Omdat die andere een #16 is..quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wut?! Hoezo is deze zo goedkoop terwijl een andere iets van 40$ was?!
Oh, dat verklaart een hoop, thanks!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Omdat die andere een #16 is..
je hebt verschillende nrs 808 keychain..
#3 is de goedkoopste versie, deze filmt in den VGA resoltutie..
vanaf #11 heb je HD beeld..
Hier nog veel meer info en verschillende testjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop, thanks!
NWS / Moskou zit met 500 ton post opgescheeptquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Postkantoren in Moskou hebben een berg post ter grootte van 500 ton gestald.
[ afbeelding ]
De Russische postbedrijven kunnen de toevloed van post niet meer aan sinds steeds meer Russen producten via internet bestellen, en dan vooral in Duitsland. Het leidde zelfs tot klachten van de Duitse Post bij de Russische autoriteiten. Dit meldt VTM.be.
De douane en de Russische postkantoren kunnen de enorme instroom van post niet meer het hoofd bieden. Er is te weinig menskracht vanwege de massale personeelsafbouw sinds 2010.
De Duitse Post heeft Rusland aangemaand iets te doen aan de lange levertijden. Maar volgens de Russische staatspost is het zonder bijkomend personeel niet mogelijk de steeds maar toenemende hoeveelheid post uit het buitenland meester te kunnen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-opgescheept.dhtml
ff wachten nog
'De Russische postbedrijven kunnen de toevloed van post niet meer aan sinds steeds meer Russen producten via internet bestellen, en dan vooral in Duitsland. Het leidde zelfs tot klachten van de Duitse Post bij de Russische autoriteiten. Dit meldt VTM.be. 'quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
NWS / Moskou zit met 500 ton post opgescheept
Russen hebben het fenomeen Chinashopping dus behoorlijk goed ontdekt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
NWS / Moskou zit met 500 ton post opgescheept
Russen hebben het fenomeen China Nederand-shopping dus behoorlijk goed ontdekt![]()
![]()
Godver, dáár zijn al onze vertraagde pakjes dus!quote:
Dan pak je een plaatje van een Nederlands sorteercentrum en dan highlight je alleen die 2 oude postzakken met een Nederlands vlaggetjequote:
Dat had ik al door, vond het alleen wel grappig dat er dan op het plaatje weer twee Nederlandse postzakken stondenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan pak je een plaatje van een Nederlands sorteercentrum en dan highlight je alleen die 2 oude postzakken met een Nederlands vlaggetje
Edit: Zie nu pas dat dit plaatje bij het originele bericht vandaan komt.
Even voor de duidelijkheid, dit is gewoon in Nederland. Allemaal brievenbuspost. De groene zakken zijn voor de overige postcodes en de bruine zakken voor eigen gebied.
En aan de hoeveelheid te zien is dit in 1 van de 6 grote sorteercentra die we hebben in Nederland.
Fijn..quote:Dear ****,
Thanks for your message and sorry for the delaying response.
I am sorry to tell you that the item you ordered is out of stock now.
We have contacted our provider and will send out your parcel instantly if it is available.
Expect for your kind understanding on this matter.
Have a nice time,
Claire
credit card kan je gewoon aan je PayPal account koppelen (volgens mij moest ik dat ook doen voordat ik een verified account had daar)quote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Marco001 het volgende:
En de PayPal saga continues.. kreeg net alweer het standaard beperkingsmailtje, alleen dit keer in het Engels.vrijwel exact hetzelfde als de 1 e 2 mails, die wel gewoon in het Nederlands waren..
Dit keer alleen ook er in dat hun besluit final was en niet omgedraait kon worden.
Dus nu maar gemaild dat ze dan het hele account maar moeten verwijderen.
En ach, gelukkig heb ik ook mijn creditcard nog.. (zou ik die niet aan PayPal kunnen koppelen? Betaald net even wat makkelijker.
Gewoon nieuw paypal account aanmaken en dan je credit card eraan koppelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Marco001 het volgende:
En de PayPal saga continues.. kreeg net alweer het standaard beperkingsmailtje, alleen dit keer in het Engels.vrijwel exact hetzelfde als de 1 e 2 mails, die wel gewoon in het Nederlands waren..
Dit keer alleen ook er in dat hun besluit final was en niet omgedraait kon worden.
Dus nu maar gemaild dat ze dan het hele account maar moeten verwijderen.
En ach, gelukkig heb ik ook mijn creditcard nog.. (zou ik die niet aan PayPal kunnen koppelen? Betaald net even wat makkelijker.
doe ik dat gewoon.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Gewoon nieuw paypal account aanmaken en dan je credit card eraan koppelen.
Ja met zo'n gepensioneerde zal het nog wel even duren ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef destrovel het volgende:
[..]
Godver, dáár zijn al onze vertraagde pakjes dus!
Bij fedex/DHL is de kans inderdaad stukken groter dan bij de normale airmailquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef cb2013 het volgende:
Fedex heb je toch grote kans op douanekosten? Dacht ergens gelezen dat er in ieder geval één pakketbezorger altijd langs de douane gaat.
Ah joh, zullen toch alleen maar chagrijnige mensen zitten denk ik altijd. Dus die kunnen daar sowieso niet om lachen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef rene90 het volgende:
Mijn pakketje is in Ukraine. Het is "released by customs". Houdt dat in dat het echt onderzocht is? Dan vinden ze opeens die haai in die koffiebeker
![]()
[ afbeelding ]
FedEx en UPS vooral omdat ze hun eigen douaneservice hebben, via DHL heb je het minder vaak als het goed is.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bij fedex/DHL is de kans inderdaad stukken groter dan bij de normale airmail
DHL heeft net als FedEx regelingen met Douane zodat ze dat op locatie kunnen doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
FedEx en UPS vooral omdat ze hun eigen douaneservice hebben, via DHL heb je het minder vaak als het goed is.
2x wat uit Amerika binnen via DHL en geen extra kosten, maar waren ook redelijk kleine/lichte pakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |