En wat minder raketten.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef themole het volgende:
[..]
Idd het normale nieuws had net een blauwe achtergrond.
Daarom, zo ver komen ze wel qua reikwijdte.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:21 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Sinsdien is er wel het 1 en ander verandertvooral op technologisch vlak hahahaha
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:38 schreef HaerdenC het volgende:
Volgens mij is hij aan het opsommen wat hij allemaal gegeten heeft het afgelopen uur...
Denk het ook. En alle generaals meeschrijven in hun notitieboekjes natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 13:38 schreef HaerdenC het volgende:
Volgens mij is hij aan het opsommen wat hij allemaal gegeten heeft het afgelopen uur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem ditto over de Amerikanen. Volgens mij hebben ze nooit echt gevochten tegen een ander leger en alleen maar tegen rebellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:59 schreef SeLang het volgende:
Heeft het Chinese leger eigenlijk ooit weleens een conflict op redelijk overtuigende wijze gewonnen sinds de communistische machtsovername? Het laatste confict op enige schaal was tegen Vietnam in 1979 en toen zijn ze echt afgedroogd door de Vietnamezen... Ik ben dus wel benieuwd wat ze eigenlijk kunnen.
Uiteraard, van Nazi-Duitsland tot Irak tot Vietnamezen en Koreanen, allemaal rebellen inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Idem ditto over de Amerikanen. Volgens mij hebben ze nooit echt gevochten tegen een ander leger en alleen maar tegen rebellen.
Irak zou ik niet echt een leger vs leger noemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, van Nazi-Duitsland tot Irak tot Vietnamezen en Koreanen, allemaal rebellen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |