Als iemand anders hem heeft gaat ie eruitquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
YaBowie moet zo lang mogelijk in de OP
Nou en dan worden we lapo jattersquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als iemand anders hem heeft gaat ie eruit
ja interessant he vroeger hadden ze nog geen combynatie pakken maar ook geen kommas en puntjes en als ze die wel hadden weet oma nel niet wanneer ze ze moet gebruiken wat best vermoeiend lezen is vooral als je poep op je niet combynatie pak hebt zitten wat heel vervelend is.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja interessant he vroeger hadden ze nog geen combynatie pakken maar ook geen kommas en puntjes en als ze die wel hadden weet oma nel niet wanneer ze ze moet gebruiken wat best vermoeiend lezen is vooral als je poep op je niet combynatie pak hebt zitten wat heel vervelend is.
Waar woont oma nel?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja interessant he vroeger hadden ze nog geen combynatie pakken maar ook geen kommas en puntjes en als ze die wel hadden weet oma nel niet wanneer ze ze moet gebruiken wat best vermoeiend lezen is vooral als je poep op je niet combynatie pak hebt zitten wat heel vervelend is.
ergens is sassenheim denk ik misschien wel in het bejaardentehuis want daar kan ze vogeltjes voeren die op hun beurt weer op vaders jassen kunnen schijten maar dat terzijde want ik weet het niet misschien wel in een huis in combynatie met een verzorgingstehuisquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar woont oma nel?
Dan geven we der een komma op der neus
Dit is te moeilijk!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ergens is sassenheim denk ik misschien wel in het bejaardentehuis want daar kan ze vogeltjes voeren die op hun beurt weer op vaders jassen kunnen schijten maar dat terzijde want ik weet het niet misschien wel in een huis in combynatie met een verzorgingstehuis
gemeen hoor tegen een omaquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar woont oma nel?
Dan geven we der een komma op der neus
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom er net achter dat Bowie buikschaamhaar heeft, wat is deze
Wut.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom er net achter dat Bowie buikschaamhaar heeft, wat is deze
Ik las hetquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn hond heeft buikschaamhaar
welke pizza neem je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Taexon het volgende:
Lief dagboek, ik sta nu in mijn onderbroek in de schuur.
Gr gr tax
ANd now we know, cause knowledge is power!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Taexon het volgende:
Lief dagboek, ik sta nu in mijn onderbroek in de schuur.
Gr gr tax
douchzequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:43 schreef Taexon het volgende:
Ik ga me spontaan douchen door deze sc
Tot zo
De vriezer was ontdooit dus ze moeten opquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef Rockiejj het volgende:
Elke dag om 12 uur al pizza eten, wat is jouw probleem?
dat vind je natuurlijk verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
De vriezer was ontdooit dus ze moeten op
Oh wat vervelend..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
De vriezer was ontdooit dus ze moeten op
Gewoon alles er afschrapen en opeten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef Taexon het volgende:
Naja de pizzas smaken wat anders.. De bodem dan![]()
Maar alsnog eetbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |