SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is heel handig tijdens het gamen![]()
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
En niemand die in gaat op mijn os/2 post
Was veel geavanceerder al dan windows destijds.
Vind ik ook handigerquote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzo
Daar heb je toch een server voor nodig?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzo
Helaas hebben maar heel weinig mensen datquote:
Ik zat in een clan dus de mensen die moesten gamen waren sowieso online.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je toch een server voor nodig?
En skype is heel makkelijk, kan meteen zien of mensen online zijn of niet
Sowieso ts tijdens het gamen!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat in een clan dus de mensen die moesten gamen waren sowieso online.
Ja wij hadden een eigen server geloof ik
Dat was ICQ ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het echt verschrikkelijk handig!
Heyquote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ICQ is nog ouder dan de dino's
betsaat dat dan nog??
EUJ!!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
betsaat dat dan nog??
Geen idee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
betsaat dat dan nog??
Geef het toe, wij zijn oudquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Ik heb ook vanaf het begin met ICQ gewerkt en ik ben niet zo oud.
Ja op m'n oude profielquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Had jij ook een ICQ-nummer in je Fok!-profiel? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |