PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Klopt, maar een maand lang geen btw betekent ook dat alle uitgaven die gepland stonden voor de rest van het jaar dan gedaan worden. Dat houdt dus in dat de bestedingen in de opvolgende maanden waarschijnlijk lager liggen, dus inderdaad ook dubbel nadeel voor de schatkist. Om daarnaast nog maar te zwijgen van de implementatiekosten die zo'n grapje met zich meebrengt. Ondernemers moeten hun hele systeem in 30 dagen tweemaal aanpassen.
Je kan de belastingen wel verlagen, maar daarmee verander je het sentiment niet. Mensen zijn bang, om werkloos te worden, hun hypotheek niet meer te kunnen betalen, enzovoorts. Het enige wat ze dan kunnen doen is de hand op de knip. En daar helpt een belastingverlaging niet tegen, zeker niet structureel.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.
Overigens kan die BTW een maand wegdoen ook tot een hoop impulsaankopen leiden, wat dan weer voordelig is voor de economie. Denk dat veel mensen opeens besluiten een Ipad oid te kopen.
Je moet de Mediamarkt eens zien als er die BTW-actie isquote:Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.
Overigens kan die BTW een maand wegdoen ook tot een hoop impulsaankopen leiden, wat dan weer voordelig is voor de economie. Denk dat veel mensen opeens besluiten een Ipad oid te kopen.
Klopt, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen, dus alleen als mensen die Ipad kopen van het spaargeld dat ze anders op de bank laten staan en ook de komende tijd niet van plan waren een Ipad te kopen heeft het zin om op je vorige post te reageren.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik word om, even op Europa in te gaan, sowieso een beetje moe van al die kut regeltjes daar die alles in de soep laten lopen. Crisis duurt nu echt al veel te lang.
Maar anders moet er maar minder loonbelasting worden geheven, en wanneer de economie aantrekt dit weer terug terugverdienen door belastingen te verhogen. Die doekjes voor het bloeden hebben we nu ook allemaal niks meer aan.
Het hoeft ook niet structureel te zijn. Een paar maanden een stijging van uitgaven zorgt al voor een beter consumentenvertrouwen, en consumentenvertrouwen is altijd de voorspelling van de economie. Dat ene positieve effect zal een kettingreactie veroorzaken, zal mensen minder bang laten worden werkloos te worden en er zo voor zorgen dat het uiteindelijk gewoon goedkomt.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan de belastingen wel verlagen, maar daarmee verander je het sentiment niet. Mensen zijn bang, om werkloos te worden, hun hypotheek niet meer te kunnen betalen, enzovoorts. Het enige wat ze dan kunnen doen is de hand op de knip. En daar helpt een belastingverlaging niet tegen, zeker niet structureel.
In principe zou je daar ook wel wat tegen kunnen doen, maar die BTW actie was dan ook niet de strekking van mijn verhaal. Er moet gewoon eens gehandeld worden in plaats van al die doekjes voor het bloeden, want mensen begrijpen niet dat hoe iedereen nu met geld omgaat, ons er echt niet uit gaat helpen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen, dus alleen als mensen die Ipad kopen van het spaargeld dat ze anders op de bank laten staan en ook de komende tijd niet van plan waren een Ipad te kopen heeft het zin om op je vorige post te reageren.
Maar stel je eens voor wat er in Europees opzicht gaat gebeuren als Nederland een maand lang geen btw heft. Niet alleen Duitsers, Belgen maar half Europa komt hierheen om spullen te kopen en dan is het hek van de dam.
Je verjaardagskaarten?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede TTIk heb zowaar al een paar kaarten verkocht vandaag.
Nee geen Jumbo'squote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik verkoop ook niksRECESSE IN FUT KUTCRISIS
EA DOE ER WAT AAN, JUMBOS ERIN
Die komen nog als het goed is.quote:
Nee, alsof dat gaat helpen die kaarten te verkopenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik verkoop ook niksRECESSE IN FUT KUTCRISIS
EA DOE ER WAT AAN, JUMBOS ERIN
Misschien moet ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die komen nog als het goed is.
[..]
Nee, alsof dat gaat helpen die kaarten te verkopen
Een non-rare toernooi zou wel leuk zijn maar dat doet EA toch niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee geen Jumbo'sBeter een nieuw toernooi.
Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon. Je bent als het ware weer een nieuwe bubbel van vertrouwen aan het creeren, gebaseerd op niets.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet structureel te zijn. Een paar maanden een stijging van uitgaven zorgt al voor een beter consumentenvertrouwen, en consumentenvertrouwen is altijd de voorspelling van de economie. Dat ene positieve effect zal een kettingreactie veroorzaken, zal mensen minder bang laten worden werkloos te worden en er zo voor zorgen dat het uiteindelijk gewoon goedkomt.
Wat wil je dan doen? Wachten tot de economie vanzelf weer aantrekt? Dat gaat niet gebeuren namelijk zolang iedereen blijft roepen dat het crisis is.
Je geeft dus allemaal opties die lastig uit te voeren zijn/ of met een risico dat het zich blijft herhalen zonder uit de crisis te komen. Daar hebben we dus allemaal niet veel aan?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon.
Ik had dinsdag college van een hoogleraar die betoogde dat de overheid een aantal opties heeft.
- Bezuinigingen (scenario nu in Europa grotendeels: erg traag proces, met een risico dat het zich blijft herhalen zonder dat we uit de crisis komen)
- Wegstrepen van schulden (zoals in Amerika: mensen die hun huizen niet kunnen betalen worden dakloos, bedrijven gaan failliet, maar hebben geen restschuld meer. Enorm pijnlijk proces (want schuldeisers staan ook met lege handen), politiek lastig uitvoerbaar)
- Inflatie verhogen (werkt goed tegen "het sentiment", maar lastig effectief uit te voeren: probeert Japan al jaren (met grote offers), maar lukt amper)
- "transfer of wealth" (Nivellering dus, met een vies woord. Ook dit is politiek erg lastig door te voeren, want de rijken hebben de meeste invloed. En werkt vluchtgedrag in de hand, naar andere landen. Verplaatsing van het probleem dus.)
Die hoogleraar was geen Keynesiaan he?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon. Je bent als het ware weer een nieuwe bubbel van vertrouwen aan het creeren, gebaseerd op niets.
Ik had dinsdag college van een hoogleraar die betoogde dat de overheid een aantal opties heeft.
- Bezuinigingen (scenario nu in Europa grotendeels: erg traag proces, met een risico dat het zich blijft herhalen zonder dat we uit de crisis komen)
- Wegstrepen van schulden (zoals in Amerika: mensen die hun huizen niet kunnen betalen worden dakloos, bedrijven gaan failliet, maar hebben geen restschuld meer. Enorm pijnlijk proces (want schuldeisers staan ook met lege handen), politiek lastig uitvoerbaar)
- Inflatie verhogen (werkt goed tegen "het sentiment", maar lastig effectief uit te voeren: probeert Japan al jaren (met grote offers), maar lukt amper)
- "transfer of wealth" (Nivellering dus, met een vies woord. Ook dit is politiek erg lastig door te voeren, want de rijken hebben de meeste invloed. En werkt vluchtgedrag in de hand, naar andere landen. Verplaatsing van het probleem dus.)
Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.quote:
Punt is wel dat de overheid ook niet zoveel kan doen, de enige twee opties zijn op Europees niveau alle shit in orde krijgen of proberen om met een of ander megalomaan project de halve bouwsector aan het werk te krijgen. Krijg je wel een wat hoger tekort, maar lenen kost toch geen drol.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.
Dat was ook de conclusie van die hoogleraar. Deze crisis kenmerkt zich als een zogenaamde "balance sheet recession" (vele factoren die een rol spelen, resulterend in een "perfect storm"). De laatste keer dat die zich in deze mate voordeed, was in 1928, en we kennen allemaal de gevolgen. Zo ver zal het nu niet komen (want er is weinig politieke instabiliteit), maar destijds werd de klap vrij snel genomen, met grote gevolgen. Nu lijkt de keuze te worden gemaakt om de pijn over een hele lange periode uit te spreiden. Ergo: dit gaat nog wel even duren.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je geeft dus allemaal opties die lastig uit te voeren zijn/ of met een risico dat het zich blijft herhalen zonder uit de crisis te komen. Daar hebben we dus allemaal niet veel aan?
Ik vind het allemaal wel makkelijk je te verschuilen achter zulke dingen, terwijl een optie die niet structureel begint, wel structureel kan uitpakken doordat er ook nieuwe banen gecreerd worden enzovoorts.
Europa is nu een grote economie, dus eigenlijk moet zo'n beleid in heel Europa worden gevoerd.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.
Dat doet Japan dus al een jaar of 15. Grote infrastructurele projecten, om iedereen aan het werk te houden. Gevolg: hun begrotingstekort is 2x hun BNP. Vraag is of dat goed blijft gaanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Punt is wel dat de overheid ook niet zoveel kan doen, de enige twee opties zijn op Europees niveau alle shit in orde krijgen of proberen om met een of ander megalomaan project de halve bouwsector aan het werk te krijgen. Krijg je wel een wat hoger tekort, maar lenen kost toch geen drol.
Ik vind de vergelijking met 1928 wel een beetje mank gaanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was ook de conclusie van die hoogleraar. Deze crisis kenmerkt zich als een zogenaamde "balance sheet recession" (vele factoren die een rol spelen, resulterend in een "perfect storm"). De laatste keer dat die zich in deze mate voordeed, was in 1928, en we kennen allemaal de gevolgen. Zo ver zal het nu niet komen (want er is weinig politieke instabiliteit), maar destijds werd de klap vrij snel genomen, met grote gevolgen. Nu lijkt de keuze te worden gemaakt om de pijn over een hele lange periode uit te spreiden. Ergo: dit gaat nog wel even duren.
Jij moet eens in een kutwijk in NY (15 miljoen Amerikanen zitten aan de voedselbonnen) rondlopen, of eens wat Spanjaarden (werkloosheidspercentage van tientallen procenten) spreken. Tuurlijk is het niet zo erg als toen, maar dat is precies wat ik zeg: wij kiezen er nu voor om het niet te veel pijn ineens te laten doen. Gevolg: minder pijn, maar over een veel langere periode.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met 1928 wel een beetje mank gaanHet is bij lange na niet zo erg als toen
Dat langere periode brengt alleen onzekerheid met zich mee... Mensen bezuinigen omdat ze niet weten waar de volgende 500 man wordt ontslagen, het is relatief duur ( koopkracht van de werkloze beroepsbevolking is veel lager dan hiervoor) om aan je levensbehoefte te voldoen ( 52% belastingbetaler merkt daar minder van dan de rest in de onderste 3 schijven). Overheden moeten hun begrotingstekorten beperken binnen de normen van de EU terwijl er bezuinigt wordt op stelsels waar je het eigenlijk niet kan missen ( schooling etc. ). Spaarlek nekt ons allemaal in deze tijden binnen de bussines cycle aangezien bestedingen niet echt worden gestimuleerd en hierdoor blijf je in een vicieuze cirkel zitten zolang er nog op iets te bezuinigen valt.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij moet eens in een kutwijk in NY (15 miljoen Amerikanen zitten aan de voedselbonnen) rondlopen, of eens wat Spanjaarden (werkloosheidspercentage van tientallen procenten) spreken. Tuurlijk is het niet zo erg als toen, maar dat is precies wat ik zeg: wij kiezen er nu voor om het niet te veel pijn ineens te laten doen. Gevolg: minder pijn, maar over een veel langere periode.
Klopt, en er zijn ook genoeg partijen die zich sterk maken voor het nu nemen van de pijn (in grotere mate), zodat we sneller door kunnen met een schone lei. Maar nogmaals: een aantal zaken liggen politiek nogal lastig. We hebben allemaal gezien hoe Nederland spontaan in de kramp schoot toen de woorden bezuinigen en nivelleren vielenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat langere periode brengt alleen onzekerheid met zich mee... Mensen bezuinigen omdat ze niet weten waar de volgende 500 man wordt ontslagen, het is relatief duur ( koopkracht van de werkloze beroepsbevolking is veel lager dan hiervoor) om aan je levensbehoefte te voldoen ( 52% belastingbetaler merkt daar minder van dan de rest in de onderste 3 schijven). Overheden moeten hun begrotingstekorten beperken binnen de normen van de EU terwijl er bezuinigt wordt op stelsels waar je het eigenlijk niet kan missen ( schooling etc. ). Spaarlek nekt ons allemaal in deze tijden binnen de bussines cycle aangezien bestedingen niet echt worden gestimuleerd en hierdoor blijf je in een vicieuze cirkel zitten zolang er nog op iets te bezuinigen valt.
Ik snap je punt maar daarom moeten dit soort kwesties economisch benadert worden en niet via de politiek vind ik. Economische benadering is zwart of wit, het is wel of niet effectief. Binnen de politiek zul je toch verdeelde meningen hebben en sommige met drogargumenten horen redeneren omdat het niet '' binnen de politieke visie van de partij verantwoord is ''quote:Op donderdag 4 april 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, en er zijn ook genoeg partijen die zich sterk maken voor het nu nemen van de pijn (in grotere mate), zodat we sneller door kunnen met een schone lei. Maar nogmaals: een aantal zaken liggen politiek nogal lastig. We hebben allemaal gezien hoe Nederland spontaan in de kramp schoot toen het woord nivelleren viel
Mijn hoogleraar betoogde dan ook dat de politiek nog steeds de urgentie van de situatie niet inzietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar daarom moeten dit soort kwesties economisch benadert worden en niet via de politiek vind ik. Economische benadering is zwart of wit, het is wel of niet effectief. Binnen de politiek zul je toch verdeelde meningen hebben en sommige met drogargumenten horen redeneren omdat het niet '' binnen de politieke visie van de partij verantwoord is ''. Je slacht een dier toch liever met verdoving dan het strot van een dier open te snijden en het laten doodbloeden
Klopt, omdat 90% niet instaat is om Nederland te vertegenwoordigen in tijden van crisis of als het goed gaatquote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn hoogleraar betoogde dan ook dat de politiek nog steeds de urgentie van de situatie niet inziet
Ik was even weg, maar dit is niet zo gek natuurlijk. Als een partij harde maatregelen op zich neemt, kost ze dat zetels, hoe goed die maatregel ook voor Nederland zou zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Klopt, omdat 90% niet instaat is om Nederland te vertegenwoordigen in tijden van crisis of als het goed gaatIedereen kan keuzes maken als alles prima is maar als er knopen doorgehakt moeten worden dan is niemand daartoe instaat of eist verantwoordelijkheid
Via je dat menu waar je ook je verdiensten enzo kan bekijken dacht ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn pro kan laten veranderen van positie?
Fappen en dit is geen grap ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand wat tegen hoofdpijn helpt ? Voel me echt kut
Paracetamol.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef BDIL het volgende:
drugsquote:Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef BDIL het volgende:
Je moet naar 'prof bewerken' gaan en dan kun je onder één van die tabs zijn positie veranderen...quote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn pro kan laten veranderen van positie?
Panadol ingenomen maar het gaat niet echt stukken beterquote:
Meer pakken of ibuprofen erbijquote:Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Panadol ingenomen maar het gaat niet echt stukken beter![]()
Zal ik doenquote:
Moet je hem een bericht terug sturenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha tegen een trieste vent die 3-1 voorstaat met rust, hele 2de helft heeft zitten tijd rekken. Scoor ik laatste minuut 3-3, stuurt ie me een bericht met fag. Dat soort mensen![]()
![]()
Lerenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:54 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben al zo'n 3 dagen heel erg moe en heb last van mijn schouder...
Ik ga dan altijd slapen op de bank, maar morgen is laatste toetsdag, dus eigenlijk moet ik leren...
Ik moet nog leren voor mijn tentamens en ik heb weken niks gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leren
Ik heb leren schoenen en daar houdt het wel mee op
Je dringt gelijk door tot de kern van het probleemquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leren
Ik moet niet letterlijk leren, maar een boek lezen voor Engels en een voorbeeldtekst maken voor NL, anders mag je je toets niet maken en dan heb je een 1 voor 12% SEquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leren
Nou hup, beetje tempo dan. Ik moet nog met project bezig omdat ik bij een tering mongool in het groepje zit die niets doet. Gelukkig mogen we een groepsreflectie schrijven (ook echt de eerste keer dat ik het wil) en ga ik hem lekker in een negatief daglicht zetten. Ook de andere persoon uit het groepje die zich wel inzet gaat dat doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet niet letterlijk leren, maar een boek lezen voor Engels en een voorbeeldtekst maken voor NL, anders mag je je toets niet maken en dan heb je een 1 voor 12% SE
plas in zijn kontquote:Op donderdag 4 april 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou hup, beetje tempo dan. Ik moet nog met project bezig omdat ik bij een tering mongool in het groepje zit die niets doet. Gelukkig mogen we een groepsreflectie schrijven (ook echt de eerste keer dat ik het wil) en ga ik hem lekker in een negatief daglicht zetten. Ook de andere persoon uit het groepje die zich wel inzet gaat dat doen.
Die jongen wil ook nog de universiteit gaan doenecht een trieste kneus is hij.
Ja precies, ik ook alleen neem ik vaak wel het initiatief. Hij wil alleen niets doen en zit maar wat te zuchten en te jammeren danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
plas in zijn kont
okee, leuken grapje, maar dat vind ik altijd zo irritant. Ik doe ook nooit heel veel, maar als iemand zegt dat ik iets moet doen, dan doe ik het wel altijd...
Spring es in de sloot danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
plas in zijn kont
okee, leuken grapje, maar dat vind ik altijd zo irritant. Ik doe ook nooit heel veel, maar als iemand zegt dat ik iets moet doen, dan doe ik het wel altijd...
ja, het initiatief nemen laat ik nu vaak aan anderen over, omdat we groepsopdrachten alleen krijgen bij vakken waar ik niet goed in benquote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja precies, ik ook alleen neem ik vaak wel het initiatief. Hij wil alleen niets doen en zit maar wat te zuchten en te jammeren danDe dingen die hij wel heeft gedaan waren gewoon vies ondermaats. Ik had het moeten weten na vorig jaar.
als het te maken heeft met die groepsopdracht en nuttig is.quote:
Ja maar jij doet middelbare school en dat maakt geen fluit uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, het initiatief nemen laat ik nu vaak aan anderen over, omdat we groepsopdrachten alleen krijgen bij vakken waar ik niet goed in ben
Heb ik gedaan, nu krijg ik dat ik hem met rust moet latenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet je hem een bericht terug sturen
dat is ook waar. Het valt nog reuze meequote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar jij doet middelbare school en dat maakt geen fluit uit.
SPAM SPAM SPAM SPAM!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, nu krijg ik dat ik hem met rust moet latenLekker berichten sturen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Piccolini's?quote:
piccolini is ook een pizza, maar dan heel kleinquote:
quote:
quote:
als ik van die homopizza's erin had gegooid had ik dat wel gezegd hequote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
piccolini is ook een pizza, maar dan heel klein
OF WOU JE SOMS GAAN BEWEREN DAT PLUTO OOK GEEN PLANEET IS!!!!! NOU HE HE![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik van die homopizza's erin had gegooid had ik dat wel gezegd he
Een Calzone is precies hetzelfde als een pizza maar het heet Calzonequote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
piccolini is ook een pizza, maar dan heel klein
OF WOU JE SOMS GAAN BEWEREN DAT PLUTO OOK GEEN PLANEET IS!!!!! NOU HE HE![]()
daarom. Kevin doet moeilijkquote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een Calzone is precies hetzelfde als een pizza maar het heet Calzone
Nee. Kom in Italie aan met die lelijke Piccolini's van je, en ze lachen je uit. Piccolini zijn geen pizza's.quote:
okee, daar heb je gelijk in, maar kom in Italië aan met zo'n ovenpizza zoals wij hier hebben en ze lachen je ook uitquote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Kom in Italie aan met die lelijke Piccolini's van je, en ze lachen je uit. Piccolini zijn geen pizza's.
Gast, denk je nou serieus dat ze in een Italiaanse supermarkt geen ovenpizza's hebben? En dat ze je in Frankrijk uitlachen met afbakbaguettes? Je vergelijking gaat mank...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, daar heb je gelijk in, maar kom in Italië aan met zo'n ovenpizza zoals wij hier hebben en ze lachen je ook uit
dat hebben ze wel, maar zowel piccolini's als die ovenpizza's in NL verafschuwen ze daar.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, denk je nou serieus dat ze in een Italiaanse supermarkt geen ovenpizza's hebben? En dat ze je in Frankrijk uitlachen met afbakbaguettes? Je vergelijking gaat mank...
Op de bankquote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, IF V.Wolfswinkel als lone-striker of duo?
Ik zal hem op cm zetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, IF V.Wolfswinkel als lone-striker of duo?
Ja speelt ook in Tower Heist, Gangster squad, Shooter etc.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
Da's die gast van End of watch toch? Leuke film
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
Kan je een windows iso instalatie op meerdere cd's verdelen ?
Of moet het op een cd.
Omdat mijn pc niet meer werktquote:
Jawelquote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
Of kan het ook via een usb stick nee toch ?
Ik bedoel waarom doe je het niet op één dvd?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat mijn pc niet meer werkt
Waarom anders
Of kan het ook via een usb stick nee toch ?
ja primaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
Is een DVD+RW goed voor zon windows installatie systeem iso of moet je een andere cd hebben ?
Dus als ik die iso op een usb zet start hij die installatie automatisc op mijn laptop ?quote:
Als je de laptop vanaf de USB laat booten, wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus als ik die iso op een usb zet start hij die installatie automatisc op mijn laptop ?
Kan namelijk niet verder dan dat inlog scherm.
En dat kan automatisch ? Of moet je dan iets speciaals indrukkenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je de laptop vanaf de USB laat booten, wel.
quote:
probeer hetquote:Op donderdag 4 april 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dat kan automatisch ? Of moet je dan iets speciaals indrukken
Neequote:
Wel goed denk, alleen zaten er fouten in een toets waardoor je volgens mij niet alles kon beantwoordenquote:
IF Garay grquote:
gratis punten dusquote:Op donderdag 4 april 2013 14:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel goed denk, alleen zaten er fouten in een toets waardoor je volgens mij niet alles kon beantwoorden
[ afbeelding ]
Toefjes![]()
bij mij krijgt iedereen die punten gratis danquote:Op donderdag 4 april 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet niet, meestal telt het dan helemaal niet mee...
Ik zag het op nu.nl, en moest gelijk aan DS denken en Bob. Kun je nagaan hoe de verhaallijnen hier in je hoofd blijven zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel goed denk, alleen zaten er fouten in een toets waardoor je volgens mij niet alles kon beantwoorden
[ afbeelding ]
Toefjes![]()
Hij was in FUT12 ook goldquote:
Op het EA forum zijn ze naar de FUT 11 Yilmaz op zoek http://forum.ea.com/uk/posts/list/1050/2226488.pagequote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was in FUT12 ook goldIk heb Yilmaz gevonden in mijn generations: [ afbeelding ]
Ik heb nog zoveel van FUT11 dus als mensen spelers zoeken kijk ik of ik ze heb.
What happened?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef DePresident. het volgende:
Man van de EAhelp service gelooft m'n verhaal, maar doordat die mail al is verstuurd mag hij m'n account niet meer unbannen. Dagggg miljoen coins.![]()
Twee weken geleden lagen de fitnesskaartjes voor 150 à 200 coins voor het oprapen. Ik zag mijn kans om hiermee op de lange termijn geld mee te verdienen, dus ging klikken als een malle. Nu word ik verdacht van botten en is m'n account gebannend.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op het EA forum zijn ze naar de FUT 11 Yilmaz op zoek http://forum.ea.com/uk/posts/list/1050/2226488.page
[..]
What happened?
En daardoor ben je een miljoen coins verloren?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Twee weken geleden lagen de fitnesskaartjes voor 150 à 200 coins voor het oprapen. Ik zag mijn kans om hiermee op de lange termijn geld mee te verdienen, dus ging klikken als een malle. Nu word ik verdacht van botten en is m'n account gebannend.
Uhu. Stond voor een miljoen op m'n account.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En daardoor ben je een miljoen coins verloren?
Kun je geen andere compensatie krijgen van EA?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Uhu. Stond voor een miljoen op dat m'n account.
Ik ben in hun ogen een cheater dus zou niet weten hoe...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kun je geen andere compensatie krijgen van EA?
fok knokploegquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik ben in hun ogen een cheater dus zou niet weten hoe...
Valt denk nog weinig te proberen. Enige wat ik kan doen is een nieuw PSN-account aanmaken en op 0 beginnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
fok knokploeg
Zie hier hun werk
[ afbeelding ]
Dat zeiden ze tegen iedereen ten tijde van Tamperdagen. Is gewoon om van je af te komen bij die helpdeskquote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef DePresident. het volgende:
Man van de EAhelp service gelooft m'n verhaal, maar doordat die mail al is verstuurd mag hij m'n account niet meer unbannen. Dagggg miljoen coins.![]()
Nee precies, dat gevoel heb ik ook. Hij zag ook dat m'n account op ban stond dus ik vroeg of het mogelijk was om hem te unbannen. 'Ja dat kan wel, maar dat mag niet.' Daarvoor hield me al 10 minuten aan de lijn door het account te valideren. Als hij gewoon gelijk had gezegd dat hij bans niet ongedaan kan maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen iedereen ten tijde van Tamperdagen. Is gewoon om van je af te komen bij die helpdesk
Die pakis doen niks. Als je mazzel hebt gooien ze je op een stapel voor de 'onderzoekers'quote:Op donderdag 4 april 2013 14:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee precies, dat gevoel heb ik ook. Hij zag ook dat m'n account op ban stond dus ik vroeg of het mogelijk was om hem te unbannen. 'Ja dat kan wel, maar dat mag niet.' Daarvoor hield me al 10 minuten aan de lijn door het account te valideren. Als hij gewoon gelijk had gezegd dat hij bans niet ongedaan kan maken.
Mailtje die ik kreeg werd ook al afgewezen. "Er zou zelfs een tweede keer naar gekeken zijn." Ja dag.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die pakis doen niks. Als je mazzel hebt gooien ze je op een stapel voor de 'onderzoekers'
daarom Applequote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
Omdat ik aan het downloaden ben kan ik niet met school bezigmijn computer kan dat niet aan
Was net zo rustigquote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
Omdat ik aan het downloaden ben kan ik niet met school bezigmijn computer kan dat niet aan
Kop een scooterquote:
4411 geprobeerd?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:21 schreef BDIL het volgende:
Welke formatie vinden jullie het beste werken met 1 kopsterke spits ? 4-2-3-1 viel bij mij zwaar tegen, 4-3-3 en 4-3-2-1 merk ik dat de spits ( als hij medium defence heeft en natuurlijk high ) nooit voorin te vinden is voor een voorzet. Als dat wel het geval is staat hij alleen tussen 2/3 verdedigers en wint hij een duel amper. Als iemand suggesties heeft zijn ze welkom
352 met linkspoot op LM en rechtspoot op RM 1 snelle beweeglijke spits en een grote sterke spits. 433 maakt niet uit wie je in de spits hebt. Ik heb Wijnaldum en Pato/RvP en die zijn niet echt kopsterk maar scoren wel veelquote:Op donderdag 4 april 2013 15:21 schreef BDIL het volgende:
Welke formatie vinden jullie het beste werken met 1 kopsterke spits ? 4-2-3-1 viel bij mij zwaar tegen, 4-3-3 en 4-3-2-1 merk ik dat de spits ( als hij medium defence heeft en natuurlijk high ) nooit voorin te vinden is voor een voorzet. Als dat wel het geval is staat hij alleen tussen 2/3 verdedigers en wint hij een duel amper. Als iemand suggesties heeft zijn ze welkom
Die had ik een keer met Huntelaar maar weet niet meer of veel goals door te koppen maaktequote:
maar als je echt kopgoals wil maken, zal je 442 of 41212 moeten gaan spelen met twee kopsterke spitsenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die had ik een keer met Huntelaar maar weet niet meer of veel goals door te koppen maakteZal het weer proberen
Klopt. Of 352.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar als je echt kopgoals wil maken, zal je 442 of 41212 moeten gaan spelen met twee kopsterke spitsen
quote:
Ik zal wat samen proberen te smedenquote:
Neuerquote:
Oh ja inderdaadquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, er is een nieuwe glitch/cheat. Ik zag net de spelers van mijn tegenstander niet en moest maar raden waar hij was. Hij zag mij overduidelijk wel want scoorde steeds sweaty goals..en dan nog won hij maar met 3-2.
Mag hopen dat dit een eenmalig iets is, maar hij wist overduidelijk waar hij mee bezig was. Nu na een paar messages stuurt hij dat de spelers voor hem niet onzichtbaar waren en dat hij er niks aan kon doen, maar ik had helemaal niks gezegd over onzichtbare spelers, vroeg alleen of hij een nieuwe cheat had.
quote:Op donderdag 4 april 2013 02:45 schreef Tim86 het volgende:
http://www.speedyshare.com/F8hje/VIDEO0003.mp4
Gearsofnl vond hem wel erg goed, dus hij zal wel snel gepricefixed worden naar een miljoen.quote:
Defaqquote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Hellooow
Hier is trouwens nog een EA highlight van mijn wedstrijd tegen die onzichtbare tegenstander van gisteren
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154904666
[..]
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Hellooow
Hier is trouwens nog een EA highlight van mijn wedstrijd tegen die onzichtbare tegenstander van gisteren
[..]
[..]
Dat die gast nog aandacht krijgt op Youtubequote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gearsofnl vond hem wel erg goed, dus hij zal wel snel gepricefixed worden naar een miljoen.
Hellooow
[..]
[..]
Hellooow
[..]
[..]
Ik denk Evil Dead 3. Weet ik bijna wel zeker. Geniale filmquote:
Even die reeks downloadenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk Evil Dead 3. Weet ik bijna wel zeker. Geniale film
Zijn toffe films. Remake draait binnenkort in de bios ook, maar die gaat een heel andere kant op zo te zien.quote:
gedeeltelijk, ga ik maar 's jouw filmpjes bekijken. Maar misschien is het een idee om ook te laten zien hoe je aan die spelers komt.quote:
Die episode komt als mijn laptop het weer doet.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef quer het volgende:
[..]
gedeeltelijk, ga ik maar 's jouw filmpjes bekijken. Maar misschien is het een idee om ook te laten zien hoe je aan die spelers komt.
hele wilde gok; hij biedt op ze.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef quer het volgende:
[..]
gedeeltelijk, ga ik maar 's jouw filmpjes bekijken. Maar misschien is het een idee om ook te laten zien hoe je aan die spelers komt.
Via dit schermquote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef quer het volgende:
[..]
Buy low sell highquote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele wilde gok; hij biedt op ze.
yds, maar waarom hij op ze biedquote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele wilde gok; hij biedt op ze.
Omdat hij ze voor meer kan verkopenquote:
Koop gewoon goedkoop formatiekaarten en verkoop ze voor meer. Zo moeilijk is het echt niet.quote:
Filmen met links en filmpjes aanklikken met de controller in mijn andere hand is niet echt een kwaliteit van me neequote:
10K wordt hijquote:Op donderdag 4 april 2013 16:37 schreef Rijst het volgende:
Gekocht voor 16k. Veel goedkoper zal hij niet worden
[ afbeelding ]
Hij is veel meer waard dan wat udb zegt.quote:
hoeveel dan? 4k?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is veel meer waard dan wat udb zegt.
Huh wat, Silva RW?quote:
Ja nog nooit een toernooi gespeeld en je moest nog een wedstrijd toewel je al laatste was ?quote:
Dat was hij kennelijk in de jeugd.quote:
watquote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja nog nooit een toernooi gespeeld en je moest nog een wedstrijd toewel je al laatste was ?
Dan doe je toch altijd een feest opstelling.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja nog nooit een toernooi gespeeld en je moest nog een wedstrijd toewel je al laatste was ?
Dan doe je toch altijd een feest opstelling.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen die voortaan tegen me ragequit stuur ik : Bye, have a great time.
En nu krijg ik allemaal friendrequests enzoIdioten
HAHA OMG LOL XD XDquote:
Nou als je een toernooi speel met je voetbal team.quote:
Ja en ik maak ze zelf wel veelquote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook echt amper tegengoals uit vrije trappen? Vorig jaar vloog echt alles erin..nu denk ik 1 op de 50 potjes max ofzo. Zet wel vaak mijn muur iets anders zodat de keeper beter gepositioneerd is, maar dan nog..
Wij verloren nooit alles.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou als je een toernooi speel met je voetbal team.
Bijvoorbeeld bij fc ballenlikker.
En je heb alles al verloren en je moet nog een wedstrijd.
Dan doe je toch feest opstelling zoals de keeper in de spits en je verdedigers etc in de aanval.
Of heb je niet zon jeugd gehad ?
FC Ballenlikker?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan doe je toch feest opstelling zoals de keeper in de spits en je verdedigers etc in de aanval.
Ik heb nog nooit een vrije trap gescoordquote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook echt amper tegengoals uit vrije trappen? Vorig jaar vloog echt alles erin..nu denk ik 1 op de 50 potjes max ofzo. Zet wel vaak mijn muur iets anders zodat de keeper beter gepositioneerd is, maar dan nog..
wtf, hoe kan datquote:Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrije trap gescoord
Koop IF Ronaldinho of SIF Mertens of IF Hugo Vianaquote:Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Achjoh, misschien iets vaker opeisen dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bijna nooit eigenlijk ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap er echt geen hout van.quote:
ja bij de josti club waar jij speelt misschien. Maar ik denk niet dat Fluminense 1 dat zou doen, bij welk toernooi dan ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat YouTube video's gaan kijkenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hout van.Bij mij is het altijd zo'n simpele vangbal van de keeper als ik hem over de muur krijg.
Doe moet effect om de muur heen of als je op minder dan 20 meter bent en beetje recht voor het doel hard in de verre hoekquote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hout van.Bij mij is het altijd zo'n simpele vangbal van de keeper als ik hem over de muur krijg.
Ik heb ook altijd meer het idee dat ik het langs de muur schiet, ipv er over.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is sowieso 3 van de 4 keer kassa op rand 16 hebt als je iemand hebt met een harde trap en redelijke accuracy (Bale, Ibra, Hernanes is sowieso standaard raak). Dan streep je hem gewoon de verre hoek inquote:Op donderdag 4 april 2013 17:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Bijna nooit eigenlijk ja.
Cazorla schiet ze er wel makkelijk in zeg. Zeker 1/3 is een goal
SIF Bony heeft echt kut accuracy maar schiet ze er hard ook altijd inquote:Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is sowieso 3 van de 4 keer kassa op rand 16 hebt als je iemand hebt met een harde trap en redelijke accuracy (Bale, Ibra, Hernanes is sowieso standaard raak). Dan streep je hem gewoon de verre hoek in![]()
Als ze vrij dicht bij rand 16 liggen aan de rechterkant is het vaak ook best makkelijk met een rechtspoot (IRL zijn die juist voor de linkspoten, maar daar verneuk ik ze altijd mee). Gewoon 1 tikje naar rechts oplijnen en dan medium qua snelheid en ze vallen net over de muur heen. Guarin is mijn favo FK nemer dit jaar, maar Overtoom, Holla, Bale, Höger en Hazard halen ook een prima rendement hier. En dan vergeet ik er vast nog wel wat.
Allemaal gemist omdat de tegenstander op het dak van het doel gokte? Dat is ook wel echt pech dan. Of gewoon omdat je ze niet hoog genoeg schoot?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
net trouwens een wedstrijd gewonnen die absoluut niet mocht winnen van EA![]()
en echt 5 van de laatste 5 penalties die ik hoog door het midden heb geschoten gaat mis tegenwoordig
ik heb van alles al gehad, 3 van de 5 kwamen op de lat en de rest werd gepakt of tegen de lat getikt. Dat soort dingenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allemaal gemist omdat de tegenstander op het dak van het doel gokte? Dat is ook wel echt pech dan. Of gewoon omdat je ze niet hoog genoeg schoot?
Dat is wel echt pech dan ja..quote:Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb van alles al gehad, 3 van de 5 kwamen op de lat en de rest werd gepakt of tegen de lat getikt. Dat soort dingen
Power shots hebben bij mij maar weinig rendement dit jaar. Alleen De Rossi is een uitzonderingquote:Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is sowieso 3 van de 4 keer kassa op rand 16 hebt als je iemand hebt met een harde trap en redelijke accuracy (Bale, Ibra, Hernanes is sowieso standaard raak). Dan streep je hem gewoon de verre hoek in![]()
Als ze vrij dicht bij rand 16 liggen aan de rechterkant is het vaak ook best makkelijk met een rechtspoot (IRL zijn die juist voor de linkspoten, maar daar verneuk ik ze altijd mee). Gewoon 1 tikje naar rechts oplijnen en dan medium qua snelheid en ze vallen net over de muur heen. Guarin is mijn favo FK nemer dit jaar, maar Overtoom, Holla, Bale, Höger en Hazard halen ook een prima rendement hier. En dan vergeet ik er vast nog wel wat.
Is het ook. Of als er een mannetje op de lijn staat gewoon af passenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Power shots hebben bij mij maar weinig rendement dit jaar. Alleen De Rossi is een uitzondering![]()
Curven met ongeveer twee streepjes lijkt het winnende recept te zijn dit jaar.
Als iemand een mannetje op de lijn zet dan roep ik er een 2e man bij of switch ik even van FK taker en neem ik hem daarna snel.Werkt meestal ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is het ook. Of als er een mannetje op de lijn staat gewoon af passen
Klopt, maar het is leuker om te laten zien dat het geen nut heeftquote:Op donderdag 4 april 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iemand een mannetje op de lijn zet dan roep ik er een 2e man bij of switch ik even van FK taker en neem ik hem daarna snel.Werkt meestal ook wel.
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.sbs.nl/2013/ve(...)t-holst-van-de-nacht
kan je weer op tess fappen
Wat een programmaquote:In de eerste aflevering gaat Tim op pad met Maurice en Laura, die er wel een heel bijzondere hobby op na houden. Het stel gaat graag ’s nachts op pad om naaktfoto’s te maken in de buitenlucht. Normaal gesproken maakt Maurice foto’s van Laura, maar nu is Tim de fotograaf. En hij mag hen in wel heel bijzondere standjes en settings fotograferen. Tess verkent in dezelfde aflevering de wereld van Burlesque, dat draait om de kunst van het verleiden. In een kittige outfit neemt zij de rol van stagekitten voor haar rekening en kijkt ze haar ogen uit op dit freaky feest met kinky acts.
Jij postte toch laatst je favo silvers? Dit zijn die van mij.quote:
Klopt ja: http://wefut.nl/squad/375quote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij postte toch laatst je favo silvers? Dit zijn die van mij.Zou graag nog wel een paar spelers willen toevoegen though.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziek hequote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat zijn brazilianen toch ziek OP
Lijkt inderdaad op elkaar maar het zijn voor het grootste deel ook gewoon mainstream silvers. Wel vaak andere formaties..quote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Weinig overeenkomsten tussen de twee teams.Inb4 Rijst
pic?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat zijn brazilianen toch ziek OP
ik heb zo'n ziek cheesy full braziliaans paceteam voor divisions, man man man wat gaat dat makkelijkquote:
Ja dat heb ik ook voor erbij, zolang mijn 2 teams nog niet helemaal af zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb zo'n ziek cheesy full braziliaans paceteam voor divisions, man man man wat gaat dat makkelijk
Ik speel altijd de gold cup met mijn silversquote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Goud zijn veel beter, zilvers kom je alleen tegen slechte tegenstanders, geen uitdaging dus.
Nee, daarom heb ik het silver toernooi met een non-rare team gewonnenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Goud zijn veel beter, zilvers kom je alleen tegen slechte tegenstanders, geen uitdaging dus.
Handicapquote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel altijd de gold cup met mijn silvers
Ik zou Pato doen en Eduardo ernaast in de spitsquote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik, of moet ik Welliton en Pato nemen?
Veel te aanvallende workrates johquote:
Gokje:quote:
picsquote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef over_hedge het volgende:
Met mijn budget team divisie 1 gewonnen
ha, fout gegokt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gokje:
3-5-2
Pato - Welliton
Lucas
Bastos/Robinho - Ramires - (IF) Paulinho - Hulk
Luiz - Dede - Santana
Diego Alves
2 tegendoelpunten in 3 potjes tegen Crookk (meer heb ik niet gespeeld).quote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel te aanvallende workrates joh
Welliton-Pato
Kaka
Bastos- Gustavo-Melo-Rafinha
Naldo-Luiz-Dede
Alves
![]()
![]()
Santana erinquote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb dit
[ afbeelding ]
Oscar, Luiz en Enrique er maar uit pleuren zodat ik er meer pace in kan doen
[..]
pics
Zelfde als gister.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb dit
[ afbeelding ]
Oscar, Luiz en Enrique er maar uit pleuren zodat ik er meer pace in kan doen
[..]
pics
nou niet erg budget dit hèquote:Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zelfde als gister.
[ afbeelding ]
idd, dan zaijn 99% van de teams budgetquote:
ik ben er inmiddels aan gewend dat ik alleen maar aidspaceteams tegenkomquote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hypocriete mensen hier.... En maar janken als iemand anders zo'n team heeft.![]()
Daarom heb ik nu een non-rare team waarin de snelste speler 83 pace heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hypocriete mensen hier.... En maar janken als iemand anders zo'n team heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |