hebt zitten wat heel vervelend is.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja interessant he vroeger hadden ze nog geen combynatie pakken maar ook geen kommas en puntjes en als ze die wel hadden weet oma nel niet wanneer ze ze moet gebruiken wat best vermoeiend lezen is vooral als je poep op je niet combynatie pak hebt zitten wat heel vervelend is.
Waar woont oma nel?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja interessant he vroeger hadden ze nog geen combynatie pakken maar ook geen kommas en puntjes en als ze die wel hadden weet oma nel niet wanneer ze ze moet gebruiken wat best vermoeiend lezen is vooral als je poep op je niet combynatie pak hebt zitten wat heel vervelend is.
ergens is sassenheim denk ik misschien wel in het bejaardentehuis want daar kan ze vogeltjes voeren die op hun beurt weer op vaders jassen kunnen schijten maar dat terzijde want ik weet het niet misschien wel in een huis in combynatie met een verzorgingstehuisquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar woont oma nel?
Dan geven we der een komma op der neus
Dit is te moeilijk!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ergens is sassenheim denk ik misschien wel in het bejaardentehuis want daar kan ze vogeltjes voeren die op hun beurt weer op vaders jassen kunnen schijten maar dat terzijde want ik weet het niet misschien wel in een huis in combynatie met een verzorgingstehuis
gemeen hoor tegen een omaquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar woont oma nel?
Dan geven we der een komma op der neus
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom er net achter dat Bowie buikschaamhaar heeft, wat is deze
Wut.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom er net achter dat Bowie buikschaamhaar heeft, wat is deze
Ik las hetquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn hond heeft buikschaamhaar
welke pizza neem je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Taexon het volgende:
Lief dagboek, ik sta nu in mijn onderbroek in de schuur.
Gr gr tax
ANd now we know, cause knowledge is power!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Taexon het volgende:
Lief dagboek, ik sta nu in mijn onderbroek in de schuur.
Gr gr tax
douchzequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:43 schreef Taexon het volgende:
Ik ga me spontaan douchen door deze sc
Tot zo
De vriezer was ontdooit dus ze moeten opquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef Rockiejj het volgende:
Elke dag om 12 uur al pizza eten, wat is jouw probleem?
dat vind je natuurlijk verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
De vriezer was ontdooit dus ze moeten op
Oh wat vervelend..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
De vriezer was ontdooit dus ze moeten op
Gewoon alles er afschrapen en opeten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef Taexon het volgende:
Naja de pizzas smaken wat anders.. De bodem dan![]()
Maar alsnog eetbaar
doe maar zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef Taexon het volgende:
Naja de pizzas smaken wat anders.. De bodem dan![]()
Maar alsnog eetbaar
ojaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vooral geen whatsapp ofzo
eendrachtskade?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
er is een woonboot te huur in groningen voor 2personen 750 pm
Je punt? Ik denk er nog niet heel serieus over na uit huis te gaan hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
er is een woonboot te huur in groningen voor 2personen 750 pm
een studiegenootje van mij heeft eergister contract getekend voor een woonboot, ook voor die prijs, dus vroeg 't me even afquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, hoorde het net van een andere fokker
suckerquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je punt? Ik denk er nog niet heel serieus over na uit huis te gaan hoorTevens heb ik pas in september weer stufi
'vlakbij station tegenover die zwarte doos aan het water bij media markt'quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
een studiegenootje van mij heeft eergister contract getekend voor een woonboot, ook voor die prijs, dus vroeg 't me even af
En aangezien jij op een hele manege tegelijk wed zit ik daar weer tussen johquote:
eendrachtskade dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'vlakbij station tegenover die zwarte doos aan het water bij media markt'
zegtie
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aangezien jij op een hele manege tegelijk wed zit ik daar weer tussen joh
oh top ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
eendrachtskade dus.volgens mij. daar ga ik in de buurt ook misschien wonen trouwens
moet je beter zoekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh top ja!
waarom kan iedereen kamers vinden behalve ik
ik wil godverdomme op kamers
wat is je budget en heb je nog eisen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]help mij
ik wil rond juli/augustus uit huis vertrokken zijn
Kamers waarvan ik weet, voor die prijs, hebben geen grote ramen en liggen niet vlakbij een supermarkt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
minimaal 14m2
niet meer dan 320 pm
grote ramen
supermarkt dichtbij
ik had een gevonden, kamerlingh onnesstraatquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kamers waarvan ik weet, voor die prijs, hebben geen grote ramen en liggen niet vlakbij een supermarkt.
heb je een telefoonnummer? maar als je een kamer hebt, kom ik bij je op bezoek, ok?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had een gevonden, kamerlingh onnesstraat
station, stadspark, school, supermarkt en action allemaal binnen 10min lopen
maar dat kutwijf reageert niet
nee alleen facebookquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je een telefoonnummer? maar als je een kamer hebt, kom ik bij je op bezoek, ok?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee alleen facebook
ze zei 'ja je moet die en die een berichtje sturen'
dus ik probeer die mensen te zoeken in haar vriendenlijst
heeft ze haar vrienden afgeschermd
ja godver
isgoed
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
grote kans dat ze je bericht niet eens gekregen heeft, want je bent geen vrienden met dr
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]oh
ik kijk net weer op dr facebook, kan ik het bericht niet weer vinden?wat is deze
de kamer was perfect
maar jij hebt dan ook veel geldquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga anders even naar een makelaar, ze vinden vast wel iets voor je. daar ben ik nu ook mee bezig, al betaal je wel bemiddelingskosten maar heb ik wel voorover.
en dan ga je op kamers? kost veel meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook veel geld
ik ben blut
ik heb binnenkort een baantje wat mij verzekerd van 400eu pmquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan ga je op kamers? kost veel meer dan je denkt.
ga gewoon met mij samenwonen xoxoquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb binnenkort een baantje wat mij verzekerd van 400eu pm
dan komt er nog 80eu stufi bij
en ik kan/wil nog eventueel 100eu lenen
het zal je een frisse kijk op het leven gevenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Etsu het volgende:
met een meisje samenwonen, ik weet niet hoor
ongetwijfeld, maar ik wil niet opeens dat in onze badkamer overal roze spullen staan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het zal je een frisse kijk op het leven geven
ik ook maar toch maak ik niet zulke dingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iemand heeft teveel vrije tijd
waarschijnlijk heb jij meer shit dan ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik wil niet opeens dat in onze badkamer overal roze spullen staan.
dat valt nou ook wel mee hoorrrrrquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb jij meer shit dan ik
neehoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat valt nou ook wel mee hoorrrrrzo minachtend over mij
betekentquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehoorbedoelde alleen dat ik helemaal niet zoveel gebruik
en vat dit op als een compliment jabetekend dat je er verzorgd uitziet
zou je op mij vallen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehoorbedoelde alleen dat ik helemaal niet zoveel gebruik
en vat dit op als een compliment jabetekend dat je er verzorgd uitziet
als je mij kent weet je dat ik regelmatig d/t fouten maak. ik leer er maar niet van dus je blijft bezig met verbeteren.quote:
Je doet het nu wel goed, klasse hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je mij kent weet je dat ik regelmatig d/t fouten maak. ik leer er maar niet van dus je blijft bezig met verbeteren.
Maar het is helemaal niet moeilijk eigenlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je mij kent weet je dat ik regelmatig d/t fouten maak. ik leer er maar niet van dus je blijft bezig met verbeteren.
Maandag 13.15 pas weer werkenquote:
wat is deze etsuquote:
ik doe altijd smurfen hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet moeilijk eigenlijkgewoon lopen invullen en als je loopt hoort dan vult je een t in
Is meestal wel goed
quote:
maar bij woorden zoals 'betekend' hoor je het verschil niet tussen een d of een t.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet moeilijk eigenlijkgewoon lopen invullen en als je loopt hoort dan vult je een t in
Is meestal wel goed
ik ben bekeerd tot de vrouwenwereld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is deze etsu
eerst was jij verafschuwd toen ik zei dat ik je voor de grap kusjes ging geven als we gingen meeten
en nu wil je in een bed vol rozen met mij liggen
wat is er gebeurd
Daarom vervang je betekenen door smurfen of een ander onafhankelijk woord.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar bij woorden zoals 'betekend' hoor je het verschil niet tussen een d of een t.
en dan smurven spellenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daarom vervang je betekenen door smurfen of een ander onafhankelijk woord.
Ja maar waarom zou je een d gebruiken dan? Net als bij lopen staat die toch niet in het hele werkwoordquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar bij woorden zoals 'betekend' hoor je het verschil niet tussen een d of een t.
Maar dan weet ik nog niet wanneer ik een d of een t moet invullenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daarom vervang je betekenen door smurfen of een ander onafhankelijk woord.
maar betekend en betekent wordt allebei goed gerekend door spellingcorrectiequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je een d gebruiken dan? Net als bij lopen staat die toch niet in het hele werkwoord
ik ben teleurgesteld in je trouwens. ik gaf een mogelijkheid om pannekoekjes te maken begin april.quote:
het is altijd stam + tquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dan weet ik nog niet wanneer ik een d of een t moet invullen
Oke, maar je krijgt nooit een -d bij tegenwoordige tijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar betekend en betekent wordt allebei goed gerekend door spellingcorrectie
Omdat je kan zeggen:quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar betekend en betekent wordt allebei goed gerekend door spellingcorrectie
begin aprilquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben teleurgesteld in je trouwens. ik gaf een mogelijkheid om pannekoekjes te maken begin april.
je zou nog op terugkomen. raad eens waar we nu leven
geen idee, ik lig al 3 dagen met 39 graden in bed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
begin april
![]()
wanneer pannekoeken maken ets
Oh, bedankt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is altijd stam + t
Een d aan het einde is alleen mogelijk bij een voltooid deelwoord of als je de ik-vorm (stam) van bv. laden (laad) hebt.
JA GA MIJ DAN GEEN SCHULDGEVOEL AANPRATEN ALS JE TOCH NIET KAN JIJ HEKSquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, ik lig al 3 dagen met 39 graden in bed.
ik laat 't je weten als ik 100% beter ben. nu ligt de verantwoordelijkheid bij mij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JA GA MIJ DAN GEEN SCHULDGEVOEL AANPRATEN ALS JE TOCH NIET KAN JIJ HEKS
ik vertrouw op jequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik laat 't je weten als ik 100% beter ben. nu ligt de verantwoordelijkheid bij mij.
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
sorry voor onze mini-SC.
iemand nog wat te vertellen?
pizza omg omgquote:
ja hoorquote:
Retorische vraagquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je hier antwoord op of is het zo'n niet-te-beantwoorden-vraag?
Goed alleen aankomende week een toetsweekquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoormet jou?
Je bent er niet zo veel meer
Is dat een antwoord op wat AJ's vraag is, of dat de vraag die ik beschrijf een retorische vraag is?quote:
Kan je daar een antwoord op geven dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je hier antwoord op of is het zo'n niet-te-beantwoorden-vraag?
Waarschijnlijk omdat je genen coderen voor een mindere aanmaak van groeihormoon dan bij Westerse mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je daar een antwoord op geven dan?
De vraag die je beschrijft is een retorische vraag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op wat AJ's vraag is, of dat de vraag die ik beschrijf een retorische vraag is?
En iets met een tovenaar op een berg, een ezel, een mattenklopper en een dure bessenstruik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je genen coderen voor een mindere aanmaak van groeihormoon dan bij Westerse mensen.
Awh vandaar dat je er wat minder bent dus. Succes met leren enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed alleen aankomende week een toetsweeken ik heb de laatste twee weken gemist en dat moet ik allemaal inhalen dit weekend
Verder gaat het wel top hoor, gebeurt niet echt veel in mijn leven verder
En ik begin mijn sociale leven terug te krijgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Awh vandaar dat je er wat minder bent dus. Succes met leren enzo
Ik ga morgen ook eindelijk eens wat doen dan werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En ik begin mijn sociale leven terug te krijgen
Wat danquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eindelijk eens wat doen dan werken
Met een vriendin naar Arnhemquote:
Okquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je genen coderen voor een mindere aanmaak van groeihormoon dan bij Westerse mensen.
quote:
Luister dan naar liedjes waarin 'Summer' voorkomtquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
Ik krijg het altijd koud als ik The A Team van Ed Sheeran luister
Nicequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga morgen leren, volgend weekend ga ik camperen in mijn achtertuin
Krijg je dan niet allemaal gluurders enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en payphone, die luister ik nuquote:
Waarom zouden mensen gaan glurenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal gluurders enzo![]()
![]()
Kamperen*quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah ja of boeven die jullie gaan overvallenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen gaan gluren
Waarom zouden boeven een tent gaan overvallen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mwah ja of boeven die jullie gaan overvallen![]()
![]()
Jaquote:
Omdat ze jullie willen vermoordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zouden boeven een tent gaan overvallen?
Hoe oud waren jullie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
JaDie vriendin had toen ik de tuin geplast omdat ik geen zin had om naar binnen te gaan want ze durfde niet alleen hahahahahahah
zo dom
tien ofzoquote:
dus ze ging midden in de nacht in de tuin plassenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
JaDie vriendin had toen ik de tuin geplast omdat ik geen zin had om naar binnen te gaan want ze durfde niet alleen hahahahahahah
zo dom
hahaha jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dus ze ging midden in de nacht in de tuin plassen
Noem je me nu een niemand?quote:
Je weet toch wat voor lichaam ik heb.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dik in goede persoonlijkheid, niet in gewicht, toch?
Ik met mijn mobielquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik slaap met een mes onder mijn kussen.
Nou ok danquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik slaap met een mes onder mijn kussen.
Ehm, ehm, ehm, wat zit je haar leuk, heb je er iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Noem je me nu een niemand?
[..]
Je weet toch wat voor lichaam ik heb.
give yor heart a break XDquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
The day I first met you, you told me, you never fall in looveeeeee
Omdat ik altijd wel een boek heb die ik aan het lezen ben en dan nog 5 tot 10 pagina's lees voor ik ga slapen.quote:
Oh en bedankt hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ehm, ehm, ehm, wat zit je haar leuk, heb je er iets mee gedaan?
HAHA HOMO GESPOTquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik altijd wel een boek heb die ik aan het lezen ben en dan nog 5 tot 10 pagina's lees voor ik ga slapen.
call me nerd maar ik vind boeken leuk
neej call me maybe XD XDquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik altijd wel een boek heb die ik aan het lezen ben en dan nog 5 tot 10 pagina's lees voor ik ga slapen.
call me nerd maar ik vind boeken leuk
terechtquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
OH. Beyonce is geslagen.
[ afbeelding ]
In haar keel.
Ik ook hi5quote:
If You Could See Me Now draaide ik tot voor een kwartiertje geleden een uur lang op replayquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
Mijn meest afgespeelde liederen
[ afbeelding ]
Heel veel succes ben zelf ook al een tijdje voor een woning aan het kijken maar voor die prijs mag je blij zijn met een kledingskastquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
minimaal 14m2
niet meer dan 320 pm
grote ramen
supermarkt dichtbij
nicequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
If You Could See Me Now draaide ik tot voor een kwartiertje geleden een uur lang op replay
lekker knus togquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel veel succes ben zelf ook al een tijdje voor een woning aan het kijken maar voor die prijs mag je blij zijn met een kledingskast
Ja nu weer, dankjewel voor het posten.quote:
UP ON THE HILL ACROS THE BLUE LAKKEEEEEquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
DONT YOU WORRY DONT YOU WORRY CHILD, SEE HEAVENS GOT A PLAN FOR YOU
wajooooquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja nu weer, dankjewel voor het posten.
Ik ken maar een paar liedjes van Beyonce, Rihanna of Nelly Furtado die ik leuker vind
Bad is leuker ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
wajoooo![]()
En bad had ik ook al een je gegeven
Maar Bad ben ik soms zat, als ik aan het liedje denk, maar als ik m dan weer ga luisteren denk ik: O JA!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
DONT YOU WORRY DONT YOU WORRY CHILD, SEE HEAVENS GOT A PLAN FOR YOU
THATS WHERE I HAD MY FIRST HEARTBREAAAKKquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
UP ON THE HILL ACROS THE BLUE LAKKEEEEE
Ja maar ik ben hem nog niet zatquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar Bad ben ik soms zat, als ik aan het liedje denk, maar als ik m dan weer ga luisteren denk ik: O JA!
geen zin om te luisteren sorryquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen zin om te luisteren sorry
I STILL REMEMBER HOW IT ALL CHANGEEED YEAAAHquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
THATS WHERE I HAD MY FIRST HEARTBREAAAKK
hahahaa ja iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als ik m eenmaal weer luister zit ik weer helemaal in de Bad-fl0w
MY FATHER SAID, DONT YOU WORRY DONT YOU WORRY CHILDDDDquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
I STILL REMEMBER HOW IT ALL CHANGEEED YEAAAH
Dat is zo ongeveer wat de 'quote:
Hoezo zou hij niet goed zijn?quote:
Ok, los jij het even opquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat de staatschuld per seconde met 45.000 dollar stijgt?
Geen andere landen meer helpen, de daklozen en alles niet meer helpen, scheelt al wat.quote:
Dit is dan weer jammerquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen andere landen meer helpen, de daklozen en alles niet meer helpen, scheelt al wat.
Maar te hard dus zal niet zo snel gebeuren
Je zou jezelf niet meer helpenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen andere landen meer helpen, de daklozen en alles niet meer helpen, scheelt al wat.
Maar te hard dus zal niet zo snel gebeuren
Oh okequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben niet dakloos en woon nu nog gewoon in Nederland?
Afrika is geen land, maar goedquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Investeren in landen als afrika gaat niet echt helpen toch?
rot opquote:
WHAHAHHAHquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb echt een werk nodig maar ik weet niks en het chinese resterand die ik wou beginnen kan niet
Ik ben goed met deze situaties, oké, dit moet je doen:quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
kut ik heb om 19;00 sollicitatiegesprek en moet om 17;45 de bus halen maar mn haar zit nog in een handdoek en heb geen makeup op help
Je kan beter meer belasting heffen bij de hoogste inkomens? Dan hoef je ook niet te korten op de ontwikkelingshulp die je toch al bijna niet geeft?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Investeren in landen als afrika gaat niet echt helpen toch?
Nou ik heb heel veel geduld met jou gehad, maar nu doe je gewoon domquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat doe je nou opeens weer boos?
ja kan maar dan kan er wel protest ontstaan en veel werk word dan niet gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan beter meer belasting heffen bij de hoogste inkomens? Dan hoef je ook niet te korten op de ontwikkelingshulp die je toch al bijna niet geeft?
Wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik heb heel veel geduld met jou gehad, maar nu doe je gewoon dom
Je weet dat de rijkste inkomens niet werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja kan maar dan kan er wel protest ontstaan en veel werk word dan niet gedaan
De hoge zakenmannen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je weet dat de rijkste inkomens niet werken?
GOT TO GET DOWN ON FRAIDAYquote:
jij mag nog helemaal niet werken. je zou eens op moeten letten op schoolquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
https://www.google.nl/#hl(...)939&biw=1440&bih=762
Domme resultaten weer
ik mag werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij mag nog helemaal niet werken. je zou eens op moeten letten op school
Kun je niet het restaurant bellen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver hoe doe ik dit
sollicitatiegesprek om 1900
kan niet heen want ik red dat niet meer
ik heb geen telefoonnummer meer van de vrouw die mij belde voor een afspraak en kan dus niks laten weten
straks bellen ze mij boos op waar ik blijf daar heb ik geen zin in
Kans op een baan verpest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver hoe doe ik dit
sollicitatiegesprek om 1900
kan niet heen want ik red dat niet meer
ik heb geen telefoonnummer meer van de vrouw die mij belde voor een afspraak en kan dus niks laten weten
straks bellen ze mij boos op waar ik blijf daar heb ik geen zin in
is geen restaurant maar een event en catering bedrijf, het nummer op de site is dus voor het maken van afspraken/reserveringenquote:
Ja pech, bel die dan gewoon. Of kijk bij je geschiedenis van bellen ofzo. Weet niet hoe dat heet. logbestanden ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is geen restaurant maar een event en catering bedrijf, het nummer op de site is dus voor het maken van afspraken/reserveringen
beter dan tochquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wss heb ik al een baan maar oke
Geen knurftjes zoals jij. jij weer waarschijnlijk alleen hoe je het internet kan opstartenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.zoekbijbaan.nl(...)rs_in_rotterdam.html
wat verwachten ze?
lees het goed. Moet overdag beschikbaar zijn en miniumleeftijd 13. dat is dus school. en ja ik weet hoe internet aan moetquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen knurftjes zoals jij. jij weer waarschijnlijk alleen hoe je het internet kan opstarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |