quote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou eerst *huilt* typen maar toen dacht ik OH WAIT
10 jaar geleden snapte ik het ook niet hoor, maar het interesseert me gewoon bijzonder weinig.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
Kip! STOP HIDING BEHIND YOUR AGE!!!
Ik ben ouder dan jij en ik snap het ook!kusjekroel
SURPRISE SURPRISEquote:Op woensdag 3 april 2013 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
wij zaten film te kijken en daar zat me toch een enge ginger in
suprise surprise, there's always a ginger behind you with a knifequote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
suprise surprise, there's always a ginger behind you with a knife
(op de melodie van de surprise show met henny huisman)
pot koffie, de nostalghiequote:Op donderdag 4 april 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je dan zo (nog steeds half slapend) op kantoor komt en je collega alvast een pot koffie heeft gezet
herkenbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 09:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik gebruik iTunes ook bijna nooit.. Alleen als ik eens een eBook op m'n iPad/iPhone wil zetten of een backup wil maken of zo. Als ik mijn foto's op de pc wil zetten, kan dat ook zonder iTunes.
Voor muziek heb ik mijn iPod, daar heb ik eigenlijk wel iTunes voor nodig. Maar die iPod heb ik ooit gevuld met muziek en daar luister ik nu (na 3 jaar of zo?) nog steeds naarEigenlijk wil ik er nieuwe muziek opzetten maar ik ben bang dat ie gaat proberen alles te synchroniseren en dus heel m'n iPod leeggooit en ik wil niet alle muziek eraf maar alleen gedeeltelijk. Dus durf ik hem niet goed aan de pc te hangen
![]()
Hier gewoon elke werkdagquote:
Ja, maar jij was een jaar geleden nog zo van ERMAGERD INTERNET OP EEN MOBIEL EINZ WOEI OE IK HEB HEM KAPOT GEMAAKT IK SNAP ER NIKS VAN MAAR IK VIND HET LEUK WOEIquote:Op donderdag 4 april 2013 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
Moggeuhhhh
Thehehehe die foon discussie
Overigens gebruik ik nooit iTunes... maar ik zie ook het nut niet zo om mijn iphone aan mijn pc te hangen (het is geen mp3speler)
Zo. Spuit 11 dit dat alles
Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij was een jaar geleden nog zo van ERMAGERD INTERNET OP EEN MOBIEL EINZ WOEI OE IK HEB HEM KAPOT GEMAAKT IK SNAP ER NIKS VAN MAAR IK VIND HET LEUK WOEI
Dat was grappig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Oh tofquote:Op donderdag 4 april 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, ik heb die mauve blush zo voor je liggen. Zgan, want veel te licht voor me.
HONDERDMILJOENMILJARD!1!!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh tof. Hoeveel wil je er voor hebben?
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Argghhhh frustratiesEven spoileren...
Gadverdamme wat een eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekker lullig dat jullie er dan voor op kunnen draaien...
http://www.nu.nl/lifestyl(...)k-slecht-figuur.htmlquote:'Goed huwelijk slecht voor figuur'
Gelukkige pasgetrouwde echtparen worden vaker zwaarder in de jaren na hun bruiloft.
Dan zijn wij heel erg ongelukkigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)k-slecht-figuur.html
Dan ben ik inderdaad wel heel gelukkig...
On the plus side: B ook
Jij wordt binnenkort HEUL gelukkigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan zijn wij heel erg ongelukkig
Misschien over een jaartje of 18.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij wordt binnenkort HEUL gelukkig
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje of 18.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje of 18.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Argghhhh frustratiesEven spoileren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bagger
nog mazzel dat die vrouw niet ondertussen het bord al verkocht heeft aan een ander
Ja precies; want afgelopen weekend zag ik dat het bord niet meer op marktplaats stond; dus ik dacht eik dat we al te laat warenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]bagger
nog mazzel dat die vrouw niet ondertussen het bord al verkocht heeft aan een ander
niets!!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh tof. Hoeveel wil je er voor hebben?
lol, dat is toch al jaren bekend?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)k-slecht-figuur.html
Dan ben ik inderdaad wel heel gelukkig...
On the plus side: B ook
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier zo hard om lachenvooral als die hand weggaat en dan dat roze mondje
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
beetje laat maar ik zie deze link nu pas
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/easy-tattoo.html
vooral als je op dat plaatje klikt
loooooooolquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dat een 1 april grap? Ja toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
klik dan op die fotoquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat een 1 april grap? Ja toch?
Klik op dat plaatje danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat een 1 april grap? Ja toch?
Mwehehequote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht alles in 1 pakket, daarom heb ik mijn zooi eruit geflikkerdquote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
als je bij h&m dingen besteld waarbij sommige dingen een latere leverdatum staat versturen ze dan alles pas later of wat nu op voorraad is gelijk en de rest erna?
het laatstequote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
als je bij h&m dingen besteld waarbij sommige dingen een latere leverdatum staat versturen ze dan alles pas later of wat nu op voorraad is gelijk en de rest erna?
Staat die tas wel op afgeleverd?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd vanmorgen ging hier rond 10 uur de bel. De pakketjesman komt altijd tegen 17-18 uur en ik verwachtte niemand dus ik dacht dat het weer Jehova's waren. Ook hoorde ik de bel bij mijn huisgenoten ook gaan dus het was sowieso niemand voor mij. Uiteindelijk heeft iemand wel open gedaan volgens mij. Loop ik net de deur uit. zie ik mijn pakket van the body shop liggen. De pakketjesbezorger was er dus wel, en heel vroeg. Maar mijn tas zat er niet bij
Ik heb hem zelf niet besteld dus KEINE AHNUNGquote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Staat die tas wel op afgeleverd?
Eauquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet besteld dus KEINE AHNUNG
Stond het pakketje wel binnen? Of buiten, omdat je zegt dat je de deur uit looptquote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd vanmorgen ging hier rond 10 uur de bel. De pakketjesman komt altijd tegen 17-18 uur en ik verwachtte niemand dus ik dacht dat het weer Jehova's waren. Ook hoorde ik de bel bij mijn huisgenoten ook gaan dus het was sowieso niemand voor mij. Uiteindelijk heeft iemand wel open gedaan volgens mij. Loop ik net de deur uit. zie ik mijn pakket van the body shop liggen. De pakketjesbezorger was er dus wel, en heel vroeg. Maar mijn tas zat er niet bij
Het pakketje stond in de gang, die is alleen toegankelijk voor mijn huisgenoten en mij. Dan is pas de voordeur dus vandaar dat mijn huisgenoten vaak mijn pakketjes aannemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stond het pakketje wel binnen? Of buiten, omdat je zegt dat je de deur uit loopt
Dan komt ie waarschijnlijk gewoon morgen of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet besteld dus KEINE AHNUNG
Tuurlijk, kun je zo lang wachten dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd HOE lief. Wil je 'm meenemen naar de bruiloft van Lin?
oh zo okayquote:Op donderdag 4 april 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het pakketje stond in de gang, die is alleen toegankelijk voor mijn huisgenoten en mij. Dan is pas de voordeur dus vandaar dat mijn huisgenoten vaak mijn pakketjes aannemen.
ik heb lekker een bon van tien euro!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Alstublieft mevrouw Shar, 5 euro korting op uw volgende kledingaankoop
rot zalando
Welke Russische lakjes?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt die russische lakjes mailen om te bestellen
Goeden code welquote:Op donderdag 4 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
MRGRTZAL voor tien euro korting bij bestellingen vanaf 50 ekkies.
Opnieuw een mail naartoe sturen bedoel je?quote:
Sure, de mijne is nog niet op en het is niet dat ik geen andere blushes heb. En het is nog maar een maand hequote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, kun je zo lang wachten dan?
Ze moet wel anders komt t niet aanquote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, kun je zo lang wachten dan?
Ow ik lees het netquote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt die russische lakjes mailen om te bestellen
POTVER VAST OMDAT IK GINGER BENquote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb lekker een bon van tien euro!
ERMAHGERD LIN NOG MAAR EEN MAAND STRESS ALLES DIT DATquote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Sure, de mijne is nog niet op en het is niet dat ik geen andere blushes heb. En het is nog maar een maand he.
opnieuw? Geen idee Debs deelt net iets op facebookquote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Opnieuw een mail naartoe sturen bedoel je?
true....quote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze moet wel anders komt t niet aan
lindy is drie jaar geleden voor het laatst op fok geweest hequote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD LIN NOG MAAR EEN MAAND STRESS ALLES DIT DAT
It's funny because it's truequote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze moet wel anders komt t niet aan
JA ERMAHGERD!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD SKJOE NOG MINDER DAN 2 MAAND WATTTTTT![]()
![]()
I know; maar toch...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lindy is drie jaar geleden voor het laatst op fok geweest he
Waarheen?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Over twee maanden precies vlieg ik boven Europa
Stinkend en in de kreukels?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me ook als een plastic zak
NOG 57 DAGEN !11!!1quote:Op donderdag 4 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA ERMAHGERD!
Maar nog wel meer dan 8 weken wtf
Nee door de wind zwevendquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stinkend en in de kreukels?
ftfyquote:
Oh, lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
Godver, appel tegen mijn scherm.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stinkend en in de kreukels?
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
quote:Ik probeer(de) mijn vriendinnen van alles wat dierenleed bevat weg te houden. Ik had een vriendin die vlees at, ze wilde ook niet luisteren naar wat er met de dieren in de vlees industrie gebeurde. Door die en nog een paar andere redenen heb ik ook besloten dat ze toch niet mijn type vriendin was. Mijn beste vriendin nu probeerde vegan te zijn, maar nu eet ze gewoon weer alles inclusief vlees. We sturen veel foto’s naar elkaar en als ze dan een foto stuurt dat ze vlees aan het eten is bombardeer ik haar ook met foto’s van hoe de dieren behandeld worden. Maar ik besef me wel dat je niet groen kan blijven leven als je er niet 100% achter staat. Jammer vind ik het wel.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hadden ook een privé zwembad kunnen hebben... stomme cif met 'nee we boeken nog niet' 'oh kan niet meer geboekt worden'
Ik voorspel een toekomst als kattenvrouwtjequote:
Met veganistische kattenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik voorspel een toekomst als kattenvrouwtje
katten zijn carnivorenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee, zolang ze die leeuwen maar wortels voerenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wedden dat ze wel naar dierentuinen gaat
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang ze die leeuwen maar wortels voeren
Whut?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral een gejatte motor momenteel. Dat het ding ruim een jaar terug is gejat, lijkt niemand te deren.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
oh joy, na eerst die onthoofde kat en daarna die hond dwaalt er nu weer een nieuwe foto op facebookERMAHGERD IK BEN EENS MEE MET DE HYPESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik dus ook al voorbij zien komenDie katten en honden nog steeds niet
Overigens is dit echt zo'n ouwe bekende foto.....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
HOEzo blijf je daar bestellenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:40 schreef Mss het volgende:
Beautybay is ook al lang onderweg. Misschien moet ik hun klantenservice maar eens contacten!!!
Een 'help mijn ding terug te vinden'-ding. Van vorig jaar. Lijkt me niet dat die nog opduikt nu.quote:
Oooooh ik dacht dat JIJ een gejatte motor in je bezit hadquote:Op donderdag 4 april 2013 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een 'help mijn ding terug te vinden'-ding. Van vorig jaar. Lijkt me niet dat die nog opduikt nu.
Ik had nog steeds die 20% kortingscode liggen en die verliep bijna en ik wilde nakend matte.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo blijf je daar bestellen
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eauquote:Op donderdag 4 april 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had nog steeds die 20% kortingscode liggen en die verliep bijna en ik wilde nakend matte.
Dat moment vind ik ook altijd zo kutquote:Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuque ik heb al alle simpele dingen voor mijn assignment gedaan, nu moet ik aan het kutwerk beginnen
Oh dat ding, die heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen ja..quote:Op donderdag 4 april 2013 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een 'help mijn ding terug te vinden'-ding. Van vorig jaar. Lijkt me niet dat die nog opduikt nu.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat moment vind ik ook altijd zo kut
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gordon Ramsey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nakend mattequote:Op donderdag 4 april 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had nog steeds die 20% kortingscode liggen en die verliep bijna en ik wilde nakend matte.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gordon Ramsey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom, en BB is toch een stuk goedkoper dan Sephora, zeker met korting.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nakend matteAl weken mijn go-to palette voor op de luie ochtend
Hangt ervan af of je je bestelling ooit ontvangtquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom, en BB is toch een stuk goedkoper dan Sephora, zeker met korting.
Mwah, betaald met paypal, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je je bestelling ooit ontvangt
Oh das beter danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, betaald met paypal, dus dat komt wel goed.
Half januari??? Pfffquote:Op donderdag 4 april 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
Die illamasqua bestelling is ook een raar verhaal. Die eyeliner is aangekomen, maar die nagellak van half januari is er nog steeds niet.
Ja de eerste keer had te maken met dat Royal Mail fiasco. De tweede is toen eind februari opnieuw opgestuurd. Deze was er half maart nog niet, toen hebben ze weer een nieuwe opgestuurd en als deze er volgende week nog niet is vind ik het wel eens tijd worden om mijn geld terug te krijgenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Half januari??? Pfff![]()
En hebben ze ook gezegd waarom dat zo lang moet duren?
Jeetje, das wel klotequote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja de eerste keer had te maken met dat Royal Mail fiasco. De tweede is toen eind februari opnieuw opgestuurd. Deze was er half maart nog niet, toen hebben ze weer een nieuwe opgestuurd en als deze er volgende week nog niet is vind ik het wel eens tijd worden om mijn geld terug te krijgen
Ja ik wil winnen en ook meteen doodgespamd worden alstublieft dankuwelquote:Ja, ik wil winnen! Ik ga akkoord met de spelvoorwaarden en het cookie/privacybeleid en geef toestemming om cookies te plaatsen en gebeld te worden door de bij de vragen getoonde sponsor(en) zodra ik interesse toon of relevante antwoorden geef. Tevens kan ik door Essent eenmalig telefonisch benaderd worden om van energieleverancier over te stappen. Ik kan ook gebeld worden door Lecturama voor een 20 Hobby kennismakingsaanbod. Na deelname kan ik interessante nieuwsbrieven, aanbiedingen en leuke prijsvragen ontvangen. Deze ontvang ik uit naam van Schoenen-enquete.nl of van één van de sponsoren.
Heb je nooit respons gehad van Liudmilla?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow ik lees het netNOU WIL IK AL NIET MEER
Stomme russen
Ja hij kan nu best nog onderweg zijn, maar als deze ook overduidelijk niet gaat komen vind ik het wel tijd worden om mijn geld terug te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Geld aanpakken en lakje ergens anders bestellen
Nopequote:Op donderdag 4 april 2013 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je nooit respons gehad van Liudmilla?
Wa dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
de personeelswinkel flash sale. Wat een desilussie
Ze gaf laatst in een mail naar mij een heel onleesbare respons, had het hier toen wel neergezet maar denk dat je die niet gezien had:quote:
quote:When I do(make) new collections I try to not distract. As you think, and the truth also can to send you parcels(sendings) for your friends. I tried to be written off(copied), but the girl of me absolutely alone does not understand, and time at me it is not so much to correspond. In Russian there is a word - I feel fault that I have no time for correspondence.
Holy mother of englishquote:Op donderdag 4 april 2013 14:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze gaf laatst in een mail naar mij een heel onleesbare respons, had het hier toen wel neergezet maar denk dat je die niet gezien had:
[..]
ja en ze voelt zich schuldig dat ze nog niet heeft geantwoord maar dat komt dus volgens mij nog welquote:Op donderdag 4 april 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy mother of english![]()
![]()
M.a.w. ze heeft geen tijd om te antwoorden want ze is met nieuwe collecties bezig
Denk ik....... lol
Ik vind ze wel tofquote:
Ah ik wacht af en zo niet; dan nietquote:Op donderdag 4 april 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ja en ze voelt zich schuldig dat ze nog niet heeft geantwoord maar dat komt dus volgens mij nog wel.
Die is leukkquote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
en kut, asos heeft deze nu weer in stock
[ afbeelding ]
En die zwarte is echt HONDERMILJOENMILJARD keer mooierquote:Op donderdag 4 april 2013 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar 90 euro en heb al veel uitgegeven deze weekcrap
DIE KOMT VANDAAG!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En die zwarte is echt HONDERMILJOENMILJARD keer mooier![]()
Overigens: PIC ALS JE DIE BINNEN HEBT
Ik ookquote:
In before 'jij hebt geen smaak'quote:Op donderdag 4 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nu eenmaal 180 graden andere smaak dan ik
ERMAHGERDDDDDDDDquote:
Dan ga ik voor je huilenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als hij niet mooi is ga ik krassen bij gebrek aan huilen
Dit dusquote:Op donderdag 4 april 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan ga ik voor je huilen
maar ik kan me gewoon echt totaal niet voorstellen dat ie niet mooi zal zijn![]()
(straks compleet teleurgesteld als het een stofje van niks is oid)
Tsja.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik zie echt zo'n ria met een kort pittig kapsel en een tuinbroek voor me met deze schoenen
NIE DUUR !1!quote:
HOEEE weet jij dat?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
Hmm das niet duur. Mja zoals ik al zei, niets voor mij, maar denk wel dat ze bij jou heel leuk zijn.quote:
WAT SERIEUS!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
melz asos heeft 20% off he. Dus dan heb je 18 euro korting op je jurk
de jouwe ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar kun je ook andere mooie schoenen voor kopen...
Dat snap ik ook niet, veracamilla zei ook dat je het op haar huis bijna niet zag, bij mij zie je die kleur juist heel goedquote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das beter dan
Ik vind het palette echt ideaalIk lees op blogs dat men over het algemeen klaagt dat WOS bv op een lichte huid amper te zien is, maar die is dus superhandig om in je crease te gebruiken om blenden van de volgende kleur makkelijker te maken, of om gewoon op zichzelf te gebruiken als je geen zin hebt in een complete ooglook maar wel wil dat je eyeliner beter blijft zitten
Ik heb zelfs een app op mijn telefoon die meldingen geeft als er iets verandertquote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie mijnpakket.postnl.nl nog niet??? WAT IS DIE?
die van mij deed het gister nietquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een app op mijn telefoon die meldingen geeft als er iets verandert
nee soms komt het er automagisch bijquote:Op donderdag 4 april 2013 14:41 schreef Mss het volgende:
Ja maar daar heb je toch een barcode van je bestelling voor nodig of ben ik nou dom?
ligt aan de webshop, sommige worden automatisch bijgewerkt zoals ASOSquote:Op donderdag 4 april 2013 14:41 schreef Mss het volgende:
Ja maar daar heb je toch een barcode van je bestelling voor nodig of ben ik nou dom?
Bij mij zie je de kleur ook niet zo goed zitten, het is echt een huidskleur. Maar wel een die mijn ooglid mooie egaal maakt dus ideaal als ik alleen eyeliner wil dragenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, veracamilla zei ook dat je het op haar huis bijna niet zag, bij mij zie je die kleur juist heel goedGebruik hem ook vaak genoeg op mijn bewegend ooglid.
soberso blijft eyeliner zonder oogschaduw eronder kut zitten bij mijquote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij zie je de kleur ook niet zo goed zitten, het is echt een huidskleur. Maar wel een die mijn ooglid mooie egaal maakt dus ideaal als ik alleen eyeliner wil dragen
Ja hij is mooi hequote:Op donderdag 4 april 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik had één nagel gelakt met TMWTGG en hij is zo moooooii
Mja heb toch allemaal andere lakjes op andere nagels geprobeerd dus vanavond eraf halen en iets nieuws lakkenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hij is mooi he
En nu heb je straks overal behalve op die nagel tipwear
Bij mij ookquote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
soberso blijft eyeliner zonder oogschaduw eronder kut zitten bij mij
Gister heb ik German-icure gelakt + topcoat en ik heb gewoon nu al tipwear op twee vingers terwijl ik alleen maar gekookt hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hij is mooi he
En nu heb je straks overal behalve op die nagel tipwear
Die heb ik nu ook, ish moooiiiquote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister heb ik German-icure gelakt + topcoat en ik heb gewoon nu al tipwear op twee vingers terwijl ik alleen maar gekookt hebt
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, ish moooiii
Welkonquote:Op donderdag 4 april 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb zandlakje van zoya op![]()
Na 3 weken geen nagellak te hebben gedragen
Hmm, das balenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister heb ik German-icure gelakt + topcoat en ik heb gewoon nu al tipwear op twee vingers terwijl ik alleen maar gekookt hebt
Als ik primer+oogschaduw gebruik en dan eyeliner, dan zit het bij mij 's avonds ook nog primaquote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak me altijd tussen half acht en acht op en oogmake-up inclusief mascara en eyeliner alles zit altijd nog net zo als ik het er 's avonds om 11 uur af poets
dit snap ik ook niet, mijpakket is ideaalquote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie mijnpakket.postnl.nl nog niet??? WAT IS DIE?
Blijft die ook zo goed zitten? Ik verbaas me echt over de houdbaarheid van die OPI liquid sands. Heb er nu 2 van de 4 gedragen en steeds na 3 dagen maar een klein beetje tipwear en nergens chips en dat zonder topcoatquote:Op donderdag 4 april 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb zandlakje van zoya op![]()
Na 3 weken geen nagellak te hebben gedragen
Oh ja dan wel, dat doe ik nooitquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik primer+oogschaduw gebruik en dan eyeliner, dan zit het bij mij 's avonds ook nog prima
Alleen als ik eyeliner over een 'kaal' ooglid flats, dan wil het wel eens vervagen en zo..
Pic?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
*kwijlt over man of la mancha potje*
die jurk van mij ookquote:Op donderdag 4 april 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Schoenen op verlanglijstje gezet, als ze er volgend salaris nog zijn koop ik ze.
Ik dus ook niet meerquote:
Ik ga denk ik mijn blauwe wegdoen, awnt staat lelijk bij mijquote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nog een zandlakje maar moeilijk duur.
De groene (hoe heet die ook alweer?quote:
Jup echt perfectquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijft die ook zo goed zitten? Ik verbaas me echt over de houdbaarheid van die OPI liquid sands. Heb er nu 2 van de 4 gedragen en steeds na 3 dagen maar een klein beetje tipwear en nergens chips en dat zonder topcoat
Als ik geen zin heb om langer dan 1 minuut met mijn make-up bezig te zijn gooi ik er een paint pot overheenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer
Maar als ik dan wel eyeliner wil dragen maar geen zin/tijd heb in/voor een look met oogschaduw, dan pak ik dus die huidskleurige WOS uit de Naked Basics om ff snel op te doen voordat ik de eyeliner pak en dan blijft ie prima zitten
Da's ook handigquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om langer dan 1 minuut met mijn make-up bezig te zijn gooi ik er een paint pot overheen
Ah beter!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De groene (hoe heet die ook alweer?)
[..]
Jup echt perfectIk heb de rode gedragen (waar ik van overtuigd was dat dat mijn favo zou zijn; maar nope dezen groenen whaooo
) Blijft super goed zitten
Dat was een van mijn eerste make-up aankopenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's ook handig
Maar die heb ik niet
Neh wel anders. Oranje/rood, geel, groenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi!
Beetje Fantasy Fire achtig?
Werkt zo'n paint pot net zo goed als basis tegen creasen ja?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was een van mijn eerste make-up aankopenDus inmiddels als 2,5 jaar geleden ofzo en dat potje zit nog steeds voor meer dan de helft vol volgens mij
En dat heb ik ook heel lang als oogschaduwbasis gebruikt ipv TFSI.
Gewoon met je vinger erop gooien, mascara op en je hebt wakkere ogen
van zoya?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga denk ik mijn blauwe wegdoen, awnt staat lelijk bij mij
Jep bij mij wel, nooit last van gehad en dat had ik bijvoorbeeld bij de Primer Potion van UD wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Werkt zo'n paint pot net zo goed als basis tegen creasen ja?
Ja daarom zeg ik maar even de naam erbij van diegene wat zijn werk goed doet bij mijquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De meningen zijn erover verdeeld en het verschilt heel erg per paintpot idd
Ah ok. Ik heb ook nog een UD primer potion liggen maar nog niet gebruikt want mijn TFSI tube wil maar niet leegquote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep bij mij wel, nooit last van gehad en dat had ik bijvoorbeeld bij de Primer Potion van UD wel.
Moet wel zeggen dat in dus Painterly daarvoor gebruikt. En toen heb ik eens een andere gekocht (Indian wood volgens mij?) En die had een hele andere structuur, helemaal niet zo cremig en die kan ik dus niet fatsoenlijk met mijn vinger erop smeren maar zou ik een kwast voor moeten gebruiken.
Die gebruik ik dus ook zelden
17-18 euro. Die color tattoos zijn ook niet als basis bedoeld toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb ook nog een UD primer potion liggen maar nog niet gebruikt want mijn TFSI tube wil maar niet leeg![]()
Ik had ook goede dingen gelezen over die Maybelline color tattoo's dus had daarnaar gekeken maar die kleuren vind ik net iets te donker om als een geheel over m'n ooglid te gooien en het daarbij te laten. Ik heb ook van Etos zo'n eyecream in bordeaux rood en dat spul blijft dus ook heel de dag prima op z'n plek zitten als het eenmaal is aangebracht. Maar is wederom niet handig als basis..
Misschien toch eens een paintpot overwegen.. Zijn die duur?
Ik heb nog een nieuwe TFSI als backup die ik afgelopen zomer al had gekocht 'want die van mij is vast wel bijna leeg'. Niet dusquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu die lemon drop TFSI als backup, de rest was weken geleden al uitverkocht bij Sephora
Nee, maar had bedacht dat ik die dan gewoon ff snel aan kon brengen, eyeliner en mascara en klaar. Want ze zouden zo goed blijven zitten. Maar ik vond de kleuren niet zo geschikt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
17-18 euro. Die color tattoos zijn ook niet als basis bedoeld toch?
Die zijn een beetje opvallend jaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee, maar had bedacht dat ik die dan gewoon ff snel aan kon brengen, eyeliner en mascara en klaar. Want ze zouden zo goed blijven zitten. Maar ik vond de kleuren niet zo geschikt.
Ze hadden heel enthousiast nog plaats gemaakt voor het TF Boudoir eye palette en die hebben ze dus ook nooit meer binnen gekregenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij krijgen ze al MAANDEN geen vracht meer![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hadden heel enthousiast nog plaats gemaakt voor het TF Boudoir eye palette en die hebben ze dus ook nooit meer binnen gekregen
Hmm, beetje prijzig welquote:Op donderdag 4 april 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Paint Pot
Langhoudende, super gepigmenteerde smeuïge oogkleur die opdroogt tot een intense, levendige , parelmoeren... Lees meer
5 g / 0.17 fl oz ¤19.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |