Zou niet de eerste van vandaag zijnquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja zal wel overleden paard zijn. Beetje jammer na al die protesten. krijgen ze weer meer aandacht.
Delta was 15/1. Rambler 9.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:39 schreef heywoodu het volgende:
Winst voor Corach Rambler, dit keer dus 'gewoon' een van de favorieten
Volgens mij ging Delta Work vlak voor de race nog naar de plek van nummer 1 favoriet, maar goed, detail verder.
Hmm, kort voor de start stonden ze bij zo'n bookie daar en daar stond Delta op 8/1 en Rambler ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Delta was 15/1. Rambler 9.
Geen goed nieuws voor de bookies. Benieuwd hoeveel paarden het uberhaupt tot aan de finish hebben gered deze keer. Was goed weer dus normaliter had dat goed moeten zijn maar was nogal chaotisch allemaal he
En het paard valt zonder hem ook over fence 2quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Corach Rambler, winnaar van vorig jaar, komt al niet mét ruiter over de eerste fence
Sorry niet op Fok gezeten vandaagquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:33 schreef heywoodu het volgende:
Even @:YoshiBignose, @:borisz, @:chufi en @:RipCity erbij halen
Ho ho, ik wil nog even bevestiging (van iemand die er wat van weet, zoals jij) dat de Epsom Derby inderdaad de volgende grote race isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry niet op Fok gezeten vandaagmaar alles weer verloren dusssssssss tot volgend jaar
Ja alhoewel de Guineas begin mei te Newmarket ook best groot is... ook wel leuk omdat het flat racing is terwijl de meeste grote events jumps zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, ik wil nog even bevestiging (van iemand die er wat van weet, zoals jij) dat de Epsom Derby inderdaad de volgende grote race is
Waar te zien ?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:43 schreef RipCity het volgende:
Dit waren mooiere tijden toen de fences nog echt ziek hoog waren en niet alles verpest werd door dieren activisten waardoor het nu bijna niks meer is![]()
Gebeurt zoveel dat je ogen te kort komt:
Bekijk deze YouTube-video
Maar morgen weer!
Ik ga voor:
Minella Indo e/w 33/1
Perceval legallois win 12/1
Iroko win 10/1
Intense raffles win 14/1
Ja, waarom zou je levende wezens die pijn kunnen voelen en meestal doodgaan wanneer ze een been breken ook beschermen?! Dat is niet goed voor het entertainmentgehalte vd racequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:43 schreef RipCity het volgende:
Dit waren mooiere tijden toen de fences nog echt ziek hoog waren en niet alles verpest werd door dieren activisten waardoor het nu bijna niks meer is![]()
Gebeurt zoveel dat je ogen te kort komt:
Bekijk deze YouTube-video
Maar morgen weer!
Ik ga voor:
Minella Indo e/w 33/1
Perceval legallois win 12/1
Iroko win 10/1
Intense raffles win 14/1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |