wallnoise?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef M.Rayn het volgende:
Ik wil wel een opleiding in Tibetaans keelzingen of anders wil ook wel leren hoe je wallnoise maakt.
Klinkt mij in de oren als normale harsh noise maar kan aan mij liggenquote:
Zou goed kunnen, ik ken het onder Wall Noise.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klinkt mij in de oren als normale harsh noise maar kan aan mij liggenohja en crewbash
Met spekjes enzo.quote:
Nouja er zijn wel her en der wat bandjes die die achtergrond hebben... ze lopen er vaak niet mee te koop met die achtergrond. En heel slecht doen ze het ook niet allemaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het is handig voor het zakelijke plaatje van de popmuziek. Muzikaal heeft het naar mijn mening geen toegevoegde waarde.
Dat is de geldende norm in de popmuziek maar in de klassieke muziek zeker niet... moeten we popmuziek lager in status achten.. of zijn de classici overdreven bezig?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Je bent goede muzikant of je bent het niet.
Heb je in mijn ogen geen opleiding voor nodig.
Nee, je hebt talent en of aanleg voor muziek, een goede muzikant word je pas door heel veel te oefenen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Je bent goede muzikant of je bent het niet.
Heb je in mijn ogen geen opleiding voor nodig.
Dit!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef M.Rayn het volgende:
[..]
Nee, je hebt talent en of aanleg voor muziek, een goede muzikant word je pas door heel veel te oefenen.
Klopt maar niet op een school.. Al die DJ, rock- en metal opleidingen heb je toch niets aan... Je loopt zelfs het risico dat mensen allemaal volgens "de regeltjes" muziek gaan maken. Ik zie daar geen toegevoegde waarde in.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef M.Rayn het volgende:
[..]
Nee, je hebt talent en of aanleg voor muziek, een goede muzikant word je pas door heel veel te oefenen.
Gewoon noise toch, wat is het verschil tussen noise en 'wall noise'quote:
De band van die coördinator klinkt ook vrij lamequote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef A-mineur het volgende:
Ik vind het overkill, en ik denk dat een waardig metalhead niet eens zo'n opleiding zou doen, het gaat tegen het hele principe in. Een algemene management opleiding in een metal jasje gegoten zeg maar. Dat klinkt vrij "poser-achtig" voor mij in de oren.
Allemaal lame popmetal bands.quote:Wie er voor de klas staan? Niet bepaald de minsten, onder andere Floor Jansen (voorheen After Forever, nu Nightwish), Stef Broks (Textures), Ruud Jolie (Within Temptation) en Van Stratum zelf (Stream of Passion) zullen de nobele kunst van metal komen onderwijzen in Eindhoven. Er is per jaar ruimte voor zo'n 35 studenten.
Textures valt er inderdaad wel wat buiten, maar WT, Nightwish, AF, Stream of Passion is allemaal dezelfde soort gothic achtige stijlquote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Om textures, after forever en within temptation af te schrijven als lame popmetal is toch niet helemaal correct... vooral die eerste niet. Ik vind ze ook niet heel indrukwekkend maar ze hebben toch wel wat voor elkaar gekregen.
Ik ben ook bang dat dit soort opleidingen gemaakte ruigheid als resultaat hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Hont1 het volgende:
[..]
Textures valt er inderdaad wel wat buiten, maar WT, Nightwish, AF, Stream of Passion is allemaal dezelfde soort gothic achtige stijl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |