Altijd mijn schuld.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Atta-boy het volgende:
Het is allemaal bajs zijn schuld!
Ik snap niet wat er tof is aan die deconstruct dingen
And for once zijn wij het wel met elkaar eens!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:15 schreef Bajskorv het volgende:
Soms hoeft het allemaal niet logisch te zijn. Eigenlijk is het heerlijk als je iets echt dope vindt en de rest van de wereld is het niet met je eens.
Hij is echt wel heel anders dan de dunk ik snap niet eens waarom die schoen zo heet.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb een hekel aan dunks. Maar deze zijn echt volledig anders. Andere zool om mee te beginnen, maar hele vorm is veel meer "Allstars" dan "Nike Dunk", als je snapt wat ik bedoel?
Ik hou niet van bulky, dit is compleet niet bulky. Dunk normaal wel.
Gebeurt wel vaker, maar trek niet altijd mijn bek openquote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1955158/1/25#124875474]donderdag 4 april 2013 14:25[/url] schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
And for once zijn wij het wel met elkaar eens!
Ze hebben zo'n ingevallen shape maar met een voet er in is die shape weer hetzelfde als een dunk dacht ik omdat ie dan gevuld (quote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb een hekel aan dunks. Maar deze zijn echt volledig anders. Andere zool om mee te beginnen, maar hele vorm is veel meer "Allstars" dan "Nike Dunk", als je snapt wat ik bedoel?
Ik hou niet van bulky, dit is compleet niet bulky. Dunk normaal wel.
Dat rode op de zool had van mij niet zo gehoeven, maar voor de rest erg tof.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
Waarom zulke klote resell prijzen?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die witte yotd en ben er nog steeds erg blij mee. Die zijn gewoon dope door het patroon.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind dat doorzichtige gedeelte niet zo mooi, geef mij dan maar de echte all white af1's.
Die af1 lows lopen wel echt heel erg oncomfortabel
Leugens! Ik heb nu een paartje aan en ze lopen lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind dat doorzichtige gedeelte niet zo mooi, geef mij dan maar de echte all white af1's.
Die af1 lows lopen wel echt heel erg oncomfortabel
Heb ze even in mijn handen gehad, het wit is vrij "parelmoer". Niet mijn ding.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Nezhi het volgende:
Wilde iemand nog die Lunar Force?
[ afbeelding ]
US6-US12 150 euro
http://www.patta.nl/winke(...)-fuse-qs-white-white
Daar heb ik m'n carhatt x vans old schools voor.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ik voetbal nooit maar als ik weet dat ik iets ga doen waar ik m'n schoenen mee ga verneuken ga ik idd andere schoenen aan doen.
Ik heb daar geen last van hoor, ze hebben niet dat "afrollen" van een runner door de platte zool, maar ik til mn voeten toch nooit opquote:Op donderdag 4 april 2013 15:23 schreef Atta-boy het volgende:
Die icy zool vind ik wel heel hard.
Vind je ze echt lekker lopen als je ze vergelijkt met iets met lunar of free zool? Dingen lopen alsof je een baksteen aan je voet hebt, zijn wel hele mooie van hoor daar niet van.
Ah.. zelfde heb ik met mijn white pack dunks, ook niet echt wit, maar in het licht zijn ze oogverblindend witquote:Op donderdag 4 april 2013 15:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heb ze even in mijn handen gehad, het wit is vrij "parelmoer". Niet mijn ding.
Daar heb ik destijds ook een paar gehaald voor dirt cheap en beater Allstars bij Lily whites voor £18.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef Bajskorv het volgende:
Zoiets lelijks heb ik ook, alleen cheaper, denk ik. Iets van £6 voor een paar kicksen van Nike bij de JD Sport.
Heldquote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Nezhi het volgende:
Wilde iemand nog die Lunar Force?
[ afbeelding ]
US6-US12 150 euro
http://www.patta.nl/winke(...)-fuse-qs-white-white
Laat pas, uur of 11 in de avond. Borrels in Oost, je weet toch.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb een hele zware borrel nodig
Zeg Bajs, hoe laat ben je dr?
Hmm toevallig woon ik in Oostquote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Laat pas, uur of 11 in de avond. Borrels in Oost, je weet toch.
Oh wat gezellig zeg misschien shoppen we wel in dezelfde appiequote:
Wibaut?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh wat gezellig zeg misschien shoppen we wel in dezelfde appie
Nee kan niet. Kheb nog nooit iemand gezien daar met approved heat en ik let erop
Nee Javaplein, heel andere gedeelte van Oost dusquote:
Mwah. Maar eentje in eigendom, in mijn moederlandje.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bajs Bond heeft overal een huis.
En dan langs de Wibaut? Sowieso mooi, Oost.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef Cpt. het volgende:
Ik rij over 5 minuten met de bus langs Javaplein
22 of 65?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef Cpt. het volgende:
Ik rij over 5 minuten met de bus langs Javaplein
Wat leuk ik woon in zeeburg op een woonbootquote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef Cpt. het volgende:
Nee, mn werk zit in Zeeburg en pak bus 22 naar Muiderpoort voor mn treintje terug naar huis.
Als ik nou met babs trouw kan ik in ieder geval dicht bij mn werk wonen
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef Cpt. het volgende:
Nee, mn werk zit in Zeeburg en pak bus 22 naar Muiderpoort voor mn treintje terug naar huis.
Als ik nou met babs trouw kan ik in ieder geval dicht bij mn werk wonen
Ik ook, appie dapperbuurtquote:
Er zijn mensen met minder overeenkomsten die ook getrouwd zijn!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]![]()
Goeie reden voor een huwelijk verder.
En dan elk weekend lekker ruzieen over feyenoord/ajaxquote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]![]()
Goeie reden voor een huwelijk verder.
Ben je voor Feyenoord dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef Cpt. het volgende:
[..]
En dan elk weekend lekker ruzieen over feyenoord/ajax
Waar dan babs?
Dit is bij nader inzien niet waar.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Cpt. komt elke dag langs mijn huis met zijn bus
Dat dacht ik tochquote:Op donderdag 4 april 2013 18:10 schreef Bajskorv het volgende:
Nou heb je die borrel nog verdiend ook.
Wachten tot het zonnetje weer schijnt, dan Hesp aan de Weesperzijde.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef Cpt. het volgende:
Amsterdam Oost sneakerborrel. Who, when, where?
Die zijn erg Nice, maar moet m'n aankopen even beperken.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Behold! Je kunt een pre-order plaatsen op Nike.com voor de Flyknit Chukka Black!![]()
"Pre-order of one item starting tomorrow, the FlyKnit Chukka, at 12 pm CET"
554969-031
[ afbeelding ]
Je hebt PMquote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn erg Nice, maar moet m'n aankopen even beperken.
Wat gaan die kostenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Behold! Je kunt een pre-order plaatsen op Nike.com voor de Flyknit Chukka Black!![]()
554969-031
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, om een of andere vage reden krijgen we vrijwel nooit pricelistingsquote:
Plantagebuurt hier en ook geen parkeerproblemen! Lekker rustig en binnen 5 minuten in de stad.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef Bajskorv het volgende:
Ik zit liever in Oost. Fiets binnen 10 minuten het centrum in, maar heb geen last van toeristen, etc. Goeie lokale kroegjes, lekker dicht bij de Amstel, etc etc. De Pijp en Jordaan vind ik leuk, maar ik wil er niet wonen.
Oh, en was ik al begonnen over parkeren?
Zijn deze dan limited aangezien je een pre-order kan plaatsen? Eens kijken of ik wat geld kan vrij maken voor dezequote:Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om een of andere vage reden krijgen we vrijwel nooit pricelistings
Sowieso limited ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn deze dan limited aangezien je een pre-order kan plaatsen? Eens kijken of ik wat geld kan vrij maken voor deze
Ook wel vaag dat je als medewerker geen inzicht hebt in de verkoopprijs
I gots me own parking spotquote:Op donderdag 4 april 2013 18:37 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Plantagebuurt hier en ook geen parkeerproblemen! Lekker rustig en binnen 5 minuten in de stad.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sowieso limited ja.
Ach Nike heeft wel meer van dat soort retarded regels waarmee ze denken het spannend te maken.
Hoezo niet? Jij kunt toch ook gwn pre-order plaatsenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]Dan gaat het me niet lukken. Jammer.
Jaaaaa maar geloof me, onze stock gaat veel kleiner zijn!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:42 schreef Bajskorv het volgende:
Dat is lekker van Oost, genoeg parkeerplek. Die Chukka's zijn nice, denk dat het "limited" gedoe wel mee valt, in de VS staan ze al tijden gewoon op Nike.com.
Ja, dat is het probleem ook niet. Ik weet niet hoe ik het nu zou kunnen betalenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij kunt toch ook gwn pre-order plaatsen
Je kan tot 15 april pre-order doen en als je offline bank transfer doet heb je 12 dagen om te betalenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem ook niet. Ik weet niet hoe ik het nu zou kunnen betalen.
Hopen dat Bajs dan gelijk heeft. Heb ik wat meer tijd.
Ik zal morgen maar eens kijken of ik die pre order nog plaats.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je kan tot 15 april pre-order doen en als je offline bank transfer doet heb je 12 dagen om te betalen
Teveel discipline...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef SHOOOTO het volgende:
Flyknit Lunar Chukka's zijn toch 140e?
Zijn wel erg nice, copwaardig..nope.
Maar misschien die gel saga nog.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef SHOOOTO het volgende:
Flyknit Lunar Chukka's zijn toch 140e?
Zijn wel erg nice, copwaardig..mwoah misschien.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef Zwappel het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Footlocker normaal gesproken opnieuw voorraad binnen krijgt?
Of is dit per filiaal/stad verschillend?
Zal wel eens per week zijn?quote:
Thanks, ja klopt maar misschien dat iemand het hier toevallig wist te vertellenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal wel eens per week zijn?
Ik denk dat je het beste even kan bellen om het zeker te weten.
Meest luchtig roshe imo, maar free loopt persoonlijk het lekkerst. Je zou ook evt naar een paar flyknits kunnen kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een paar lekkere luchtige schoentjes voor in de zomer in het zwart met witte zool. Nu heeft nike natuurlijk een aantal lekkere luchtige schoentjes maar ik twijfel tussen de volgende 3 lijnen.
Nike Lunar zool
[ afbeelding ]
Nike Free
[ afbeelding ]
Nike Rosh
[ afbeelding ]
Maar welke schoen loopt het lekkerst en welke schoen is het luchtigste. In de zomer heb ik nogal snel last van warme voeten.
Flyknits zijn er toch alleen in fancy kleuren? Ik zoek gewoon basic zwart.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meest luchtig roshe imo, maar free loopt persoonlijk het lekkerst. Je zou ook evt naar een paar flyknits kunnen kijken.
zou ook voor een Free gaan voor de dagelijkse dingen. Heb zelf de 5.0.2, zou wel een 3.0 willen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meest luchtig roshe imo, maar free loopt persoonlijk het lekkerst. Je zou ook evt naar een paar flyknits kunnen kijken.
Ik heb zelf deze 3.0 en ze zijn echt awesome idd. Heerlijke sok fit.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou ook voor een Free gaan voor de dagelijkse dingen. Heb zelf de 5.0.2, zou wel een 3.0 willen.
Nike Free 3.0 V5 Black
[ afbeelding ]
Die zijn idd erg nice. En het is niet zo dat je door de synthetische materialen extra zweetvoeten krijgt? Of zijn ze juist redelijk luchtig door de 'gaatjesstof' die gebruikt is. Als ik het goed zie van het plaatje.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou ook voor een Free gaan voor de dagelijkse dingen. Heb zelf de 5.0.2, zou wel een 3.0 willen.
Nike Free 3.0 V5 Black
[ afbeelding ]
Goede cw! Jammer dat het een chukka is..quote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
554969-031
[ afbeelding ]
Ik ga in Utrecht op de trein, miss kan ik wel in dezelfde trein danquote:Op donderdag 4 april 2013 21:57 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die vanuit roffa naar sneakerness gaan? Geen zin om solo te moeten treinen.
Ik whatsapp je wel. Als je vroeg wilt gaan rij ik wel via utrecht :3quote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ga in Utrecht op de trein, miss kan ik wel in dezelfde trein dan
Huh?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaaaaa maar geloof me, onze stock gaat veel kleiner zijn!
Voorbeeldje, van de AJ3 Retro "88 hadden we voor heel Europa 120 paartjes, waarvan nu nog zo'n 40 bij ons staan, just in case er een paar terugkomen/kwijtraken met UPS.
Tussendoor blijven wisselen voor die ultra swag. Ik doe zelfs 2 verschillende schoenen aan en wissel dan ook nog een keer, zodat ik 4 verschillende schoenen aan heb gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:12 schreef SHOOOTO het volgende:
Inneva's of Roshe Runs of beiden. Even een Rogiertje pullen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Tussendoor blijven wisselen voor die ultra swag. Ik doe zelfs 2 verschillende schoenen aan en wissel dan ook nog een keer, zodat ik 4 verschillende schoenen aan heb gehad.
Om ik een typo maakte toen ik mijn username aanmaakte op LBquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:52 schreef doo. het volgende:
Hahaha. ik zaag m'n yeezys door en verbrand ze daar terplekke samen met m'n resellmoney.
Hoe komt het trouwens dat jij op LB basjkorv heet en hier bajskorv?
dat is zó twee jaar geleden..quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef doo. het volgende:
ik doe m'n asics netherlands aan en hang een ander paartje om m'n nek. voor het geval iemand anders ook die asics aan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom met alle US11 Navy/Orange GL3's en ga ze resellen als de malle.
Nee, dit jaar hebben wij geen stand. We konden wel eentje krijgen, maar na twee jaar hetzelfde truukje doen is ook niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:19 schreef doo. het volgende:
hahahaha meent ze dat. komt er trouwens weer zo'n lb stand met jou als fotograaf?
LOL dan herkennen we je nooitquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:04 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
HTM Flyknit Chukka's eronder.
Hoe waren de bitterballen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:10 schreef Bajskorv het volgende:
Weer rondje "Free 5.0" langs de Amstel. Zweten is goed.
Aaaaaaand its gonequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Pre-order voor Lunar Flyknit Chukka is begonnen hoor
http://store.nike.com/de/(...)d-720057/pgid-720059
Nah zo'n vaart loopt het nog niet hoorquote:
Ik ben bescheiden geweest en rechtstreek naar huis gegaan, te fokking druk. Net even tijdens werktijd wezen hardlopen, heerlijk. Nu bijna klaar met alles en dan de kroeg in, gelukkig.quote:
Klik erop and it's gone. Maakt ook niet uit. Dan maar mint gel saga.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
Zoek even op Chukka en dan zie je hem vrij snel. Werkt op UK, NL, DE sites in ieder geval.
Ze zijn echt wel lekker voor erbij en mogen wel wat hebben. Kun je de htm gebruiken voor relaxte doeleinden. Moet je die mint saga nog hebben dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en ik heb hem ge-ordered. Slappe zak die ik ben.
Ik zag hem, wat is deze?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:29 schreef SHOOOTO het volgende:
Koreanen zijn snel!
[ afbeelding ]
554969-081
Nee, die heb ik nooit gewild. Ben geen saga fan, zool is vaak te lomp voor mij. Mooie deal, ik de flyknits, jij de sagaquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn echt wel lekker voor erbij en mogen wel wat hebben. Kun je de htm gebruiken voor relaxte doeleinden. Moet je die mint saga nog hebben dan?
Ik kijk morgen wel als ik de stad in ga, anders sla ik ze misschien wel over omdat ik ze eig aan de voet wil zien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nooit gewild. Ben geen saga fan, zool is vaak te lomp voor mij. Mooie deal, ik de flyknits, jij de saga
Ik vind ze bij veel mensen best dope, maar snap de hype niet helemaal. Waar ga je morgen heen? A'dam?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel als ik de stad in ga, anders sla ik ze misschien wel over omdat ik ze eig aan de voet wil zien.
Ik vind ze gewoon leuk als Gr. Het is niet zo dat ik ze moet hebben en hype hype. Ben morgen in Rotterdam. Vanavond weer naar m'n vriendin toe. TGIF.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik vind ze bij veel mensen best dope, maar snap de hype niet helemaal. Waar ga je morgen heen? A'dam?
gewoon een GR. Zij komen vaak met eerste preview foto's zoals met de Inneva's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef Bajskorv het volgende:
Is het hun eigen versie ofzo? Nooit eerder gezien, en mijn Koreaans is van voor de oorlog.
Dat gevoel deel ik. Maar wat ik zo heb gehoord is dat Duitsers weinig asics krijgen dus veel wegkopen hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry, bedoelde het niet zo. Is meer net als die GL3 navy/orange. Leuk GR, blij dat ik hem heb, maar de hype snap ik niet.
Gaddakkes, weer een flyknit chukkaquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon een GR. Zij komen vaak met eerste preview foto's zoals met de Inneva's.
Van die zwarte met bloemen zou ik eens betere foto's willen zien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:32 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
blauwe lijken me wel wat. Zijn alleen perforated, weet niet of ik dat nou tof ga vinden.
Moet ze eerst zien, maar die rechter zwart witte heeft potentie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef vault_tec het volgende:
zwarte zijn tyfus hard. Die zwarte met perf~ zijn lelijk, leer oogt ook cheap.
Die zijn keihard. Maar waarom weer een chukka? Als ze zoiets op een low zouden doen zou ik ook eindelijk een paar flyknits kopenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon een GR. Zij komen vaak met eerste preview foto's zoals met de Inneva's.
Ik heb weinig zin om uren in de rij te staan met dit weer eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
maar... fok sneakermeeting x sneakerness. Gaat het nog door of wat?
Ook als je nog geen kaartje hebt en niet daar om 10u al wilt staan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:20 schreef vault_tec het volgende:
vorig jaar duurde die rij maar 10-15 minuten.
Dit dus. Kwam vorig jaar half 1 ish aan en toen was de rij nog maar 10 minuten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
Daar ga ik wel van uit, anders draai ik direct weer om. Maar het zal bij opening om 12 uur wel op zijn hoogtepunt zijn qua rij, of niet?
Dan kom ik wel effe kijken, Vault heeft mn nummer welquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus. Kwam vorig jaar half 1 ish aan en toen was de rij nog maar 10 minuten.
Hèhèh thnx. Zal moeilijk een toekomstig paar asics aan kunnen tippen in m'n collectie. Zie alleen dat m'n broek niet helemaal goed staat door het voorover leunen om de foto te maken.quote:
Wordt je moedeloos van zo langzamerhand. Ik ben iig heel erg blij met m'n beide SNS collabs en die zwarte nog meer, want die kunnen overal onder lijkt wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:54 schreef vault_tec het volgende:
komt die bricks and mortar nog uit?
[ afbeelding ]
Wilde chill kunnen douchen, ontbijten en spullen droppen bij mijn huis. Heb al een productieve ochtend achter de rug. Uit angst voor denim bleed maar mijn all courts aan gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:27 schreef Atta-boy het volgende:
Whuuuuut? Ik dacht dat jij veel later op kon staan.
Vandaag btw een guy op roshe runs gespot bij mij in de stad. Miss ben ik dus niet de enige die van sneakers houd
Heus? Liesquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:28 schreef Bajskorv het volgende:
Cop alles in 11.0 vast voor me. Asics, Saucony collabs, Nike flyknits, al die shit.
Kk, ben echt niet normaal ziek vandaag.
Photobucket app <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:14 schreef Bajskorv het volgende:
Vault, wat gebruik je om mobiel plaatjes te posten?
Fijne app idd. Vandaag weer m'n sns gl2 aan. Tijdje niet aangehad en moet ze echt vaker gaan dragen.quote:
Koop!!! Heb cash bij mequote:
Wat zijn Vespers?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:45 schreef acbs2 het volgende:
Goed opletten wie dr vespers weg staat te gieten als een malle. Joe mysterieuze gozer joe
Fok, dat klinkt dodgy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef vault_tec het volgende:
We gaan je op wachten bij die htms. Staan links achter in de hoek.
Niet gespot, jammer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:29 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-04 by acbs2, on Flickr
asics gel syntar, I love ugly trackpants, mintgroene supreme buttonup en geheel zwarte nsw beta destroyer.
Als je zijn schoenen jat, is die 200e voor jou.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zit nu serieus langs die gast die die sneakers voor je neus weggekaapt heeft in de trein bajs![]()
Was awesome. Ik zal als ik thuis ben ff pics maken.
Jou nog gespot :3 volgend jaar afspreken bij koffie karretje met zijn allen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:24 schreef doo. het volgende:
Ik had legerjack en olympics aan en een gare brakke kop. iemand me nog gespot?
Vond er trouwens erg weinig aan moet ik toegeven. Weinig toffe dingen. Veel lelijke sneakers en prijzen waar je jezelf ff op je achterhoofd krabt. Heb nog wel zo'n RF Just Us crew gehaald.
En geen hallo zeggen tazzzzzzquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jou nog gespot :3 volgend jaar afspreken bij koffie karretje met zijn allen?
Ja, weinig dopes in us 7 en footscapes die in de sale lagen dan hier sellen voor 190. Gtfo.
Het is me niet geluktquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Als je zijn schoenen jat, is die 200e voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en atta nee was niet bij patta. ben linea recta naar huis gefietst
en tegen mij nog vertellen: "ja, dat is hem zeker, 100%!!"quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:25 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had trouwens wel een behoorlijke fail toen ik 100% zeker wist dat ik bajs ontmaskerd had. Was een kale gast met bril en asics aan, bleek bajs naast ons te staan![]()
Babs, wie was jij?
Haha ja toen had ik hem net gespotquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en tegen mij nog vertellen: "ja, dat is hem zeker, 100%!!"
Ingehouden, wil ook die asicsquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Atta-boy het volgende:
Waren die andere cw's al weg of heb je jezelf nog een beetje in kunnen houden?
Zag ze ook liggen bij woei. Vooral mint is erg tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |