Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castanedaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders
Alle rtl-zenders vallen soms weg hier. Mogelijk zit dezelfde groepering hierachter die ook achter de ING en SNS storingen zit.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
valt dat rtl7 nou weer weg bij iedereen? verdomme nog aan toe man
Deze man schijnt het meesterbrein te zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Alle rtl-zenders vallen soms weg hier. Mogelijk zit dezelfde groepering hierachter die ook achter de ING en SNS storingen zit.
Ik zit in mijn boeddhistische fase nu, ik probeer onderweg te blijven.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castaneda
Ik lees Sartre.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castaneda
Misschien stuurt Veenstra nog even een mailtje met wat documenten.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Symer het volgende:
De donderdag voelt toch niet compleet zo zonder fikse ruzie.
Dus je bent een Aadtheïst?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik lees Sartre.
En de telegraaf.
Motive: belastinggeld wordt gebruikt om banken te redden waardoor er geen ruimte meer is voor loonsverhoging en leuke snoepreisjes voor Jack. Jack neemt wraak op genoemde banken.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man schijnt het meesterbrein te zijn
[ afbeelding ]
Als opdrachtgever moet je alleen veel geld hebben en dan kan je mensen inhuren die de middelen en de gelegenheid hebben. Zoals bekend is Jack vies rijk dus als ik Jacks advocaat was zou ik alvast een ruime cel voor Jack reserveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Motive: belastinggeld wordt gebruikt om banken te redden waardoor er geen ruimte meer is voor loonsverhoging en leuke snoepreisjes voor Jack. Jack neemt wraak op genoemde banken.
Nu nog Means en Opportunity en dan hebben we een zaak!
Stel je voor dat Jack en Veenstra hun krachten bundelenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als opdrachtgever moet je alleen veel geld hebben en dan kan je mensen inhuren die de middelen en de gelegenheid hebben. Zoals bekend is Jack vies rijk dus als ik Jacks advocaat was zou ik alvast een ruime cel voor Jack reserveren.
Dat is er in de jeugd al uitgetimmerd, Nigeriaantjes moet je kort houden.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan ie ook z'n staf in een slang veranderen?
Dat zou wel een vies dikke bundel opleveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Stel je voor dat Jack en Veenstra hun krachten bundelen![]()
Wellicht ligt hier een mooie kans voor VI om naast een tijdschrift, tv programma, boeken en radio zender een leuke lijn stripboeken te lanceren.
Moordt ie ook hele dorpen uit terwijl hij zijn fans opdracht geeft alle vrouwen te verkrachten?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan ie ook z'n staf in een slang veranderen?
Hij laat wel brood uit de hemel vallen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Moordt ie ook hele dorpen uit terwijl hij zijn fans opdracht geeft alle vrouwen te verkrachten?
Is daar iets vreemds aan dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Moordt ie ook hele dorpen uit terwijl hij zijn fans opdracht geeft alle vrouwen te verkrachten?
Van Hanegem gaat dit niet leuk vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je hebt ook de SS Rotterdam.
Mengvoeders United?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten shirtsponsor van Lazio Roma te worden.
Emile juicht daar voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Juist daarom is de Curva Nord voor Mussolini en Adolfquote:Op donderdag 4 april 2013 23:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
socia sportiva, domheid kent geen tijd
Enkel in Rotterdam juichen ze voor een heg.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Is dat toevallig Connie Feer?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in Rotterdam juichen ze voor een heg.
[ afbeelding ]
Nee, Beu Kenhaag.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat toevallig Connie Feer?
Nou ik zeg, laat die autodieven maar brommen!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op RTL Seven hebben ze Autodieven Betrapt! i.p.v. Rubin-Chelsea.
Gemiste kans.
Het had net truckers on ice kunnen zijn als ik jou hier zo zie zitten!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik zeg, laat die autodieven maar brommen!
Zal wel een lekker ding zijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu een vrouwelijke trucker
En het gaat gelijk mis.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu een vrouwelijke trucker
Ze kan niet goed met groot gereedschap overweg, dus ze zou niks voor mij zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Hm, het is nog een mooie vrouw ook.
Krijg nou wat.
Ik moest lachen om deze opmerking.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kan niet goed met groot gereedschap overweg, dus ze zou niks voor mij zijn.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutprogramma. Zijn er echt mensen die hier de hele uitzending naar kijken?
TORRES!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond de Return op RTL7.
Nu aan de gang: Rubin kazan - Chelsea.
In de 4e minuut heeft Torres gescoord, 0-1.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef Evertjan het volgende:
toch goed dat ze onder in het scherm zetten dat die man met die bril Rene van der Gijp heet
Geplaatst door Ferry (Veerboot) want Ferry is engels voor Veerboot.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Hans Kraay sr. per direct weg bij RTL Sport
Ik ken Leo nog als die man die stemmetjes deed bij Funniest Home Video's van de TROS met Linda de Mol.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
ik ken Leo nog van sportbloopers op SBS 6
Melvin Platje niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Fajah schoot overigens vaker dan 1x
Harry deed vaker debiel als 1x.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
ja wel 2 keerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Tja ze komen er wel ver meequote:Op donderdag 11 april 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die spelers zijn voor de helft eigendom van grote investeringsmaatschappijen
Harry = Harry aldus Rubenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry deed vaker debiel als 1x.
Ik zou wel eens weten wie Harry echt is. Volgens mij acteert hij zelfs als hij een beroerte krijgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Harry = Harry aldus Ruben
Ach dan laten ze gewoon weer een scheepslading uit Zuid Amerika overkomen . 2 zullen er goed zijn en de andere 20 mogen oprottenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Al is het daar financieel net zo als bij die Spaanse clubs.
Doen ze ook. Ze hebben genoeg spelers onder contract.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach dan laten ze gewoon weer een scheepslading uit Zuid Amerika overkomen . 2 zullen er goed zijn en de andere 20 mogen oprotten
Djuricic gaat het niet redden daarquote:Op donderdag 11 april 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze ook. Ze hebben genoeg spelers onder contract.
Die had ook lekker naar Ajax moeten komen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Djuricic gaat het niet redden daar
Benfica is zijn favoriete club dus ik snap hem welquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had ook lekker naar Ajax moeten komen.
Ja en is warmer daarquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Benfica is zijn favoriete club dus ik snap hem wel
De Europa League sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Europa League theme blijft lame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Ik ben al 7 keer gekomenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoi jongens wat een leuke wedstrijd he?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Niet zo vaak naar koekoek momentjes kijken he?quote:
KOEKOEKquote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo vaak naar koekoek momentjes kijken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
klopt ook wel want new castle heeft anita opgesteldquote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt wel of Benfica met een man meer speelt.
Dat is een vrouw inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef HighVolume het volgende:
[..]
klopt ook wel want new castle heeft anita opgesteld
Nee je moet eigenlijk clubs overhouden die het geweldig vinden om de EL te winnen, en daar ook de sfeer bij halen. Vooral Oostblokclubs dus, en de wat lagere Engelse clubs. Maargoed nu heb je op Basel na bijna alleen maar teams die de competitie belangrijker vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geen flikker aan man de EL dit jaar.
goeden garpquote:
Zonder Nederlandse clubs die niet verder dan de fucking groepsronden komen is het ook niet echt interessant. Of er moet een club bij zitten waar je wat mee hebt. Maar zie deze wedstrijd, geen tyfus aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee je moet eigenlijk clubs overhouden die het geweldig vinden om de EL te winnen, en daar ook de sfeer bij halen. Vooral Oostblokclubs dus, en de wat lagere Engelse clubs. Maargoed nu heb je op Basel na bijna alleen maar teams die de competitie belangrijker vinden.
En die wedstrijd op de Belg?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder Nederlandse clubs die niet verder dan de fucking groepsronden komen is het ook niet echt interessant. Of er moet een club bij zitten waar je wat mee hebt. Maar zie deze wedstrijd, geen tyfus aan.
halloquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hallo
vinden jullie leo driessen ook zo'n oen?
gr
preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder Nederlandse clubs die niet verder dan de fucking groepsronden komen is het ook niet echt interessant. Of er moet een club bij zitten waar je wat mee hebt. Maar zie deze wedstrijd, geen tyfus aan.
Nooit wat aan geweest. Vroeger toen de EC I, EC II en EC III nog bestonden was het nog leuk. Alleen kampioenen in EC I, alleen bekerwinnars (of evt. verliezend finalisten) in EC II en de rest in EC III. Dan is iedere cup leuk. Nu spelen alle interessante teams bijna in de CL, dus de EL hangt er wat bij. Kan alleen wat worden met minder teams per land in de CL, en meer geld in de EL.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef RensAjacied het volgende:
Geen flikker aan man de EL dit jaar.
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet in ga op je kinderachtige poging het livetopic te laten ontsporen.quote:
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoeltquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik niet in ga op je kinderachtige poging het livetopic te laten ontsporen.
Gekkiequote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt
M'n reply is trouwens weggevallen, wat ik wou zeggen is: Everton had het hier veel beter gedaan. Heitinga
Vind het ook jammer dat het Europese voetbal zo is verneukt door de UEFA / commercie.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nooit wat aan geweest. Vroeger toen de EC I, EC II en EC III nog bestonden was het nog leuk. Alleen kampioenen in EC I, alleen bekerwinnars (of evt. verliezend finalisten) in EC II en de rest in EC III. Dan is iedere cup leuk. Nu spelen alle interessante teams bijna in de CL, dus de EL hangt er wat bij. Kan alleen wat worden met minder teams per land in de CL, en meer geld in de EL.
Gaat nooit gebeuren.
Geef mij maar de Letse competitiequote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat het Europese voetbal zo is verneukt door de UEFA / commercie.![]()
Eigenlijk boeien zowel CL als EL mij geen drol meer, terwijl ik vroeger juist een liefhebber was van Europees voetbal.
Ik houd meer van Lee Towersquote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij maar de Letse competitie
Koert-stylequote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd meer van Lee Towers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Al een hele tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Lachwekkend, hoe jij nu praat!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjeik telmachientje is een dorpsidioot.
Nog niemand had het gezegd dus dan doe ik het maar.
Op de Belg is een leukere wedstrijd, was vorige week ook al.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een verschrikkelijke zaadpot trouwens.. Beide coaches nemen het niet al te serieus met al die invalkrachten.. klote toernooi
De actrice uit de reconstructie of werkelijk Tessa?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nog liever een uur lang naar Tessa Crombach.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nog liever een uur lang naar Tessa Crombach.
de reclame in zijn geheel.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De actrice uit de reconstructie of werkelijk Tessa?
liever de actrice als ik dan toch moet kiezen.quote:
van t weekend 20 graden met dank aan sissequote:
Nu gaat Ola John laten zien dat hij in Oranje thuis hoort.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd kan zowaar nog interessant worden.
Alles is mogelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd kan zowaar nog interessant worden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Die aanvallers van Newcastle falen wel hoor
Twee chocoladebenen ja, zijn bijnaam is Twixquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
dat zeg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch 4 star, misschien toch maar weer ff kopen in ultimate teamquote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In FIFA 12 dan of FM, weet het niet meer zeker.
Hij was ergens 2 tweebenig
Heeft goeie dribbel en schot, typische UT speler jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Toch 4 star, misschien toch maar weer ff kopen in ultimate team
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik stel voor om gewoon open over deze wedstrijd hier te praten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Syntix het volgende:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik stel voor om gewoon open over deze wedstrijd hier te praten..OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrije trap Basel, ruim overOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |