Ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:40 schreef Plantagehouder het volgende:
Durf je er een ban weddenschap van te maken?
Als ze dat wel hebben, zijn we de klos. Heeft de VN geen protocol voor dit soort dingen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
Mensen die denken dat N.Korea werkende kernbommen heeft...
Als ze iemand aanvallen, zijn wij het niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:42 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Als ze dat wel hebben, zijn we de klos. Heeft de VN geen protocol voor dit soort dingen?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:43 schreef Dimens het volgende:
Om dat land te vernietigen heb je niet eens atoomwapens nodig.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:43 schreef Dimens het volgende:
Om dat land te vernietigen heb je niet eens atoomwapens nodig.
Er gebeurt niks. mocht het zo zijn dat NK iets lanceren zou Amerika sowieso retalliaten en dan zou noord korea van de kaart geveegd worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:50 schreef Nikonlover het volgende:
Wat hier buiten beschouwing blijft is de mogelijkheid dat Noord-Korea over raketten uit Iran beschikt, dan wordt het een geheel ander verhaal. En niemand moet geloven dat de fouten die in 1934 gemaakt werden m.b.t de dingen die het nazi-regiem in Duitsland wel of niet zou kunnen niet herhaald worden. Omgekeerd bestaat ook de mogelijkheid dat het misdadige regime in Teheran over een nucleaire wapen uit Noord-Korea gaat beschikken.
Ik voor mijn deel hou deze situatie voor erg gevaarlijk.
Zo'n grote vuurbal jonge!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:56 schreef BestIEverHad het volgende:
Ach, wil het wel eens zien gebeuren. Ik wacht af.
Ja, zoiets. Denk niet dat N. Korea veel kans heeft, maar ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:57 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Zo'n grote vuurbal jonge!
De vraag is, kunnen die Noordkoreaanse raketjes Guam wel bereiken? Ik heb daar zo mijn twijfels over maar nogmaals, we moeten deze dreiging niet met een korreltje nemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Er gebeurt niks. mocht het zo zijn dat NK iets lanceren zou Amerika sowieso retalliaten en dan zou noord korea van de kaart geveegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |