abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125092335
Hoe zit dat nu met die lesser charm of good fortunes, ik kan ze nog niet inleveren en heb er een paar honderd. Heb hem deze week nog niet ingeleverd, maar die gast waar ik moet zijn kan ik alleen bij vragen What is This place? Heeft wel gewerkt in het begin, maar nu niet meer?
pi_125094115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit dat nu met die lesser charm of good fortunes, ik kan ze nog niet inleveren en heb er een paar honderd. Heb hem deze week nog niet ingeleverd, maar die gast waar ik moet zijn kan ik alleen bij vragen What is This place? Heeft wel gewerkt in het begin, maar nu niet meer?
Heb je die nieuwe rep al unlocked? je krijgt er nu de tokens die je in ToT alleen kunt gebruiken.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_125097669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:

Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.
pi_125097804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.
Ja precies, als healer is het makkelijk voor de dps gear. Heb je iig gewoon snelle queue.

Maar je houdt inderdaad die gasten die als shadowpriest of balance druid signen als healer :r .
pi_125098464
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je moet wel altijd zo dicht mogelijk bij de rare zijn om hem zo snel mogelijk te looten, 1 warlock kan hem namelijk er maar uitpakken.
Heb m net gekocht voor 17k :p
pi_125100101
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Heb m net gekocht voor 17k :p
Succes op de baas, ilvl?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_125102074
Nou. de GM heeft besloten dat we MSV, HoF en Toes op heroic gaan doen. -O-
Lekker gaan wipen op gear die het niet waard is.. :r
NTY hiero.. Als iemand voor deze raids nog een elemental shaman pewpew zoekt,, ik ben beschikbaar :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:52:34 #208
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_125102276
Tja, mijn guild heeft een team voor progressie raids gemaakt en daar kan ik niet meedoen, omdat ik niet voldoende tijd heb om 2 avonden in de week te raiden (plus alle tijd die je eromheen nog moet besteden voor mats farmen, valor points verzamelen, etc.) Dus nu mag ik mee met 25-man heroics, die we samen met een ander guild hebben opgezet.

Gelukkig was ik toch eigenlijk wel een beetje klaar met WoW, maar dit is wel de laatste spijker in de doodskist. Ik ga me weer lekker focussen op m'n xbox games, waar ik nog wel wat dingen te spelen heb.

On a more positive note: gisteren met wat mensen van mijn oude guild naar MSV 10N gegaan en daar Stone Guard en Feng gekilld. Hadden zij nog niet gedaan, dus was wel leuk om het enthousiasme te horen na hun first kills. Volgende week gaan we verder met de raid op Gara'jal.
pi_125102464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Chevalric het volgende:
Tja, mijn guild heeft een team voor progressie raids gemaakt en daar kan ik niet meedoen, omdat ik niet voldoende tijd heb om 2 avonden in de week te raiden (plus alle tijd die je eromheen nog moet besteden voor mats farmen, valor points verzamelen, etc.) Dus nu mag ik mee met 25-man heroics, die we samen met een ander guild hebben opgezet.

Gelukkig was ik toch eigenlijk wel een beetje klaar met WoW, maar dit is wel de laatste spijker in de doodskist. Ik ga me weer lekker focussen op m'n xbox games, waar ik nog wel wat dingen te spelen heb.

On a more positive note: gisteren met wat mensen van mijn oude guild naar MSV 10N gegaan en daar Stone Guard en Feng gekilld. Hadden zij nog niet gedaan, dus was wel leuk om het enthousiasme te horen na hun first kills. Volgende week gaan we verder met de raid op Gara'jal.
Maahh,, das kut. Maar voor progress runs moet je het idd wel hebben van de mensen die kunnen spelen in een week.
Ga je er helemaal mee stoppen of alleen nog de 25 man raids mee doen?

Het is wel tof dat je andere ook kunt helpen,, vooral in first kills :D
pi_125102664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
Nou. de GM heeft besloten dat we MSV, HoF en Toes op heroic gaan doen. -O-
Lekker gaan wipen op gear die het niet waard is.. :r
NTY hiero.. Als iemand voor deze raids nog een elemental shaman pewpew zoekt,, ik ben beschikbaar :D
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.
Guild is helaas wel van dreanor naar Arathor verhuisd, omdat de meeste pas om 19:30 in kunnen loggen, en dan in de queue stonden. Sommige raids starte pas een half uur later omdat dan iedereen er pas was.
Probleem is nu alleen dat er iemand uit het team uitgevallen is voor een paar weken, en het op arathor een hel is om te recruiten :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_125102685
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
pi_125102720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.
Guild is helaas wel van dreanor naar Arathor verhuisd, omdat de meeste pas om 19:30 in kunnen loggen, en dan in de queue stonden. Sommige raids starte pas een half uur later omdat dan iedereen er pas was.
Probleem is nu alleen dat er iemand uit het team uitgevallen is voor een paar weken, en het op arathor een hel is om te recruiten :P
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Oh.. vraag gemist :@
Zelf hebben we de combi van DK en warrior. Afgezien van af en toe teveel eigenwijsheid gaat dit heel aardig.
pi_125102726
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 01:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Succes op de baas, ilvl?
490 pve :p
pi_125102965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'en :D

quote:
Oh.. vraag gemist :@
Zelf hebben we de combi van DK en warrior. Afgezien van af en toe teveel eigenwijsheid gaat dit heel aardig.
Het ging ook aardig snel hier gisteren :D
We (de tanks) hebben zelf het gevoel dat onze DK en Monk niet echt optimaal zijn.
Als ik een beetje rond kijk gebruikt bijna iedereen tegenwoordig een Druid, paladin of warrior, met hier en daar een DK.
pi_125103104
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'en :D

[..]

Het ging ook aardig snel hier gisteren :D
We (de tanks) hebben zelf het gevoel dat onze DK en Monk niet echt optimaal zijn.
Als ik een beetje rond kijk gebruikt bijna iedereen tegenwoordig een Druid, paladin of warrior, met hier en daar een DK.
Ja precies. Een GM is gewoon een guildmaster, heeft tijdens raids GEEN BAL te zeggen. Mja, dat is mijn mening,, niet iedereen deelt die.
We gebruiken eigenlijk de DK en Warrior puur uit noodzaak omdat we geen andere tanks hebben :')
pi_125103171
Wij hadden altijd een Druid + Paladin. Maar onze druid wilde eens wat anders dan altijd maar tanken, dus hij is gaan healen en ik ben op mn monk gaan tanken.
Toen besloot mister paladin dat hij ook wat anders wilde, en is een DK gaan levelen. Maar die blijkt nu ineens tegen te vallen voor zn gevoel :P
En heb voordat ik ging healen altijd op een warrior getanked, dus die heb ik steeds meegeleveld en gegeared.

We hebben dus nogal een overschot aan tanking alts :P Beetje chaos is het bij ons in het team wel :D
pi_125103209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wij hadden altijd een Druid + Paladin. Maar onze druid wilde eens wat anders dan altijd maar tanken, dus hij is gaan healen en ik ben op mn monk gaan tanken.
Toen besloot mister paladin dat hij ook wat anders wilde, en is een DK gaan levelen. Maar die blijkt nu ineens tegen te vallen voor zn gevoel :P
En heb voordat ik ging healen altijd op een warrior getanked, dus die heb ik steeds meegeleveld en gegeared.

We hebben dus nogal een overschot aan tanking alts :P Beetje chaos is het bij ons in het team wel :D
Das wel tof. We wisselen gelukkig niet zo veel met roles :P
Nadeel wel,, ik ben maandje geleden van resto naar elemental gegaan omdat we OVERSTOCKED aan healers waren. 2/3 weken lang gewoon 6-7 healers gehad die mee wilde raiden.

Nu.. komen we weer healers te kort :')
maar ik ga echt niet terug,, vind mijn 90k dps veel te geil :D
pi_125103287
Elemental shaman is echt tof inderdaad. Ik heb ook nog een resto/ele shaman op 90 staan, maar nog niet echt tijd gehad om hem te gearen.
pi_125103311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Elemental shaman is echt tof inderdaad. Ik heb ook nog een resto/ele shaman op 90 staan, maar nog niet echt tijd gehad om hem te gearen.
hijs zeker tof.. Laatst op ambershaper in het begin van de fight.. 660k dps knallen.. BOOYAAHH
pi_125103351
Nice!

Ik kom op mn monk tijdens windlord op de adds niet eens boven de 500K dps uit op mn monk. :P
En dat is dan met een full vengeance stack.
pi_125103430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nice!

Ik kom op mn monk tijdens windlord op de adds niet eens boven de 500K dps uit op mn monk. :P
En dat is dan met een full vengeance stack.
Besef je wel wat je typt :P
500k dps,, laatste keer dat ik over zulke getallen praten was tijden een of andere quest met bommen ofzo :P
Ja die boss is echt lekker voor multitargets. Bloodlust, ascendence en Lava Beam!!!. daarna Chainlighting spam tot alles down is :P
It's a shame when im #2 dps there :P
pi_125103555
Het is nog vroeg he :@

Ik ga nog even een 2e rondje koffie halen :D
pi_125103658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is nog vroeg he :@

Ik ga nog even een 2e rondje koffie halen :D
Was van plan het zelfde te doen met een sigaretje erbij :D
pi_125103702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wij gebruiken een DK / PALA.

Werkt super samen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_125103735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef Altron het volgende:

Wij gebruiken een DK / PALA.

Werkt super samen.
Daar hadden we ook nog aan zitten denken, maar ik heb nog geen DK en Pala op 90 -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')