Het lijkt er eerder op dat JIJ er niks van snapt..quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je er niets van snapt vervuil het topic dan niet
Nieuw topic: RipCity in SPT / Grand National #2 De race der races!
Meningen geven mag gewoon natuurlijk, we hoeven het niet eens te zijn. Sommigen gaan dan ook gewoon kijken, anderen gaan gewoon wat anders doen, allemaal primaquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je er niets van snapt vervuil het topic dan niet
Nieuw topic: RipCity in SPT / Grand National #2 De race der races!
Je bent oud Tongquote:
Vorig jaar, denk ik?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je bent oud Tongwel een legende idd.
Het is al begonnen op viaplay trouwens. Leuk dat ze de rechten hebben. Lang geleden dat je t zo makkelijk kon zien.
Oh goed om te weten. Heb alleen dat vrije kanaal op 13 maar nooit gedacht om te checken. Hopelijk doen ze royal ascot en dergelijke ook.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar, denk ik?
Ik meen me te herinneren dat ik op Viaplay in elk geval vaker van die Britse paardenraces heb gekeken de laatste 1-2 jaar.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is al begonnen op viaplay trouwens. Leuk dat ze de rechten hebben. Lang geleden dat je t zo makkelijk kon zien.
Genieten straks. Ik was er al voorbij gezapt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd lag echt hele race netjes voorop en unlucky valquote:
Zag er vooral erg naar uit, weinig beweging daarna ook..quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:10 schreef RipCity het volgende:
Sterk wel de favoriet na winst vorig jaar. Toch weer 2e
[..]
Idd lag echt hele race netjes voorop en unlucky val
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |