Het is op ITV, maar via de meeste bookmakers heb je wel een livestream als je een euro wed.quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als iemand een kwartiertje voor de start even dit topic kickt zodat we naar BBC (?) kunnen schakelen..
Weddenschappen sowieso voor de race posten natuurlijk, na afloop even komen met "25 keer de inzet, ik had er geld op!" is best wel 'not done'
Jammer, maar beter dan niks natuurlijk. Bedanktquote:Op zaterdag 8 april 2017 10:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is op ITV, maar via de meeste bookmakers heb je wel een livestream als je een euro wed.
Genoeg live streams die itv vandaag de hele dag uitzenden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, maar beter dan niks natuurlijk. Bedankt
Maar de hele dag kijken gaat me te ver, ik schakel wel lekker in voor de hoofdracequote:Op zaterdag 8 april 2017 13:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Genoeg live streams die itv vandaag de hele dag uitzenden.
Laten we beginnen met ZARKANDAR 19/1 in de eerste race, even wat saldo opbouwenquote:Op zaterdag 8 april 2017 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als iemand een kwartiertje voor de start even dit topic kickt zodat we naar BBC (?) kunnen schakelen..
Is dat hoe je het tegenwoordig doet?quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Random.org vier nummers laten kiezen tussen 1 en 40 en deze vier kwamen er uit
[ afbeelding ]
Nee, maar het is een paardenrace en daar kan ik wel tijd in gaan steken, maar dan is het nog net zo goed gokken als wanneer ik daadwerkelijk wat gok, want ik volg paardenraces nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat hoe je het tegenwoordig doet?
22quote:
Jij had hem ook dusquote:
Here are your random numbers:quote:
12 had ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Here are your random numbers:
19 21 12 27
Timestamp: 2017-04-08 16:17:58 UTC
Phew.
Ik had rogue angel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
12 had ik ook![]()
Maar dat is de enige van de vier van mij die ik echt geen moment gezien of gehoord heb
Die lag in die laatste bocht nog vrij ruim op kop volgens mij jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had rogue angel.
Was al aan het vloeken
Dat was een vrachtwagen op kop.quote:
ITV. Zullen wel online streams te vinden zijn.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het alweer terug op de BBC? Vroeger keken we altijd maar op Channel 4 of whatever wordt het lastig.
als je een bet van een euro plaatst, kun je het in ieder geval via de bookmaker zien.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het alweer terug op de BBC? Vroeger keken we altijd maar op Channel 4 of whatever wordt het lastig.
Houblon des Obeaux is zeker value met die odd. Ga ik ook meepakken. Maar zaterdag ga ik me verdiepen, zag al weer wat ouwe trouwe paardjes die weer mee doen. SAINT ARE zat ik voorgaande jaren al op, rende in 2017 een goeie race (3e dacht ik). Nu nog winnen...quote:Op donderdag 12 april 2018 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Afgelopen periode al wat geplaatst:
Houblon des Obeaux 125-1
Carlingford Lough 75-1
Double Ross 150-1
Gas Line Boy 50-1
Zaterdagochtend nog een aan toevoegen, neig naar Annabel Fly.
Dat komt waarschijnlijk precies goed uitquote:
Toch zou ik dat minder vervelend vinden dan Pleasant Company alleen to win hebben op deze manierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |