Heb je die nieuwe rep al unlocked? je krijgt er nu de tokens die je in ToT alleen kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit dat nu met die lesser charm of good fortunes, ik kan ze nog niet inleveren en heb er een paar honderd. Heb hem deze week nog niet ingeleverd, maar die gast waar ik moet zijn kan ik alleen bij vragen What is This place? Heeft wel gewerkt in het begin, maar nu niet meer?
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Ja precies, als healer is het makkelijk voor de dps gear. Heb je iig gewoon snelle queue.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.
Heb m net gekocht voor 17k :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet wel altijd zo dicht mogelijk bij de rare zijn om hem zo snel mogelijk te looten, 1 warlock kan hem namelijk er maar uitpakken.
Succes op de baas, ilvl?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb m net gekocht voor 17k :p
Maahh,, das kut. Maar voor progress runs moet je het idd wel hebben van de mensen die kunnen spelen in een week.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Chevalric het volgende:
Tja, mijn guild heeft een team voor progressie raids gemaakt en daar kan ik niet meedoen, omdat ik niet voldoende tijd heb om 2 avonden in de week te raiden (plus alle tijd die je eromheen nog moet besteden voor mats farmen, valor points verzamelen, etc.) Dus nu mag ik mee met 25-man heroics, die we samen met een ander guild hebben opgezet.
Gelukkig was ik toch eigenlijk wel een beetje klaar met WoW, maar dit is wel de laatste spijker in de doodskist. Ik ga me weer lekker focussen op m'n xbox games, waar ik nog wel wat dingen te spelen heb.
On a more positive note: gisteren met wat mensen van mijn oude guild naar MSV 10N gegaan en daar Stone Guard en Feng gekilld. Hadden zij nog niet gedaan, dus was wel leuk om het enthousiasme te horen na hun first kills. Volgende week gaan we verder met de raid op Gara'jal.
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
Nou. de GM heeft besloten dat we MSV, HoF en Toes op heroic gaan doen.![]()
Lekker gaan wipen op gear die het niet waard is..![]()
NTY hiero.. Als iemand voor deze raids nog een elemental shaman pewpew zoekt,, ik ben beschikbaar
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??quote:Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.
Guild is helaas wel van dreanor naar Arathor verhuisd, omdat de meeste pas om 19:30 in kunnen loggen, en dan in de queue stonden. Sommige raids starte pas een half uur later omdat dan iedereen er pas was.
Probleem is nu alleen dat er iemand uit het team uitgevallen is voor een paar weken, en het op arathor een hel is om te recruiten
Oh.. vraag gemistquote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'enquote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??
Het ging ook aardig snel hier gisterenquote:Oh.. vraag gemist![]()
Zelf hebben we de combi van DK en warrior. Afgezien van af en toe teveel eigenwijsheid gaat dit heel aardig.
Ja precies. Een GM is gewoon een guildmaster, heeft tijdens raids GEEN BAL te zeggen. Mja, dat is mijn mening,, niet iedereen deelt die.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'en
[..]
Het ging ook aardig snel hier gisteren
We (de tanks) hebben zelf het gevoel dat onze DK en Monk niet echt optimaal zijn.
Als ik een beetje rond kijk gebruikt bijna iedereen tegenwoordig een Druid, paladin of warrior, met hier en daar een DK.
Das wel tof. We wisselen gelukkig niet zo veel met rolesquote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wij hadden altijd een Druid + Paladin. Maar onze druid wilde eens wat anders dan altijd maar tanken, dus hij is gaan healen en ik ben op mn monk gaan tanken.
Toen besloot mister paladin dat hij ook wat anders wilde, en is een DK gaan levelen. Maar die blijkt nu ineens tegen te vallen voor zn gevoel
En heb voordat ik ging healen altijd op een warrior getanked, dus die heb ik steeds meegeleveld en gegeared.
We hebben dus nogal een overschot aan tanking altsBeetje chaos is het bij ons in het team wel
hijs zeker tof.. Laatst op ambershaper in het begin van de fight.. 660k dps knallen.. BOOYAAHHquote:Op woensdag 10 april 2013 09:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Elemental shaman is echt tof inderdaad. Ik heb ook nog een resto/ele shaman op 90 staan, maar nog niet echt tijd gehad om hem te gearen.
Besef je wel wat je typtquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nice!
Ik kom op mn monk tijdens windlord op de adds niet eens boven de 500K dps uit op mn monk.![]()
En dat is dan met een full vengeance stack.
Was van plan het zelfde te doen met een sigaretje erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is nog vroeg he![]()
Ik ga nog even een 2e rondje koffie halen
Wij gebruiken een DK / PALA.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
Daar hadden we ook nog aan zitten denken, maar ik heb nog geen DK en Pala op 90quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef Altron het volgende:
Wij gebruiken een DK / PALA.
Werkt super samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |