quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk om mitchell de manager, dat is zo'n baas.
Jep, die had ik ook gezien hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef Paul het volgende:
[..]Jensen kijkt op FOK! Weblog
Lachen met Jensen!
dit dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 04:26 schreef W00fer het volgende:
Matig interview met meester Bram. Helft van de vragen waren al gesteld in andere interviews.
Tempo lag ook veel en veel lager dan bijvoorbeeld in Oog in Oog met Sven Kockelmann.
Het mag allemaal nog iets meer spicy, want dit is wel mager zo.
Jensen wilde juist meer de diepte in, en minder de lolboek uithangen, maar dat komt dus nog niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 04:26 schreef W00fer het volgende:
Matig interview met meester Bram. Helft van de vragen waren al gesteld in andere interviews.
Tempo lag ook veel en veel lager dan bijvoorbeeld in Oog in Oog met Sven Kockelmann.
Het mag allemaal nog iets meer spicy, want dit is wel mager zo.
Echt wel. Het zou het topprogramma moeten zijn van de dag voor Veronica, maar er waren zelfs op Veronica 4 programma's beter bekeken dan Jensen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:25 schreef Mani89 het volgende:
Voor een zender als Veronica op zo'n tijdstip is dat niet dramatisch hoor.
Als het maar niet binnen een paar weken van de tv verdwijntquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Echt wel. Het zou het topprogramma moeten zijn van de dag voor Veronica, maar er waren zelfs op Veronica 4 programma's beter bekeken dan Jensen.
Ja de grappen die hij had, zag je ook van een kilometer aankomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jensen wilde juist meer de diepte in, en minder de lolboek uithangen, maar dat komt dus nog niet helemaal uit de verf.
Ik denk dat Jensen het vooral zelf niet snapt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nog steeds niet snappen dat Jensen op de radio hoort.
Klopt, als hij nog enige motivatie in zijn donder zou hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nog steeds niet snappen dat Jensen op de radio hoort.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Later Jensen rondom 00:45 geloof ik!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef marzman het volgende:
Ik vond het tegenvallen, zowel Robert als Bram zagen er een beetje troosteloos uit. Meer iets voor omroep Max.
SecretStoryWous, dát is godverdomme lang geleden.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tot nu toe lang niet zo leuk als vroeger
huh? Waarvan dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
SecretStoryWous, dát is godverdomme lang geleden.
Haha ok, ja was idd een grote fan van Secret Story, word tijd voor een nieuwe reeksquote:
Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze de babypoppen-opdracht kregen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ok, ja was idd een grote fan van Secret Story, word tijd voor een nieuwe reeks
Haha ok, ja ik heb m toen helemaal afgekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze de babypoppen-opdracht kregen.Sowieso vond ik Gerard en Karim het beste
...Damn
Haha SBS die huilt over auteursrechtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ok, ja ik heb m toen helemaal afgekeken.
Dit was toen mijn meest bezocht site, met streams + fok haha
http://secretstory.hole1988.nl/
En morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag is Peter R de Vries bij Jensen.
Weet ik veel?! ik snap niet wie er dan komen, of zal Peter R de Vries morgen komen en donderdag een HH?quote:
@Haaibaaike, donderdag dus weer een andere gast. Is geen herhaling.quote:Peter R. de Vries is vanavond te gast in de eerste aflevering van de Robert Jensen-talkshow Jensen Laat, het maandagse zusje van de donderdagtalkshow Jensen Later.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Jensen had Johan vanavond als Suprise Guest moeten uitnodigen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Of dat teringwijf van Bouhlarouzquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Hadden zij geen ruzie met elkaar omtrent het bellen of zo?quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Echt wel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Toch best baas hoe hij erover praat. Eerlijk is eerlijk.
In zijn gezicht iets boller.quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Jensen even dik als altijd, niet dunner niet dikker.
Hij komt wel wat dichter bij Jack dan vroeger.quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Jensen even dik als altijd, niet dunner niet dikker.
Ik was ook vergeten dat het kwam.quote:
quote:Robert Jensen heeft Veronica ook op maandag geen hoge kijkcijfers bezorgd. Zijn talkshow Jensen Laat, met Peter R. de Vries als gast, wist vanaf tien uur ‘s avonds slechts 279.000 kijkers te boeien. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het lukte Jensen niet om de kijkers van Storage Wars, een aangekocht realityprogramma uit de Verenigde Staten, vast te houden. Die tv-show, ook te zien bij History Channel, trok direct voorafgaand aan de talkshow 338.000 kijkers.
Kun je terug kijken op Veronica uitzendinggemist.quote:
Dankjequote:Op maandag 8 april 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
@Haaibaaike, donderdag dus weer een andere gast. Is geen herhaling.
Ali B is best wel tof in zijn theater tour. Dan zie je ook de ware Ali B. Bij televisie optredens zoals bij Jensen is Ali B nepper dan nep.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
vanavond ali B dus ik ga zeker NIET kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |