Geweldigquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef HaerdenC het volgende:
Live stream uit Noord Korea
http://112.170.78.145:50000/chosun
hahahahahahahah EPIC TV back to the 80's
bronquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef caspervc het volgende:
Danm China ook al in hoogste staat ... :/
ZE HEBBEN NET EEN AMERIKAANSE HELIKOPTER OPGEBLAZEN!! oorlog!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef HaerdenC het volgende:
Het is momenteel de Noord Koreaanse versie van "top of the pops" op de livestream :'-)
Geen idee, ik dacht eerst dat het een soap was.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef Jorwol het volgende:
Lekker nummertje op de stream hoor, weet iemand de titel/artiest?
?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
ZE HEBBEN NET EEN AMERIKAANSE HELIKOPTER OPGEBLAZEN!! oorlog!
??quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
ZE HEBBEN NET EEN AMERIKAANSE HELIKOPTER OPGEBLAZEN!! oorlog!
In Best Korea songs are also soaps!quote:Op donderdag 4 april 2013 12:57 schreef themole het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht eerst dat het een soap was.
Ik moet minder soggen.
http://northkoreanart.com/quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef Jorwol het volgende:
Lekker nummertje op de stream hoor, weet iemand de titel/artiest?
Maar ja:quote:Op donderdag 4 april 2013 12:48 schreef VanHattem het volgende:
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)d&utm_medium=twitter
Ze doen het voornamelijk voor hun eigen veiligheid, wat er allemaal meer dan 50km van de Chinees-Koreaanse grens gebeurt zal ze eigenlijk niks rotten.quote:De generaals zijn bezorgd om de veiligheid van de Noord-Koreaanse kerncentrales en de mogelijkheid van een toevloed van vluchtelingen naar China. "De generaals zijn zeer bezorgd", aldus de bron. Ze vrezen ook dat Pyongyangs stoere taal ertoe zou kunnen leiden dat het Koreaanse schiereiland "in vlammen opgaat".
De rampenplannen houden de mogelijkheid in dat Chinese troepen Noord-Korea binnendringen om kerncentrales te beveiligen en kernrampen te voorkomen. "Niemand praat over het gevaar dat een tweede Fukushima zich in Noord-Korea zou kunnen voordoen", aldus een generaal.
Daarnaast bekijkt Peking ook hoe ze moeten omgaan met een mogelijke toevloed van Koreaanse vluchtelingen. Onbevestigde rapporten melden dat China voor troepenversterking zorgt aan de grens, maar de regering wilde daar niet op reageren.
Mijn punt is dat mensen een paar uur na zo'n grote dreiging, deze alweer vergeten zijn en nu alweer lopen te miepen over een dreiging van een raket die NK op de 15e wil lanceren.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Toen N. Korea zei vandaag of morgen was het daar al donderdag. Dus morgen kan nog, maar er gebeurt toch niks
Zouden die lui doorhebben dat ze een grap voor de rest van de wereld zijn?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Vlassie1980 het volgende:
Wat een mooi nieuwslezeresje hebben ze op die livestream,
Om wat te doen? de mensen in Los Angeles nat te spatten?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef truthortruth het volgende:
En een scenario waarbij zo'n NK sub naar de amerikaanse kust vaart en daar een atoombommetje achterlaat?
Moeten ze die wel even ophalen bij Rusland.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef truthortruth het volgende:
En een scenario waarbij zo'n NK sub naar de amerikaanse kust vaart en daar een atoombommetje achterlaat?
Zou verklaren waarom die 2 bootjes plots verdwenen zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef truthortruth het volgende:
NK heeft alleen maar kleine subs, die van de VS en Rusland zijn 5 keer groter en sommige daarvan kunnen wel nuclear warheads meenemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef truthortruth het volgende:
Die NK subs schijnen niet zo lang onder water te kunnen (max 3 dagen las ik ergens) en ze hebben geen nuke warhead torpedo's... hooguit zelfmoordmissie en dan een nuke in de haven van Seattle ofzo te laten klappen...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef truthortruth het volgende:
Ik schat de luchtmacht van de VS zo hoog in dat die nummers niet meer uitmaken i.m.o.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
NK is geen uitdaging voor de VS nee.
Maar China en Rusland zijn wle andere koek. Volgens mij is er tussen Rusland en de VS nog steeds wel aardige MAD, dat gaat nooit een grootschalige oorlog worden.
En qua troepen redt de VS het nooit van die drie landen, in ieder geval niet getalsmatig.
Dat Rusland en China serieus samen gaan werken om NK te steunen is alleen wel erg ongeloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |