het enige land dat in de shit zou kunnen zitten zou zuid korea zijn, maar die doen er lomp nuchter over en lachen de noord koreanen uit. Dan maak ik me ook geen zorgen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De vraag is, kunnen die Noordkoreaanse raketjes Guam wel bereiken? Ik heb daar zo mijn twijfels over maar nogmaals, we moeten deze dreiging niet met een korreltje nemen
Als al die landen zoals Iran en Noord Korea echt gingen samenwerken waren we zwaar genaaid. Maar die lui hebben veel te veel ruzie onderling om tot echt veel te komen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:50 schreef Nikonlover het volgende:
Wat hier buiten beschouwing blijft is de mogelijkheid dat Noord-Korea over raketten uit Iran beschikt, dan wordt het een geheel ander verhaal. En niemand moet geloven dat de fouten die in 1934 gemaakt werden m.b.t de dingen die het nazi-regiem in Duitsland wel of niet zou kunnen niet herhaald worden. Omgekeerd bestaat ook de mogelijkheid dat het misdadige regime in Teheran over een nucleaire wapen uit Noord-Korea gaat beschikken.
Ik voor mijn deel hou deze situatie voor erg gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |