SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 05-04-2013 12:59:07 ]
* Faxie neemt een loper meequote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- pakt vast kuisheidsgordel in
zo
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij vindt ze die aandacht wel leuk
En niet sorry roy?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
Kut ik bedoelde Lola ipv RoySorry lola
Je deed toch sporten? ...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de laatste weken erg dik geworden.
Moet maar meer gaan bewegen.
Kutjochquote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
Zou Huppel het topic niet in durven vanwege de TT?
Nee, dat vind ik juist NIET leuk.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij vindt ze die aandacht wel leuk
Hij vertoont eng stalker gedrag wat ik er al een heel eind uit heb. En verwijderen vind ik nog niet nodigquote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zegt wel stalker dit dat zus zo, maar anders had ze hun allang verwijderd ja
Nouquote:
Je bedoelde LoLa lees ik net, zie antwoord naar LoLa daaroverquote:
Gewoon elke dag even een wandeling maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de laatste weken erg dik geworden.
Moet maar meer gaan bewegen.
Kan al veel schelen. Kan me een topic herinneren van iemand die zich voornam om elke dag te gaan wandelen, en die viel redelijk wat af.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon elke dag even een wandeling maken.
Gewoon de snoeppot op zolder zetten toch, moet je de hele tijd traplopen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nu ik voornamelijk thuis zit, maak ik elke dag 2 wandelingen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan al veel schelen. Kan me een topic herinneren van iemand die zich voornam om elke dag te gaan wandelen, en die viel redelijk wat af.
Misschien wel een goed idee, ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, niet bewegen en veel vreten he?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dacht dat ik zoiets begrepen had...
Maarja, oppassen met de junkfood he
Is een serie over een gevangenis, fictioneel. Er worden verschillende personen daarin gevolgd. Veel geweld wel.quote:
De Italianen, de Latino's, de Aryans, de negers. En de grootste bazen: de Ieren.quote:
Ik heb de 12de trouwens een auto. Je kunt dus met me meerijden als je wilt.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
Oh, het is van HBO. Morgen maar even kijken.
Ik was ook van plan om er te slapen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de 12de trouwens een auto. Je kunt dus met me meerijden als je wilt.
Alleen wilde ik wel blijven slapen daar. Ik weet niet hoe jij daar tegenover staat.
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de 12de trouwens een auto. Je kunt dus met me meerijden als je wilt.
Alleen wilde ik wel blijven slapen daar. Ik weet niet hoe jij daar tegenover staat.
Pyjamapartyquote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om er te slapen.
Ok.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om er te slapen.
Gaafquote:
Maar vroeger bleven er geen meisjes slapen. Die waren eng.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
Vroeger was het echt tof als je bij vrienden mocht slapen.
Meisjes zijn nog steeds engquote:Op donderdag 4 april 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Ik denk nog steeds dat ik die zaterdag naar Wageningen ga, dus dan kan ik je hoogstens op het station afzetten daarna. Is dat een probleem?
[..]
Gaaf
[..]
Maar vroeger bleven er geen meisjes slapen. Die waren eng.
Dat is geen probleem.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Ik denk nog steeds dat ik die zaterdag naar Wageningen ga, dus dan kan ik je hoogstens op het station afzetten daarna. Is dat een probleem?
Ze blijven nog steeds niet slapen iig.quote:
Uitstekelbaars.quote:
Wat heeft die smiley op zijn hoofd?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds niet slapen iig.
[..]
Uitstekelbaars.
Een pan, en de steel heeft die in z'n mondquote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat heeft die smiley op zijn hoofd?
Haar?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat heeft die smiley op zijn hoofd?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou oke, jij bent niet eng, jij bent wel lief hoor
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een pan, en de steel heeft die in z'n mond
Klinkt allebei best logisch. Ik dacht zelf een hoedje.quote:
De vagina.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Maar wat vind je eng aan meisjes?
Het moet geloof ik zo'n chef voorstellen ofzo. Afdelingshoofd. Sigaartje, gladde haartjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
[..]
Klinkt allebei best logisch. Ik dacht zelf een hoedje.
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
Er zitten sowieso rare smilies bij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zijn die voor.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze spreken een onbegrijpbare taal, maken me onzeker, doen me blozen, en ze doen me afwijzen enzoquote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Maar wat vind je eng aan meisjes?
Raak je niet onzeker van al die flapjes en plooitjes?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze spreken een onbegrijpbare taal, maken me onzeker, doen me blozen, en ze doen me afwijzen enzo![]()
Maar toch vind ik ze stiekem wel leuk hoor
Weet jequote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze spreken een onbegrijpbare taal, maken me onzeker, doen me blozen, en ze doen me afwijzen enzo![]()
Maar toch vind ik ze stiekem wel leuk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Ik heb nog geen flappen meegemaaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raak je niet onzeker van al die flapjes en plooitjes?
Ik let daar nooit zo op... zorgt wel eens voor misvattingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik wel opvallend bij fora vind is dat je ook de PI kunt aanpassen. Dat is toch anders dan zo'n gezichtje in je tekst.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Weet jeEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks ga je me nog zeggen dat ze ook poepen enzo![]()
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde ervan is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik let daar nooit zo op... zorgt wel eens voor misvattingen
Vooral deze is nasty.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat ik wel opvallend bij fora vind is dat je ook de PI kunt aanpassen. Dat is toch anders dan zo'n gezichtje in je tekst.
Dat zullen ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flappen meegemaakt![]()
En anders hebben we deze nog
[ afbeelding ]
tjaquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Straks ga je me nog zeggen dat ze ook poepen enzo
Echt wel. Lijkt niet eens op die gewone.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral deze is nasty.
[..]
Dat zullen ze leuk vinden.
Ja, net fluweel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelt het ook zacht, als het er uit komt dan?
Dat is het ook. Hoe voelt het dan bij mannen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt best prettig. Fluweel lang je billetjes.
Groot, lang en hard, met scherpe stukjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is het ook. Hoe voelt het dan bij mannen?
Best prettig, maar niet op de fluweel langs de billetjes manier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is het ook. Hoe voelt het dan bij mannen?
Meer op de 'blij dat het eruit is' manierquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best prettig, maar niet op de fluweel langs de billetjes manier.
Ik heb tegenwoordig ook een plons-wc.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Groot, lang en hard, met scherpe stukjes
Ow en natte billen door de plotselinge waterverplaatsing
Het blijven hangen halverwege is inderdaad geen pretje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer op de 'blij dat het eruit is' manier
Spoelt die goed door nu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook een plons-wc.
Ik ben wisselvalligquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor jongetje?
Vervelend is dat wel. Ene moment boterbloempjes, ander moment brandnetels, dan een viooltje, en dan weer een denneappelquote:
Heb je wel een bloed gepoept?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervelend is dat wel. Ene moment boterbloempjes, ander moment brandnetels, dan een viooltje, en dan weer een denneappel
Slaap lekkerquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel eens schade gehad ja
In combinatie met.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alleen bloed of in combinatie met?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alleen bloed of in combinatie met?
Dat de boel een beetje gescheurd wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
In combinatie met.
Had ik een paar keer.
Naar de dokter. Die ging met zijn vinger in mijn bil.
Lijkt me iets wat je je wel herinnert, toch?quote:
Pijnlijk, ja.quote:
De eerste jaren van m'n leven kan ik niet herinneren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me iets wat je je wel herinnert, toch?
[..]
Pijnlijk, ja.
Koffiequote:
Game ze en trustequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens even gamen. Trusten alvast!
Door jou ging ik teruglezenquote:Op vrijdag 5 april 2013 06:00 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, waar kun je het over hebben zeg
Mogge
quote:Op vrijdag 5 april 2013 06:37 schreef Tamashii het volgende:
Ja hier ongeveer ook. Net wakker, eerste sigaret. Wat een hel.
Alsof je wat anders belangrijks kunt doen zo vroegquote:Op vrijdag 5 april 2013 06:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door jou ging ik teruglezen![]()
Daar gingen tien kostbare minuten die ik nooit meer zal terug krijgen
Door jouw opmerking had ik nog geen thee gezet maar ging ik direct teruglezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 06:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je wat anders belangrijks kunt doen zo vroeg
Goedemorgenquote:
Je had ook thee aan kunnen zetten en fan terug lezenquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door jouw opmerking had ik nog geen thee gezet maar ging ik direct teruglezen.
Curiousity is a bitchquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had ook thee aan kunnen zetten en fan terug lezen
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
Ik las dat Jules weer eens ontsnapt was?
WHAHA geweldigquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Keiharde klap omdat ze iets van het aanrecht gooide dus ik op onderzoek. Ga maar eens in het donker achter een zwarte kat aan!!
Bleek dat Yordi ook kwam kijken wat er was gebeurd dus die schrok van mij
Fijn is dat hequote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen schatjes. Wat is het heerlijk sochtends. Geen drukte op de weg en parkeerplek vlakbij station.
Oh dat is wel fijn!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:17 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen schatjes. Wat is het heerlijk sochtends. Geen drukte op de weg en parkeerplek vlakbij station.
Kind schrok echt heel ergquote:
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kind schrok echt heel erg![]()
Stonden we opeens tegenover elkaar in de gang en ik zei: pak Jules!
Kind sprong bijna bij de bovenburen binnen
Kind is nu helemaal van slag ookquote:
Best wel grappigquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kind is nu helemaal van slag ook![]()
Alles gaat mis deze ochtend
Heul nietquote:
Awesomequote:Op vrijdag 5 april 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb deze nu op repeat staan:
Mijn zoon is er echt niet blij mee![]()
Ma, wat een rotwijf ben je ook eigenlijk he, laat mij gewoon met rust 's ochtends vroeg!! Bah!!
Ik heb ook Herman van Veen met Ik ben vandaag zo vrolijk opgezet. Werd ook niet echt gewaardeerdquote:
Haiquote:
Mijn zoon heeft altijd een ochtendhumeur. Slaap is hem heilig. Meestal laat ik hem ook braaf met rust 's ochtends, soms breng ik hem zelfs ontbijt op bed in een poging hem op te vrolijken maar zo heel af en toe vind ik het geweldig om hem te pesten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai![]()
Wat heeft jouw zoon je misdaan op de vroege ochtend waardoor je zo doet?
Zit het in de lucht. Mijn oudste is ook al twee dagen niet te genieten.
Werkelijk geniaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mijn moeder ben ik te gemeen tegen Yordi
[..]
Ik heb ook Herman van Veen met Ik ben vandaag zo vrolijk opgezet. Werd ook niet echt gewaardeerd
Ik had nu al angst voor mijn neusdopje!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkelijk geniaal
Je moet ook nog een keer wakker worden.van Jochem doen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nu al angst voor mijn neusdopje!!
Maar die komt ook vast nog wel een keer
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft altijd een ochtendhumeur. Slaap is hem heilig. Meestal laat ik hem ook braaf met rust 's ochtends, soms breng ik hem zelfs ontbijt op bed in een poging hem op te vrolijken maar zo heel af en toe vind ik het geweldig om hem te pesten.
Vandaag is zo'n dag.
Hij ging naar school en hij weet dat ik zo naar Dordrecht moet, zei hij: kan je niet in Dordt blijven vandaag? Ik app je wel als ik je eng vrolijke gedrag weer kan verdragen.
succes vandaagquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:39 schreef fietsie het volgende:
Zow..... koffie getankt, broodjes zijn op, secretaresses hebben allemaal koffie gekregen: de werkdag kan echt beginnen
Thanks, wordt een leuk dagje "bouw".quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef fietsie het volgende:
Gezellig, naar het vergadercentrum, jeej (not)
Haiquote:
Hey jijquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
En ik ga weer, tijd om naar het water te gaan. Moet op tijd terug zijn want ik ga met m'n moeder naar de Intratuin vanmiddag![]()
Ze mag een nieuwe plantenbak halen voor me, die ze een half jaar geleden kapot heeft gereden in m'n voortuin (no joke, reed zo de stoep op)
Een meter verder en ze zat op m'n gevelquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jijVoel je je al wat beter?
[..]!!!
Wat heb je?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een meter verder en ze zat op m'n gevel![]()
Echt hoe krijgt ze het voor elkaar
Kippensoep al geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon geen eetlust niks.
Heb ik niet liggen, gisteren wel wat groente gegeten tho.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Kippensoep al geprobeerd?
Belangrijkste is dat je blijft drinken
/mamamodus
Niemand in de buurt die even wat voor je kan halen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik niet liggen, gisteren wel wat groente gegeten tho.
Nope, moet ik zelf doen. Is niet zo heel erg opzich. Frisse neus halen is wel goed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand in de buurt die even wat voor je kan halen?
Komt je vriendinnetje je niet even verzorgenquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, moet ik zelf doen. Is niet zo heel erg opzich. Frisse neus halen is wel goed.
Die moet werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt je vriendinnetje je niet even verzorgen
Die wind is fukking koud jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben iets te optimistisch gekleed. De lente is echt nog nergens te bekennen.
Echt he!quote:
allejesus meis chillquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!
Oh well, dan maar als wandelend ijsje naar mn afspraak.
Belangrijke serieuze afspraak dus geen date met ries!
Die was meer voor roy en Vin.quote:
Hallo meneer.quote:
Zeker dingen gedaan die niet de bedoeling zijn?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr ik heb 5 euro extra betaald zodat er iets over mn nagels zou gaan waardoor de lak zo'n week of 2 blijft zitten. Zie ik net dat het op 1 nagel al aan het afbladderen is.![]()
Ik ga heus wel terug.
Ik heb mn haar gewassen. Ik mag hopen dat dat binnen de garantie valt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker dingen gedaan die niet de bedoeling zijn?
Dan vervalt de garantie natuurlijk he
Ga je er ff naar toe... mooi excuus voor een weekendje weg op kosten van de baasquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Handig als er een collega in Singapore zit
Vet, nog meer nederlands race-talent richting de Formule 1.quote:De Nederlandse Beitske Visser is opgenomen in het Red Bull Junior Team. Dat maakte het team op donderdag bekend. Naast Visser zit ook Antonio Felix da Costa, die vorig jaar furore maakte in de Formule Renault 3,5, in het programma.
In 2.05 seconden even 4 banden wisselen. En daarna nog roepen "het is nog niet perfect, het moet binnen 2 seconden mogelijk zijn"... wouw.quote:Het oude record stond op naam van McLaren, dat Jenson Button vorig jaar in Duitsland in 2.31 seconden van nieuwe banden voorzag. Red Bull wisselde in Maleisië in maar liefst vijf stops sneller dan dat record. De snelste stop was die van Mark Webber in ronde 19. De Australiër stond slechts 2.05 seconden stil, zo bleek uit telemetrie-gegevens.
Nah, voor iets wat hij zo aan kan passen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ga je er ff naar toe... mooi excuus voor een weekendje weg op kosten van de baas
Teringquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gpupdate.net/n(...)nprogramma-red-bull/
[..]
Vet, nog meer nederlands race-talent richting de Formule 1.
Want ook Frijns (Sauber) en De Vries (McLaren) zijn lekker bezig.
Ow, en deze nog ff:
[..]
In 2.05 seconden even 4 banden wisselen. En daarna nog roepen "het is nog niet perfect, het moet binnen 2 seconden mogelijk zijn"... wouw.
Ik zeg niet dat t een goed excuus is...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, voor iets wat hij zo aan kan passen?
Moet hij alleen wel z'n email lezen en het tijdsverschil is kut
Wees blij, dan kun je tenminste nog veranderen in een prinses als je een kusje krijgtquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees de cosmo girl. Enquête "welk feestbeest ben jij?"
Uitkomst: midnight frog.
FML.
En gamers die op alle consoles spelen en hebben gespeeld? Zijn dat dan helemaal beesten in bed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat t een goed excuus is...
En
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
![]()
Dat zijn de beesten der beestenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En gamers die op alle consoles spelen en hebben gespeeld? Zijn dat dan helemaal beesten in bed.
Waarom maak je geen carriereswitch naar het leger?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef Tamashii het volgende:
Jezus shit iets te optimistisch ga ik zo ruim 9 uur werken.
Rawrquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En gamers die op alle consoles spelen en hebben gespeeld? Zijn dat dan helemaal beesten in bed.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thuis:quote:
kippensoep als je ziek benquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kippensoep al geprobeerd?
Belangrijkste is dat je blijft drinken
/mamamodus
Nou dat komt helemaal goed dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Thuis:
-xbox
-playstation
-wii
-ds
-pc
-telefoon
dus eh...
Jaaaaa dat own ik man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom maak je geen carriereswitch naar het leger?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat t een goed excuus is...
En
Xbox-gamers zijn de beste sekspartners
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef Tamashii het volgende:
Geen grapje. Stond vanmorgen ook 6.30 naast mn bed
ja hoor!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee de hele erge verslaafde hebben geen tijd voor seks natuurlijk.
Ik zie jou inderdaad er ook wel voor aan om gears of war eerst uit te willen spelen voordat je weer met rob gaat spelen.quote:
6.32 om precies te zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef Tamashii het volgende:
Geen grapje. Stond vanmorgen ook 6.30 naast mn bed
Oh dat is wel te laat. Dan moet ik vanavond om 23.58 slapen.quote:
Ja doe dat maar ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat is wel te laat. Dan moet ik vanavond om 23.58 slapen.
Ey foto, net wakker?quote:
Bijna wel, het is bijna weekendquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, al een paar uurtjes.
Alles goed?
Ach, het sneeuwde hier net. Laat die banden nog maar lekker zittenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD!!!
Kan pas 13 mei naar de bandenboer om winterbanden te wisselen
Net nog??quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, het sneeuwde hier net. Laat die banden nog maar lekker zitten
Ja niet heel hard, maar toch...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net nog??![]()
Echt, ik ben die kou meer dan zat, optiefen met die kou, zomer kom er maar in
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
Hey,
Ik kan de meet helaas niet doorlaten gaan, er is iets tussengekomen en verzetten wordt voorlopig erg lastig.
Het spijt me heel erg, ik keek er heel erg naar uit.
gr gr
Hier gelukkig niks gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja niet heel hard, maar toch...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
Hey,
Ik kan de meet helaas niet doorlaten gaan, er is iets tussengekomen en verzetten wordt voorlopig erg lastig.
gr gr
Arbeitquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Schilderen, in huis.... en een 4-tal nieuwe deuren ophangen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
En is dat leuk of..?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schilderen, in huis.... en een 4-tal nieuwe deuren ophangen...
Nou ja, het is productief, je krijgt het er niet koud bij, dus vrij leuk op zich....quote:
Prima dan tochquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja, het is productief, je krijgt het er niet koud bij, dus vrij leuk op zich....
Ik werk altijd op zaterdag, 140% toeslagquote:
Die 40% extra is wel mooi meegenomen ja..quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werk altijd op zaterdag, 140% toeslag![]()
En daar waar mensen op maandag met zure gezichten naar het werk gaan ben ik nog ff vrij
Zekerquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die 40% extra is wel mooi meegenomen ja..
Jazeker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oh noesquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
Hey,
gr gr
Huh?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Snel even wat eten... nu slaapt m'n zus tenminste nog..
klopt, of even snel tussendoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie jou inderdaad er ook wel voor aan om gears of war eerst uit te willen spelen voordat je weer met rob gaat spelen.
Zoietsquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De enige keer dat je niet klaagt als hij voortijdig komt zeker.
oow ja die trouw-zus-maar-je-moet-het-wel-zelf-betalen, diequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn zus is gisteren teruggekomen vanuit Afrika... en we hebben al ruzie
Uhuh, en daarover ging de ruzie al. Ze was net een uur thuisquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
oow ja die trouw-zus-maar-je-moet-het-wel-zelf-betalen, die
vrouwenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uhuh, en daarover ging de ruzie al. Ze was net een uur thuis
trouwenquote:
Ik ben er ook ingetrapt hoorquote:
Heb je na een tijdje wel wat lekkers te kluivenquote:
En wilde madame een witte trouwjurk? Die van mij wil dat per séquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je na een tijdje wel wat lekkers te kluiven
Ja, een zelfgemaakte nog wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wilde madame een witte trouwjurk? Die van mij wil dat per sé
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, een zelfgemaakte nog wel.
(Lullige vraag: "O, ik dacht dat een witte trouwjurk stond voor als maagd het huwelijk ingaan?")
(En daar dan naief bij kijken)
ow, ik dacht roodquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik weet alleen dat mijn zus een groene jurk wilt.
Dan valt ze minder op in het afrikaanse landschap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
uhm okequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nö, is haar favo kleurquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan valt ze minder op in het afrikaanse landschap?
ROODquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
groen als favoriete kleur hebben
Koningsblauwquote:
Neuh, heeft wel wat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
In het rood trouwen... lekker hoerig
Of ben ik nu zo verbitterd en ouderwets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |