Ja, dat is Jensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Robert is irritant. Onderbreek z'n gast om zelf lollige dingen te zeggen en antwoorden in te vullen.
Oprah doet niet anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Robert is irritant. Onderbreek z'n gast om zelf lollige dingen te zeggen en antwoorden in te vullen.
danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme die gek heeft een nog twee keer zo dikke kop gekregen als vroeger
NIET WAAR, hij is afgevallenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme die gek heeft een nog twee keer zo dikke kop gekregen als vroeger
Waarom vraag je niet waarom hij dan kijkt?quote:
waarom?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet waarom hij kijkt?
Omdat je dus wel mag vinden dat hij een dikke kop heeft maar niet dat hij een kwijlende viezerik is?quote:
Wil je een zakdoek?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat je dus wel mag vinden dat hij een dikke kop heeft maar niet dat hij een kwijlende viezerik is?
Nee, ok, dan weet ik genoeg.
Vind ik ook. Jammer dat hij nu een serieuze weg in wilt slaan, daar is hij geen type voor vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Paul het volgende:
Jensen was idd eerst leuker, toen met Andre Pronk enzo
Dat moet toch wel lukken, ook al is het Veronica.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Jensen hoopte op 200.000 kijkers. Ben benieuwd !
nee dit moet deel 23 zijn, vorige deel was 22quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom is dit deel 22 terwijl het vorige deel deel 23 was?
Hier snap ik helemaal niks van.
Beter beginnen we gewoon bij 1. 'T is een nieuwe show.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Pas het even aan danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Niet gezocht bedoel jequote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
Mini-reeksje gemaakt. geen idee waar de eerste 20 delen zijn gebleven.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
Mini-reeksje gemaakt. geen idee waar de eerste 20 delen zijn gebleven.
Ik ben geen mod hier, zie dit als service.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Doe gewoonquote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, en ik durf niet te gast-modden.
Maar in VBL wel constant je macht misbruiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie man. Die mods hier zijn er toch nooit volgens mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:JeffreyLStevens twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:55:11Jensen is in topvorm hij heeft goed zijn best gedaan voor eerste uitzending #jensenlater #veronica reageer retweet
twitter:jerozund twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:53:06Zit nu 5 minuten #jensen te kijken op Veronica en nu alweer een hekel aan die vent #wateenloser #zondezendtijd reageer retweet
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:46:37Robert Jensen is weer goed! Eindelijk weer kwaliteit in Nederland. Dit heeft NL gemist! #robertjensen #veronica reageer retweet
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar in VBL wel constant je macht misbruiken.
I.v.m. irrelevante .gif-afbeeldingen?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welnee heb een TR verstuurd dus de modjes gaan 'm wel aanpakken
Ik wil graag horen op welke grond gif afbeeldingen niet mogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
I.v.m. irrelevante .gif-afbeeldingen?
Van mij mag het hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag horen op welke grond gif afbeeldingen niet mogen.
Dus ik hoef ook niet naar jou te luisteren?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, zie dit als service.
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij het geweten van Fok?
Je kijkt nu niet eens?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het wel terugkijken als het een topshow is.
Nope. Al heb ik natuurlijk wel vrienden in higher places.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus ik hoef ook niet naar jou te luisteren?
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope. Al heb ik natuurlijk wel vrienden in higher places.
Beter Andre Pronk of manager Mitchel dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan er ook wel aan liggen dat mij die Moskowitch niets interesseert, maar vooral dat de humor ver te zoeken is.
Wat een tv! Wat een moment! Ongekend!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef Paul het volgende:
Jongens, ik voel een traantje uit m'n ogen komen, dit is zo emotioneel
Ik dacht Peter R of Ali Bquote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hopelijk de volgende keer een iets minder serieuzere gast + gesprek
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Paul! Eieren, dozijn! Speciaal voor jou!
Het zal me niks verbazen, al die b-BNers komen vast aan bod.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort komen Patty Brard en Christina Curry nog.
Dat zijn nog eens gastenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort komen Patty Brard en Christina Curry nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |