Ja, dat is Jensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Robert is irritant. Onderbreek z'n gast om zelf lollige dingen te zeggen en antwoorden in te vullen.
Oprah doet niet anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Robert is irritant. Onderbreek z'n gast om zelf lollige dingen te zeggen en antwoorden in te vullen.
danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme die gek heeft een nog twee keer zo dikke kop gekregen als vroeger
NIET WAAR, hij is afgevallenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme die gek heeft een nog twee keer zo dikke kop gekregen als vroeger
Waarom vraag je niet waarom hij dan kijkt?quote:
waarom?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet waarom hij kijkt?
Omdat je dus wel mag vinden dat hij een dikke kop heeft maar niet dat hij een kwijlende viezerik is?quote:
Wil je een zakdoek?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat je dus wel mag vinden dat hij een dikke kop heeft maar niet dat hij een kwijlende viezerik is?
Nee, ok, dan weet ik genoeg.
Vind ik ook. Jammer dat hij nu een serieuze weg in wilt slaan, daar is hij geen type voor vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Paul het volgende:
Jensen was idd eerst leuker, toen met Andre Pronk enzo
Dat moet toch wel lukken, ook al is het Veronica.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Jensen hoopte op 200.000 kijkers. Ben benieuwd !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |