abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124868630

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Bob schoeman uit Westervoort(crimineel) begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld. Wefut.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_124868639
Gekaapt, maar ik voelde me verplicht om dit te doen voor DS2.
pi_124868645
Vieze hont
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_124868652
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:01 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Klopt, maar een maand lang geen btw betekent ook dat alle uitgaven die gepland stonden voor de rest van het jaar dan gedaan worden. Dat houdt dus in dat de bestedingen in de opvolgende maanden waarschijnlijk lager liggen, dus inderdaad ook dubbel nadeel voor de schatkist. Om daarnaast nog maar te zwijgen van de implementatiekosten die zo'n grapje met zich meebrengt. Ondernemers moeten hun hele systeem in 30 dagen tweemaal aanpassen.
Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.

Overigens kan die BTW een maand wegdoen ook tot een hoop impulsaankopen leiden, wat dan weer voordelig is voor de economie. Denk dat veel mensen opeens besluiten een Ipad oid te kopen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:05:56 #5
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_124868710
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet van komen hoor en ben met je eens dat de maatregel rigoreus is. Maar er moet nu gewoon iets gedaan worden. Belastingen moeten omlaag in deze tijden, mensen moeten gaan uitgeven.

Overigens kan die BTW een maand wegdoen ook tot een hoop impulsaankopen leiden, wat dan weer voordelig is voor de economie. Denk dat veel mensen opeens besluiten een Ipad oid te kopen.
Je kan de belastingen wel verlagen, maar daarmee verander je het sentiment niet. Mensen zijn bang, om werkloos te worden, hun hypotheek niet meer te kunnen betalen, enzovoorts. Het enige wat ze dan kunnen doen is de hand op de knip. En daar helpt een belastingverlaging niet tegen, zeker niet structureel.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124868715
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je moet de Mediamarkt eens zien als er die BTW-actie is :')
pi_124868719
Ik word om, even op Europa in te gaan, sowieso een beetje moe van al die kut regeltjes daar die alles in de soep laten lopen. Crisis duurt nu echt al veel te lang.

Maar anders moet er maar minder loonbelasting worden geheven, en wanneer de economie aantrekt dit weer terug terugverdienen door belastingen te verhogen. Die doekjes voor het bloeden hebben we nu ook allemaal niks meer aan.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_124868766
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik word om, even op Europa in te gaan, sowieso een beetje moe van al die kut regeltjes daar die alles in de soep laten lopen. Crisis duurt nu echt al veel te lang.

Maar anders moet er maar minder loonbelasting worden geheven, en wanneer de economie aantrekt dit weer terug terugverdienen door belastingen te verhogen. Die doekjes voor het bloeden hebben we nu ook allemaal niks meer aan.
Klopt, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen, dus alleen als mensen die Ipad kopen van het spaargeld dat ze anders op de bank laten staan en ook de komende tijd niet van plan waren een Ipad te kopen heeft het zin om op je vorige post te reageren.

Maar stel je eens voor wat er in Europees opzicht gaat gebeuren als Nederland een maand lang geen btw heft. Niet alleen Duitsers, Belgen maar half Europa komt hierheen om spullen te kopen en dan is het hek van de dam.
pi_124868805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je kan de belastingen wel verlagen, maar daarmee verander je het sentiment niet. Mensen zijn bang, om werkloos te worden, hun hypotheek niet meer te kunnen betalen, enzovoorts. Het enige wat ze dan kunnen doen is de hand op de knip. En daar helpt een belastingverlaging niet tegen, zeker niet structureel.
Het hoeft ook niet structureel te zijn. Een paar maanden een stijging van uitgaven zorgt al voor een beter consumentenvertrouwen, en consumentenvertrouwen is altijd de voorspelling van de economie. Dat ene positieve effect zal een kettingreactie veroorzaken, zal mensen minder bang laten worden werkloos te worden en er zo voor zorgen dat het uiteindelijk gewoon goedkomt.

Wat wil je dan doen? Wachten tot de economie vanzelf weer aantrekt? Dat gaat niet gebeuren namelijk zolang iedereen blijft roepen dat het crisis is.
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:10:31 #10
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_124868839
Goede TT ^O^ Ik heb zowaar al een paar kaarten verkocht vandaag.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_124868868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:07 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat geld moet ook ergens vandaan komen, dus alleen als mensen die Ipad kopen van het spaargeld dat ze anders op de bank laten staan en ook de komende tijd niet van plan waren een Ipad te kopen heeft het zin om op je vorige post te reageren.

Maar stel je eens voor wat er in Europees opzicht gaat gebeuren als Nederland een maand lang geen btw heft. Niet alleen Duitsers, Belgen maar half Europa komt hierheen om spullen te kopen en dan is het hek van de dam.
In principe zou je daar ook wel wat tegen kunnen doen, maar die BTW actie was dan ook niet de strekking van mijn verhaal. Er moet gewoon eens gehandeld worden in plaats van al die doekjes voor het bloeden, want mensen begrijpen niet dat hoe iedereen nu met geld omgaat, ons er echt niet uit gaat helpen.
Elke dag
pi_124868884
Ik verkoop ook niks :'( RECESSE IN FUT KUTCRISIS :r EA DOE ER WAT AAN, JUMBOS ERIN
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:13:33 #13
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124868916
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goede TT ^O^ Ik heb zowaar al een paar kaarten verkocht vandaag.
Je verjaardagskaarten? :9
  donderdag 4 april 2013 @ 11:13:58 #14
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124868929
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik verkoop ook niks :'( RECESSE IN FUT KUTCRISIS :r EA DOE ER WAT AAN, JUMBOS ERIN
Nee geen Jumbo's ;( Beter een nieuw toernooi.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:14:28 #15
284871 DarkSonic2
pi_124868946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef DuTank het volgende:

[..]

Je verjaardagskaarten? :9
Die komen nog als het goed is.

quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee, alsof dat gaat helpen die kaarten te verkopen _O-
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_124868987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Die komen nog als het goed is.

[..]

Nee, alsof dat gaat helpen die kaarten te verkopen _O-
Misschien moet ik ook :D ervoor doen als ik een troll doe :')
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:16:05 #17
284871 DarkSonic2
pi_124868994
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee geen Jumbo's ;( Beter een nieuw toernooi.
Een non-rare toernooi zou wel leuk zijn maar dat doet EA toch niet.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:16:39 #18
356424 PrideoftheSouth
pi_124869010
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet structureel te zijn. Een paar maanden een stijging van uitgaven zorgt al voor een beter consumentenvertrouwen, en consumentenvertrouwen is altijd de voorspelling van de economie. Dat ene positieve effect zal een kettingreactie veroorzaken, zal mensen minder bang laten worden werkloos te worden en er zo voor zorgen dat het uiteindelijk gewoon goedkomt.

Wat wil je dan doen? Wachten tot de economie vanzelf weer aantrekt? Dat gaat niet gebeuren namelijk zolang iedereen blijft roepen dat het crisis is.
Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon. Je bent als het ware weer een nieuwe bubbel van vertrouwen aan het creeren, gebaseerd op niets.

Ik had dinsdag college van een hoogleraar die betoogde dat de overheid een aantal opties heeft.
- Bezuinigingen (scenario nu in Europa grotendeels: erg traag proces, met een risico dat het zich blijft herhalen zonder dat we uit de crisis komen)
- Wegstrepen van schulden (zoals in Amerika: mensen die hun huizen niet kunnen betalen worden dakloos, bedrijven gaan failliet, maar hebben geen restschuld meer. Enorm pijnlijk proces (want schuldeisers staan ook met lege handen), politiek lastig uitvoerbaar)
- Inflatie verhogen (werkt goed tegen "het sentiment", maar lastig effectief uit te voeren: probeert Japan al jaren (met grote offers), maar lukt amper)
- "transfer of wealth" (Nivellering dus, met een vies woord. Ook dit is politiek erg lastig door te voeren, want de rijken hebben de meeste invloed. En werkt vluchtgedrag in de hand, naar andere landen. Verplaatsing van het probleem dus.)

[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 04-04-2013 11:23:54 ]
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon.

Ik had dinsdag college van een hoogleraar die betoogde dat de overheid een aantal opties heeft.
- Bezuinigingen (scenario nu in Europa grotendeels: erg traag proces, met een risico dat het zich blijft herhalen zonder dat we uit de crisis komen)
- Wegstrepen van schulden (zoals in Amerika: mensen die hun huizen niet kunnen betalen worden dakloos, bedrijven gaan failliet, maar hebben geen restschuld meer. Enorm pijnlijk proces (want schuldeisers staan ook met lege handen), politiek lastig uitvoerbaar)
- Inflatie verhogen (werkt goed tegen "het sentiment", maar lastig effectief uit te voeren: probeert Japan al jaren (met grote offers), maar lukt amper)
- "transfer of wealth" (Nivellering dus, met een vies woord. Ook dit is politiek erg lastig door te voeren, want de rijken hebben de meeste invloed. En werkt vluchtgedrag in de hand, naar andere landen. Verplaatsing van het probleem dus.)
Je geeft dus allemaal opties die lastig uit te voeren zijn/ of met een risico dat het zich blijft herhalen zonder uit de crisis te komen. Daar hebben we dus allemaal niet veel aan?

Ik vind het allemaal wel makkelijk je te verschuilen achter zulke dingen, terwijl een optie die niet structureel begint, wel structureel kan uitpakken doordat er ook nieuwe banen gecreerd worden enzovoorts.
Elke dag
pi_124869326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Het moest juist wel structureel zijn. Het enige wat je aan het doen bent is het verschuiven van het bestedingspatroon over de tijd (en wellicht locatie, zoals V0lt terecht opmerkt). Je bent niet bezig met het structureel ophogen van het bestedingspatroon. Je bent als het ware weer een nieuwe bubbel van vertrouwen aan het creeren, gebaseerd op niets.

Die hoogleraar was geen Keynesiaan he? :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:28:10 #21
356424 PrideoftheSouth
pi_124869402
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Die hoogleraar was geen Keynesiaan he? :D
Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869479
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Keynes is min of meer achterhaald, was zijn betoog. Keynes was van toepassing in de tijd dat er verschillende landelijke (min of meer gesloten) economieen waren. Daar is al lang geen sprake meer van, zeker niet in Europa.
Punt is wel dat de overheid ook niet zoveel kan doen, de enige twee opties zijn op Europees niveau alle shit in orde krijgen of proberen om met een of ander megalomaan project de halve bouwsector aan het werk te krijgen. Krijg je wel een wat hoger tekort, maar lenen kost toch geen drol.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:32:06 #23
356424 PrideoftheSouth
pi_124869521
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je geeft dus allemaal opties die lastig uit te voeren zijn/ of met een risico dat het zich blijft herhalen zonder uit de crisis te komen. Daar hebben we dus allemaal niet veel aan?

Ik vind het allemaal wel makkelijk je te verschuilen achter zulke dingen, terwijl een optie die niet structureel begint, wel structureel kan uitpakken doordat er ook nieuwe banen gecreerd worden enzovoorts.
Dat was ook de conclusie van die hoogleraar. Deze crisis kenmerkt zich als een zogenaamde "balance sheet recession" (vele factoren die een rol spelen, resulterend in een "perfect storm"). De laatste keer dat die zich in deze mate voordeed, was in 1928, en we kennen allemaal de gevolgen. Zo ver zal het nu niet komen (want er is weinig politieke instabiliteit), maar destijds werd de klap vrij snel genomen, met grote gevolgen. Nu lijkt de keuze te worden gemaakt om de pijn over een hele lange periode uit te spreiden. Ergo: dit gaat nog wel even duren.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869539
how you like them apples
pi_124869559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Europa is nu een grote economie, dus eigenlijk moet zo'n beleid in heel Europa worden gevoerd.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:33:27 #26
356424 PrideoftheSouth
pi_124869578
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:31 schreef TJV het volgende:

[..]

Punt is wel dat de overheid ook niet zoveel kan doen, de enige twee opties zijn op Europees niveau alle shit in orde krijgen of proberen om met een of ander megalomaan project de halve bouwsector aan het werk te krijgen. Krijg je wel een wat hoger tekort, maar lenen kost toch geen drol.
Dat doet Japan dus al een jaar of 15. Grote infrastructurele projecten, om iedereen aan het werk te houden. Gevolg: hun begrotingstekort is 2x hun BNP. Vraag is of dat goed blijft gaan :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869602
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dat was ook de conclusie van die hoogleraar. Deze crisis kenmerkt zich als een zogenaamde "balance sheet recession" (vele factoren die een rol spelen, resulterend in een "perfect storm"). De laatste keer dat die zich in deze mate voordeed, was in 1928, en we kennen allemaal de gevolgen. Zo ver zal het nu niet komen (want er is weinig politieke instabiliteit), maar destijds werd de klap vrij snel genomen, met grote gevolgen. Nu lijkt de keuze te worden gemaakt om de pijn over een hele lange periode uit te spreiden. Ergo: dit gaat nog wel even duren.
Ik vind de vergelijking met 1928 wel een beetje mank gaan :P Het is bij lange na niet zo erg als toen :P
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 11:35:31 #28
356424 PrideoftheSouth
pi_124869645
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking met 1928 wel een beetje mank gaan :P Het is bij lange na niet zo erg als toen :P
Jij moet eens in een kutwijk in NY (15 miljoen Amerikanen zitten aan de voedselbonnen) rondlopen, of eens wat Spanjaarden (werkloosheidspercentage van tientallen procenten) spreken. Tuurlijk is het niet zo erg als toen, maar dat is precies wat ik zeg: wij kiezen er nu voor om het niet te veel pijn ineens te laten doen. Gevolg: minder pijn, maar over een veel langere periode.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124869685
Die Rebecca van Banshee :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_124869720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef Rijst het volgende:
pi_124869813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:37 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, jouw UI _O_
pi_124869930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:36 schreef Rijst het volgende:
_O_ _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 4 april 2013 @ 11:49:39 #33
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_124870116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Jij moet eens in een kutwijk in NY (15 miljoen Amerikanen zitten aan de voedselbonnen) rondlopen, of eens wat Spanjaarden (werkloosheidspercentage van tientallen procenten) spreken. Tuurlijk is het niet zo erg als toen, maar dat is precies wat ik zeg: wij kiezen er nu voor om het niet te veel pijn ineens te laten doen. Gevolg: minder pijn, maar over een veel langere periode.
Dat langere periode brengt alleen onzekerheid met zich mee... Mensen bezuinigen omdat ze niet weten waar de volgende 500 man wordt ontslagen, het is relatief duur ( koopkracht van de werkloze beroepsbevolking is veel lager dan hiervoor) om aan je levensbehoefte te voldoen ( 52% belastingbetaler merkt daar minder van dan de rest in de onderste 3 schijven). Overheden moeten hun begrotingstekorten beperken binnen de normen van de EU terwijl er bezuinigt wordt op stelsels waar je het eigenlijk niet kan missen ( schooling etc. ). Spaarlek nekt ons allemaal in deze tijden binnen de bussines cycle aangezien bestedingen niet echt worden gestimuleerd en hierdoor blijf je in een vicieuze cirkel zitten zolang er nog op iets te bezuinigen valt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  donderdag 4 april 2013 @ 11:51:43 #34
356424 PrideoftheSouth
pi_124870194
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:

[..]

Dat langere periode brengt alleen onzekerheid met zich mee... Mensen bezuinigen omdat ze niet weten waar de volgende 500 man wordt ontslagen, het is relatief duur ( koopkracht van de werkloze beroepsbevolking is veel lager dan hiervoor) om aan je levensbehoefte te voldoen ( 52% belastingbetaler merkt daar minder van dan de rest in de onderste 3 schijven). Overheden moeten hun begrotingstekorten beperken binnen de normen van de EU terwijl er bezuinigt wordt op stelsels waar je het eigenlijk niet kan missen ( schooling etc. ). Spaarlek nekt ons allemaal in deze tijden binnen de bussines cycle aangezien bestedingen niet echt worden gestimuleerd en hierdoor blijf je in een vicieuze cirkel zitten zolang er nog op iets te bezuinigen valt.
Klopt, en er zijn ook genoeg partijen die zich sterk maken voor het nu nemen van de pijn (in grotere mate), zodat we sneller door kunnen met een schone lei. Maar nogmaals: een aantal zaken liggen politiek nogal lastig. We hebben allemaal gezien hoe Nederland spontaan in de kramp schoot toen de woorden bezuinigen en nivelleren vielen :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 4 april 2013 @ 11:56:30 #35
354558 BDIL
pi_124870359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Klopt, en er zijn ook genoeg partijen die zich sterk maken voor het nu nemen van de pijn (in grotere mate), zodat we sneller door kunnen met een schone lei. Maar nogmaals: een aantal zaken liggen politiek nogal lastig. We hebben allemaal gezien hoe Nederland spontaan in de kramp schoot toen het woord nivelleren viel :')
Ik snap je punt maar daarom moeten dit soort kwesties economisch benadert worden en niet via de politiek vind ik. Economische benadering is zwart of wit, het is wel of niet effectief. Binnen de politiek zul je toch verdeelde meningen hebben en sommige met drogargumenten horen redeneren omdat het niet '' binnen de politieke visie van de partij verantwoord is '' :'). Je slacht een dier toch liever met verdoving dan het strot van een dier open te snijden en het laten doodbloeden :)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
  donderdag 4 april 2013 @ 11:58:32 #36
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124870412
Als ze nou gewoon eens al die buitenlanders niet zo makkelijk een uitkering hadden gegeven etc.
Het is wel wat kort gezegd en misschien niet helemaal waar, maar ze krijgen zo makkelijk een uitkering toewel normale mensen die al jaren in nl wonen en ziek zijn geweest er geen een krijgen of er alles bijna voor moeten doen.

Al die uitkeringen hebben er ook wel wat mee te maken.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:59:41 #37
356424 PrideoftheSouth
pi_124870455
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ik snap je punt maar daarom moeten dit soort kwesties economisch benadert worden en niet via de politiek vind ik. Economische benadering is zwart of wit, het is wel of niet effectief. Binnen de politiek zul je toch verdeelde meningen hebben en sommige met drogargumenten horen redeneren omdat het niet '' binnen de politieke visie van de partij verantwoord is '' :'). Je slacht een dier toch liever met verdoving dan het strot van een dier open te snijden en het laten doodbloeden :)
Mijn hoogleraar betoogde dan ook dat de politiek nog steeds de urgentie van de situatie niet inziet :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 4 april 2013 @ 12:03:42 #38
354558 BDIL
pi_124870568
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Mijn hoogleraar betoogde dan ook dat de politiek nog steeds de urgentie van de situatie niet inziet :')
Klopt, omdat 90% niet instaat is om Nederland te vertegenwoordigen in tijden van crisis of als het goed gaat :') Iedereen kan keuzes maken als alles prima is maar als er knopen doorgehakt moeten worden dan is niemand daartoe instaat of eist verantwoordelijkheid :)
Hala Madrid !
pi_124870618
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:

[..]

Klopt, omdat 90% niet instaat is om Nederland te vertegenwoordigen in tijden van crisis of als het goed gaat :') Iedereen kan keuzes maken als alles prima is maar als er knopen doorgehakt moeten worden dan is niemand daartoe instaat of eist verantwoordelijkheid :)
Ik was even weg, maar dit is niet zo gek natuurlijk. Als een partij harde maatregelen op zich neemt, kost ze dat zetels, hoe goed die maatregel ook voor Nederland zou zijn.

Dat is het grote makke van de democratie die we hebben.
Elke dag
pi_124870627
Iemand die weet hoe ik mijn pro kan laten veranderen van positie?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_124870727
  donderdag 4 april 2013 @ 12:10:50 #42
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124870797
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Via je dat menu waar je ook je verdiensten enzo kan bekijken dacht ik.

En anders even youtube :)
  donderdag 4 april 2013 @ 12:17:11 #43
354558 BDIL
pi_124871018
Weet iemand wat tegen hoofdpijn helpt ? Voel me echt kut :r
Hala Madrid !
  donderdag 4 april 2013 @ 12:20:44 #44
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124871131
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:17 schreef BDIL het volgende:
Fappen en dit is geen grap ofzo.
pi_124871337
quote:
Paracetamol.
  donderdag 4 april 2013 @ 12:30:14 #46
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124871493
quote:
drugs
  donderdag 4 april 2013 @ 12:30:29 #47
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124871504
quote:
wat is dat :r
  donderdag 4 april 2013 @ 12:31:43 #48
284871 DarkSonic2
pi_124871534
IF Redmond is nog veel te duur voor een 72-rated speler ;(
  donderdag 4 april 2013 @ 12:34:28 #49
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124871617
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Je moet naar 'prof bewerken' gaan en dan kun je onder één van die tabs zijn positie veranderen...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 12:37:51 #50
354558 BDIL
pi_124871730
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Paracetamol.
Panadol ingenomen maar het gaat niet echt stukken beter :P ;(
Hala Madrid !
pi_124871867
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:

[..]

Panadol ingenomen maar het gaat niet echt stukken beter :P ;(
Meer pakken of ibuprofen erbij :)
  donderdag 4 april 2013 @ 12:45:24 #52
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_124871977
YEJ, gefeliciteerd DS
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_124872042
Hahaha tegen een trieste vent die 3-1 voorstaat met rust, hele 2de helft heeft zitten tijd rekken. Scoor ik laatste minuut 3-3, stuurt ie me een bericht met fag. Dat soort mensen _O- _O- _O-
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 12:47:20 #54
354558 BDIL
pi_124872057
Lima moet effe naar de 20k zakken :D
Hala Madrid !
  donderdag 4 april 2013 @ 12:47:30 #55
354558 BDIL
pi_124872062
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Meer pakken of ibuprofen erbij :)
Zal ik doen :)
Hala Madrid !
  donderdag 4 april 2013 @ 12:49:14 #56
284871 DarkSonic2
pi_124872118
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha tegen een trieste vent die 3-1 voorstaat met rust, hele 2de helft heeft zitten tijd rekken. Scoor ik laatste minuut 3-3, stuurt ie me een bericht met fag. Dat soort mensen _O- _O- _O-
Moet je hem een bericht terug sturen
  donderdag 4 april 2013 @ 12:49:41 #57
321382 vandermar
pi_124872134
Die Alfons Groenendijk is wel een grapjas _O-
RvP; Feyenoord
pi_124872277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

wat is dat :r
Die rebecca van Rijst
  donderdag 4 april 2013 @ 12:54:12 #59
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872288
Ik ben al zo'n 3 dagen heel erg moe en heb last van mijn schouder...
Ik ga dan altijd slapen op de bank, maar morgen is laatste toetsdag, dus eigenlijk moet ik leren... ;(
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 12:55:01 #60
321382 vandermar
pi_124872318
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:54 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben al zo'n 3 dagen heel erg moe en heb last van mijn schouder...
Ik ga dan altijd slapen op de bank, maar morgen is laatste toetsdag, dus eigenlijk moet ik leren... ;(
Leren :')

Ik heb leren schoenen en daar houdt het wel mee op
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 12:56:50 #61
284871 DarkSonic2
pi_124872373
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik moet nog leren voor mijn tentamens en ik heb weken niks gedaan ;(
  donderdag 4 april 2013 @ 12:57:34 #62
356424 PrideoftheSouth
pi_124872390
quote:

[..]

Je dringt gelijk door tot de kern van het probleem :9
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 4 april 2013 @ 12:58:06 #63
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872406
quote:

[..]

Ik moet niet letterlijk leren, maar een boek lezen voor Engels en een voorbeeldtekst maken voor NL, anders mag je je toets niet maken en dan heb je een 1 voor 12% SE ;(
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:00:50 #64
321382 vandermar
pi_124872496
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:58 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik moet niet letterlijk leren, maar een boek lezen voor Engels en een voorbeeldtekst maken voor NL, anders mag je je toets niet maken en dan heb je een 1 voor 12% SE ;(
Nou hup, beetje tempo dan. Ik moet nog met project bezig omdat ik bij een tering mongool in het groepje zit die niets doet. Gelukkig mogen we een groepsreflectie schrijven (ook echt de eerste keer dat ik het wil) en ga ik hem lekker in een negatief daglicht zetten. Ook de andere persoon uit het groepje die zich wel inzet gaat dat doen.

Die jongen wil ook nog de universiteit gaan doen _O- echt een trieste kneus is hij.
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 13:02:52 #65
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872544
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:

[..]

Nou hup, beetje tempo dan. Ik moet nog met project bezig omdat ik bij een tering mongool in het groepje zit die niets doet. Gelukkig mogen we een groepsreflectie schrijven (ook echt de eerste keer dat ik het wil) en ga ik hem lekker in een negatief daglicht zetten. Ook de andere persoon uit het groepje die zich wel inzet gaat dat doen.

Die jongen wil ook nog de universiteit gaan doen _O- echt een trieste kneus is hij.
plas in zijn kont ^O^

okee, leuken grapje, maar dat vind ik altijd zo irritant. Ik doe ook nooit heel veel, maar als iemand zegt dat ik iets moet doen, dan doe ik het wel altijd...
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:04:35 #66
321382 vandermar
pi_124872589
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:

[..]

plas in zijn kont ^O^

okee, leuken grapje, maar dat vind ik altijd zo irritant. Ik doe ook nooit heel veel, maar als iemand zegt dat ik iets moet doen, dan doe ik het wel altijd...
Ja precies, ik ook alleen neem ik vaak wel het initiatief. Hij wil alleen niets doen en zit maar wat te zuchten en te jammeren dan :') De dingen die hij wel heeft gedaan waren gewoon vies ondermaats. Ik had het moeten weten na vorig jaar.
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 13:04:36 #67
356424 PrideoftheSouth
pi_124872590
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:

[..]

plas in zijn kont ^O^

Spring es in de sloot dan })
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 4 april 2013 @ 13:05:20 #68
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872614
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja precies, ik ook alleen neem ik vaak wel het initiatief. Hij wil alleen niets doen en zit maar wat te zuchten en te jammeren dan :') De dingen die hij wel heeft gedaan waren gewoon vies ondermaats. Ik had het moeten weten na vorig jaar.
ja, het initiatief nemen laat ik nu vaak aan anderen over, omdat we groepsopdrachten alleen krijgen bij vakken waar ik niet goed in ben _O-
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:05:40 #69
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Spring es in de sloot dan })
als het te maken heeft met die groepsopdracht en nuttig is.
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:05:54 #70
321382 vandermar
pi_124872633
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef TBakkert het volgende:

[..]

ja, het initiatief nemen laat ik nu vaak aan anderen over, omdat we groepsopdrachten alleen krijgen bij vakken waar ik niet goed in ben _O-
Ja maar jij doet middelbare school en dat maakt geen fluit uit.
RvP; Feyenoord
pi_124872643
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Moet je hem een bericht terug sturen
Heb ik gedaan, nu krijg ik dat ik hem met rust moet laten _O- Lekker berichten sturen dus _O-
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 13:07:06 #72
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872675
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja maar jij doet middelbare school en dat maakt geen fluit uit.
dat is ook waar. Het valt nog reuze mee :9
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:07:46 #73
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872690
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, nu krijg ik dat ik hem met rust moet laten _O- Lekker berichten sturen dus _O-
SPAM SPAM SPAM SPAM!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kortom:
pi_124872725
Pizza in de oven :9~
  donderdag 4 april 2013 @ 13:09:18 #75
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872735
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Piccolini's?
die zijn lekker :9~
kortom:
pi_124872755
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:09 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Piccolini's?
nee een pizza
  donderdag 4 april 2013 @ 13:10:39 #77
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872774
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nee een pizza
piccolini is ook een pizza, maar dan heel klein :{w
OF WOU JE SOMS GAAN BEWEREN DAT PLUTO OOK GEEN PLANEET IS!!!!! NOU HE HE :( :@
kortom:
pi_124872792
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:09 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Piccolini's?
_O- _O- _O-
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 13:13:59 #79
354558 BDIL
pi_124872893
Gangster Squad DVD / Blu-ray rip uit :D
Hala Madrid !
pi_124872897
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef TBakkert het volgende:

[..]

als ik van die homopizza's erin had gegooid had ik dat wel gezegd he
  donderdag 4 april 2013 @ 13:14:27 #81
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872903
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

als ik van die homopizza's erin had gegooid had ik dat wel gezegd he
;(
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:15:19 #82
354558 BDIL
pi_124872935
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Een Calzone is precies hetzelfde als een pizza maar het heet Calzone
Hala Madrid !
  donderdag 4 april 2013 @ 13:15:41 #83
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124872948
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef BDIL het volgende:

[..]

Een Calzone is precies hetzelfde als een pizza maar het heet Calzone
daarom. Kevin doet moeilijk :(
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:15:57 #84
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124872961
quote:
13s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:

[..]

;(
Ha daar heb je geen antwoord op.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:16:47 #86
356424 PrideoftheSouth
pi_124872983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef TBakkert het volgende:

[..]

daarom. Kevin doet moeilijk :(
Nee. Kom in Italie aan met die lelijke Piccolini's van je, en ze lachen je uit. Piccolini zijn geen pizza's.
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 4 april 2013 @ 13:17:24 #87
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124873003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Nee. Kom in Italie aan met die lelijke Piccolini's van je, en ze lachen je uit. Piccolini zijn geen pizza's.
okee, daar heb je gelijk in, maar kom in Italië aan met zo'n ovenpizza zoals wij hier hebben en ze lachen je ook uit ;)
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:19:02 #88
356424 PrideoftheSouth
pi_124873052
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:

[..]

okee, daar heb je gelijk in, maar kom in Italië aan met zo'n ovenpizza zoals wij hier hebben en ze lachen je ook uit ;)
Gast, denk je nou serieus dat ze in een Italiaanse supermarkt geen ovenpizza's hebben? En dat ze je in Frankrijk uitlachen met afbakbaguettes? Je vergelijking gaat mank...
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 4 april 2013 @ 13:20:38 #89
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124873099
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Gast, denk je nou serieus dat ze in een Italiaanse supermarkt geen ovenpizza's hebben? En dat ze je in Frankrijk uitlachen met afbakbaguettes? Je vergelijking gaat mank...
dat hebben ze wel, maar zowel piccolini's als die ovenpizza's in NL verafschuwen ze daar.
kortom:
  donderdag 4 april 2013 @ 13:26:16 #90
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_124873301
trouwens, IF V.Wolfswinkel als lone-striker of duo?
kortom:
pi_124873368
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
Op de bank
  donderdag 4 april 2013 @ 13:34:31 #92
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124873597
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik zal hem op cm zetten.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:35:04 #93
354558 BDIL
pi_124873616

Goede acteur :) Speelt steeds vaker in grotere films en acteert altijd prima :P
Hala Madrid !
pi_124873680
Da's die gast van End of watch toch? Leuke film
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 4 april 2013 @ 13:37:41 #95
354558 BDIL
pi_124873725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
Da's die gast van End of watch toch? Leuke film
Ja speelt ook in Tower Heist, Gangster squad, Shooter etc.
Hala Madrid !
pi_124873830
Da was gofferdomme een lekkere pizza :9~
  donderdag 4 april 2013 @ 13:41:29 #97
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124873875
welke?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 4 april 2013 @ 13:49:06 #98
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124874151
Kan je een windows iso instalatie op meerdere cd's verdelen ?
Of moet het op een cd.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:49:38 #99
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124874172

hihihihi
pi_124874261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
Kan je een windows iso instalatie op meerdere cd's verdelen ?
Of moet het op een cd.
Waarom zou je dat willen :')
  donderdag 4 april 2013 @ 13:53:02 #101
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124874300
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen :')
Omdat mijn pc niet meer werkt :')
Waarom anders :')

Of kan het ook via een usb stick nee toch ?
pi_124874337
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef Reemi het volgende:
welke?
pizza prosciutto e funghi :9~
pi_124874363
Goedemiddag allen :),

Gefeliciteerd DS2 !!
  donderdag 4 april 2013 @ 13:56:28 #104
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124874444
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

pizza prosciutto e funghi :9~
Funghi; champignons toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 4 april 2013 @ 13:56:41 #105
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124874451
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
Jawel
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 4 april 2013 @ 13:57:23 #106
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124874479
Is een DVD+RW goed voor zon windows installatie systeem iso of moet je een andere cd hebben ?
pi_124874498
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Omdat mijn pc niet meer werkt :')
Waarom anders :')

Ik bedoel waarom doe je het niet op één dvd? :P
  donderdag 4 april 2013 @ 13:57:45 #108
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124874505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
Is een DVD+RW goed voor zon windows installatie systeem iso of moet je een andere cd hebben ?
ja prima
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 4 april 2013 @ 13:58:27 #109
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124874527
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:

[..]

Jawel
Dus als ik die iso op een usb zet start hij die installatie automatisc op mijn laptop ?
Kan namelijk niet verder dan dat inlog scherm.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:59:39 #110
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124874582
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:58 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Dus als ik die iso op een usb zet start hij die installatie automatisc op mijn laptop ?
Kan namelijk niet verder dan dat inlog scherm.
Als je de laptop vanaf de USB laat booten, wel.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 4 april 2013 @ 14:01:38 #111
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124874643
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:

[..]

Als je de laptop vanaf de USB laat booten, wel.
En dat kan automatisch ? Of moet je dan iets speciaals indrukken
pi_124874669
Iemand van jullie wel eens IF Gaitan gehad ?, hij linkt goed met Lima :),
pi_124874723
IF Jovetic is hartstikke goed man _O_ IF Cavani is wild, schiet zonder controle ;( Daar moet ik ff aan wennen ;(
Elke dag
pi_124874790
hello people
pi_124874793
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:

[..]

Funghi; champignons toch?
jep :)
pi_124874822
S
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

jep :)
Stoer hoor.
pi_124874848

Wie op CM en CB ?
pi_124874850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
hello people
Hoi.
  donderdag 4 april 2013 @ 14:07:59 #119
354558 BDIL
pi_124874853
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
hello people
:W
Hala Madrid !
pi_124874868
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef BDIL het volgende:

[..]

Nog ruzie gemaakt?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoi.
Hallon.
pi_124874872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]

Wie op CM en CB ?
Waarom zet je Vertongen centraal?
  donderdag 4 april 2013 @ 14:08:52 #122
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124874881
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:

[..]

En dat kan automatisch ? Of moet je dan iets speciaals indrukken
probeer het
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124874928
Hoe gingen je toetsen thorb?
  donderdag 4 april 2013 @ 14:10:42 #124
354558 BDIL
pi_124874935
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:08 schreef Thorb het volgende:

[..]

Nog ruzie gemaakt?

[..]

Hallon.
Nee :)
Hala Madrid !
pi_124874996
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe gingen je toetsen thorb?
Wel goed denk, alleen zaten er fouten in een toets waardoor je volgens mij niet alles kon beantwoorden :N

Toefjes _O_ _O-
  donderdag 4 april 2013 @ 14:12:59 #126
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_124875011
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]

Wie op CM en CB ?
IF Garay gr
pi_124875031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:12 schreef Thorb het volgende:

[..]

Wel goed denk, alleen zaten er fouten in een toets waardoor je volgens mij niet alles kon beantwoorden :N

[ afbeelding ]
Toefjes _O_ _O-
gratis punten dus *O*
pi_124875035
Mijn DNF is helemaal naar de klote doordat die servers van EA er telkens mee ophielden in het paasweekend. Niet tof.
pi_124875062
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

gratis punten dus *O*
Weet niet, meestal telt het dan helemaal niet mee...
pi_124875193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:

[..]

Weet niet, meestal telt het dan helemaal niet mee...
bij mij krijgt iedereen die punten gratis dan
pi_124875271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:12 schreef Thorb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toefjes _O_ _O-
Ik zag het op nu.nl, en moest gelijk aan DS denken en Bob. Kun je nagaan hoe de verhaallijnen hier in je hoofd blijven zitten :D
  donderdag 4 april 2013 @ 14:21:33 #132
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_124875322

Cadeau voor DS2:

Gold :o
  donderdag 4 april 2013 @ 14:22:24 #133
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124875358
Hele nacht stond me pc aan en nu begint hij zomaar met dat opstart herstel :')
pi_124875480
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef Ajacied7 het volgende:

Cadeau voor DS2:
[ afbeelding ]
Was vorige FIFA ook een gold, non shiny (75).
  donderdag 4 april 2013 @ 14:26:59 #135
321382 vandermar
pi_124875516
En seizoen 4 van White Collar in de aanschaf :7
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 14:27:00 #136
284871 DarkSonic2
pi_124875519
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef Ajacied7 het volgende:

Cadeau voor DS2:
[ afbeelding ]
Hij was in FUT12 ook gold :P Ik heb Yilmaz gevonden in mijn generations:

Ik heb nog zoveel van FUT11 dus als mensen spelers zoeken kijk ik of ik ze heb.
pi_124875674
Man van de EAhelp service gelooft m'n verhaal, maar doordat die mail al is verstuurd mag hij m'n account niet meer unbannen. Dagggg miljoen coins. :W -O-
PSN: DePresident_
  donderdag 4 april 2013 @ 14:31:26 #138
368552 Ajacied7
pi_124875707
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Hij was in FUT12 ook gold :P Ik heb Yilmaz gevonden in mijn generations: [ afbeelding ]

Ik heb nog zoveel van FUT11 dus als mensen spelers zoeken kijk ik of ik ze heb.
Op het EA forum zijn ze naar de FUT 11 Yilmaz op zoek http://forum.ea.com/uk/posts/list/1050/2226488.page
Nvm, je hebt het net gepost :)
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef DePresident. het volgende:
Man van de EAhelp service gelooft m'n verhaal, maar doordat die mail al is verstuurd mag hij m'n account niet meer unbannen. Dagggg miljoen coins. :W -O-
What happened?
pi_124875798
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Op het EA forum zijn ze naar de FUT 11 Yilmaz op zoek http://forum.ea.com/uk/posts/list/1050/2226488.page

[..]

What happened?
Twee weken geleden lagen de fitnesskaartjes voor 150 à 200 coins voor het oprapen. Ik zag mijn kans om hiermee op de lange termijn geld mee te verdienen, dus ging klikken als een malle. Nu word ik verdacht van botten en is m'n account gebannend. :(
  donderdag 4 april 2013 @ 14:34:29 #140
368552 Ajacied7
pi_124875856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:33 schreef DePresident. het volgende:

[..]

Twee weken geleden lagen de fitnesskaartjes voor 150 à 200 coins voor het oprapen. Ik zag mijn kans om hiermee op de lange termijn geld mee te verdienen, dus ging klikken als een malle. Nu word ik verdacht van botten en is m'n account gebannend. :(
En daardoor ben je een miljoen coins verloren? :')
pi_124875883
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

En daardoor ben je een miljoen coins verloren? :')
Uhu. Stond voor een miljoen op m'n account.
  donderdag 4 april 2013 @ 14:35:21 #142
368552 Ajacied7
pi_124875900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef DePresident. het volgende:

[..]

Uhu. Stond voor een miljoen op dat m'n account.
Kun je geen andere compensatie krijgen van EA?
pi_124875927
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Kun je geen andere compensatie krijgen van EA?
Ik ben in hun ogen een cheater dus zou niet weten hoe...
pi_124875948
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef DePresident. het volgende:

[..]

Ik ben in hun ogen een cheater dus zou niet weten hoe...
fok knokploeg

Zie hier hun werk
pi_124876030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:

[..]

fok knokploeg

Zie hier hun werk
[ afbeelding ]
Valt denk nog weinig te proberen. Enige wat ik kan doen is een nieuw PSN-account aanmaken en op 0 beginnen. :(
pi_124876073
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef DePresident. het volgende:
Dat zeiden ze tegen iedereen ten tijde van Tamperdagen. Is gewoon om van je af te komen bij die helpdesk ;(
Elke dag
pi_124876130
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat zeiden ze tegen iedereen ten tijde van Tamperdagen. Is gewoon om van je af te komen bij die helpdesk ;(
Nee precies, dat gevoel heb ik ook. Hij zag ook dat m'n account op ban stond dus ik vroeg of het mogelijk was om hem te unbannen. 'Ja dat kan wel, maar dat mag niet.' Daarvoor hield me al 10 minuten aan de lijn door het account te valideren. Als hij gewoon gelijk had gezegd dat hij bans niet ongedaan kan maken. :r
pi_124876155
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:41 schreef DePresident. het volgende:

[..]

Nee precies, dat gevoel heb ik ook. Hij zag ook dat m'n account op ban stond dus ik vroeg of het mogelijk was om hem te unbannen. 'Ja dat kan wel, maar dat mag niet.' Daarvoor hield me al 10 minuten aan de lijn door het account te valideren. Als hij gewoon gelijk had gezegd dat hij bans niet ongedaan kan maken. :r
Die pakis doen niks. Als je mazzel hebt gooien ze je op een stapel voor de 'onderzoekers'
Elke dag
pi_124876212
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Die pakis doen niks. Als je mazzel hebt gooien ze je op een stapel voor de 'onderzoekers'
Mailtje die ik kreeg werd ook al afgewezen. "Er zou zelfs een tweede keer naar gekeken zijn." Ja dag.
  donderdag 4 april 2013 @ 14:48:15 #150
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124876387
Probeer de amerikaanse helpdesk ?
  donderdag 4 april 2013 @ 14:48:24 #151
321382 vandermar
pi_124876396
Omdat ik aan het downloaden ben kan ik niet met school bezig :') mijn computer kan dat niet aan :P
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 14:49:47 #152
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124876448
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
Omdat ik aan het downloaden ben kan ik niet met school bezig :') mijn computer kan dat niet aan :P
daarom Apple
  donderdag 4 april 2013 @ 14:49:56 #153
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124876452
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
Was net zo rustig :(

(Grapje)
  donderdag 4 april 2013 @ 14:51:14 #154
321382 vandermar
pi_124876512
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Was net zo rustig :(

(Grapje)
Kop een scooter
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 14:54:01 #155
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124876614
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

Kop een scooter
Sorry kom nooit buiten
pi_124876723
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

daarom Apple
hehehehe _O-
pi_124876732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
pi_124877385
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
fak u robben heeft grotere ogen dan jij
  donderdag 4 april 2013 @ 15:21:56 #160
354558 BDIL
pi_124877679
Welke formatie vinden jullie het beste werken met 1 kopsterke spits ? 4-2-3-1 viel bij mij zwaar tegen, 4-3-3 en 4-3-2-1 merk ik dat de spits ( als hij medium defence heeft en natuurlijk high ) nooit voorin te vinden is voor een voorzet. Als dat wel het geval is staat hij alleen tussen 2/3 verdedigers en wint hij een duel amper. Als iemand suggesties heeft zijn ze welkom :)
Hala Madrid !
pi_124877719
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:21 schreef BDIL het volgende:
Welke formatie vinden jullie het beste werken met 1 kopsterke spits ? 4-2-3-1 viel bij mij zwaar tegen, 4-3-3 en 4-3-2-1 merk ik dat de spits ( als hij medium defence heeft en natuurlijk high ) nooit voorin te vinden is voor een voorzet. Als dat wel het geval is staat hij alleen tussen 2/3 verdedigers en wint hij een duel amper. Als iemand suggesties heeft zijn ze welkom :)
4411 geprobeerd?
  donderdag 4 april 2013 @ 15:24:34 #162
321382 vandermar
pi_124877782
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:21 schreef BDIL het volgende:
352 met linkspoot op LM en rechtspoot op RM 1 snelle beweeglijke spits en een grote sterke spits. 433 maakt niet uit wie je in de spits hebt. Ik heb Wijnaldum en Pato/RvP en die zijn niet echt kopsterk maar scoren wel veel
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 15:25:41 #163
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124877820

Zou dit wat zijn? :P
  donderdag 4 april 2013 @ 15:26:25 #164
354558 BDIL
pi_124877845
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

4411 geprobeerd?
Die had ik een keer met Huntelaar maar weet niet meer of veel goals door te koppen maakte :P Zal het weer proberen :)
Hala Madrid !
pi_124877876
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:26 schreef BDIL het volgende:

[..]

Die had ik een keer met Huntelaar maar weet niet meer of veel goals door te koppen maakte :P Zal het weer proberen :)
maar als je echt kopgoals wil maken, zal je 442 of 41212 moeten gaan spelen met twee kopsterke spitsen
  donderdag 4 april 2013 @ 15:27:53 #166
356424 PrideoftheSouth
pi_124877905
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

maar als je echt kopgoals wil maken, zal je 442 of 41212 moeten gaan spelen met twee kopsterke spitsen
Klopt. Of 352.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_124877917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Klopt. Of 352.
of dit ja
  donderdag 4 april 2013 @ 15:34:12 #168
354558 BDIL
pi_124878124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Klopt. Of 352.
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

of dit ja
Ik zal wat samen proberen te smeden :)
Hala Madrid !
  donderdag 4 april 2013 @ 15:38:03 #169
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124878246
Casillas of SIF Weidenfeller?
  donderdag 4 april 2013 @ 15:38:21 #170
321382 vandermar
pi_124878259
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
Neuer
RvP; Feyenoord
pi_124878341
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
Diego Alves past ook in je team.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:41:47 #172
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124878410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef Rijst het volgende:

[..]

Diego Alves past ook in je team.
Oh ja inderdaad :)
Maar het gaat niet zo zeer om de prijs ofzo, maar meer wie het beste is :')

Neuer kan niet. Heb ik al in een ander team en komt nu ook op 7 chem (tenzij ik Boateng ipv Santana doe). Dan zou ik in het andere team Buffon kunnen doen.

Edit: nee kan niet, want dan komt Hummels weer op 7 chem :')
  donderdag 4 april 2013 @ 15:45:07 #173
321382 vandermar
pi_124878543

Zo geniaal deze _O-
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 15:49:30 #174
354558 BDIL
pi_124878736

Dit jaar low/low workrates ;(
Hala Madrid !
pi_124878805
Hellooow

Hier is trouwens nog een EA highlight van mijn wedstrijd tegen die onzichtbare tegenstander van gisteren :')

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154904666

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, er is een nieuwe glitch/cheat. Ik zag net de spelers van mijn tegenstander niet en moest maar raden waar hij was. Hij zag mij overduidelijk wel want scoorde steeds sweaty goals..en dan nog won hij maar met 3-2.

Mag hopen dat dit een eenmalig iets is, maar hij wist overduidelijk waar hij mee bezig was. Nu na een paar messages stuurt hij dat de spelers voor hem niet onzichtbaar waren en dat hij er niks aan kon doen, maar ik had helemaal niks gezegd over onzichtbare spelers, vroeg alleen of hij een nieuwe cheat had.
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124878821
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]

Dit jaar low/low workrates ;(
Gearsofnl vond hem wel erg goed, dus hij zal wel snel gepricefixed worden naar een miljoen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 4 april 2013 @ 15:52:38 #177
354558 BDIL
pi_124878850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Hellooow

Hier is trouwens nog een EA highlight van mijn wedstrijd tegen die onzichtbare tegenstander van gisteren :')

[..]

[..]

Defaq _O- Eerst een onzichtbare bal bij mij en nu dit _O- _O- _O- _O-
Hala Madrid !
pi_124878864
quote:
Hellooow

[..]

[..]

_O-
  donderdag 4 april 2013 @ 15:53:10 #179
354558 BDIL
pi_124878867
quote:

[..]

Gearsofnl vond hem wel erg goed, dus hij zal wel snel gepricefixed worden naar een miljoen.
Dat die gast nog aandacht krijgt op Youtube :+
Hala Madrid !
  donderdag 4 april 2013 @ 15:53:42 #180
321382 vandermar
pi_124878884
quote:
Hellooow

[..]

[..]

_O-
RvP; Feyenoord
pi_124878903
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154931224
MICHU :D _O_
scoort even 4 goals in zijn eerste wedstrijd _O_
  donderdag 4 april 2013 @ 15:55:00 #182
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_124878923
DS2 gefeliciteerd :W
  donderdag 4 april 2013 @ 15:55:12 #183
321382 vandermar
pi_124878931

_O-
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 15:56:02 #184
321382 vandermar
pi_124878965

Zo nice deze _O-
RvP; Feyenoord
pi_124878988
wacht, Michu is links :D scoort een hattrick met zijn rechterbeen _O-
pi_124879017
quote:
Hellooow

[..]

[..]

_O- _O- _O-
  donderdag 4 april 2013 @ 15:57:46 #187
321382 vandermar
pi_124879025

welke film is dat?
RvP; Feyenoord
pi_124879075
Dit team is echt achterlijk goed :D

Lavezzi, Ibra en de verdediging zijn wel bekend. Payet is echt een eindbaas..fantastische dribbel en een te zieke long shot ook nog. Op rechts doet Hamouma het ook gewoon erg goed. Nog geen goals, maar wel al aardig wat assists en doet gewoon echt amper iets fout..fijne speler voor die positie. Echte uitblinkers so far zijn IF Sissoko en Aubameyang. Sissoko al wat heerlijke longshots en loopt net als zijn NIF gewoon overal. Echt een fijn duo ook met UP Pogba, die echt 800x beter is dan zijn silver IF. Aubameyang loopt 1 op 1 en kan gewoon alles..zijn NIF is al zwaar OP (om tegen te spelen iig..), maar deze man is ook echt goed.

Heerlijk in balans nu dit team :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124879102
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

welke film is dat?
Ik denk Evil Dead 3. Weet ik bijna wel zeker. Geniale film :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124879131
Eindelijk Divisie 1 weer eens gewonnen *O* Eerste 2 potjes verloren, daarna 7 op rij gewonnen *O*

Pack openen, dat wordt vast niks :P
Elke dag
  donderdag 4 april 2013 @ 16:01:16 #191
321382 vandermar
pi_124879142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik denk Evil Dead 3. Weet ik bijna wel zeker. Geniale film :D
Even die reeks downloaden :P
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 16:02:07 #192
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_124879171
Ik heb echt zo'n halve kut kater. Voel me net een oude man zonder conditie
pi_124879175
2 silver non shiny's en een Raush (75 rated gold)

Daarom open ik nooit packs _O-
Elke dag
pi_124879328
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:01 schreef vandermar het volgende:

[..]

Even die reeks downloaden :P
Zijn toffe films. Remake draait binnenkort in de bios ook, maar die gaat een heel andere kant op zo te zien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 16:06:38 #195
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_124879331
Ik ga maar weer 's beginnen met ultimate team
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  donderdag 4 april 2013 @ 16:07:11 #196
377964 quer
pi_124879357
Met 10k traden is echt een ramp
pi_124879857
Eerste potje dat ik gisteren speelde was tegen IF Ricky trouwens. Kerel gebruikte alleen LB+Y though, dus was echt nutteloos. Verloor ook ieder duel van mijn verdedigers (Kirchoff en Hovland)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124879946
en weer een finale verloren, dit keer in de extra tijd via een corner *O*
  donderdag 4 april 2013 @ 16:21:44 #199
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124879967
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef quer het volgende:
Met 10k traden is echt een ramp
Of je kan niet goed traden ?
  donderdag 4 april 2013 @ 16:23:05 #200
377964 quer
pi_124880030
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Of je kan niet goed traden ?
gedeeltelijk, ga ik maar 's jouw filmpjes bekijken. Maar misschien is het een idee om ook te laten zien hoe je aan die spelers komt.
pi_124880060
strijden tegen de slaap, morgenmiddag maar even slapen :N
  donderdag 4 april 2013 @ 16:23:53 #202
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124880071
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef quer het volgende:

[..]

gedeeltelijk, ga ik maar 's jouw filmpjes bekijken. Maar misschien is het een idee om ook te laten zien hoe je aan die spelers komt.
Die episode komt als mijn laptop het weer doet.
pi_124880076
quote:

[..]

hele wilde gok; hij biedt op ze.
  donderdag 4 april 2013 @ 16:24:24 #204
321382 vandermar
pi_124880096
quote:

[..]

Via dit scherm

RvP; Feyenoord
pi_124880121
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 16:26:07 #206
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124880165
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Buy low sell high :D
  donderdag 4 april 2013 @ 16:26:32 #207
377964 quer
pi_124880192
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

yds, maar waarom hij op ze bied
pi_124880213
en nu krijg ik berichten van meneer dat ik saai zou spelen. Aldus degene met 352 pace en 5 schoten op doel, tegenover mijn 75 rated BPL team met ruim 15 schoten op doel.

Sommige mensen
  donderdag 4 april 2013 @ 16:27:10 #209
321382 vandermar
pi_124880215
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef quer het volgende:

[..]

Omdat hij ze voor meer kan verkopen
RvP; Feyenoord
pi_124880230
quote:

[..]

omdat je ze voor meer kan verkopen.
Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
pi_124880248
quote:

[..]

Koop gewoon goedkoop formatiekaarten en verkoop ze voor meer. Zo moeilijk is het echt niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 16:28:51 #214
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124880312

250 BIN _O-
  donderdag 4 april 2013 @ 16:31:44 #215
321382 vandermar
pi_124880460
Mijn nieuwe team

RvP; Feyenoord
pi_124880567
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Heb je Parkinson? ;(
Filmen met links en filmpjes aanklikken met de controller in mijn andere hand is niet echt een kwaliteit van me nee ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124880679
Gekocht voor 16k. Veel goedkoper zal hij niet worden

donderdag 4 april 2013 @ 16:37:57 #218
321382 vandermar
pi_124880719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:37 schreef Rijst het volgende:
Gekocht voor 16k. Veel goedkoper zal hij niet worden

[ afbeelding ]
10K wordt hij
RvP; Feyenoord
pi_124880760
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

10K wordt hij
Niet in 442. En na een tijdje gaat zijn prijs toch een klein beetje stijgen.
pi_124880914
Dit weekend is IF Ricky wel voor 11k bin te vinden in die formatie denk ik, maar boeiend. Lekker mee spelen :)

Prijs stijgt idd toch wel weer binnen no time.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124880933
DS2, Gefeliciteerd :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  donderdag 4 april 2013 @ 16:48:03 #222
377964 quer
pi_124881111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
250 BIN _O-

:?
  donderdag 4 april 2013 @ 16:48:37 #223
321382 vandermar
pi_124881129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef quer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:?
Hij is veel meer waard dan wat udb zegt.
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 16:49:03 #224
377964 quer
pi_124881142
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hij is veel meer waard dan wat udb zegt.
hoeveel dan? 4k?
pi_124881246

:D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  donderdag 4 april 2013 @ 16:52:17 #226
321382 vandermar
pi_124881260
quote:
Huh wat, Silva RW? :P
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 16:54:24 #227
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124881352
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja nog nooit een toernooi gespeeld en je moest nog een wedstrijd toewel je al laatste was ?
Dan doe je toch altijd een feest opstelling.
pi_124881399
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat was hij kennelijk in de jeugd. :)
pi_124881406
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Ja nog nooit een toernooi gespeeld en je moest nog een wedstrijd toewel je al laatste was ?
wat :')
  donderdag 4 april 2013 @ 16:56:10 #230
321382 vandermar
pi_124881424
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:

[..]

RvP; Feyenoord
pi_124881501
Iedereen die voortaan tegen me ragequit stuur ik : Bye, have a great time.

En nu krijg ik allemaal friendrequests enzo _O- Idioten :')
Elke dag
pi_124881522
IF Lima is echt een baas :D, zeer tevreden over deze gast, snoeiharde pegel :D, heb er 40k voor betaald, zeker wel zijn geld waard
pi_124881545
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen die voortaan tegen me ragequit stuur ik : Bye, have a great time.

En nu krijg ik allemaal friendrequests enzo _O- Idioten :')
_O-
  donderdag 4 april 2013 @ 17:00:45 #235
321382 vandermar
pi_124881604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:59 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA OMG LOL XD XD
RvP; Feyenoord
pi_124881630
Krijgen jullie trouwens ook echt amper tegengoals uit vrije trappen? Vorig jaar vloog echt alles erin..nu denk ik 1 op de 50 potjes max ofzo. Zet wel vaak mijn muur iets anders zodat de keeper beter gepositioneerd is, maar dan nog..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 17:01:37 #237
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_124881634
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou als je een toernooi speel met je voetbal team.
Bijvoorbeeld bij fc ballenlikker.
En je heb alles al verloren en je moet nog een wedstrijd.
Dan doe je toch feest opstelling zoals de keeper in de spits en je verdedigers etc in de aanval.

Of heb je niet zon jeugd gehad ?
  donderdag 4 april 2013 @ 17:02:02 #238
321382 vandermar
pi_124881651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook echt amper tegengoals uit vrije trappen? Vorig jaar vloog echt alles erin..nu denk ik 1 op de 50 potjes max ofzo. Zet wel vaak mijn muur iets anders zodat de keeper beter gepositioneerd is, maar dan nog..
Ja en ik maak ze zelf wel veel :7
RvP; Feyenoord
  donderdag 4 april 2013 @ 17:02:16 #239
321382 vandermar
pi_124881663
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Dan doe je toch feest opstelling zoals de keeper in de spits en je verdedigers etc in de aanval.

Wij verloren nooit alles.
RvP; Feyenoord
pi_124881707
quote:

[..]

FC Ballenlikker?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124881738
quote:
Ik heb nog nooit een vrije trap gescoord ;(
pi_124881772
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:

[..]

wtf, hoe kan dat _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 17:06:02 #243
321382 vandermar
pi_124881780
quote:

[..]

Koop IF Ronaldinho of SIF Mertens of IF Hugo Viana
RvP; Feyenoord
pi_124881784
quote:

[..]

Achjoh, misschien iets vaker opeisen dan.
pi_124881796
quote:
Bijna nooit eigenlijk ja.

Cazorla schiet ze er wel makkelijk in zeg. Zeker 1/3 is een goal :P
  donderdag 4 april 2013 @ 17:07:13 #246
321382 vandermar
pi_124881818
IF Lampard heeft ook wel goede maar die eerder genoemde zijn toch echt wel de besten _O_
RvP; Feyenoord
pi_124881856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wtf, hoe kan dat _O-
Ik snap er echt geen hout van. _O- Bij mij is het altijd zo'n simpele vangbal van de keeper als ik hem over de muur krijg. ;(
pi_124881871
Sowieso Gerrard :P Beste vrije trap nemer die ik heb gehad tot nu toe.
pi_124881880
quote:

[..]

ja bij de josti club waar jij speelt misschien. Maar ik denk niet dat Fluminense 1 dat zou doen, bij welk toernooi dan ook.
pi_124881886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ik snap er echt geen hout van. _O- Bij mij is het altijd zo'n simpele vangbal van de keeper als ik hem over de muur krijg. ;(
Dan moet je eens wat YouTube video's gaan kijken ;)
  donderdag 4 april 2013 @ 17:09:25 #251
321382 vandermar
pi_124881895
quote:

[..]

Doe moet effect om de muur heen of als je op minder dan 20 meter bent en beetje recht voor het doel hard in de verre hoek
RvP; Feyenoord
pi_124881897
ik heb er wel eens eentje van 40 meter gemaakt :D
pi_124881916
quote:

[..]

Ik heb ook altijd meer het idee dat ik het langs de muur schiet, ipv er over.
pi_124881938
net trouwens een wedstrijd gewonnen die absoluut niet mocht winnen van EA :D
en echt 5 van de laatste 5 penalties die ik hoog door het midden heb geschoten gaat mis tegenwoordig :P
pi_124881987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:06 schreef laucas het volgende:

[..]

Bijna nooit eigenlijk ja.

Cazorla schiet ze er wel makkelijk in zeg. Zeker 1/3 is een goal :P
Het is sowieso 3 van de 4 keer kassa op rand 16 hebt als je iemand hebt met een harde trap en redelijke accuracy (Bale, Ibra, Hernanes is sowieso standaard raak). Dan streep je hem gewoon de verre hoek in _O-

Als ze vrij dicht bij rand 16 liggen aan de rechterkant is het vaak ook best makkelijk met een rechtspoot (IRL zijn die juist voor de linkspoten, maar daar verneuk ik ze altijd mee). Gewoon 1 tikje naar rechts oplijnen en dan medium qua snelheid en ze vallen net over de muur heen. Guarin is mijn favo FK nemer dit jaar, maar Overtoom, Holla, Bale, Höger en Hazard halen ook een prima rendement hier. En dan vergeet ik er vast nog wel wat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 17:13:14 #256
321382 vandermar
pi_124882016
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is sowieso 3 van de 4 keer kassa op rand 16 hebt als je iemand hebt met een harde trap en redelijke accuracy (Bale, Ibra, Hernanes is sowieso standaard raak). Dan streep je hem gewoon de verre hoek in _O-

Als ze vrij dicht bij rand 16 liggen aan de rechterkant is het vaak ook best makkelijk met een rechtspoot (IRL zijn die juist voor de linkspoten, maar daar verneuk ik ze altijd mee). Gewoon 1 tikje naar rechts oplijnen en dan medium qua snelheid en ze vallen net over de muur heen. Guarin is mijn favo FK nemer dit jaar, maar Overtoom, Holla, Bale, Höger en Hazard halen ook een prima rendement hier. En dan vergeet ik er vast nog wel wat.
SIF Bony heeft echt kut accuracy maar schiet ze er hard ook altijd in :P
RvP; Feyenoord
pi_124882020
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
net trouwens een wedstrijd gewonnen die absoluut niet mocht winnen van EA :D
en echt 5 van de laatste 5 penalties die ik hoog door het midden heb geschoten gaat mis tegenwoordig :P
Allemaal gemist omdat de tegenstander op het dak van het doel gokte? Dat is ook wel echt pech dan. Of gewoon omdat je ze niet hoog genoeg schoot?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 17:13:26 #258
377964 quer
pi_124882022
Toch maar zo'n filmpje bekijken want als ik een hard laag schoot schiet van 16meter blockt de keeper hem gewoon
pi_124882049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Allemaal gemist omdat de tegenstander op het dak van het doel gokte? Dat is ook wel echt pech dan. Of gewoon omdat je ze niet hoog genoeg schoot?
ik heb van alles al gehad, 3 van de 5 kwamen op de lat en de rest werd gepakt of tegen de lat getikt. Dat soort dingen
pi_124882131
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik heb van alles al gehad, 3 van de 5 kwamen op de lat en de rest werd gepakt of tegen de lat getikt. Dat soort dingen
Dat is wel echt pech dan ja..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124882267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is wel echt pech dan ja..
http://www.sbs.nl/2013/ve(...)t-holst-van-de-nacht

kan je weer op tess fappen
pi_124882300
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Power shots hebben bij mij maar weinig rendement dit jaar. Alleen De Rossi is een uitzondering _O_

Curven met ongeveer twee streepjes lijkt het winnende recept te zijn dit jaar.
pi_124882339
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef laucas het volgende:

[..]

Power shots hebben bij mij maar weinig rendement dit jaar. Alleen De Rossi is een uitzondering _O_

Curven met ongeveer twee streepjes lijkt het winnende recept te zijn dit jaar.
Is het ook. Of als er een mannetje op de lijn staat gewoon af passen :)
pi_124882534
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:

[..]

Is het ook. Of als er een mannetje op de lijn staat gewoon af passen :)
Als iemand een mannetje op de lijn zet dan roep ik er een 2e man bij of switch ik even van FK taker en neem ik hem daarna snel.Werkt meestal ook wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124882552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als iemand een mannetje op de lijn zet dan roep ik er een 2e man bij of switch ik even van FK taker en neem ik hem daarna snel.Werkt meestal ook wel.
Klopt, maar het is leuker om te laten zien dat het geen nut heeft :)
pi_124882573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:

[..]

http://www.sbs.nl/2013/ve(...)t-holst-van-de-nacht

kan je weer op tess fappen
*;
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124882605
quote:
In de eerste aflevering gaat Tim op pad met Maurice en Laura, die er wel een heel bijzondere hobby op na houden. Het stel gaat graag ’s nachts op pad om naaktfoto’s te maken in de buitenlucht. Normaal gesproken maakt Maurice foto’s van Laura, maar nu is Tim de fotograaf. En hij mag hen in wel heel bijzondere standjes en settings fotograferen. Tess verkent in dezelfde aflevering de wereld van Burlesque, dat draait om de kunst van het verleiden. In een kittige outfit neemt zij de rol van stagekitten voor haar rekening en kijkt ze haar ogen uit op dit freaky feest met kinky acts.
Wat een programma :')
pi_124882624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

*;
Jij postte toch laatst je favo silvers? Dit zijn die van mij. :) Zou graag nog wel een paar spelers willen toevoegen though. :D

pi_124882665
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Jij postte toch laatst je favo silvers? Dit zijn die van mij. :) Zou graag nog wel een paar spelers willen toevoegen though. :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt ja: http://wefut.nl/squad/375
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 april 2013 @ 17:33:20 #270
368552 Ajacied7
pi_124882694
Weinig overeenkomsten tussen de twee teams. :P Inb4 Rijst
pi_124882726
godver wat zijn brazilianen toch ziek OP _O-
pi_124882739
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ziek he _O-
Elke dag
pi_124882740
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Weinig overeenkomsten tussen de twee teams. :P Inb4 Rijst
Lijkt inderdaad op elkaar maar het zijn voor het grootste deel ook gewoon mainstream silvers. Wel vaak andere formaties..
pi_124882755
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
pic?
pi_124882762
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ziek he _O-
ik heb zo'n ziek cheesy full braziliaans paceteam voor divisions, man man man wat gaat dat makkelijk :')
  donderdag 4 april 2013 @ 17:35:30 #276
321382 vandermar
pi_124882776
Goud zijn veel beter, zilvers kom je alleen tegen slechte tegenstanders, geen uitdaging dus.
RvP; Feyenoord
pi_124882778
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik heb zo'n ziek cheesy full braziliaans paceteam voor divisions, man man man wat gaat dat makkelijk :')
Ja dat heb ik ook voor erbij, zolang mijn 2 teams nog niet helemaal af zijn :')

Divisie 1 ga ik nu voor de 2de keer op rij winnen _O-
Elke dag
pi_124882795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef detennismaster het volgende:

[..]

pic?
wil je het echt weten? :')
pi_124882798
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Goud zijn veel beter, zilvers kom je alleen tegen slechte tegenstanders, geen uitdaging dus.
Ik speel altijd de gold cup met mijn silvers :*
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124882808

Deze heb ik, of moet ik Welliton en Pato nemen?
  donderdag 4 april 2013 @ 17:36:21 #281
284871 DarkSonic2
pi_124882811
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Nee, daarom heb ik het silver toernooi met een non-rare team gewonnen
  donderdag 4 april 2013 @ 17:36:32 #282
321382 vandermar
pi_124882824
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik speel altijd de gold cup met mijn silvers :*
Handicap
RvP; Feyenoord
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 17:36:59 #283
364681 over_hedge
pi_124882837
Met mijn budget team divisie 1 gewonnen _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 4 april 2013 @ 17:37:02 #284
321382 vandermar
pi_124882838
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]

Deze heb ik, of moet ik Welliton en Pato nemen?
Ik zou Pato doen en Eduardo ernaast in de spits
RvP; Feyenoord
pi_124882875
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te aanvallende workrates joh :P

Welliton-Pato
Kaka
Bastos- Gustavo-Melo-Rafinha
Naldo-Luiz-Dede
Alves

_O- _O_ _O-
Elke dag
pi_124882876
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wil je het echt weten? :')
Gokje:

3-5-2

Pato - Welliton
Lucas
Bastos/Robinho - Ramires - (IF) Paulinho - Hulk
Luiz - Dede - Santana
Diego Alves
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124882885
Middag :W
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_124882893
ik heb dit :')

Oscar, Luiz en Enrique er maar uit pleuren zodat ik er meer pace in kan doen :')

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef over_hedge het volgende:
Met mijn budget team divisie 1 gewonnen _O_
pics
pi_124882923
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gokje:

3-5-2

Pato - Welliton
Lucas
Bastos/Robinho - Ramires - (IF) Paulinho - Hulk
Luiz - Dede - Santana
Diego Alves
ha, fout gegokt.
Ik heb maar een 352 team omdat ik niet kan verdedigen/niet om kan gaan met 352 :)
pi_124882924
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Veel te aanvallende workrates joh :P

Welliton-Pato
Kaka
Bastos- Gustavo-Melo-Rafinha
Naldo-Luiz-Dede
Alves

_O- _O_ _O-
2 tegendoelpunten in 3 potjes tegen Crookk (meer heb ik niet gespeeld).
pi_124882925
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Oscar, Luiz en Enrique er maar uit pleuren zodat ik er meer pace in kan doen :')

[..]

pics
Santana erin _O_ beste verdediger uit het spel.
pi_124882938
Wie wil er zo een potje fifa tegen mij doen? :P
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 17:39:57 #293
364681 over_hedge
pi_124882940
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

pics
Zelfde als gister.

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124882954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zelfde als gister.

[ afbeelding ]
nou niet erg budget dit hè :P
pi_124882958
Kaka is echt goed btw _O_
Elke dag
pi_124882974
Hypocriete mensen hier.... En maar janken als iemand anders zo'n team heeft. :N :N
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 4 april 2013 @ 17:40:55 #297
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_124882976
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ga nou die randoms doen hondekop
pi_124882989
quote:

[..]

idd, dan zaijn 99% van de teams budget :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124883001
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hypocriete mensen hier.... En maar janken als iemand anders zo'n team heeft. :N :N
ik ben er inmiddels aan gewend dat ik alleen maar aidspaceteams tegenkom
  donderdag 4 april 2013 @ 17:41:34 #300
284871 DarkSonic2
pi_124883004
quote:
19s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Daarom heb ik nu een non-rare team waarin de snelste speler 83 pace heeft.
  FOK!fotograaf donderdag 4 april 2013 @ 17:41:40 #301
364681 over_hedge
pi_124883007
quote:

[..]

Nou heb 1.6 miljoen op de bank. Mijn vorige team waar ik mee speelde kosten 1.4miljoen. Dan is dit erg budget :P alleen buffon en chiellini zijn duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')