als je dps er op hebt gedaan voor je dood ging,dan moet gewoon loot krijgen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Wolve000 het volgende:
Eerste keer Galleon, gaat ie neer tijdens een corpse-run. Epic fail...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet weet wat de tactics zijn voor de laatste twee bosses in de nieuwe wing.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef cherrycoke het volgende:
ik haat het om LFR te tanken waren bij dark anumus andere tank was een mongol want ilevel 463 (???) en ik overaggrode hem kilometers. en ja hoor kick. KICK HIM HE DOESENT NOW TACS KICK HIM HE IS A RETARD THAT CAN'T MOVE 20 MOBS
Hey daar speel ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Evertjan het volgende:
ben een gnome priest begonnen op Silvermoon echt leuk om te beginnen met helemaal niks
Zo zat ik ook. Tot ik ging pvpen <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Chevalric het volgende:
hm, ik geloof dat ik een beetje uitgekeken raak op WoW. Dailies zijn niet meer interssant, raiden gaat niet heel hard vooruit en een alt levelen is saai. Net dus maar mijn abo gecanceld, maar kan nog 1 maand spelen. Mocht ik me bedenken, kan ik het nog altijd reactiveren.
Inv me ff dan :pquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef ZodiaX het volgende:
Gisteravond en vanavond 2vs2 gedaan met random tradechat spelers voor de lol.
Heb 4 spelers hot streak achievement kunnen geven. en in totaal 7 man Conquest gecapped.
Charity feels good!
En nog leuke loot?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
die eerste boss in de nieuwe LFR
En neer op 4e try
ja 502 legsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En nog leuke loot?
Hoe weet ik nog steeds niet, maar die kregen we in 1 keer neer.
Hoorde daarna dat guildies tot wel 15 keer gewiped zijn. Het schijnt te helpen om je settings op low te zetten. Dan zie je het doolhof in de paarse mist een stuk beter.
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.quote:
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-enquote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.
Kan alleen mijn names niet noemen, heb al genoeg gezegd dat ik bot en genoeg mensen die me wat graag willen reporten aan blizzard hier.
Ik bot al jaren, nog nooit gebanned, en ik ben alleen in pvp geïnteresseerd, dus ja ik bot. om characters tot lvl 90 te brengen en om honor gear te farmen en professions farmen om gems en enchants te kopen, want pvpers hebben maar weinig gold, we hebben geen gold inkomen, al jaren zitten mijn toons op 2k - 5k gold.. Alles wat ik verdien gaat er weer af met enchants kopen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-en
En ken je verder niet maar als je bot dan ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |