Altijd mijn schuld.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Atta-boy het volgende:
Het is allemaal bajs zijn schuld!
Ik snap niet wat er tof is aan die deconstruct dingen
And for once zijn wij het wel met elkaar eens!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:15 schreef Bajskorv het volgende:
Soms hoeft het allemaal niet logisch te zijn. Eigenlijk is het heerlijk als je iets echt dope vindt en de rest van de wereld is het niet met je eens.
Hij is echt wel heel anders dan de dunk ik snap niet eens waarom die schoen zo heet.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb een hekel aan dunks. Maar deze zijn echt volledig anders. Andere zool om mee te beginnen, maar hele vorm is veel meer "Allstars" dan "Nike Dunk", als je snapt wat ik bedoel?
Ik hou niet van bulky, dit is compleet niet bulky. Dunk normaal wel.
Gebeurt wel vaker, maar trek niet altijd mijn bek openquote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1955158/1/25#124875474]donderdag 4 april 2013 14:25[/url] schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
And for once zijn wij het wel met elkaar eens!
Ze hebben zo'n ingevallen shape maar met een voet er in is die shape weer hetzelfde als een dunk dacht ik omdat ie dan gevuld (quote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb een hekel aan dunks. Maar deze zijn echt volledig anders. Andere zool om mee te beginnen, maar hele vorm is veel meer "Allstars" dan "Nike Dunk", als je snapt wat ik bedoel?
Ik hou niet van bulky, dit is compleet niet bulky. Dunk normaal wel.
Dat rode op de zool had van mij niet zo gehoeven, maar voor de rest erg tof.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
Waarom zulke klote resell prijzen?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die witte yotd en ben er nog steeds erg blij mee. Die zijn gewoon dope door het patroon.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind dat doorzichtige gedeelte niet zo mooi, geef mij dan maar de echte all white af1's.
Die af1 lows lopen wel echt heel erg oncomfortabel
Leugens! Ik heb nu een paartje aan en ze lopen lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind dat doorzichtige gedeelte niet zo mooi, geef mij dan maar de echte all white af1's.
Die af1 lows lopen wel echt heel erg oncomfortabel
Heb ze even in mijn handen gehad, het wit is vrij "parelmoer". Niet mijn ding.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Nezhi het volgende:
Wilde iemand nog die Lunar Force?
[ afbeelding ]
US6-US12 150 euro
http://www.patta.nl/winke(...)-fuse-qs-white-white
Daar heb ik m'n carhatt x vans old schools voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ik voetbal nooit maar als ik weet dat ik iets ga doen waar ik m'n schoenen mee ga verneuken ga ik idd andere schoenen aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |