Ja maar ik bedoel meer, mensen die er zelfs niet tegen kunnen als het aanstaat. Een andere keer bv, de leraar wou tijdens de les een nummer opzetten, liep dat meisje uit m'n klas de les uit omdat er muziek opgezet werd.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Sommige mensen hebben andere interesses. Lekker boeiend.
Ik ook. Vooral als de muziek maar een richting op gaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
Ik haat het wel als mn zus haar kut muziek speelt
Ja, kan toch? Dan houdt ze gewoon echt niet van muziek.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer, mensen die er zelfs niet tegen kunnen als het aanstaat. Een andere keer bv, de leraar wou tijdens de les een nummer opzetten, liep dat meisje uit m'n klas de les uit omdat er muziek opgezet werd.
Ja tuurlijk, alles kan, vind het alleen wat vreemd.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, kan toch? Dan houdt ze gewoon echt niet van muziek.
ze gebruikt haar schaamhaar als snaren?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Nestalgie het volgende:
Ik haat het wel als mn zus haar kut muziek speelt
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral als de muziek maar een richting op gaat.
Ik bedoel trouwens luistertquote:Op donderdag 4 april 2013 15:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ze gebruikt haar schaamhaar als snaren?
Als m'n zusje de hele dag keihard One Direction draait op d'r kamer.quote:
Haar kut is een speaker?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens luistertzet ze altijd heel hard.
KOMT GVD DOOR DIE K**** SPOTIFY MET Z'N 10 UUR MUZIEK LIMIET PER MAAND!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:08 schreef Atmosphere72 het volgende:
Vandaag in de les hadden we het over muziek en wat je zowel allemaal luistert. Nu zei een meisje uit m'n klas dat ze geen muziek mag luisteren vanwege haar geloof (wat me heel sterk lijkt) en ook dat ze het haatte om muziek te luisteren en er zelfs niet tegenkan als het aanstaat.Ook zo'n andere gozer uit m'n klas gaf toe dat ie haast nooit muziek luisterde. Ik kan me dit echt niet indenken, dat mensen geen muziek luisteren, heel apart. (TS is muziekverslaafd)
Terechte klacht, mijn zus luistert rampzalige metal.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:32 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Als m'n zusje de hele dag keihard One Direction draait op d'r kamer.
CD-tjes omgekeerd draaien om te zien of er teksten van de duivel in verborgen zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:35 schreef GekkePoes het volgende:
Of word dat meisje door haar vader en haar broers inelkaar geslagen als ze naar muziek luistert waar niet 200 keer de naam Allah in voorkomt.
Werkt alleen met platen, man.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
CD-tjes omgekeerd draaien om te zien of er teksten van de duivel in verborgen zitten.
Waarom zou dat alleen met platen werken?quote:
De old school way, man. Het was in die tijd dat gelovigen in de VS dat verspreidde. (de satanische fragmenten dus). Met een normale CD-speler kun je niks achterstevoren spelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom zou dat alleen met platen werken?
Ik zou dat echt niet kunnen,quote:Op donderdag 4 april 2013 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Ik loop bijna 24/7 met muziek in m'n oren. Als ik bezig ben met tentamens, als ik reis, vrijwel altijd. Ik snap ook niet zo goed dat er mensen zijn die goed zonder muziek kunnen functioneren, ik kan het namelijk niet.
dr was een poos geleden een onderzoek gedaan naar zwarte-kousen figuren met hun taalontwikkeling. Die lopen heel erg achter op andere mensen, want ze luisteren minder engelstalige muziek.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
En als je het over geloof hebt: de talibaan is ook niet zo 'pro-muziek'. Ik weet niet in hoeverre dit geldt voor de zwarte kousen in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |