quote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou eerst *huilt* typen maar toen dacht ik OH WAIT
10 jaar geleden snapte ik het ook niet hoor, maar het interesseert me gewoon bijzonder weinig.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
Kip! STOP HIDING BEHIND YOUR AGE!!!
Ik ben ouder dan jij en ik snap het ook!kusjekroel
SURPRISE SURPRISEquote:Op woensdag 3 april 2013 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
wij zaten film te kijken en daar zat me toch een enge ginger in
suprise surprise, there's always a ginger behind you with a knifequote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
suprise surprise, there's always a ginger behind you with a knife
(op de melodie van de surprise show met henny huisman)
pot koffie, de nostalghiequote:Op donderdag 4 april 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je dan zo (nog steeds half slapend) op kantoor komt en je collega alvast een pot koffie heeft gezet
herkenbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 09:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik gebruik iTunes ook bijna nooit.. Alleen als ik eens een eBook op m'n iPad/iPhone wil zetten of een backup wil maken of zo. Als ik mijn foto's op de pc wil zetten, kan dat ook zonder iTunes.
Voor muziek heb ik mijn iPod, daar heb ik eigenlijk wel iTunes voor nodig. Maar die iPod heb ik ooit gevuld met muziek en daar luister ik nu (na 3 jaar of zo?) nog steeds naarEigenlijk wil ik er nieuwe muziek opzetten maar ik ben bang dat ie gaat proberen alles te synchroniseren en dus heel m'n iPod leeggooit en ik wil niet alle muziek eraf maar alleen gedeeltelijk. Dus durf ik hem niet goed aan de pc te hangen
![]()
Hier gewoon elke werkdagquote:
Ja, maar jij was een jaar geleden nog zo van ERMAGERD INTERNET OP EEN MOBIEL EINZ WOEI OE IK HEB HEM KAPOT GEMAAKT IK SNAP ER NIKS VAN MAAR IK VIND HET LEUK WOEIquote:Op donderdag 4 april 2013 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
Moggeuhhhh
Thehehehe die foon discussie
Overigens gebruik ik nooit iTunes... maar ik zie ook het nut niet zo om mijn iphone aan mijn pc te hangen (het is geen mp3speler)
Zo. Spuit 11 dit dat alles
Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij was een jaar geleden nog zo van ERMAGERD INTERNET OP EEN MOBIEL EINZ WOEI OE IK HEB HEM KAPOT GEMAAKT IK SNAP ER NIKS VAN MAAR IK VIND HET LEUK WOEI
Dat was grappig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Oh tofquote:Op donderdag 4 april 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, ik heb die mauve blush zo voor je liggen. Zgan, want veel te licht voor me.
HONDERDMILJOENMILJARD!1!!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh tof. Hoeveel wil je er voor hebben?
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Argghhhh frustratiesEven spoileren...
Gadverdamme wat een eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekker lullig dat jullie er dan voor op kunnen draaien...
http://www.nu.nl/lifestyl(...)k-slecht-figuur.htmlquote:'Goed huwelijk slecht voor figuur'
Gelukkige pasgetrouwde echtparen worden vaker zwaarder in de jaren na hun bruiloft.
Dan zijn wij heel erg ongelukkigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)k-slecht-figuur.html
Dan ben ik inderdaad wel heel gelukkig...
On the plus side: B ook
Jij wordt binnenkort HEUL gelukkigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan zijn wij heel erg ongelukkig
Misschien over een jaartje of 18.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij wordt binnenkort HEUL gelukkig
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje of 18.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje of 18.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Argghhhh frustratiesEven spoileren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bagger
nog mazzel dat die vrouw niet ondertussen het bord al verkocht heeft aan een ander
Ja precies; want afgelopen weekend zag ik dat het bord niet meer op marktplaats stond; dus ik dacht eik dat we al te laat warenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]bagger
nog mazzel dat die vrouw niet ondertussen het bord al verkocht heeft aan een ander
niets!!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh tof. Hoeveel wil je er voor hebben?
lol, dat is toch al jaren bekend?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)k-slecht-figuur.html
Dan ben ik inderdaad wel heel gelukkig...
On the plus side: B ook
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier zo hard om lachenvooral als die hand weggaat en dan dat roze mondje
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
beetje laat maar ik zie deze link nu pas
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/easy-tattoo.html
vooral als je op dat plaatje klikt
loooooooolquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Is dat een 1 april grap? Ja toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
klik dan op die fotoquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat een 1 april grap? Ja toch?
Klik op dat plaatje danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat een 1 april grap? Ja toch?
Mwehehequote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht alles in 1 pakket, daarom heb ik mijn zooi eruit geflikkerdquote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
als je bij h&m dingen besteld waarbij sommige dingen een latere leverdatum staat versturen ze dan alles pas later of wat nu op voorraad is gelijk en de rest erna?
het laatstequote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
als je bij h&m dingen besteld waarbij sommige dingen een latere leverdatum staat versturen ze dan alles pas later of wat nu op voorraad is gelijk en de rest erna?
Staat die tas wel op afgeleverd?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd vanmorgen ging hier rond 10 uur de bel. De pakketjesman komt altijd tegen 17-18 uur en ik verwachtte niemand dus ik dacht dat het weer Jehova's waren. Ook hoorde ik de bel bij mijn huisgenoten ook gaan dus het was sowieso niemand voor mij. Uiteindelijk heeft iemand wel open gedaan volgens mij. Loop ik net de deur uit. zie ik mijn pakket van the body shop liggen. De pakketjesbezorger was er dus wel, en heel vroeg. Maar mijn tas zat er niet bij
Ik heb hem zelf niet besteld dus KEINE AHNUNGquote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Staat die tas wel op afgeleverd?
Eauquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet besteld dus KEINE AHNUNG
Stond het pakketje wel binnen? Of buiten, omdat je zegt dat je de deur uit looptquote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd vanmorgen ging hier rond 10 uur de bel. De pakketjesman komt altijd tegen 17-18 uur en ik verwachtte niemand dus ik dacht dat het weer Jehova's waren. Ook hoorde ik de bel bij mijn huisgenoten ook gaan dus het was sowieso niemand voor mij. Uiteindelijk heeft iemand wel open gedaan volgens mij. Loop ik net de deur uit. zie ik mijn pakket van the body shop liggen. De pakketjesbezorger was er dus wel, en heel vroeg. Maar mijn tas zat er niet bij
Het pakketje stond in de gang, die is alleen toegankelijk voor mijn huisgenoten en mij. Dan is pas de voordeur dus vandaar dat mijn huisgenoten vaak mijn pakketjes aannemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stond het pakketje wel binnen? Of buiten, omdat je zegt dat je de deur uit loopt
Dan komt ie waarschijnlijk gewoon morgen of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet besteld dus KEINE AHNUNG
Tuurlijk, kun je zo lang wachten dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd HOE lief. Wil je 'm meenemen naar de bruiloft van Lin?
oh zo okayquote:Op donderdag 4 april 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Het pakketje stond in de gang, die is alleen toegankelijk voor mijn huisgenoten en mij. Dan is pas de voordeur dus vandaar dat mijn huisgenoten vaak mijn pakketjes aannemen.
ik heb lekker een bon van tien euro!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Alstublieft mevrouw Shar, 5 euro korting op uw volgende kledingaankoop
rot zalando
Welke Russische lakjes?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt die russische lakjes mailen om te bestellen
Goeden code welquote:Op donderdag 4 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
MRGRTZAL voor tien euro korting bij bestellingen vanaf 50 ekkies.
Opnieuw een mail naartoe sturen bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |