PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Oh ik schrok dat je in FUT bedoelde. Hij is mijn held in me italiaanse teamquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
2-0 Kuyt
Marchetti lost weerdie kerel is echt slecht
In FUT vond ik hem ook niet goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oh ik schrok dat je in FUT bedoelde. Hij is mijn held in me italiaanse team
Gewoon doen, avontuurlijker dan met je vriendin op de bankquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha, gaaf! Dat is vast een leuk feestje. Vrienden van mij gaan veel naar feestjes, ik blijf daarin achter. Soms zou ik ook wel naar zulke festivals willen
Dan vind je Wiese zeker ook niet goed?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
In FUT vond ik hem ook niet goed.
Touché. Kost ook wel weer wat meer. Ga jij vaak per jaar?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon doen, avontuurlijker dan met je vriendin op de bank
Handanovic vind ik veel beterquote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dan vind je Wiese zeker ook niet goed?
Beide keepers doen goede zaken bij mij. Maar misschien zou ik Handanovic weer kunnen proberen.
fixedquote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef BDIL het volgende:
De reacties op VBZ over dat Barca klaagt over de scheids tegen PSG
KIES MIJquote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Toefjes het volgende:
Melissa gaat los. Wie wilt een pic van haar met benen gespreid?
Die heb ik eerder inderdaad wel altijd gehad. Op futhead heeft Marchetti dan wel weer veel meer 'likes' dan Handanovic.quote:
Ik kies wie ik prettig vind, ik kijk niet naar likesquote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die heb ik eerder inderdaad wel altijd gehad. Op futhead heeft Marchetti dan wel weer veel meer 'likes' dan Handanovic.
Snap ik, ik normaal ook. Maar heb niet altijd zeeën van tijd beschikbaar om alle italiaanse of serie a keepers uit te testenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kies wie ik prettig vind, ik kijk niet naar likes
Ik vond Stekelenburg bizar goed in die paar random potjes die ik heb gespeeld.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kies wie ik prettig vind, ik kijk niet naar likes
Brushing twice a day keeps the dentist away.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
godver listerine+ontstoken tandvlees is een slechte combinatie
Vaartje kan prima op CAMquote:Op donderdag 4 april 2013 23:10 schreef DuTank het volgende:
http://wefut.nl/squad/674
Het lijkt me een bazigteam, maar twijfel toch over bijvoorbeeld Van der Vaart.. Sowieso Eerst maar eens de NIF's opstellen (behalve Ricky dan) en kijken hoe het loopt.
Het lijkt me vooral een fijn gebalanceerd team, zonder spitsen/CAM's met High Defensive ofzo. Backs hebben allemaal High Attackingquote:
helemaal niet, ik heb elk half jaar een afspraakquote:Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brushing twice a day keeps the dentist away.
Oh, ik kom hooguit 1x per jaar en heb nooit iets (nu zal ik de boel wel jinxenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helemaal niet, ik heb elk half jaar een afspraak
Is het gelukt?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helemaal niet, ik heb elk half jaar een afspraak
Ik zou Reus i.p.v RvP doen, want Van Wolfswinkel zonder spits ernaast die boven de 82 pace heeft, gaat heel moeilijk wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:10 schreef DuTank het volgende:
http://wefut.nl/squad/674
Het lijkt me een bazigteam, maar twijfel toch over bijvoorbeeld Van der Vaart.. Sowieso Eerst maar eens de NIF's opstellen (behalve Ricky dan) en kijken hoe het loopt.
Ja, want ik moest al die stof uitzoeken en verwerken. Hele periode geen kut uitgevoerd maar nu na 2 avonden bikkelen snap ik alles. Hopelijk morgen een 8.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja. Heb je hier nou serieus zo lang over gedaan?
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Komt er nou serieus een MOTM Torres of is dit een troll van EA ?
GJE had altijd verstand van computersquote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
ik krijg me laptop niet in recovery mode kan iemand me helpen ?
Definitie van een baasquote:
Is gepost op twitter netquote:Op donderdag 4 april 2013 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou er voor tekenen, maar denk toch niet dat tie gaat komen
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:37:40MOTM Torres? #OnAHattrick #FUT reageer retweet
Houdt ie dan 9 chem? Anders John? Of is die slecht bij FUT?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Reus i.p.v RvP doen, want Van Wolfswinkel zonder spits ernaast die boven de 82 pace heeft, gaat heel moeilijk worden
Dit had ik al gelezen , maar aangezien hij geen hattrick heeft gescoord komt tie er niet denk ik, maar ja, EA , je weet maar nooitquote:Op donderdag 4 april 2013 23:21 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:37:40MOTM Torres? #OnAHattrick #FUT reageer retweet
Lijkt me ook niet hoor. Dat kunnen ze echt niet maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit had ik al gelezen , maar aangezien hij geen hattrick heeft gescoord komt tie er niet denk ik, maar ja, EA , je weet maar nooit
Twijfel twijfelquote:Op donderdag 4 april 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit had ik al gelezen , maar aangezien hij geen hattrick heeft gescoord komt tie er niet denk ik, maar ja, EA , je weet maar nooit
Briljante gasten toch af en toequote:Op donderdag 4 april 2013 23:27 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
en dan tot slot lees je dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |