quote:• Barcelona heeft een klacht ingediend bij de UEFA tegen Wolfgang Stark • De Duitse scheidsrechter liet tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Paris Saint-Germain doorspelen toen twee spelers van Barcelona geblesseerd op de grond lagen, waarna Zlatan Ibrahimovic de 1-1 aantekende • 'We hebben een brief gestuurd aan de UEFA waarin wij ons ongenoegen kenbaar hebben gemaakt, de regels zijn niet goed gevolgd', aldus een woordvoerder van de club
Zo Bjorn zal de orders van de UEBA wel trouw opvolgenquote:Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De UEFA heeft gereageerd door een strenge doch betrouwbare scheidsrechter te sturen naar de return, Barcelona - PSG. Het is niemand minder dan de man die pas een penalty aan Barça geeft als er een hoofd van de romp wordt gescheiden binnen de zestien, het is de man die vorig jaar Barcelona - Milan zeer overtuigend in goede banen leidde: Bjorn Kuipers!
http://nos.nl/artikel/493295-kuipers-fluit-barcelonaparis-sg.html
Twijfel je soms aan de discretie van Bjorn?quote:Op maandag 8 april 2013 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Zo Bjorn zal de orders van de UEBA wel trouw opvolgen
Net zoals vorig jaar bedoel je?quote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef inZanity het volgende:
Stelletje jankwijven bij Barca.
Het is trouwens werkelijk onbegrijpelijk dat Kuipers die wedstrijd fluit. Iemand die eerder nog zó opzichtig Barcelona geholpen heeft zou nooit meer een wedstrijd van die club mogen fluiten. Maar dit bevestigt voor mij al zo'n beetje dat het duidelijk gewoon veel dieper zit. Die hele UEFA is pro-Barca en zal er alles aan doen om ze wederom aan de CL te helpen.
Deze man.quote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef inZanity het volgende:
Stelletje jankwijven bij Barca.
Het is trouwens werkelijk onbegrijpelijk dat Kuipers die wedstrijd fluit. Iemand die eerder nog zó opzichtig Barcelona geholpen heeft zou nooit meer een wedstrijd van die club mogen fluiten. Maar dit bevestigt voor mij al zo'n beetje dat het duidelijk gewoon veel dieper zit. Die hele UEFA is pro-Barca en zal er alles aan doen om ze wederom aan de CL te helpen.
Ze waren ook terecht. Duidelijk vasthouden en bij die andere wordt Messi zijn voet weggegleden. Daarna valt hij ietwat makkelijk, maar het blijft een overtreding door dom inkomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/video/493379-weerzien-kuipers-met-camp-nou.html
Kut NOS, de overigens terecht gegeven penalty's.
Bij die corner houdt ten eerste Busquets ook vast, en ten tweede pakt Puyol Nesta in een heupzwaai, waardoor Busquets ook valt, had een vrije trap voor Milan moeten zijn, en die andere was wel echt terecht ja. Maar het gaat mij er meer om dat de NOS hun mening als feit verkondigt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze waren ook terecht. Duidelijk vasthouden en bij die andere wordt Messi zijn voet weggegleden. Daarna valt hij ietwat makkelijk, maar het blijft een overtreding door dom inkomen.
Lekker belangrijk, dat doet elke supporter ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij die corner houdt ten eerste Busquets ook vast, en ten tweede pakt Puyol Nesta in een heupzwaai, waardoor Busquets ook valt, had een vrije trap voor Milan moeten zijn, en die andere was wel echt terecht ja. Maar het gaat mij er meer om dat de NOS hun mening als feit verkondigt.
Dat is ook echt te vergelijken met een 'journalistieke' organisatie als de NOS?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, dat doet elke supporter ook.
Echt belachelijk dit. Dat de NOS totaal niet objectief is als het om Barcelona gaat is geen geheim maar dat ze nu ook nog de feiten gaan lopen verdraaien en leugens verspreiden is ronduit schandalig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/video/493379-weerzien-kuipers-met-camp-nou.html
Kut NOS, de overigens terecht gegeven penalty's.
ja, want het is een kwestie van nationaal belang!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt belachelijk dit. Dat de NOS totaal niet objectief is als het om Barcelona gaat is geen geheim maar dat ze nu ook nog de feiten gaan lopen verdraaien en leugens verspreiden is ronduit schandalig.
Iemand die weet of er een manier is om een klacht in te dienen bij de NOS?
Ik ben er nou eenmaal niet van gediend dat er van mijn belastingcenten leugens worden verspreid. En zeker niet als dat bedoeld is om dat verschrikkelijke clubje dat het voetbal langzaamaan kapot maakt de hand boven het hoofd te houden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is een kwestie van nationaal belang!!!!
neem je pillen nou toch eens voor je iets debiels post man.
Oh ja, door het spel te spelen zoals het bedoeld is, maak je het kapotquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben er nou eenmaal niet van gediend dat er van mijn belastingcenten leugens worden verspreid. En zeker niet als dat bedoeld is om dat verschrikkelijke clubje dat het voetbal langzaamaan kapot maakt de hand boven het hoofd te houden.
Zoals het bedoeld is? Zoals wat bedoeld is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, door het spel te spelen zoals het bedoeld is, maak je het kapot.
Hou toch op man, niemand gelooft meer in deze totaal doorzichtige kutkloon, niemand heeft zo'n verneukte gedachtengang zonder opgesloten te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |