abonnement Unibet Coolblue
pi_124888223


Het is alweer even geleden, maar de User van de Dag-reeks gaat in het diepste geheim gewoon door. Deze keer met de enige echte Führer van het verbeteren, de commandant in corrigeren, onze God van grammatica. Het is natuurlijk de enige echte taalnazi van het forum:



grammarnazis.gifgrammarnazis.gif


Omdat meneer Bitterlemon schijnbaar enigszins machtsgeil is, en het mij verder niet uitmaakt, kiest hij waar het interview afgenomen wordt. Ik stel een aantal zaakjes voor, maar wanneer Bitterlemon bij de eerste drie cafeetjes al weigert te gaan zitten omdat er spelfouten op de menukaarten staan begin ik het een beetje zat te worden. We zijn inmiddels drie kwartier verder en we hebben nog steeds geen locatie gevonden. Uiteindelijk komen we terecht bij De Drie Gezusters waar Bitterlemon een bitter lemon bestelt, en ik een liter Chaudfontaine.



1. Beste jongen, we weten allemaal dat jij hier bekendstaat als de leider van de grammar nazi's. Zelf mag ik ook graag verbeteren, mensen die hun eigen taal niet beheersen irriteren me mateloos, maar jij bent echt de overtreffende trap. Hoe komt dat?

Dit komt door een combinatie van een slechte jeugd en twee vaders, beiden grammar nazi's. Het werd pas erg toen ik leerde schrijven, ik kreeg constant slaag omdat ik fouten maakte, dus besloot ik vijf jaar lang niet te schrijven en me enkel te verdiepen in grammatica. Zo is het gekomen.



2. Je bent een tijdje weggeweest aan het begin van het jaar. Was dit om educatieve redenen, of had het te maken met die postzegelreis waar ik niemand over mocht vertellen?

Goed, nu weet iedereen het toch. Klopt, ik ben inderdaad op postzegelreis geweest. Het ging helaas niet zoals ik dat wilde. Ik ben met het vliegtuig naar China gegaan om enkele zeldzame postzegels te bemachtigen. Uiteindelijk leerde ik binnen drie dagen de taal en begon ik iedereen te verbeteren. Ik kan je in ieder geval vertellen dat dat niet gewaardeerd wordt.

Ik heb mijn postzegelverzameling zelfs meegenomen, kijk maar:






3. Hoe kom je eigenlijk aan de nickname Bitterlemon? Was het niet veel toepasselijker geweest als je een nickname had gekozen die, net als je UI, dicht bij je taak had gelegen?

Aangezien ik al een tijdje aan het lurken was, besloot ik een account aan te maken. Bij bijna elke registratie kom je het tegen... een naam verzinnen. Na ongeveer 30 minuten nadenken keek ik op en zag ik het: een leeg flesje Bitter Lemon. Toen wist ik het. Mijn UI (dankjewel, Dimens :*) kwam ik later pas op, vandaar dat het er niets mee te maken heeft.



4. Stel dat je de mogelijkheid kreeg om enkele veranderingen door te voeren op het forum, wat zou er dan veranderen, en waarom?

Niets, eigenlijk. Ik vind het wel prima zo. ^O^



5. Achter je nickname staat een hele lijst aan dingen die nog meer voor FOK! doet, namelijk: "Redactie Frontpage / Sport / Games". Kun je eens uitleggen wat deze dingen precies inhouden en waarom je het zo leuk vindt om deze dingen te doen?

Eigenlijk spreekt het voor zich. Ik ben op dit moment eigenlijk alleen spellchecker, aangezien ik op dit moment niet zo veel tijd heb om artikelen te plaatsen. Dat komt nog wel weer.Ik vind het leuk omdat ik iets aan FOK! kan bijdragen.14.gif



6. Haal de fouten uit de volgende tekst:


Psychoanalyticus*
Oedipuscomplex*
waarmee*
onszelf*
geenszins*

Er staat vast nog wel iets in. :'(


Bitterlemon haalt vijf fouten uit de tekst waar dat er vier hadden moeten zijn. In plaats van dat er dus nog iets in staat, verbetert hij een woord wat niet verbeterd had moeten worden. Oedipuscomplex is namelijk niet met een hoofdletter, tenzij het zoals nu aan het begin van een zin staat.



7. Zijn er users waarvan je spontaan oogaids krijgt wanneer je deze ziet schrijven?

Baggeraars, mensen die opzettelijk spelfouten maken en mensen die voetbaltopics in KLB plaatsen.



Er ontstaat een kleine schermutseling aan de bar wanneer een oudere vent een jong meisje begint lastig te vallen. Zonder na te denken springt Bitterlemon op en roept hij: "HALT" en loopt hij op de man af. Niet wetend wat er gaat komen blijf ik kijken. Bitterlemon grijpt de man bij zijn keel en schreeuwt hem toe:

"Het is verdomme heel simpel. Je zegt: 'IK WIL JE NEUKEN' in plaats van 'IK WILT JE NEUKEN'. Ik hoor je nu al tien minuten tegen dit meisje aan staan te zeuren, maar met dit soort taalgebruik kom je natuurlijk nergens."

Bitterlemon smijt de man terug op zijn barkruk terwijl het meisje huilend de zaak uitrent. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, en probeer maar gewoon verder te gaan met het interview



8. Ehh.. Je bent naast postzegelverzamelaar ('filatelist' met een duur woord, fap fap, even opletten mensen) ook een fervent liefhebber van de nationale kortbalcompetitie. Kun je ons misschien vertellen hoe deze tweede hobby je leven als het ware gepenetreerd heeft?

Kortbal is een sport die mij inderdaad al erg lang fascineert. Het is prachtig om te zien hoe zo'n dwergje het veld rondhuppelt en de bal in de basket probeert te krijgen terwijl hij weet dat hij er nooit bij zal komen. Eigenlijk gebeurt er niet veel bij zo'n wedstrijd, maar toch is het erg komisch. Om deze reden woon ik elke maandag een wedstrijd bij, op een niet nader te noemen plaats (het is niet echt legaal, je mag er zelfs geen foto's of video's van maken..)

Bitterlemon schuift me onder de tafel een verfrommeld fotootje toe. "Stiekem gemaakt met mijn knopencamera.."



Of bedoelde je korfbal? :o

Terwijl ik vol ongeloof naar de foto kijk stamel ik: " Ehh.. Ik bedoelde inderdaad korfbal."



9. Weet je wat buitenspel in het voetbal inhoudt, en zo ja, leg het eens uit zonder Google te raadplegen?

Aha, je weet dat ik niet zo van voetbal houd. Buitenspel is toch wanneer een speler de bal naar een andere speler speelt die achter de verdedigers staat? Ik ben niet een complete leek op het gebied van voetbal. :+



10. De paintvraag. Maak een paint.





Nadat Bitterlemon na het interview nog een kwartier met de ober heeft staan discussiëren over de geldigheid van de rekening omdat er een spelfout op staat gaan we ieder onze eigen weg. Volgens mij is dit best een geschikte jongen.


pi_124888314
quote:
Mijn UI (dankjewel, Dimens :*) kwam ik later pas op, vandaar dat het er niets mee te maken heeft.
Geen probleem.
pi_124888414
Ik wil even hoi zeggen, hoi.
Fokker101 is mijn onderdaan.
umad bro?
  donderdag 4 april 2013 @ 20:04:55 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_124888536
Volgende keer een leuke user svp
Laffe huichelaar
pi_124888641
Wederom een prachtig interview VMSDKR, heb er weer even om kunnen lachen.
pi_124888642
Tof interview weer :D
Vond het altijd al een naar mannetje die Bitterlemon. Toch wint hij enorm veel respect om die viespeuk aan de bar op zijn taal te wijzen.
Douze points pour Bitterlemon! ^O^
pi_124888725
Mooi interview, en inderdaad, flirten met spelfouten is gewoon "not-dun".

Puik topic.
pi_124888767
Wie reekst deze deng?
  donderdag 4 april 2013 @ 20:09:35 #9
349633 SiIk
Echt zijde
pi_124888807
Nice
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_124888813
Weer puik werk geleverd, heer VMSDKR.
pi_124888836
14.gif
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_124888877
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer een leuke user svp
Ik hou ook van jou.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_124888912
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
Tof interview weer :D
Vond het altijd al een naar mannetje die Bitterlemon. Toch wint hij enorm veel respect om die viespeuk aan de bar op zijn taal te wijzen.
Douze points pour Bitterlemon! ^O^
:@

Ik kan het echter nog steeds moeilijk verdragen dat je mij die sloot intrapte.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_124888978
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

:@

Ik kan het echter nog steeds moeilijk verdragen dat je mij die sloot intrapte.
Ik dacht dat het gras was, maar het was kroos. Sorry :@
  donderdag 4 april 2013 @ 20:13:58 #15
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_124889023
Mooi man! _O-

Leuke user ook Bitterlemon :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_124889049
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik dacht dat het gras was, maar het was kroos. Sorry :@
quote:
Geïrriteerd als we waren schopten we hem terug in de rivier. "Zo, ga daar maar baggeren" aldus Monopoly.
Je weet het best.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_124889088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Fopje het volgende:
Mooi man! _O-

Leuke user ook Bitterlemon :D
O+
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_124889761
Ook nog eigenwijs zijn, de klootzak.

"Oedipuscomplex is echter wel met een hoofdletter. http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex "

Nee.

http://grootdictee.nps.nl/page/dicteetekst?jaar=2011
pi_124889913
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
Ook nog eigenwijs zijn, de klootzak.

"Oedipuscomplex is echter wel met een hoofdletter. http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex "

Nee.

http://grootdictee.nps.nl/page/dicteetekst?jaar=2011
Sorry, ik ging uit van Wikipedia.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:39:22 #20
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124890352
Geoden joeser
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_124890369
Die 'postzegels' zijn LSD zegels. Hij is gewoon de hele dag high geweest.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 4 april 2013 @ 20:55:24 #22
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_124891201
_O_
-XOXO- Je maintiendrai
pi_124891393
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Oerbeer het volgende:
Weer puik werk geleverd, heer VMSDKR.
pi_124891651
O+ Bitterlemon O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:12:45 #25
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_124892162
Leuk interview weer. :Y
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')