PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
nee ik heb al gezegd dat je me moet schrappenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga nou die randoms doen hondekop
Doe je volgende ronde wel mee dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ja relatief budget dus.
tevens zijn Balo en Boateng ook niet de goedkoopste spelers out there
[..]
nee ik heb al gezegd dat je me moet schrappen
20k of zo. Voor mij is dit een budget teamquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ja relatief budget dus.
tevens zijn Balo en Boateng ook niet de goedkoopste spelers out there
[..]
nee ik heb al gezegd dat je me moet schrappen
mja ik ben elke dag pas vanaf 5 uur ofzo beschikbaar dus als jullie dat oke vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je volgende ronde wel mee dan?
Ik gebruik dat team voor wedstrijden die ik moet winnen in Divisies, tegen dezelfde soort teams, zolang mijn 2de team nog niet af isquote:
Lamelaquote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
Morgen wil ik wel weer een team gaan maken, iemand nog leuke spelers met wat skills????????
Ja maakt niet uitquote:Op donderdag 4 april 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mja ik ben elke dag pas vanaf 5 uur ofzo beschikbaar dus als jullie dat oke vinden
Ik doe niet mee de volgende ronde, ronde daarop denk ik ook niet. Over 3 weken pas weer denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je volgende ronde wel mee dan?
wat ga je doen, dingen voor school?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niet mee de volgende ronde, ronde daarop denk ik ook niet. Over 3 weken pas weer denk ik.
Als het aan mij ligt doen we het vanavond alquote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
Als jullie morgen drawen doe ik wel een rondje mee.
Naar de supermarkt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je doen, dingen voor school?
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je doen, dingen voor school?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niet mee de volgende ronde, ronde daarop denk ik ook niet. Over 3 weken pas weer denk ik.
Al de 2e dag dat ik bezig ben met school hoor (eigenlijk moet ik nog beginnen vandaagquote:
ben je ziek ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al de 2e dag dat ik bezig ben met school hoor (eigenlijk moet ik nog beginnen vandaag)
nee je bent te goedquote:
stel dat we gewoon vanavond drawen en jij doet gewoon mee, weet je alvast je spelers en kunnen we allemaal al vast gaan bouwenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
Ik kan morgen vanaf half twaalf 's ochtends spelen, maar als jullie vanavond al willen spelen pas ik wel.
Ik domineer, ik ben een echte baas en geen heer.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]alsof jij nog welkom bent
Lagswitchen en dat achterin rondtikken. Oprotten vent
Ik kan morgen pas later op de middag en in het weekend heb ik ook nog wel tijd.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
Ik kan morgen vanaf half twaalf 's ochtends spelen, maar als jullie vanavond al willen spelen pas ik wel.
Ja maar ik ga niet een half uur naar een loting kijken. Kan jij niet even 2 dingen puushenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee je bent te goed
[..]
stel dat we gewoon vanavond drawen en jij doet gewoon mee, weet je alvast je spelers en kunnen we allemaal al vast gaan bouwen
Project, moet even gebeuren want je laat je mede projecters niet stikken.quote:
Prachtigquote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik domineer, ik ben een echte baas en geen heer.
Ik tik je van het veld, dat is geen klein geld
Batta is wat ik je geef
Sommige chicks zeggen Steef
Ik vind dat gay
Enfin, ik report dit als niet ok!
Pacequote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
Nederlands kampioen fifa is op 3fm HIJ GEEFT NU TIPS
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
DS2: 5-10 4-7
Dude: 5-1
TT: 8-13 6-7
Thad: 8 -10 6-6
VDM: 4- 9
De tweede standen zijn zonder dude. Dusjaa..
Winningquote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
DS2: 5-10 4-7
Dude: 5-1
TT: 8-13 6-7
Thad: 8 -10 6-6
VDM: 4- 9
De tweede standen zijn zonder dude. Dusjaa..
Speel eigenlijk alleen nog maar potjes bij een kameraad af en toe, en dan loopt het heerlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 433 en 4321 best wel kut spelen dit jaar
Het spel is gewoon kut.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
Hij heeft al 5 keer gezegd dat je verdedigend moet spelen (in 5 seconden tijd)
Robinho ook al gehad?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef over_hedge het volgende:
El shaarawy is echt mijn favo speler geworden.
Oke zal nu even doen. Edit ik het hier erin als de rest het goed vindt?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
ThadCastle pass ff mijn random spelers, ik vertrouw je wel
Ja, vind El shaarawy beter.quote:
Gewoon doen. Tevens vindt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke zal nu even doen. Edit ik het hier erin als de rest het goed vind?
duurt geen half uur, maar ik kan wel jouw dingen noteren dat je dan even kiest. Vind het wel leuk als je meedoetquote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet een half uur naar een loting kijken. Kan jij niet even 2 dingen puushen
wat ben je toch een good guyquote:Op donderdag 4 april 2013 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Project, moet even gebeuren want je laat je mede projecters niet stikken.
Misschien even uitproberen dan. Giovinco was het ook niet echt en Robinho speelt heerlijk maar weinig rendementquote:
Thad doet er al 5 min over om 1 rijtje te puushenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duurt geen half uur, maar ik kan wel jouw dingen noteren dat je dan even kiest. Vind het wel leuk als je meedoet
Nee kreeg een dm van iemand doe zo wel even opnieuw posten als ik het ga doenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thad doet er al 5 min over om 1 rijtje te puushen
Penis, stream jij de randoms ?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duurt geen half uur, maar ik kan wel jouw dingen noteren dat je dan even kiest. Vind het wel leuk als je meedoet
Bro wat vind je van Payet? Voorzet komt altijd aan? Zag je een bericht plaatsen over hem, ziet er hardcore uitquote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan die Braziliaanse 3-5-2 teams omdat ze allemaal zo standaard zijn en op elkaar lijken en vooral ook omdat de mensen die ze gebruiken standaard op defensive of ultra defensive speelt. Zelfs tegen de slechtste spelers heb je dan gewoon een oersaaie wedstrijd. Dat ze veel pace ofzo hebben maakt me weinig uit..heb zelf ook teams met veel pace (en ook met minder).
Met 3 man zijn we een groepje, één voert geen ene kut uit, die is dus ook de haas. De andere is een prima kerel die wel zijn best doet. Het maakt mij niet uit wat voor cijfer we krijgen omdat ik na dit jaar stop maar omdat die kerel er dan ook last van heeft doe ik mijn best.quote:
433quote:Op donderdag 4 april 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
Ik weet het echt niet, maar ik heb zwaar moeite om met 3 @ the back teams tegen 4 @ the back te spelen. Alles ligt open achterin en als iemand counterd met pace voorin is het zowat een doelpunt
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:55 schreef rumiii het volgende:
[..]
Bro wat vind je van Payet? Voorzet komt altijd aan? Zag je een bericht plaatsen over hem, ziet er hardcore uit
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:55 schreef rumiii het volgende:
[..]
Bro wat vind je van Payet? Voorzet komt altijd aan? Zag je een bericht plaatsen over hem, ziet er hardcore uit
Ja van Mathijs zeker, kut enquetequote:Op donderdag 4 april 2013 17:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee kreeg een dm van iemand doe zo wel even opnieuw posten als ik het ga doen
Je wou een potje toch ?quote:
Fijne speler so far ja, al cross ik niet zoveel met hem. Passing is in ieder geval prima, dribbel en long shot ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:55 schreef rumiii het volgende:
[..]
Hebben nog wat mensen nodigquote:Op donderdag 4 april 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs jonge, ben je je enquete overal aant droppen?
Hij ziet er wel hardcore uit bro.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fijne speler so far ja, al cross ik niet zoveel met hem. Passing is in ieder geval prima, dribbel en long shot ook.
Penis wil je nog een potje ofwat ?quote:
Als je niks beters te doen hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
wil hem nog wel een paar keer invullen voor je
Beste pizza ooitquote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef StijnDa het volgende:
Stokbroodje met lekkere dingen maken Pizza bestellenQuartro formaggi.
je moet gewoon die enquetes aan de straatkrant verkoper geven met 5 ekkies erbijquote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je niks beters te doen hebt![]()
Komt denk ik wel goed zo.
Denk je dat geld op mijn rug groeit?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
je moet gewoon die enquetes aan de straatkrant verkopen geven met 5 ekkies erbij
Ja, daar ging ik maar niet op inquote:Op donderdag 4 april 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij ziet er wel hardcore uit bro.
Waarom doet die niet mee met ons? Ik begrijp het nietquote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
Hee dadelijk drawen doe ik nu even voor Thorb oke?
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom doet die niet mee met ons? Ik begrijp het niet
Hij heeft zieke stats matequote:Op donderdag 4 april 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij ziet er wel hardcore uit bro.
Dat is wel ontzettend slechtquote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet moeilijk dat het tijd kost. DIt is hem ThorbSorry
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht. Wat een homogejank dat het teveel tijd kostquote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe meequote:Op donderdag 4 april 2013 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie doen er allemaal mee? En moet ik de stream alvast aanzetten dan?
Mido en Garbut (als die erin zit)quote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook bezig met geschiedenis, boekje over VSquote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maggio en dan ga ik nu proberen mijn geschiedenis boek door te lezen.
Ja zelfde boekje waarschijnlijk, fucking saai, vooral met slaapquote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig met geschiedenis, boekje over VSEasy
Mijn toets ging over de Republiek, dat is zonder twijfel nog saaier.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zelfde boekje waarschijnlijk, fucking saai, vooral met slaap
Moet eten over 20 min kan ikquote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo de stream staat aan bitches
http://www.twitch.tv/rikvanea
Ja!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef el-blanchito het volgende:
Ik had van geschiedenis nog wel een halve samenvatting liggen geloof ik, over de VS.
Hebben jullie GeschiedenisWerkplaats ofzo?
Pff. dan ben ik aant kokenquote:
Die heb ik al gehad, paar maanden geleden.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mijn toets ging over de Republiek, dat is zonder twijfel nog saaier.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad, paar maanden geleden.
Ik vond schoolexamen onderwerpen zoals confucianisme een stuk interessanter.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja!
En 'De Republiek' is echt saai inderdaad.De VS is nog best interessant
Doe het nu, dan kiest hij ze team dadelijk maarquote:
Thanks maar heb alles toch al onderstreept staan wat belangrijk isquote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef el-blanchito het volgende:
Als iedereen die m wil me DM't dan zet ik hem straks ff in elkaar (zijn losse documenten) en dan stuur ik hem straks op.
[..]
DS is er niet, dude volgens mij ook niet. En VDM doet niet mee dus?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doe het nu, dan kiest hij ze team dadelijk maarPost een puush van zijn spelers hier
Koude Oorlog. Interessanter dan de WOIIquote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
Die van ons ging over de koude oorlog en Vietnam en de republiek. Best leuk vond ik datsowieso geschiedenis
WO 2 en WO 1 zijn ook leuk hoor. Sowieso oorlogenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Koude Oorlog. Interessanter dan de WOII
Je kent de woorden van Guardiola hoop ik?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Ronaldinho is echt uber baas zeg, wow, die is echt heel goed,
Dat waren wel interessante onderwerpen ja. Vooral Vietnam.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
Die van ons ging over de koude oorlog en Vietnam en de republiek. Best leuk vond ik datsowieso geschiedenis
Huh die snap ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je kent de woorden van Guardiola hoop ik?
Lima en Ronaldinho in een team gaat niet werken dus!
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat waren wel interessante onderwerpen ja. Vooral Vietnam.
Mijn opa vond de WO2 juist een spannende, maar leuke tijd. Mooi ook die verhalen altijd, zij zijn toen met de Engelsen mee gelopen, die gingen aan de rand van Eindhoven ofzo over de weilanden schieten om terugvoer van de moffen uit te lokken. Lijkt me toch wel tof om zo iets mee te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
WO 2 en WO 1 zijn ook leuk hoor. Sowieso oorlogen(niet om ze mee te maken maar om over te lezen)
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn opa vond de WO2 juist een spannende, maar leuke tijd. Mooi ook die verhalen altijd, zij zijn toen met de Engelsen mee gelopen, die gingen aan de rand van Eindhoven ofzo over de weilanden schieten om terugvoer van de moffen uit te lokken. Lijkt me toch wel tof om zo iets mee te maken
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
Jouw opa??
dat is de opa van DS2quote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
Jouw opa??
Beste middenvelder in de BPLquote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Hmmm twee uur geleden was er nog zogenaamde interesse van Chelsea in Yaya Touré en nu blijkt dat hij een nieuw contract heeft getekend voor 260.000 per week
Beste CDM ter wereldquote:
DS2 is Fries toch? Die opa ook toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet je hem er nou weer bij betrekken?! Ik word zo moe van die trolls hier.
Johquote:Op donderdag 4 april 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Maar hoe goed hij ook kan voetballen 250.000 per week is toch iets teveel van het goede![]()
Nieuw olieveldje aanboren en ze kunnen weer helemaal losgaan daar in Manchester.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Maar hoe goed hij ook kan voetballen 250.000 per week is toch iets teveel van het goede![]()
Nee ik moet eerst nog even Taxie'n , daarna koken.quote:
Ja potverdriequote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst nog even Taxie'n , daarna koken.
Om een uur of half 9 ofzo
Ja aardig als CDM in 352.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier IF David Luiz wel eens gehad ?
Huh? Doen je ouders dat niet voor je?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Half negen ben ik er ook bij, moest even eten halen en eten
Ja, ik vond hem een draak, zijn best punten waren verdedigen alleen stond hij altijd voorinquote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier IF David Luiz wel eens gehad ?
Wil em ook gaan gebruiken als CDM in 352quote:
Ooh, haha, hoe kan dat nou weer,quote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem een draak, zijn best punten waren verdedigen alleen stond hij altijd voorin
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil em ook gaan gebruiken als CDM in 352
[..]
Ooh, haha, hoe kan dat nou weer,
Haha oh ja hoe dat kan ik heb geen flauw idee !!1!!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
kut workrates.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
High attack workrates maybequote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
Iemand uit mijn groep wil alle enquetes met de hand gaan doenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha oh ja hoe dat kan ik heb geen flauw idee !!1!!
Schitterend filmpje welquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef DuTank het volgende:
Hahahahah ik vond een filmpje op mijn YouTube van toen ik echt 16 was ofzo
Die tekst ook in het begin
(Dit was vlak voor een schoolfeest en er stond 50 meter verderop een enorme rij, die nogal schrokken)
Nog best aardig voor de telefoons van toenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niks manquote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog best aardig voor de telefoons van toen
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]Ja Busquets toch jeweetzelllufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ik was even mcdonalds halen met mijn vaderquote:Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh? Doen je ouders dat niet voor je?
GA KOKEN DAN JEZUSquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Busquets toch jeweetzellluf
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef vandermar het volgende:
Busquets is te traag om met de top mee te komen, daarom speelt hij bij Barca, verdedigers als Pique vallen daar ook niet uit de toon
Ze hadden de scheids niet echt mee hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=185183
gofferdomme wat een kneus, ga je haar wassen, man![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef vandermar het volgende:
Busquets is te traag om met de top mee te komen, daarom speelt hij bij Barca, verdedigers als Pique vallen daar ook niet uit de toon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, maar om nou zo zielig te lopen doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hadden de scheids niet echt mee hoor
Hij is gedurende die hele wedstrijd geen één keer persoonlijk door de scheids benadeeld. Barça is naar mijn mening wel een beetje bestolen, maar meneer Alves heeft nog wel het minste recht van spreken...quote:Iemand beging een overtreding op mij, maar ik ben Dani Alves, de acteur, dus was het niets. Ik moet mijn been breken voordat de scheidsrechter fluit.
Alves is een vieze duikelaar die net als Suarez verbannen zou moeten wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar om nou zo zielig te lopen doen.
[..]
Hij is gedurende die hele wedstrijd geen één keer persoonlijk door de scheids benadeeld. Barça is naar mijn mening wel een beetje bestolen, maar meneer Alves heeft nog wel het minste recht van spreken...
Niet dat ik dit na de wedstrijd praten gedoe goedkeur, maar volgens mij werd hij vooraf aan de goal wel degelijk getrapt. Hij trapt de bal weg en iemand komt te laat in; zo'n overtreding die vrijwel altijd wordt gegeven, behalve toen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar om nou zo zielig te lopen doen.
[..]
Hij is gedurende die hele wedstrijd geen één keer persoonlijk door de scheids benadeeld. Barça is naar mijn mening wel een beetje bestolen, maar meneer Alves heeft nog wel het minste recht van spreken...
iets in die richting. Maar ik snap zo'n scheids wel. Bert van Marwijk en Jan van Halst zeiden het ook al; Zodra er ook maar iets gebeurt, staan de dansende ola-ijsjes met zijn tienen bij de scheidsrechter om een kaart te janken. Om gek van te worden, lijkt me...quote:Op donderdag 4 april 2013 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alves is een vieze duikelaar die net als Suarez verbannen zou moeten worden
Dat was volgens mij op het middenveld een moment met Matuidi. Daar kwam Matuidi in met een te hoog geheven been, maar was Alves te laat. Zo gek was doorspelen niet eens...quote:Op donderdag 4 april 2013 18:59 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Niet dat ik dit na de wedstrijd praten gedoe goedkeur, maar volgens mij werd hij vooraf aan de goal wel degelijk getrapt. Hij trapt de bal weg en iemand komt te laat in; zo'n overtreding die vrijwel altijd wordt gegeven, behalve toen.
Maar die overtreding (dat de ene de bal wil trappen en de andere van boven komt, waardoor je 'm op de wreef of enkel raakt) wordt 99% van de keren gegeven. Dit is ook het moment waar Alves het over heeft, want voor de rest viel het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was volgens mij op het middenveld een moment met Matuidi. Daar kwam Matuidi in met een te hoog geheven been, maar was Alves te laat. Zo gek was doorspelen niet eens...
Dat moment kan ik me niet zo herinneren, heb je misschien een linkje?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Maar die overtreding (dat de ene de bal wil trappen en de andere van boven komt, waardoor je 'm op de wreef of enkel raakt) wordt 99% van de keren gegeven. Dit is ook het moment waar Alves het over heeft, want voor de rest viel het allemaal wel mee.
Net al gezocht, maar "PSG Barcelona Alves foul" o.i.d. levert niets op.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat moment kan ik me niet zo herinneren, heb je misschien een linkje?
Mmh, ik zal die hele wedstrijd nog maar eens terugkijken, al die kwartfinale-wedstrijden trouwens, want alleen bij Malaga - Dortmund was de scheidsrechter van een degelijk niveauquote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Net al gezocht, maar "PSG Barcelona Alves foul" o.i.d. levert niets op.
Die bij Malaga was echt een mietje, die floot alles af.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mmh, ik zal die hele wedstrijd nog maar eens terugkijken, al die kwartfinale-wedstrijden trouwens, want alleen bij Malaga - Dortmund was de scheidsrechter van een degelijk niveau![]()
En Boetius dan? Die mag daar ook wel bij danquote:Op donderdag 4 april 2013 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alves is een vieze duikelaar die net als Suarez verbannen zou moeten worden
Ik was even vergeten erbij te zeggen dat deze spelers ook rare fratsen hebben. Maar ik vind het bijzonder irritant dat vallen van Boetiusquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Boetius dan? Die mag daar ook wel bij dan
Nu al Boetius in de categorie Suarez en Alves noemenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Boetius dan? Die mag daar ook wel bij dan
Boetius duikt nog veel vaker dan Suarezquote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu al Boetius in de categorie Suarez en Alves noemen!
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boetius duikt nog veel vaker dan Suarez
Het is toch echt zoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dingen die onmogelijk zijn die acht jij mogelijk
In het land der blinden is éénoog koning.quote:
Je had ook echt een kut drawquote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
Mido heeft echt kut clubgenoten en er zitten sowieso maar 7 Egyptenaren in het spel
Oke vanderhund kom nou maar zombies van het weekendquote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het land der blinden is éénoog koning.
Dat komt omdat ze hem in Engeland gewoon hard aan pakken en dat hoort ook zo daar heeft hij het zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
Suarez heeft zijn leven qua duikelingen wel een beetje verbeterd.
De duikelingen van Feyenoord spelers vind ik ook vervelend. Erg jammer dat het gebeurd in het voetbal
Zondag?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke vanderhund kom nou maar zombies van het weekend
Hij moet ook welquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hem in Engeland gewoon hard aan pakken en dat hoort ook zo daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
En terecht ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij moet ook wel. Anders heeft hij zo een zaag op zijn benen te pakken
wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
wat de fuckben nu op 2/3 van TWD finale. Had echt een moment van what the fuck did just happen
Geen idee, Feyenoord moet morgen al en de rest maakt mij niet uitquote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima! Wel na het voetbal natuurlijk
ik mag geen spoilers plaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Fluminense is wat anders dan 'je plaatselijke club'quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Djeetje het volgende:
Waarom haten jullie op mijn toernooi verhaal
Iedereen is toch begonnen bij de plaatselijke club
Ajax om half 5 dus kan ook ervoor als je wil?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, Feyenoord moet morgen al en de rest maakt mij niet uit
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik mag geen spoilers plaatsen.
wel in een spoiler tagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik mag geen spoilers plaatsen.
wel in een spoiler tagik had wel zo'n idee, helemaal locoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders zaterdag?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax om half 5 dus kan ook ervoor als je wil?
Niet afhaken dit keer hé slappequote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ook! Stuur maar bericht op xbl dan komt het goed
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef BDIL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Jij was nog wel een uur fifa aan het spelenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik ging de vorige keer vlak na jou bericht slapen omdat ik er om 6 uur weer uit moest
Heb nog 2 potjes clubs gedaan en ging toen pittenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij was nog wel een uur fifa aan het spelen
Jaja, ik geloof je welquote:Op donderdag 4 april 2013 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb nog 2 potjes clubs gedaan en ging toen pitten
Je hebt nuketown gekocht toch?quote:
Diakite en Marchetti ipv Samuel en Handaquote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef TBakkert het volgende:
http://wefut.nl/squad/683 ?
dezen wil ik proberen
Handanovic is veel beter dan Marchettiquote:Op donderdag 4 april 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diakite en Marchetti ipv Samuel en Handa
kan ook inderdaad, Diakité is echt een eindbaasquote:Op donderdag 4 april 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Diakite en Marchetti ipv Samuel en Handa
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk game of thrones kijken. Had er allemaal geen tijd voor.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik vind ze gelijkwaardig, maar Diakité > Samuel welquote:Op donderdag 4 april 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Handanovic is veel beter dan Marchetti
en Samuel is veel slechter dan Diakitéquote:Op donderdag 4 april 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Handanovic is veel beter dan Marchetti
Jammer. Die Rise wel toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man ik speel bijna nooit zombies dat vind ik het echt niet waard om te kopen
over een uurquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haaai
Jongons zeg het maar, nu drawen of over een uur?
doe nu maar zit met bord op schootquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haaai
Nowquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haaai
Nu keukenprinsesquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haaai
Mooi wurk Durkquote:
quote:
quote:
Over een uur it isquote:
DS is er toch niequote:
Komt vast wel goed.quote:
Nee, dit was geen troll. Hij zit er echt niet in.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.
Oh hij zit niet in het spel (Die Everton, moet ik dan even een andere kiezen, Thad heb je het plaatje nog?)
Of het is een troll want zijn post eindigt niet met een punt (al heb ik die LB ook nooit gezien.
Hoe loopt deze ronde nu af? En ik denk niet dat ik de volgende ronde mee ga doen want ik heb het druk met tentamens.quote:
ik heb opgegeven dus al mijn openstaande potjes zijn een reglementair 3-0 verlies gewordenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe loopt deze ronde nu af? En ik denk niet dat ik de volgende ronde mee ga doen want ik heb het druk met tentamens.
Nee je ma nou goedquote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sjongejongejonge Jezus is weer toegeslagen zeker?
ik kom morgen wel met hossam ahmed midoquote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef BDIL het volgende:
Je hebt alleen GVD 90 pace voorin nodig en counter attack en je scoort wel 9 keer na een tegenaanval
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hallon zullen we zo/nu drawen? doei
ich bin dabeiquote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hallon zullen we zo/nu drawen? doei
Mathijs jij fapdrol.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
Ik draw wel ff, aan mijn pik dan wel !
Bah bahquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik fap ook wel eens op een lekkere drol ja.
Ja dat wist ik wel!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word kapot misselijk van jou echtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gniffeldequote:Op donderdag 4 april 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze drol doet het altijd goed bij mij ...
grapje natuurlijk jongens
Ik wou er nog iets over heen gaan, maar dat heb ik toch maar gestaakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat hij over het randje was... maar jij maakt me gelukkig
omdat de cd vies is, of omdat je cd drive kapot is.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kan het dat ImgBurn geen cd vindt toewel die er wel in zit ?
Godverdomme aids levenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat de cd vies is, of omdat je cd drive kapot is.
Hij leest alleen geen DVD + RWquote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat de cd vies is, of omdat je cd drive kapot is.
Ik vind dat soort humor altijd wel mooi. Ken ook genoeg 'getinte mensen' die er helemaal geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat hij over het randje was... maar jij maakt me gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
twitter:Rosssen twitterde op donderdag 04-04-2013 om 12:25:42In Noord-Korea krijg je bij 25 werkdagen een Tactical Nuke reageer retweet
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat soort humor altijd wel mooi. Ken ook genoeg 'getinte mensen' die er helemaal geen problemen mee hebben.Hardcore Thye!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is die respecht voor mij wollah R&R = back jwzquote:
Is iedereen er jaquote:
link pl0xquote:
die is altijd mooiquote:
LINK!!!!??!??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |