Stabilizer zegt niks over de soepelheid van je shot tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:22 schreef shiznuts het volgende:
Yes.That's why they call it a 'stabilizer'.
Mooi spul.
Batterij van 1,50 zou ik echt never nooit niet in mijn S3 stoppen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:59 schreef King-Ernie het volgende:
Niet een stuk slimmer om een paar losse batterijen te kopen? Voor mijn Galaxy S3 wilde ik voor een lange busreis ook een Powerbank of Solar Charger kopen, Een solar charger duurt lang met opladen, een powerbank kan je hem hooguit 3 of 4x mee opladen. Ik heb gewoon een paar extra batterijen voor mijn S3 gekocht, ze waren maar $1,50 per stuk op Ebay. Die zijn vast en zeker ook wel te vinden voor je Note
Hoe lang duurt het voordat een pakketje van MisterTao trackbaar is?
Tracking: RB*********CN
Die zie je dus ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef rene90 het volgende:
Mensen ga niet bestellen bij eforchina / sunsky, mijn pakketje is bezorgd in...Ukraine
Tracking Number:EE749239237CN
Your item was delivered(UKRAINE 99000) at 2013-04-10 15:45:00
Signed for by:SHEVTSOV
![]()
Iemand heeft dus nu de shark attacking mug ontvangen
Scheelt wel dat je tracking hebt dan, stel dat je het niet hebt, kan je lang wachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef rene90 het volgende:
Mensen ga niet bestellen bij eforchina / sunsky, mijn pakketje is bezorgd in...Ukraine
![]()
Het is inmiddels een samenloop van omstandigheden, bestellen, opeens verhoogde verzendkosten als ik 2 items wil bestellen i.p.v. 1 (en dan was 1 item met shipping 7 dollar, dus 2 items 14 dacht ik, nee als ik 2 items bestelde was het 25 dollar. Toen maar apart besteldquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef yorkick het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je tracking hebt dan, stel dat je het niet hebt, kan je lang wachten.
Maar goed, lijkt me geen reden om meteen niet meer te bestellen bij desbetreffende shops. Gewoon even mailen en de tracking laten zien, neem aan dat ze het wel oplossen.
als je met paypal hebt betaald kun je het terugclaimenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is inmiddels een samenloop van omstandigheden, bestellen, opeens verhoogde verzendkosten als ik 2 items wil bestellen i.p.v. 1 (en dan was 1 item met shipping 7 dollar, dus 2 items 14 dacht ik, nee als ik 2 items bestelde was het 25 dollar. Toen maar apart besteld.)
Geen tracking nummers, geen berichten dat het verzonden is. Vervolgens gemaild en dan is het wel verzonden en krijg ik dus een tracking nummer van een pakketje dat een week na het eerste pakketje besteld is. Daarna is het opeens zo dat het 1e pakketje blijkbaar ook al verzonden is maar die staat nu nog steeds op paid. Sorry maar dan is het voor mij wel klaar.
Hmmm.... Aan de andere kant, ze hebben wel echt iets verstuurd. Bij Tabletinn.com durf ik daar niet eens op te gokken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef rene90 het volgende:
![]()
Bovendien zijn de sale prijzen daar nu ook verdwenen, dus is het mi helemaal niet meer interessant.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:34 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hmmm.... Aan de andere kant, ze hebben wel echt iets verstuurd. Bij Tabletinn.com durf ik daar niet eens op te gokken.
Klopt, al zijn ze nog steeds redelijk goedkoop. Ze hanteren nu de prijzen die op Aliexpress ook gangbaar zijn, alleen dan met free-shipping. Maar mij is het het risico niet waard. Ik heb mijn nieuwe tablet toch maar via mijn vertrouwde Aliexpress-adres gekocht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef elinx het volgende:
[..]
Bovendien zijn de sale prijzen daar nu ook verdwenen, dus is het mi helemaal niet meer interessant.
Ik zie ze er zo voor aan om je een foute tracking te gevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef rene90 het volgende:
![]()
Dat leverde even een FUUU momentje op omdat de doos dikker is dan 3.2CM....quote:3. Please make sure the returned package include original packaging and accessories,
including the retail box, manuals, cables, and all other items originally included with the product.
Die dingen kosten hier geen zakquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Plantagehouder het volgende:
Koopt iemand weleens niet oplaadbare batterijen bij een chinese webshop/ebay? Ik vind alleen maar een oerwoud van oplaadbare of telefoon accu's, geen simpel aa batterijtje.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef rene90 het volgende:
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je ook PRECIES dezelfde doos moet terug sturenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zie ze er zo voor aan om je een foute tracking te geven
Maar het klinkt inderdaad als een bedrijf waar Murphy de hele dag vrij rondloopt
Mag ''weer'' eens wat terug sturen richting onze vrienden. Dus ik denk, ik ga het alvast mooi inpakken voordat de RMA informatie binnen komt. Lees ik zojuist de mail:
[..]
Dat leverde even een FUUU momentje op omdat de doos dikker is dan 3.2CM....
Nee, maar wel de doos om het product heenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je ook PRECIES dezelfde doos moet terug sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 12-04-2013 15:58:54 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik heb gemaild naar die Vikey van eforchina (bij sunsky besteld maar oke) en nu kreeg ik opeens een bericht dat mijn order verzonden is die ik een maand geleden geplaatst hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef davedavy het volgende:
[..]Dat kan echt werkelijk alleen maar bin eForChina, en ga nu maar eens met die waardeloze support onderhandelen. Komen ze minstens aan met het feit dat het wel verzonden is
.
Ziet er uit als een mooie kopttelefoon iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
En daar was hij dan eindelijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Erg mooi koptelefoontje, zelfs vanaf de mobiel een mooie krachtige weergave van het geluid, goede basskick maar niet overheersend maar wel mooi diep.
Als je m aansluit op een versterker; in mijn geval een technics sa-180 staat hij gewoon te springen op je hoofd!
Goede kabels bijgeleverd maar misschien wel een beetje erg dik.
Zit ook goed op je hoofd niet te strak en ook niet te los.
Gewoon goede heaphone dus!
van user aliteDC van tweakersquote:Ik heb hier een 10% Focalprice coupon. Weet niet of dit account gebonden is(neem aan van niet).
10% - FAFS7MQQE
Te gebruiken tot 17 april US tijd
@ wessel: welkom bij de Takstarclub dan maar.quote:We are sending you this note to greet you and express our concern. It saddens and worries us that we haven't been able to serve you in awhile. Our customers are our number one priority and we hope you'll come back around. What can we do to win your trust back?
By the way, next time you visit www.focalprice.com you'll notice some great changes have occurred to provide you with a better shopping experience.
start shopping
Coupon Code: -
Deadline:2013-4-17
More attractive and user-friendly website design
Faster shipping speed --- All products which are marked "In Stock" in the search results will be shipped out within 24 hours.
More powerful product search function --- We've added many more search attributes, especially for cell phones and tablet PCs
Finally, we would like to remind you that our special client benefits are still available for you. Please accept this 10 % off coupon to help you save money on our website.
We will leave you now, but first want to thank you for your time and attention.
Ik heb trouwens na lang zoeken ook goede vervangers voor de ES800M's gevondenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:31 schreef shiznuts het volgende:
Is maar 1x geldig.Kreeg 'em ook.
[..]
@ wessel: welkom bij de Takstarclub dan maar.![]()
Bang-for-buckwise? En dat zijn de..?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb trouwens na lang zoeken ook goede vervangers voor de ES800M's gevonden
Was al even aan het zoeken wat de naam ook alweer was van die dingen....quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bang-for-buckwise? En dat zijn de..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |