abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2013 @ 23:22:22 #1
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_124899329

Zelfde recept, 20:15 voorbeschouwing, 20:45 live.

Wie gaat er winnen?

http://www.nu.nl/sport/33(...)a-arbiter-stark.html
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 23:27:44 #2
842 Zorro
Z
pi_124899542
VI:
quote:
• Barcelona heeft een klacht ingediend bij de UEFA tegen Wolfgang Stark • De Duitse scheidsrechter liet tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Paris Saint-Germain doorspelen toen twee spelers van Barcelona geblesseerd op de grond lagen, waarna Zlatan Ibrahimovic de 1-1 aantekende • 'We hebben een brief gestuurd aan de UEFA waarin wij ons ongenoegen kenbaar hebben gemaakt, de regels zijn niet goed gevolgd', aldus een woordvoerder van de club
:')

Edit: O, daar ging het linkje in de OP ook over zie ik. Ik ook :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_125025609
De UEFA heeft gereageerd door een strenge doch betrouwbare scheidsrechter te sturen naar de return, Barcelona - PSG. Het is niemand minder dan de man die pas een penalty aan Barça geeft als er een hoofd van de romp wordt gescheiden binnen de zestien, het is de man die vorig jaar Barcelona - Milan zeer overtuigend in goede banen leidde: Bjorn Kuipers!

http://nos.nl/artikel/493295-kuipers-fluit-barcelonaparis-sg.html
pi_125025833
De NOS zend morgen Malaga - Dortmund uit. Hopelijk maakt Galatasaray 5-0 ofzo_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 8 april 2013 @ 13:09:27 #5
123170 alors
zlata1234
pi_125026788
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De UEFA heeft gereageerd door een strenge doch betrouwbare scheidsrechter te sturen naar de return, Barcelona - PSG. Het is niemand minder dan de man die pas een penalty aan Barça geeft als er een hoofd van de romp wordt gescheiden binnen de zestien, het is de man die vorig jaar Barcelona - Milan zeer overtuigend in goede banen leidde: Bjorn Kuipers!

http://nos.nl/artikel/493295-kuipers-fluit-barcelonaparis-sg.html
Zo Bjorn zal de orders van de UEBA wel trouw opvolgen O+
know'm sayin?
word? word.
pi_125026844
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:09 schreef alors het volgende:

[..]

Zo Bjorn zal de orders van de UEBA wel trouw opvolgen O+
Twijfel je soms aan de discretie van Bjorn? :(
  maandag 8 april 2013 @ 14:28:55 #7
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_125030029
Voor degenen die problemen hebben met begrijpend lezen, de klacht die Barca heeft ingediend gaat over het niet kennen/toepassen van de spelregels van de scheidsrechter (en dat in een kwartfinale CL) en niet over de verkeerde beslissingen van de arbitrage. Verkeerde beslissingen vinden elke wedstrijd plaats.
Je mag het flauw vinden om een klacht in te dienen, maar iedere ploeg heeft dat recht nu eenmaal.
Het is aan de Uefa om de klacht verder te beoordelen. Kan me voorstellen dat ze alle arbiters nog eens instrueren om de spelregels door te nemen :)

Klopt trouwens ook niet dat Zlatan als gevolg van deze fout de 1-1 maakte, dat had niets met die blessures te maken (maar met een assistent die waarschijnlijk niet weet dat de paal een “dood punt” is) 8)7

V.w.b. de wedstrijd, Ik geef PSG weinig kans al is de verdediging van Barca aardig verzwakt.
Maar een 3-1 moet te doen zijn.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_125031322
Is al bekend of messi speelt?
  Redactie Sport maandag 8 april 2013 @ 15:04:53 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_125031332
Prima aanstelling van de UEBA
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_125031397
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:04 schreef opreis het volgende:
Is al bekend of messi speelt?
ook zonder Messi winnen ze wel van PSG
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_125031759
Heb 3 potjes laten simuleren in FIFA zonder Messi

PSG wint 3x, PSG wint dus
pi_125032233
Zozo, Kuipers als scheidsrechter. Ben benieuwd hoe die zich staande houdt in het Camp Nou. Hoop overigens op een overwinning van PSG.
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
  maandag 8 april 2013 @ 16:07:39 #13
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125033893
Stelletje jankwijven bij Barca. :')

Het is trouwens werkelijk onbegrijpelijk dat Kuipers die wedstrijd fluit. Iemand die eerder nog zó opzichtig Barcelona geholpen heeft zou nooit meer een wedstrijd van die club mogen fluiten. Maar dit bevestigt voor mij al zo'n beetje dat het duidelijk gewoon veel dieper zit. Die hele UEFA is pro-Barca en zal er alles aan doen om ze wederom aan de CL te helpen.
  maandag 8 april 2013 @ 16:09:28 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125033984
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef inZanity het volgende:

Het is trouwens werkelijk onbegrijpelijk dat Kuipers die wedstrijd fluit. Iemand die eerder nog zó opzichtig Barcelona geholpen heeft zou nooit meer een wedstrijd van die club mogen fluiten. Maar dit bevestigt voor mij al zo'n beetje dat het duidelijk gewoon veel dieper zit. Die hele UEFA is pro-Barca en zal er alles aan doen om ze wederom aan de CL te helpen.
Net zoals vorig jaar bedoel je?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Sport maandag 8 april 2013 @ 16:30:34 #15
274204 crew  Mexicanobakker
pi_125034988
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef inZanity het volgende:

Deze man. _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_125066716
http://nos.nl/video/493379-weerzien-kuipers-met-camp-nou.html

Kut NOS, de overigens terecht gegeven penalty's. :')
pi_125070332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Gramulanion het volgende:

Ze waren ook terecht. Duidelijk vasthouden en bij die andere wordt Messi zijn voet weggegleden. Daarna valt hij ietwat makkelijk, maar het blijft een overtreding door dom inkomen.
pi_125070739
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ze waren ook terecht. Duidelijk vasthouden en bij die andere wordt Messi zijn voet weggegleden. Daarna valt hij ietwat makkelijk, maar het blijft een overtreding door dom inkomen.
Bij die corner houdt ten eerste Busquets ook vast, en ten tweede pakt Puyol Nesta in een heupzwaai, waardoor Busquets ook valt, had een vrije trap voor Milan moeten zijn, en die andere was wel echt terecht ja. Maar het gaat mij er meer om dat de NOS hun mening als feit verkondigt.
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:05:43 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125070772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Bij die corner houdt ten eerste Busquets ook vast, en ten tweede pakt Puyol Nesta in een heupzwaai, waardoor Busquets ook valt, had een vrije trap voor Milan moeten zijn, en die andere was wel echt terecht ja. Maar het gaat mij er meer om dat de NOS hun mening als feit verkondigt.
Lekker belangrijk, dat doet elke supporter ook.
Get woke, go broke!
pi_125070800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, dat doet elke supporter ook.
Dat is ook echt te vergelijken met een 'journalistieke' organisatie als de NOS? :?
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:50:12 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125072138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Gramulanion het volgende:

Echt belachelijk dit. Dat de NOS totaal niet objectief is als het om Barcelona gaat is geen geheim maar dat ze nu ook nog de feiten gaan lopen verdraaien en leugens verspreiden is ronduit schandalig.

Iemand die weet of er een manier is om een klacht in te dienen bij de NOS?
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:51:56 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125072201
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Echt belachelijk dit. Dat de NOS totaal niet objectief is als het om Barcelona gaat is geen geheim maar dat ze nu ook nog de feiten gaan lopen verdraaien en leugens verspreiden is ronduit schandalig.

Iemand die weet of er een manier is om een klacht in te dienen bij de NOS?
ja, want het is een kwestie van nationaal belang!!!!

neem je pillen nou toch eens voor je iets debiels post man :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:10:22 #23
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125072950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, want het is een kwestie van nationaal belang!!!!

neem je pillen nou toch eens voor je iets debiels post man :').
Ik ben er nou eenmaal niet van gediend dat er van mijn belastingcenten leugens worden verspreid. En zeker niet als dat bedoeld is om dat verschrikkelijke clubje dat het voetbal langzaamaan kapot maakt de hand boven het hoofd te houden.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:11:37 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125073000
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik ben er nou eenmaal niet van gediend dat er van mijn belastingcenten leugens worden verspreid. En zeker niet als dat bedoeld is om dat verschrikkelijke clubje dat het voetbal langzaamaan kapot maakt de hand boven het hoofd te houden.
Oh ja, door het spel te spelen zoals het bedoeld is, maak je het kapot _O-.

Hou toch op man, niemand gelooft meer in deze totaal doorzichtige kutkloon, niemand heeft zo'n verneukte gedachtengang zonder opgesloten te zitten :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:21:59 #25
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_125073388
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, door het spel te spelen zoals het bedoeld is, maak je het kapot _O-.

Hou toch op man, niemand gelooft meer in deze totaal doorzichtige kutkloon, niemand heeft zo'n verneukte gedachtengang zonder opgesloten te zitten :').
Zoals het bedoeld is? Zoals wat bedoeld is? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')