PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik krijg hem gewoon weg met Chromequote:
100 uur gr grquote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, ik moet morgen een betoog schrijven over dat gamen helemaal niet slecht is voor jongeren.
Zou iemand hier misschien willen vertellen hoeveel uur hij per week ongeveer aan gamen besteedt?
Ooh, sorry verkeerde link grquote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik krijg hem gewoon weg met Chrome
is al goed dushiquote:
Feliquote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik ben op dezelfde dag jarig als René
=A*rijnummer*:Z*rijnummer*quote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe je een hele rij in Excel bij elkaar opgeteld kan worden en dat de som dan in een ander vak komt te staan? Weet iemand wat voor formule je dan moet gebruiken?
Aightquote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
=A*rijnummer*:Z*rijnummer*
Voorbeeld:
=A1:Z1 of =A1:AA1 of =A5:F5
Doet het nietquote:
ja thad weigert te kiezenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef Thorb het volgende:
Zijn ze nog bezig met drawen, gelukkig duurt dat geen half uur
als je nog garantie hebt, raad ik je dat zeker aanquote:Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
Aids laptop gooi hem wel kapot heb er toch zo niks aan.
Dat ding doet geen ene flikker meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je nog garantie hebt, raad ik je dat zeker aan
Anita - Heitingaquote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CM en CB, noem aub geen schweinsteiger want die vind ik echt verschrikkelijk
Schweinsteiger en Boatengquote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CM en CB, noem aub geen schweinsteiger want die vind ik echt verschrikkelijk
IF De Guzman > Anitaquote:
Meen je dat nou serieus, nee joh toch?quote:
vorm dan Kroos om naar CM, dat is pas een baasjequote:
kirchhoff en bungertquote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
iemand 2 (hele snelle) goede triple link silver cbs?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.pagequote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
iemand 2 (hele snelle) goede triple link silver cbs?
IF Holtby - Boatengquote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus, nee joh toch?
Kan toch wel wat beters staan anders begin ik er niet eens aan om deze opstelling te maken
Die is zo traag als een baksteen, is dat niet vervelend op CM?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vorm dan Kroos om naar CM, dat is pas een baasje
Ik heb daar zelfs in 4-5-1 bij hem geen last van gehadquote:Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is zo traag als een baksteen, is dat niet vervelend op CM?
Mocht nietquote:
Als hij zelf niet meedoet heeft ie wel tijdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat dat niet kon. En waarom kijk jij de stream?
thxquote:
Ik heb daarvoor de hele tijd gewacht dus kutdekrepquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou lekker een halfuur van mijn leven naar de kut door Thad, bedankt
Ik heb niet gezegd dat we daarvoor zouden beginnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor de hele tijd gewacht dus kutdekrep
Oke schijtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat we daarvoor zouden beginnen.
MAVER MAVERquote:
Oke dan ga ik dat proberen,quote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef Maver24 het volgende:
IF Holtby en Boatengquote:
jaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dude, die LB van mij heette Cresswell toch?
Maar Holtby is al getransferd naar de BPL dus dat wil ik niet, wil geen spelers hebben die ergens anders spelen, is een principe kwestie van mijquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef quer het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=185205
Yaya!
En terecht, een van de beste middenvelders ter wereld.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat wordt dus 1547
ja tuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als hij zelf niet meedoet heeft ie wel tijd
moest toch ff mailenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat dat niet kon. En waarom kijk jij de stream?
okquote:
ik dacht dat jij moest lerenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[..]
moest toch ff mailen
[..]
ok
En maar huilen dat Man City geen respect voor hem heeftquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat wordt dus 1547
Rooney welbeckquote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand een ST-CAM/CF perfect link in BPL ?
Mijne bijnaquote:
Diaby - Giroudquote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand een ST-CAM/CF perfect link in BPL ?
Hoeveel is Rooney nu ?quote:
Moet ik hem al maken of gaan we er vandaag nog niet aan beginnen?quote:
Op PS3 nog maar rond de 90kquote:
ik zet hem alvast in elkaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet ik hem al maken of gaan we er vandaag nog niet aan beginnen?
Ik ga eerst Divisie 1 nog maar eens proberen te winnen btw
Ik heb er nog een bronze in verwerkt dus niet puur alleen goldsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
Doen jullie zoveel mogelijk golds of maken jullie er nog een leuk team van?
met leuke teams win je geen wedstrijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
Doe maar niet, doe na het toernooi maarquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe maar niet, doe na het toernooi maar
TT pakt altijd alleen maar goudquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
Hee jankbalquote:
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
De potjes zullen nu weer tot de 90ste minuut doorgaan aangezien DS2 niet meedoet
Ik ook niet tegen Kevin.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Ik heb deze ronde trouwens nog helemaal niet tegen VDM gespeeld
en omdat ik een ziek konkoteam hadquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet tegen Kevin.
Kwam door mijn ban en ben met school bezig
N&G zonder natuurkunde kan uberhaupt niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef quer het volgende:
Is N&G niet nutteloos zonder natuurkunde aangezien je geen extra studies kan volgen?
Beetje wel ja. Ik zou niet weten wat je aan de rest van die vakken hebt zonder natuurkunde.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef quer het volgende:
Is N&G niet nutteloos zonder natuurkunde aangezien je geen extra studies kan volgen?
Jawel.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
N&G zonder natuurkunde kan uberhaupt niet.
Net of ik een jaren 70 wedstrijd zit te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef diedjuh het volgende:
Klinkt bij jullie die commentator ook zo raar op rtl7?
idd, klinkt heel hol.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of ik een jaren 70 wedstrijd zit te kijken.
bij mij niet. Maar de optie op zich is al debiel natuurlijk, wat heb je dan nog aan dat profielquote:
Vast wel iemandquote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die hier een goede laptop heeft ?
Wat voor laptop wil je?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
Dat kloptquote:
Ik. Pas gekocht, want de ander deed het niet meer zo lekker. Gewoon een nieuwe kopen, je bent toch geen gier?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
Het liefst een onder de 1000 euro.quote:
Dan gaat een MacBook niet lukkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het liefst een onder de 1000 euro.
Plus dat hij goed met bewerking programma's kan draaien.
Dus niet dat als ik 2 bewerking's programma's aan heb staan het uren duurt voordat hij iets laad
Dat kan je al met een laptop van 400/500 euroquote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het liefst een onder de 1000 euro.
Plus dat hij goed met bewerking programma's kan draaien.
Dus niet dat als ik 2 bewerking's programma's aan heb staan het uren duurt voordat hij iets laad
Ik niet alleen werk niet en mijn vader komt met een heel lul verhaal dat hij verzekeringen moet betalen als ik op een hd pvr vraagquote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik. Pas gekocht, want de ander deed het niet meer zo lekker. Gewoon een nieuwe kopen, je bent toch geen gier?
Waarom zou hij die voor jou moeten betalen danquote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik niet alleen werk niet en mijn vader komt met een heel lul verhaal dat hij verzekeringen moet betalen als ik op een hd pvr vraag
Natuurlijk welquote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En koop vooral niets van Apple Djeetje
Staat in de zelfde zin.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou hij die voor jou moeten betalen dan
op gewed?quote:
Nee, helaas nietquote:
Nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en nu vraag je je zeker af waarom ik niet werk ?
Ik wilde net zeggen dat ik geen Mido 352 kon vinden maar nu loopt hij helemaal vast als ik zonder formatie zoek.quote:
Dat is ook de reden waarom mijn spelers niet verkopenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom mijn spelers niet verkopen
Ze zijn volgens mij allemaal de goedkoopste BIN op de markt..
Dat denk ik ook steeds maar ik word steeds geundercut. De Vrij verkoopt ineens totaal niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom mijn spelers niet verkopen
Ze zijn volgens mij allemaal de goedkoopste BIN op de markt..
Midoquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik geen Mido 352 kon vinden maar nu loopt hij helemaal vast als ik zonder formatie zoek.
ik heb er eentje voor 1700 bin (kutformatie) op staan en heb 'm al 5-6x opnieuw erop gezetquote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds maar ik word steeds geundercut. De Vrij verkoopt ineens totaal niet meer
TOEVAL BESTAAT NIET WIJ ZIJN VOOR ELKAAR BESTEMDquote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Midodat team waar je me die 2 verdedigers voor aanraadde is een team om Mido
toevallig
haha als je de eerste s vervangt door een n staat er anusquote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
https://www.4launch.nl/sh(...)600m--750gb/tweakers
Deze ziet er mooi en goed uit
Neem dan gelijk een Laptop met SSD als je snellere laadtijden wil.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
https://www.4launch.nl/sh(...)600m--750gb/tweakers
Deze ziet er mooi en goed uit
dus wel. maar dat heb ik dus gekozen kom ik er achter dat ik bijna niks kan doen vanwege het ontbreken van natuurkundequote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
N&G zonder natuurkunde kan uberhaupt niet.
EA z'n pik gezogen ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
2de keer op rij Divisie 1 gewonnen![]()
Ja was lekkerquote:
Kan altijd beterquote:
Ik wou sowieso iets met eco alleen als ik eco kies moet ik 2 talen en daar heb ik geen zin in dus ik dacht doe ik maar NG met eco krijg ik deze bullshit moet ik agrarier wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
n&g zonder natuurkunde kiezen..sorry, ik moest lachen.
Hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef quer het volgende:
[..]
Ik wou sowieso iets met eco alleen als ik eco kies moet ik 2 talen en daar heb ik geen zin in dus ik dacht doe ik maar NG met eco krijg ik deze bullshit moet ik agrarier wordenals ik economie niet meer zie zitten
Ventquote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef quer het volgende:
[..]
Ik wou sowieso iets met eco alleen als ik eco kies moet ik 2 talen en daar heb ik geen zin in dus ik dacht doe ik maar NG met eco krijg ik deze bullshit moet ik agrarier wordenals ik economie niet meer zie zitten
Aparte keuzes heb je dan bij jou op school.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef quer het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Fuszy het volgende:
Jeej ik ga mijn bet alweer verliezen. Misschien maar beter om te stoppen
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha als je de eerste s vervangt door een n staat er anus
Kijk eens op blogabet.com er zitten daar hele goede tips tussen. Ik heb nu een bankrollmanagement voor mij opgesteldquote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Fuszy het volgende:
nee nu moet je dubbel inzettenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie Spurs nog wel winnen hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had de combi Tottenham en Chelsea. Zal wel een domme bet zijn
ohja?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vent
Je doet vmbo, dat kan je op je elf en dertigst nog doen
Is nog niet afgelopen en sowieso combo'squote:Op donderdag 4 april 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had de combi Tottenham en Chelsea. Zal wel een domme bet zijn
Oh, djeetje doet vmboquote:
Dat een combinatie van 3- ?? wedstrijden niet werkt snap ik ook wel. Twee moet te doen zijn lijkt mequote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is nog niet afgelopen en sowieso combo's
Doe gewoon single, dan maar wat minder winst.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat een combinatie van 3- ?? wedstrijden niet werkt snap ik ook wel. Twee moet te doen zijn lijkt me
Je moest om advies vragenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat een combinatie van 3- ?? wedstrijden niet werkt snap ik ook wel. Twee moet te doen zijn lijkt me
En Tbakkert volgens mij. Toch komen ze op dit forum slimmer over dan mijquote:
Zijn schot is echt zo goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Robin van Persie is wel echt een baas zeg... Wil hem eigenlijk wel in mijn 1e team hebben maar dan moet ik echt alles omgooien. Speelde net Division 1 tegen een volledig Arsenal team. In de 60e minuut staat het 1-1 en dan breng ik RvP, uiteindelijk win ik met 4-1 en scoort RvP er 2.
![]()
![]()
Dan ikquote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef quer het volgende:
[..]
En Tbakkert volgens mij. Toch komen ze op dit forum slimmer over dan mij
heeft ie je verrot gescholden?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Robin van Persie is wel echt een baas zeg... Wil hem eigenlijk wel in mijn 1e team hebben maar dan moet ik echt alles omgooien. Speelde net Division 1 tegen een volledig Arsenal team. In de 60e minuut staat het 1-1 en dan breng ik RvP, uiteindelijk win ik met 4-1 en scoort RvP er 2.
![]()
![]()
Er is nu een dikke bonus via voetbalwedden.net bij unibetquote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe gewoon single, dan maar wat minder winst.
Zo gek is die bet toch niet? Al was Chelsea een risico omdat het net zo goed een zaadpot kon zijn.quote:
Ik zou gelijk alles op Vitesse zetten voor dit weekendquote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is nu een dikke bonus via voetbalwedden.net bij unibet50 euro storten en je krijgt 150 euro, je moet het maar 6 x rondspelen op een odd boven de 1.40, easy money
![]()
dan ben je ook stom als je dat kiest hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:48 schreef quer het volgende:
[..]
dus wel. maar dat heb ik dus gekozen kom ik er achter dat ik bijna niks kan doen vanwege het ontbreken van natuurkunde
top geregeld
Eerst stuurde hij "Fucking lucky fucker", ik reageerde met: "lol yeah right" daarna kwam hij met de geniale opmerking "Flucky cunt". Toen stuurder ik hem: "Robin van Persie just raped Arsenal".quote:
HAHAHAHAHAHAHHAHAquote:
Ik denk niet dat dat telt. Want je moet toch 6x inzetten dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou gelijk alles op Vitesse zetten voor dit weekendmaar ik heb geen zin om te storten
¤600,- moet rondgespeeld worden over odds van 1.4 of meerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat telt. Want je moet toch 6x inzetten dan?
Ja, ik zit niet op die bet-sites, maar lijkt me wel logisch
Ik heb netjes mijn username achtegelaten bij dat voetbalwedden gebeuren. Niks meer gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
¤600,- moet rondgespeeld worden over odds van 1.4 of meer
OMdat FUT sinds FIFA 2012 SUCKSquote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom kan je bij fut niet je streak zien? Bij clubs kan je de afgelopen 20-30 wedstrijden zien maar bij FUT niets...
quote:
Haha, sommige mensenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan nog en wil je zelfs zo'n recorder aanschaffen
ja ik hoop het ook voor je. aan de slagquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo ging die beweging echt precies.
hopelijk haal ik het voor 11 uur.![]()
![]()
Sucks kwa zulke dingenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan nog en wil je zelfs zo'n recorder aanschaffen
Wat een randdebiel en alles tegen Lazioquote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
Die scheids bij Fenerbache
Die kerel strooit met kaarten
Ik heb BTSquote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat een randdebiel en alles tegen Lazio![]()
Het kan nu wel als Lazio is een kansje krijgtquote:
Ze graven zich tenminste niet inquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het kan nu wel als Lazio is een kansje krijgt
Niet veel. Had visite, daarvoor sport en dingetjes regelen. Nu languit op de bank, uitgeteld. Camdames aan het kijkenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Toeeeeef
Is er nog iets leuks te beleven deze avond? Verveel me
Weer myfreecamsquote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet veel. Had visite, daarvoor sport en dingetjes regelen. Nu languit op de bank, uitgeteld. Camdames aan het kijken
neequote:
Chelseaquote:
zondag?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Weer myfreecams? Terecht hoor, zondag d-day voor mij. You know why. Wie weet ga ik daarna ook aan de camdames..
nou je hoeft ook niet meteen zo te gaan doen hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jij wou net ook geen hoi tegen mij zeggen.En nu wel zondag met een questionmark?
Ik mag het hopen, anders ben ik sipquote:
Bullshitquote:
Nu gaat Lazio alleen maar verdedigenquote:
Oh sorryquote:Op donderdag 4 april 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou je hoeft ook niet meteen zo te gaan doen hoorik had helemaal niet gezien dat je er was..
Welke divisie zitten we nu?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Meh... Als clubs net zo goed gaat als fut net dan winnen we divisie 1 zonder problemen
haha, leuke site hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Weer myfreecams? Terecht hoor, zondag d-day voor mij. You know why. Wie weet ga ik daarna ook aan de camdames..
Ik vind chaturbate een betere camsite groetjesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, leuke site hoorAl kom ik ooit weer in een relatie terecht, dan blijf ik het er gewoon bij doen.
Maar zondag ben ik 100% naar de klote waarschijnlijk. Ben benieuwd hoe die van jou gaat verlopen. Ik verwacht toch succesvol
nee hoor dan zaten we ook in d1quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt omdat ik er niet was natuurlijk.
Godver, weer een camsite. Even kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind chaturbate een betere camsite groetjes
ha ja Melissa wat een snol maarja die verbouwing aan d'r tetten moet betaald worden hè!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
ha ja Melissa wat een snol maarja die verbouwing aan d'r tetten moet betaald worden hè!
Hoe is het met die chick van die datingssite? Naar de klote? Ga je zondag zuipen tijdens az of zaterdagnacht en dan zondag naar de klote zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, leuke site hoorAl kom ik ooit weer in een relatie terecht, dan blijf ik het er gewoon bij doen.
Maar zondag ben ik 100% naar de klote waarschijnlijk. Ben benieuwd hoe die van jou gaat verlopen. Ik verwacht toch succesvol
ik snap het ook nietquote:
ben je een journalist ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hoe is het met die chick van die datingssite? Naar de klote? Ga je zondag zuipen tijdens az of zaterdagnacht en dan zondag naar de klote zijn?
Zit nu in de whatsapp fase. Gaat dus wel volgens planning. Zaterdag avond/nacht State of trance. Ik krijg de uitslag van AZ denk ik pas maandag meequote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hoe is het met die chick van die datingssite? Naar de klote? Ga je zondag zuipen tijdens az of zaterdagnacht en dan zondag naar de klote zijn?
Nee ik vind toef leuk. That's all. Voor de rest gewoon belangstelling. Zou jij ook eens kunnen tonen aan andere mensenquote:
Rijst Tobi Smookz en ik is eigenlijk best een sterrenteam in 4-2-3-1.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
hoe kan je met rijst in de spits met jou op any en zonder mij nou in div 1 zitten
vast een trollolol
lekker jezusquote:
jammer voor jullie maar vanaf morgen/overmogen ben ik er weerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Rijst Tobi Smookz en ik is eigenlijk best een sterrenteam in 4-2-3-1.
Ja IWAN ik noem jou niet![]()
Interesse maakt interessant. Heel goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee ik vind toef leuk. That's all. Voor de rest gewoon belangstelling. Zou jij ook eens kunnen tonen aan andere mensen
Ik speel jullie allemaal uit de basisquote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Rijst Tobi Smookz en ik is eigenlijk best een sterrenteam in 4-2-3-1.
Ja IWAN ik noem jou niet![]()
Hij stond wel buitenspel volgens mij manquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
2-0 Kuyt
Marchetti lost weerdie kerel is echt slecht
hou ff je bakkes met je editquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee ik vind toef leuk. That's all. Voor de rest gewoon belangstelling. Zou jij ook eens kunnen tonen aan andere mensen
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zaterdag avond/nacht State of trance.
Nice! Vanwaar deze eer?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
jammer voor jullie maar vanaf morgen/overmogen ben ik er weer
Haha, gaaf! Dat is vast een leuk feestje. Vrienden van mij gaan veel naar feestjes, ik blijf daarin achter. Soms zou ik ook wel naar zulke festivals willenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit nu in de whatsapp fase. Gaat dus wel volgens planning. Zaterdag avond/nacht State of trance. Ik krijg de uitslag van AZ denk ik pas maandag mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |