Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castanedaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders
Alle rtl-zenders vallen soms weg hier. Mogelijk zit dezelfde groepering hierachter die ook achter de ING en SNS storingen zit.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
valt dat rtl7 nou weer weg bij iedereen? verdomme nog aan toe man
Deze man schijnt het meesterbrein te zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Alle rtl-zenders vallen soms weg hier. Mogelijk zit dezelfde groepering hierachter die ook achter de ING en SNS storingen zit.
Ik zit in mijn boeddhistische fase nu, ik probeer onderweg te blijven.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castaneda
Ik lees Sartre.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castaneda
Misschien stuurt Veenstra nog even een mailtje met wat documenten.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Symer het volgende:
De donderdag voelt toch niet compleet zo zonder fikse ruzie.
Dus je bent een Aadtheïst?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik lees Sartre.
En de telegraaf.
Motive: belastinggeld wordt gebruikt om banken te redden waardoor er geen ruimte meer is voor loonsverhoging en leuke snoepreisjes voor Jack. Jack neemt wraak op genoemde banken.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man schijnt het meesterbrein te zijn
[ afbeelding ]
Als opdrachtgever moet je alleen veel geld hebben en dan kan je mensen inhuren die de middelen en de gelegenheid hebben. Zoals bekend is Jack vies rijk dus als ik Jacks advocaat was zou ik alvast een ruime cel voor Jack reserveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Motive: belastinggeld wordt gebruikt om banken te redden waardoor er geen ruimte meer is voor loonsverhoging en leuke snoepreisjes voor Jack. Jack neemt wraak op genoemde banken.
Nu nog Means en Opportunity en dan hebben we een zaak!
Stel je voor dat Jack en Veenstra hun krachten bundelenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als opdrachtgever moet je alleen veel geld hebben en dan kan je mensen inhuren die de middelen en de gelegenheid hebben. Zoals bekend is Jack vies rijk dus als ik Jacks advocaat was zou ik alvast een ruime cel voor Jack reserveren.
Dat is er in de jeugd al uitgetimmerd, Nigeriaantjes moet je kort houden.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan ie ook z'n staf in een slang veranderen?
Dat zou wel een vies dikke bundel opleveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Stel je voor dat Jack en Veenstra hun krachten bundelen![]()
Wellicht ligt hier een mooie kans voor VI om naast een tijdschrift, tv programma, boeken en radio zender een leuke lijn stripboeken te lanceren.
Moordt ie ook hele dorpen uit terwijl hij zijn fans opdracht geeft alle vrouwen te verkrachten?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan ie ook z'n staf in een slang veranderen?
Hij laat wel brood uit de hemel vallen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Moordt ie ook hele dorpen uit terwijl hij zijn fans opdracht geeft alle vrouwen te verkrachten?
Is daar iets vreemds aan dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Moordt ie ook hele dorpen uit terwijl hij zijn fans opdracht geeft alle vrouwen te verkrachten?
Van Hanegem gaat dit niet leuk vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je hebt ook de SS Rotterdam.
Mengvoeders United?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb besloten shirtsponsor van Lazio Roma te worden.
Emile juicht daar voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Juist daarom is de Curva Nord voor Mussolini en Adolfquote:Op donderdag 4 april 2013 23:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
socia sportiva, domheid kent geen tijd
Enkel in Rotterdam juichen ze voor een heg.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Is dat toevallig Connie Feer?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in Rotterdam juichen ze voor een heg.
[ afbeelding ]
Nee, Beu Kenhaag.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat toevallig Connie Feer?
Nou ik zeg, laat die autodieven maar brommen!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op RTL Seven hebben ze Autodieven Betrapt! i.p.v. Rubin-Chelsea.
Gemiste kans.
Het had net truckers on ice kunnen zijn als ik jou hier zo zie zitten!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik zeg, laat die autodieven maar brommen!
Zal wel een lekker ding zijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu een vrouwelijke trucker
En het gaat gelijk mis.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu een vrouwelijke trucker
Ze kan niet goed met groot gereedschap overweg, dus ze zou niks voor mij zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Hm, het is nog een mooie vrouw ook.
Krijg nou wat.
Ik moest lachen om deze opmerking.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kan niet goed met groot gereedschap overweg, dus ze zou niks voor mij zijn.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutprogramma. Zijn er echt mensen die hier de hele uitzending naar kijken?
TORRES!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond de Return op RTL7.
Nu aan de gang: Rubin kazan - Chelsea.
In de 4e minuut heeft Torres gescoord, 0-1.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef Evertjan het volgende:
toch goed dat ze onder in het scherm zetten dat die man met die bril Rene van der Gijp heet
Geplaatst door Ferry (Veerboot) want Ferry is engels voor Veerboot.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Hans Kraay sr. per direct weg bij RTL Sport
Ik ken Leo nog als die man die stemmetjes deed bij Funniest Home Video's van de TROS met Linda de Mol.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
ik ken Leo nog van sportbloopers op SBS 6
Melvin Platje niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Fajah schoot overigens vaker dan 1x
Harry deed vaker debiel als 1x.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Fajah schoot overigens vaker dan 1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |