https://maps.google.nl/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wlquote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Cucumissativus het volgende:
en waar liggen deze pareltjes in ons landje?
En een Shoarmazaak.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Pienata het volgende:
Ik heb vernomen dat ze er zelfs een apotheek hebben.
Ik kom met mensen uit het dorp in aanraking die dan helemaal beginnen te ratelen dat het de beste plek is om te wonen en ik rij er af en toe wel eens doorheen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En een Shoarmazaak.
Wat doe je er ook TS?
Ja al die debielen hebben een hoop pillen nodigquote:Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Pienata het volgende:
Ik kwam er af en toe ook wel eens.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik kom met mensen uit het dorp in aanraking die dan helemaal beginnen te ratelen dat het de beste plek is om te wonen en ik rij er af en toe wel eens doorheen.
1 pot nat.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef MrNovember het volgende:
Ik heb daar nog een schizofrene vriend wonen. Die woont echter in Bovensmilde
Wow.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef 9611Niels het volgende:
ze hebben wel een van de hoogste torens ter wereld
quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:57 schreef reinbertio het volgende:
Smilde is toch waar die tv-toren is ingestort?
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Pienata het volgende:
En een C1000, Action, Poiesz, Keurslager, Marskramer, bakker, drogist, zo kan ik wel even doorgaanquote:Op donderdag 4 april 2013 23:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En een Shoarmazaak.
Wat doe je er ook TS?
C100 heb ik daar niet gezien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:57 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[..]
En een C100, Action, Poiesz, Keurslager, Marskramer, bakker, drogist, zo kan ik wel even doorgaan
Niks mis met de sfeer, rustig en nuchter..quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:13 schreef LittleLady het volgende:
Er zijn destijds heel wat mensen uit de schilderswijk van Assen naar Smilde verhuisd dat zal de sfeer vast niet goed hebben gedaan
Ja joh, allemaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef ForumGek het volgende:
Ze zeggen ook allemaal: "Ik woon op DE Smilde"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |